Slecht.

Mijn vrouw kwam voor een nieuwe ruitewisser, op eet verkeerde moment tijdens de koffie pauze.nadat ze iemand had gevonden werd ze wel aangekeken nadat ze jullie had gevonden boven maar nog steeds niet geholpen. Dat gebeurde pas erg veel later. Uit eindelijk kwam er iemand beneden om te helpen. Al met al een slechte ervaring betreft mijn vrouw. Mvg arnoud van vliet.

Zoals altijd prima met duidelijke afspraken

Fijn om de auto te brengen voor onderhoud en apk. Duidelijke afspraken, uitstekend betaalbaar en snel. Tevens bericht wanneer de auto klaar staat. Zo handig. Erg tevreden met Borgdorff!

Helemaal GOUD!!!

Goede servise! Vriendelijk personeel!! Al met al word dit mijn vaste plekkie :D Tot snel hé!!

Geweldige en snelle service

Snel, persoonlijk en altijd paraat. Top.

prima hulp bij probleem met auto. Hopelijk is het probleem ook echt verholpen

prima goede service en vriendelijk en snel

Een fijne betrouwbare garage, ouderwets goed

Ik kom er al een tijdje met oudere auto's, altijd prima advies, prima prijs, snelle reparaties. Ik heb nu een jongere auto aangeschaft bij Borgdorff en ook nu weer een topbehandeling, zelfs voor 1 week een leenauto meegekregen, wat een topgarage

Een érg goede garage!

In november 2019 een occasion gekocht. Geen verkooppraatjes! Een defect in de garantieperiode werd geheel vergoed en optimaal gerepareerd. Toezegging werd nagekomen. Betrouwbaar, goede en snelle service en klantvriendelijk.

Zoals altijd weer super geholpen!

Zoals gewoonlijks weer super geholpen!

gewoon goed, doen niet moeilijk en eerlijk!

gewoon goed

Zeer betrouwbare, behulpzame en vakkundige garage.

Na enige jaren de verkeerde garages gehad te hebben Borgdorf ontdekt dankzij een buurman. Ging een nieuwe wereld voor me open hoe het ook kan. Zeer schappelijke rekeningen, staan altijd direct klaar voor zover mogelijk, goede voorlichting en uitleg en natuurlijk weer vertrouwen in de reparaties.

Geweldig!

Vriendelijk en servicegericht!

Fijne snelle service!

ik kon direct terecht zonder afspraak, dat was erg fijn. alleen jammer dat ik naar een andere garage moest voor het uitlijnen

Prima en goede service

Uitsteken geholpen.

In één woord: Prima!!

Deskundig, snel, behulpzaam, en vriendelijk

Klantvriendelijk

Kon als nieuwe klant gelijk terecht, heb nog niet kunnen beoordelen of de klachten die ik had met auto opgelost zijn.

Houd zich altijd aan de afspraak en goed overleg

Super garage

Prima.

Goede en snelle service.

Prettig, persoonlijk, helder/duidelijk en prijs/kwaliteit fijn.

Eigenlijk zeer goed. Kennis van zaken, snel schakelen, hoge service graad (banden even checken/oppompen terwijl ik voor iets anders kom). Thx Jos Borgdorff en collega's!

Er wordt naar de klant geluisterd

Wederom snelle en kundige service

Snelle en kundige service

Super garage fijne mensen en goed geholpen

Heel fijn geholpen

top

top bedrijf snel en goed geholpen

heerlijk bedrijf

prima service

Je word altijd perfect geholpen.

Ik kom al zolang als deze garage bestaat bij ze en heb hier ook mijn auto gekocht.Ze zijn altijd eerlijk over wat er aan je auto moet gebeuren en de rekening is ook altijd goed en er worden geen onnodige dingen aan je auto gedaan of in rekening gebracht.Kortom gewoon een eerlijke garage met vakkundige mensen.Ga vooral zo door.