Nvt

Nvt

Een prettige rijschool met veel ervaring

Eerst een proefles gehad met Peter. Daarna een pakket gekocht. Peter is gedreven instructeur die heel duidelijk is. Als het goed is geeft hij dit aan. Was het slecht, geeft hij ook duidelijk aan waarom. Is ook in voor een grapje. Een leuke tijd gehad en veel geleerd. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen.

super begeleiding

Alles wordt duidelijk en rustig uitgelegd. en er kan tussendoor ook een gezellig praatje gemaakt worden waardoor de tijd van lessen zo voorbij is.

Goede rijschool

Fijne rijschool , goede uitleg, in 1 keer geslaagd TOP !!!

goede duidelijke rijlessen

Er is goed uitgelegd wat ik moet doen. De toetsen waren ook goed ingepland zodat ik met zekerheid de toets in kon.

Goede les en info zeker aanrader

Prettige samenwerking

De samenwerking in deze leerzame leuke tijd was erg prettig. Alles werd goed en rustig aan mij uitgeld en ik kon met al mijn vragen terecht.

Fijne instructeurs en goed voorbereid

Goede ervarinf. Alleen maar positieve gedachten hieraan.

De rijles was fijn en goed

Ik vond het fijn om de lessen te volgen en instructeur heeft me heel duidelijk uitgelegd wat ik moest doen met de rijles.

Gewoon helemaal top!

Super gezellige rijlessen gehad en ben altijd goed geholpen!

Goede rijschool in 1 keer geslaagd voor mijn aanhanger rijbewijs

Gezellig en goede instructies

Goede instructie waardoor ik binnen 1 week mijn rijbewijs heb gehaald

Super ervaring, goede uitleg en de juiste kennis !

Ik werd zeer goed geholpen door peter, juiste aanwijzingen, goede scooters en een leuke sfeer aanwezig! Zeker een aanrader!i

Fijne en goede rijschool

Ik heb bij de Klein een fijne ervaring bij het lessen gehad. Peter legt alles goed en duidelijk uit. Peter neemt ook echt de tijd voor je, zodat je zeker slaagt als je op examen gaat. En ik raad deze rijschool ook zeker aan bij andere mensen.

Siperervaring

TOP !!!

Mijn ervaring met Autorijschool de Klein is echt super. Heb in een korte tijd heel veel met plezier gereden en ook mijn rijbewijs gehaald :) Alles was goed geregeld en de manier van lessen geven, vond heel duidelijk en prettig, raad ik echt iedereen aan. Super bedankt voor de leerzame & leuke tijd ! Groetjes, Marinka

Ik heb goede en fijne lessen gehad

Ik heb veel geleerd van de lessen die ik heb gevolgd. Ik voelde me tijdens het rijden altijd op mijn gemak.

Ik ben erg tevreden over mijn scooter rijlessen bij P. de Klein

Goed! Tevreden over de lessen ik kreeg genoeg tijd om alle handelingen goed te leren. Dit werd mij duidelijk uitgelegd vooral op de momenten wanneer ik iets niet goed deed, dat vond ik erg fijn! P. de Klein heeft er hiermee voor gezorgd dat ik in één keer ben geslaagd.

Gezellige maar vooral leerzame rijlessen

Altijd hele gezellige maar vooral leerzame lessen. Er Wordt de volle tijd 100% aandacht besteed aan de leerling!

Prima rijschool, duidelijk en helder

Prima rijschool, duidelijk en helder

Een fijne rijschool

In 6 uur les mijn aanhanger (BE) rijbewijs in een keer gehaald. Kortom een goede rijschool.

Zeer goede rijschool

- Duidelijke afspraken, via App - Goede instructies/ feedback - Heel veel ervaring - Prettige en ontspannen sfeer

Mooi

Goeie tips fijne rijles. Resultaat GESLAAGD

Super fijn geholpen

Ik ben netjes geholpen en ik heb het goed naar mijn zin gehad.