Ik had een goeden instructeur

Hij leerde mij goed hoe ik auto moet rijden

Goede en duidelijke rijlessen.

De lessen waren duidelijk en goed toegelicht, met daarbij ook de juiste begeleiding. Dit resulteerde in twee geslaagde eerste pogingen voor het motorrijbewijs.

Goede duidelijke uitleg met lessen

Hele fijne lessen gehad duidelijke uitleg en fijne motoren.

Super rijschool..met fijne goeie rij instructeur

Gewoon goeie uitleg...komen hun afspraken na. Niets op aan te merken! Gewoon Top rijschool die me rijklaar heeft gemaakt! En 1x keer geslaagd.....🙂

Goede rij instructeur Goede lessen Gaan goed me leerlingen om Cijfer : 10

Een top rijschool

Een goede en duidelijke manier van opleiden. Je weet wat je er aan hebt.

Leerzaam, flexibel en gezellig

Ik heb hele goede ervaringen met deze rijschool. Persoonlijke aanpak en flexibel in de lestijden. Aanrader.

Super rijschool!

Warm welkom op de eerste dag en professionele lessen! Super begeleid in het behalen van mijn aanhanger rijbewijs. Top rijschool!

De lessen waren heel leerzaam.

Ik ben heel blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen. Ik heb veel geleerd en dit ga ik zeker meenemen tijdens het autorijden.

Super fijne lessen en een goede voorbereiding op het examen

De lessen zijn erg fijn en duidelijk. Er wordt rustig de tijd genomen voor dingen die wat minder gaan en je wordt goed voorbereid op het examen.

Samen met Peter gelest voor aanhanger rijbewijs. Peter is erg geduldig en geeft je de tijd.

Het was echt super geregeld vond ik

Leerzaam goede hulp lange rijlessen 👍

Ik begon erg stroef maar rein heeft me goed geholpen en ik heb toch wel mooi de eerste keer mijn examen gehaald.

Ik heb een goede ervaring leuke mensen en goede uitleg.

Ik heb goede uitleg gehad alles makkelijk stap voor stap en op de juiste wijzen. Ook waren het leuke en enthousiaste.

Uitstekend.

Goede uitleg, richt zicht goed op de leerlingen. Erg fijne lessen.

Dikke prima

Ik ben geslaagd

Super rijschool!

Motorrijles mogen volgen in 2018/2019 en dit jaar voor de aanhanger gegaan. Lessen worden duidelijk gegeven. Materiaal is altijd goed en klantvriendelijkheid is ook top! Super fijne rijschool en zeker aan te raden!

Een goede en gezellige rijschool

Ze nemen de tijd voor je en altijd gezellig. Dus een grapje tussendoor op zijn tijd maar ook serieus les geven. Ik ging altijd met veel plezier naar toe.

Goed rustige rijles

Leuk

Super goede vakkundige rijschool.

Heb meerdere rijbewijzen behaald bij de Klein, goede instructeurs en duidelijke uitleg van A tot Z en gezelligheid. Jammer dat ik geen andere rijbewijzen meer kan behalen.

Fijne motorrijlessen!

Peter deelt zijn passie voor het motorrijden, van de bijzondere verrichtingen tot rijden op de weg. Niet halve bak, maar super strak. Streng maar rechtvaardig. Als je bij De Klein lest kun je zeggen dat je het van de beste geleerd hebt!

Fijne meedenkende mensen die hun vak goed verstaan.

Geen klachten alles was zoals het moet zijn en willen ook meedenken met de klant.

Goede rijschool

Ik heb er mijn auto en mijn aanhanger rijbewijs gehaald, bij beide een goede instructeur gehad en zeer tevreden over de rijschool

Goede uitleg

Goede begeleiding duidelijke uitleg

Deze rijschool houdt écht rekening met wat jij nodig hebt om de examens te behalen.

Mijn ervaring bij autorijschool de Klein is alleen maar positief. Deze school houdt écht rekening met hoe je bent, wat je nodig hebt en stemt hier de lessen ook op af. Het voelt vertrouwd en het is ook nog eens harstikke gezellig!