Snel ,goed en klantgericht!!

Ik kom al héél wat jaartjes voor mijn APK èn zonodig voor andere werkzaamheden aan mijn auto bij Borgdorff in Monster. En elke keer ervaar ik dat als zeer prettig. De mensen zijn vriendelijk en niet te beroerd om ( zo nodig) met je mee te denken. M.a.w. ik ben super tevreden!!!! Ik zou ze dan ook zeker aanbevelen bij anderen.

scoort hoog op alle vlakken

fijne garage, altijd correct geholpen en zeker niet onbelangrijk...betrouwbaar

Goede klantvriendelijke service! Snelle service.

Prima ervaring fijne service

Fijne service en een goede garage.

Uitstekende garage/autodealer

Prima garage, waar ik nooit voor verrassingen kom te staan ( nemen altijd contact met je op als er wat is ) fijn personeel/eigenaar. Aanbevelingswaardig!!!!!!

Snel geholpen, prima service

Deze zomer een auto bij Borgdorff gekocht. Vorige week wilden we op vakantie naar het zuiden, gaat op vrijdagmiddag het rembloklampje branden. Ik de garage gebeld, en kon gelukkig op zaterdagmorgen nog langskomen. De blokken werden gecontroleerd, waarna direkt een nieuwe blokkenset werd besteld en gemonteerd. Bovendien werden banden, olie water, remvloeistof en sproeier nog even gescheckt. Hierna kon ik gaan, geen gezeur over kosten, viel nog onder verkoopgarantie.

Supersnel en goed geholpen.

Supersnel en goed geholpen.

Ze waren behulpzaam en snel.

Snelle service

Netjes en snel weer op weg geholpen

Topzaak

Denken mee, denken aan de beurs van de klant. En ze zijn nog vriendelijk ook 🤣🤣😂😂

Eerlijk vakkundig snel

Top regelt

Op korte termijn afspraak gemaakt voor het vervangen van bougies en bobine, dit is heel snel en vakkundig gedaan, ik kom al zeker 7 jaar bij dit bedrijf en wordt echt ook als een koning behaald, terwijl ik bij mijn in de buurt in rotterdam ook naar een garage kan dit zegt al genoeg. Groetjes Rohan

goede service

een vertrouwd adres

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage met een goede service en ervaren monteurs.\r\nUitstekende prijs/kwaliteit verhouding.\r\nGoede adviezen en snelle hulp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grote klasse! Vanochtend met een klap een veer gebroken. Gebeld met de garage, kon direct terecht en de auto werd dezelfde dag al gerepareerd. Fantastisch! \r\nIk wilde een 10 geven, maar dat accepteert het systeem kennelijk niet. Maar ja, je kan ook overdrijven denk ik dan maar....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig bedrijf. Goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend bedrijf, je kan hier altijd terecht.\r\nHet personeel staat je goed te woord en zijn erg behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettig bedrijf met goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Accurate dienstverlening en prima service: op tijd, binnen budget afspraken en technisch in orde.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig m\'n auto weer vakantie proef! Kon snel terecht, zoals altijd, klantvriendelijk, eerlijk, betrouwbaar!