primaservice

mooie bmw gekocht en na een tijdje waren er toch wat dingen die werden op een goeie manier op gelost ... fijn bedrijf !!!!!

Betrouwbaar, goede service en prettige medewerkers

Vorige week heb ik voor de tweede keer een auto bij Eshuis gekocht (uit het lagere segment). Ditmaal een FIAT Doblo uit 2007. Goede prijs/kwaliteit verhouding! Mijn ervaring is dat ook auto's in de lagere prijsklasse bij Eshuis heel betrouwbaar zijn. Jaren geleden kocht ik een Ford Mondeo waar ik lang plezier van heb gehad. Ik raad het al mijn vrienden aan bij hen te kopen!

2020 kan je met een auto van Eshuis de toekomst in .

Ramon en collega,s , Ik wens jullie een goed en gezond nieuwjaar toe . Ga zo door . Met vriendelijke groet R Kuijer de Dusterman.

Super bedrijf

Ramon en collega bedankt voor de goede zorgen . De kleine dingetjes snel op gelost . Bij dit bedrijf ben je nog echt de klant .

Vlotte verkopers die niet moeilijk doen over een inruil. Showroom zeker de moeite waard om uit het westen naar Holten te rijden. Recent 2 autos voor 1 ingeruild was bij dealers geen zaken te doen. Bij Eshuis binnen 5 minuten,de zoveelste goede deal. Excellent B.V. Rotterdam.

Diverse autos gekocht en ook ingeruild. Garantie ook dik in orde. Een bedrijf waar een afspraak ook een afspraak is. Zeer aan te bevelen. Dr.Robert Kuijf.

Hier geweest voor de aanschaf van een andere auto. Goed geholpen en de tijd werd voor je genomen.

Ik heb er een zeer mooie Dacia Duster gekocht .Ik ben er zeer goed ontvangen door Ramon en heeft mijn nieuwe aanwinst perfect afgeleverd dus mensen ook voor een Dacia is Eshuis een prima alternatief. Gr RKUIjer.

Top bedrijf, waren er maar meer van dit soort, die echt hun best doen!

Goede informatie en een eerlijk verhaal. Top bedrijf.

Zeer tevreden prima geholpen Zelfs de auto werd voor me naar Limburg gereden

hebben een citroen gekocht..en zijn heel fijn geholpen en denken met je mee..had gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf..top...fam frank

Goed en deskundig advies gekregen van Ramon en na een zoekopdracht precies de auto geleverd gekregen die ik zocht. Fijn aotobedrijf!!

Zeer goed geholpen door Ramon,mooie volvo s80 gekocht.

• Service N.v.t.

Prettig bedrijf, aardige medewerkers, en een woord is een woord. Mooie auto\'s.

Leuke aardige eigenaar, ook met de verkoper is niks mis mee. Auto is keurig afgeleverd met de beurt die hij nodig had en zelfs een nieuwe apk, wat eigenlijk nog niet nodig was.

Was toe aan een nieuwe auto. Eshuis had een ruim aanbod. Mooie auto\'s en scherp geprijsd. Inruil was mogelijk en binnen no time reed ik weg in mijn nieuwe aanwinst. Prettig zaken doen!

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant bij Eshuis. Verschillende auto\'s gekocht. Goede kwaliteit en service. Eindelijk eens een betrouwbare auto handelaar!

Eerste auto die wij kochten voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen. Met de Ramon Eshuis besproken. Hij is op zoek gegaan naar de auto die beter bij ons paste. Zo hebben wij nu wel de auto die bij ons past! Super service en eerlijk bedrijf met hele mooie auto\'s. Dus zoekt je een andere auto kijk eerst eens bij Eshuis Holten.

Zeer goed geholpen. Eerste auto die ik kocht voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen. Met de eigenaar besproken en zijn standpunt was ik wil dat je tevreden bent. Hij is op zoek gegaan naar de auto die ik zocht en zonder moeilijk te doen ruilde hij de oude auto weer in!! Super service en eerlijk bedrijf, kan dit bedrijf echt aanbevelen!!

Vanmiddag bij Eshuis geweest voor een jong gebruikte auto. Nette zaak en een warm welkom. Ondanks dat we er financieel niet uit zijn gekomen toch een goed gevoel aan over gehouden. Goed gesprek, kennis van zaken. Kom zeker nog eens terug!

Leuke verkoper, die ook nog kundig is. Alle afspraken zijn nagekomen, dit was een verademing na ervaringen bij andere autoverkopers. De auto voldoet volledig aan de verwachtingen en werd volgens afspraak afgeleverd aan ons. Fijn! Ik heb dit bedrijf aangeraden bij mijn vrienden en familie

Vandaag geweest om meerdere auto s te bekijken en we zijn dr uit gekomen.Wat me op viel is de gastvrijheid en de info over de auto s ook over de auto s die ingevoerd zijn ook in opdracht van klanten.Echt complimenten voor de transparantie over de auto s,gang van zaken,service en gastvrijheid. Al met al een zeer goede ervaring,aan iedereen aan te raden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ze houden zich niet aan afspraken. Interne communicatie is hier ver te zoeken. Je wordt zelf gebeld, en maak een bezichtiging afspraak. Dan verkopen ze dood leuk die auto een dag ervoor. Zonder het je melden. Bah.

Na lang zoeken hebben wij online de juiste auto gevonden bij Eshuis BV. De ontvangst bij Eshuis was zeer prettig. We zijn zeer kundig geholpen door Ramon en hebben in overleg de juiste afwegingen kunnen maken. Nu al enige tijd zeer tevreden met onze nieuwe auto en de service achteraf. Op deze manier is een auto kopen weer leuk en vertrouwd! Een absolute aanrader indien je een goed gevoel wilt hebben bij een nieuwe auto.