• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte verkopers die niet moeilijk doen over een inruil. Showroom zeker de moeite waard om uit het westen naar Holten te rijden. Recent 2 autos voor 1 ingeruild was bij dealers geen zaken te doen. Bij Eshuis binnen 5 minuten,de zoveelste goede deal. \r\n\r\nExcellent B.V. Rotterdam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Diverse autos gekocht en ook ingeruild. Garantie ook dik in orde. Een bedrijf waar een afspraak ook een afspraak is. Zeer aan te bevelen. Dr.Robert Kuijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier geweest voor de aanschaf van een andere auto. Goed geholpen en de tijd werd voor je genomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb er een zeer mooie Dacia Duster gekocht .Ik ben er zeer goed ontvangen door Ramon en heeft mijn nieuwe aanwinst perfect afgeleverd dus mensen ook voor een Dacia is Eshuis een prima alternatief. Gr RKUIjer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, waren er maar meer van dit soort, die echt hun best doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede informatie en een eerlijk verhaal. Top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden prima geholpen \r\nZelfs de auto werd voor me naar Limburg gereden\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hebben een citroen gekocht..en zijn heel fijn geholpen en denken met je mee..had gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf..top...fam frank

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig advies gekregen van Ramon en na een zoekopdracht precies de auto geleverd gekregen die ik zocht. Fijn aotobedrijf!!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen door Ramon,mooie volvo s80 gekocht.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf, aardige medewerkers, en een woord is een woord. Mooie auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke aardige eigenaar, ook met de verkoper is niks mis mee.\r\nAuto is keurig afgeleverd met de beurt die hij nodig had en zelfs een nieuwe apk, wat eigenlijk nog niet nodig was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was toe aan een nieuwe auto. Eshuis had een ruim aanbod. Mooie auto\'s en scherp geprijsd. Inruil was mogelijk en binnen no time reed ik weg in mijn nieuwe aanwinst. Prettig zaken doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren een zeer tevreden klant bij Eshuis. Verschillende auto\'s gekocht. Goede kwaliteit en service. Eindelijk eens een betrouwbare auto handelaar!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste auto die wij kochten voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen. Met de Ramon Eshuis besproken. Hij is op zoek gegaan naar de auto die beter bij ons paste. Zo hebben wij nu wel de auto die bij ons past! Super service en eerlijk bedrijf met hele mooie auto\'s. Dus zoekt je een andere auto kijk eerst eens bij Eshuis Holten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen. Eerste auto die ik kocht voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen. Met de eigenaar besproken en zijn standpunt was ik wil dat je tevreden bent. Hij is op zoek gegaan naar de auto die ik zocht en zonder moeilijk te doen ruilde hij de oude auto weer in!! Super service en eerlijk bedrijf, kan dit bedrijf echt aanbevelen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanmiddag bij Eshuis geweest voor een jong gebruikte auto. Nette zaak en een warm welkom. Ondanks dat we er financieel niet uit zijn gekomen toch een goed gevoel aan over gehouden. Goed gesprek, kennis van zaken. Kom zeker nog eens terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke verkoper, die ook nog kundig is. Alle afspraken zijn nagekomen, dit was een verademing na ervaringen bij andere autoverkopers. De auto voldoet volledig aan de verwachtingen en werd volgens afspraak afgeleverd aan ons. Fijn! Ik heb dit bedrijf aangeraden bij mijn vrienden en familie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag geweest om meerdere auto s te bekijken en we zijn dr uit gekomen.Wat me op viel is de gastvrijheid en de info over de auto s ook over de auto s die ingevoerd zijn ook in opdracht van klanten.Echt complimenten voor de transparantie over de auto s,gang van zaken,service en gastvrijheid. Al met al een zeer goede ervaring,aan iedereen aan te raden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze houden zich niet aan afspraken. Interne communicatie is hier ver te zoeken. Je wordt zelf gebeld, en maak een bezichtiging afspraak. Dan verkopen ze dood leuk die auto een dag ervoor. Zonder het je melden. Bah.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na lang zoeken hebben wij online de juiste auto gevonden bij Eshuis BV. De ontvangst bij Eshuis was zeer prettig. We zijn zeer kundig geholpen door Ramon en hebben in overleg de juiste afwegingen kunnen maken. Nu al enige tijd zeer tevreden met onze nieuwe auto en de service achteraf.\r\nOp deze manier is een auto kopen weer leuk en vertrouwd! Een absolute aanrader indien je een goed gevoel wilt hebben bij een nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een paar weken geleden hier een auto gekocht. Kundige mensen die me goed hebben geadviseerd. Ben erg blij met de auto en de service. Zeer aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed contant en zeer netjes behandeld. Absoluut een aanrader en wordt goed geluisterd naar wensen en je wordt zeer vriendelijk ontvangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind 2016 een Golf gekocht met 6 mnd garantie en zoals vaker net buiten de garantie pech met de Golf. Ramon gebeld en direct zeer behulpzaam geholpen. Geen woord over de verlopen garantie termijn, alleen maar \"we komen er wel uit\". Auto werd snel en netjes opgehaald. Een goede week later duidelijk wat de schade was. Deze is in overleg verholpen. Uiteindelijk zijn we er inderdaad onderling uitgekomen, dus dat ondanks de verlopen garantie termijn. Ondanks de extra kosten kan ik alleen maar tevreden zijn over de manier hoe ik (we) geholpen zijn door Eshuis.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn dochter heeft hier haar eerste auto gekocht renault megane coupe, we zijn hier super geholpen.