Zeer tevreden prima geholpen Zelfs de auto werd voor me naar Limburg gereden

hebben een citroen gekocht..en zijn heel fijn geholpen en denken met je mee..had gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf..top...fam frank

Goed en deskundig advies gekregen van Ramon en na een zoekopdracht precies de auto geleverd gekregen die ik zocht. Fijn aotobedrijf!!

Zeer goed geholpen door Ramon,mooie volvo s80 gekocht.

• Service N.v.t.

Prettig bedrijf, aardige medewerkers, en een woord is een woord. Mooie auto\'s.

Leuke aardige eigenaar, ook met de verkoper is niks mis mee. Auto is keurig afgeleverd met de beurt die hij nodig had en zelfs een nieuwe apk, wat eigenlijk nog niet nodig was.

Was toe aan een nieuwe auto. Eshuis had een ruim aanbod. Mooie auto\'s en scherp geprijsd. Inruil was mogelijk en binnen no time reed ik weg in mijn nieuwe aanwinst. Prettig zaken doen!

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant bij Eshuis. Verschillende auto\'s gekocht. Goede kwaliteit en service. Eindelijk eens een betrouwbare auto handelaar!

Eerste auto die wij kochten voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen. Met de Ramon Eshuis besproken. Hij is op zoek gegaan naar de auto die beter bij ons paste. Zo hebben wij nu wel de auto die bij ons past! Super service en eerlijk bedrijf met hele mooie auto\'s. Dus zoekt je een andere auto kijk eerst eens bij Eshuis Holten.

Zeer goed geholpen. Eerste auto die ik kocht voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen. Met de eigenaar besproken en zijn standpunt was ik wil dat je tevreden bent. Hij is op zoek gegaan naar de auto die ik zocht en zonder moeilijk te doen ruilde hij de oude auto weer in!! Super service en eerlijk bedrijf, kan dit bedrijf echt aanbevelen!!

Vanmiddag bij Eshuis geweest voor een jong gebruikte auto. Nette zaak en een warm welkom. Ondanks dat we er financieel niet uit zijn gekomen toch een goed gevoel aan over gehouden. Goed gesprek, kennis van zaken. Kom zeker nog eens terug!

Leuke verkoper, die ook nog kundig is. Alle afspraken zijn nagekomen, dit was een verademing na ervaringen bij andere autoverkopers. De auto voldoet volledig aan de verwachtingen en werd volgens afspraak afgeleverd aan ons. Fijn! Ik heb dit bedrijf aangeraden bij mijn vrienden en familie

Vandaag geweest om meerdere auto s te bekijken en we zijn dr uit gekomen.Wat me op viel is de gastvrijheid en de info over de auto s ook over de auto s die ingevoerd zijn ook in opdracht van klanten.Echt complimenten voor de transparantie over de auto s,gang van zaken,service en gastvrijheid. Al met al een zeer goede ervaring,aan iedereen aan te raden.

• Reden bezoek Andere reden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ze houden zich niet aan afspraken. Interne communicatie is hier ver te zoeken. Je wordt zelf gebeld, en maak een bezichtiging afspraak. Dan verkopen ze dood leuk die auto een dag ervoor. Zonder het je melden. Bah.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Na lang zoeken hebben wij online de juiste auto gevonden bij Eshuis BV. De ontvangst bij Eshuis was zeer prettig. We zijn zeer kundig geholpen door Ramon en hebben in overleg de juiste afwegingen kunnen maken. Nu al enige tijd zeer tevreden met onze nieuwe auto en de service achteraf. Op deze manier is een auto kopen weer leuk en vertrouwd! Een absolute aanrader indien je een goed gevoel wilt hebben bij een nieuwe auto.

Heb een paar weken geleden hier een auto gekocht. Kundige mensen die me goed hebben geadviseerd. Ben erg blij met de auto en de service. Zeer aan te raden!

Zeer goed contant en zeer netjes behandeld. Absoluut een aanrader en wordt goed geluisterd naar wensen en je wordt zeer vriendelijk ontvangen.

Eind 2016 een Golf gekocht met 6 mnd garantie en zoals vaker net buiten de garantie pech met de Golf. Ramon gebeld en direct zeer behulpzaam geholpen. Geen woord over de verlopen garantie termijn, alleen maar \"we komen er wel uit\". Auto werd snel en netjes opgehaald. Een goede week later duidelijk wat de schade was. Deze is in overleg verholpen. Uiteindelijk zijn we er inderdaad onderling uitgekomen, dus dat ondanks de verlopen garantie termijn. Ondanks de extra kosten kan ik alleen maar tevreden zijn over de manier hoe ik (we) geholpen zijn door Eshuis.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn dochter heeft hier haar eerste auto gekocht renault megane coupe, we zijn hier super geholpen.

Mooie Mercedes 240 v 6 gekocht super af geleverd even een klein probleempje met de sleutels, maar dit werd vakkundig opgelost door senior Eshuis. volgens mij supergoed en zeker eerlijk bedrijf. Top.

Bij aankomst trof ik een mooi en verzorgd bedrijf aan. Eerste indruk was al goed. Daarna prettige ontvangst door de eigenaar Ramon Eshuis. Had een mooie gebruikte Mitsubishi Colt CZT staan. Had een niet goed werkende airco en een nog niet vervangen distributieriem. Na een goede prijsafspraak zijn eerder genoemde zaken keurig en vakkundig verholpen en is ook meteen de APK geregeld. Naar volle tevredenheid dus een auto aangeschaft bij Ramon Eshuis Auto\'s! Zeer zeker de moeite waard om, in mijn geval, 1,5 uur te rijden voor de aanschaf van een auto.....

Beste Lezer, Mijn vriendin en ik hebben een Renault Twingo gekocht uit bouwjaar 2013 met maar 17dkm op de teller. De auto was praktisch nog splinternieuw en erg goed onderhouden! De advertentie van Jan Eshuis BV sprong ons in het oog omdat de auto erg scherp geprijsd was, hetzelfde type auto met vergelijkbare gereden km\'s was minimaal 1000 euro duurder bij andere adverteerders. We zijn erg vriendelijke ontvangen in de showroom door Ramon, hij heeft ons ook alle tijd gegeven om uitgebreid een proefrit te maken en heeft ons zelfs doorverwezen naar leuke restaurants in de buurt om daar te lunchen. We zijn ontzettend tevreden met de service en vooral omdat Ramon totaal niet opdringerig was. Mochten we toe zijn aan een nieuwe of extra auto, dan ga ik zeker eerst langs bij Jan Eshuis BV om te kijken wat ze als aanbod hebben staan!

Mooie Renault van slechts 1 jaar oud gekocht voor een scherpe prijs. Deskundig advies gekregen. Gewoon een nette zaak.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super mooie BMW gekocht bij Eshuis. Mooie zaak, vriendelijk personeel.

Wij doen al jaren, naar volle tevredenheid, zaken met dit bedrijf!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Handelsweg 38