Top service !

Sinds kort nieuwe klant , uitstekende meedenkende garage !

Uitermate prettige ervaring

De auto die ik hier heb aangeschaft is in uitstekende conditie. De informatieverschaffing vooraf sloot prima aan en de ontvangst en service bij het inruilen van mijn oude auto verliepen heel prettig. Een absolute aanrader om hier je auto te kopen als je op zoek bent, want dan weet je dat je goed en eerlijk wordt geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Als auto bezitter je wat zoekt is het altijd wel iets te vinden.

Reparaties kunnen altijd niet volmaakt zijn maar worden snel verholpen.

Fantastisch bedrijf!

Na mijn recente aankoop had ik nog een servicebeurt tegoed en vandaag is deze uitgevoerd. Ik kreeg daarbij 2 nieuwe banden, oliefilter en ruitenwissers. Tussentijds een leenautootje en bij terugkomst bleek de auto van binnen ook nog schoon gemaakt. Kortom een meer dan puik bedrijf en het ritje van een uur (vanuit Huizen) meer dan waard. Nico en Irma

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Eshuis doet wat zij belooft!

"Ik ben zeer aangenaam verrast door jullie kwaliteit, klantgerichtheid en enthousiasme. Jullie doen wat jullie beloven. Top!"

Klantgericht

Ik heb hier twee maanden geleden een tweedehands auto gekocht. Proefrit, verkoop en aflevering goed geregeld. Goede service en klantgericht. Wel had ik een klein beetje het idee dat het personeel erg druk was en niet uitgebreid de tijd voor mij als klant nam. Maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door hoe snel en goed je geholpen wordt. Een aantal weken na aankoop startte mijn auto niet meer. Via de telefoon werd ik direct goed geholpen: ik mocht een lokale garage de accu laten vervangen en de rekening doorsturen. Alleen jammer dat ik er nog even achteraan moest bellen om de rekening betaald te krijgen, maar dat is toen ook direct gebeurd. Ik ben erg tevreden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

ouderwets goede service en vriendelijkheid

Wij ruilde onze auto in en kochten een bijna nieuwe auto bij garage Eshuis. Fijne ervaring, mooie inruilprijs en aanschafprijs, niets is teveel als je vragen stelt en ongevraagd diverse extra's bij onze auto gekregen. Complimenten voor jullie aanpak!

Uitstekende dealer en garage

Zeer klantvriendelijk. Goede service en zelfs de kleinste mankementen werden voor aflevering hersteld/gerepareerd. Wij kochten een minicamper en zouden iedereen die een goede tweedehands auto/minicamper of auto met mogelijkheid voor een camperbox zoekt garage Eshuis aanraden.

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed bedrijf met een top service!!

In juni hier een auto gekocht. Zijn goed geholpen om de juiste keuze te maken. In de garantie nog een keer terug geweest maar is prima door het team Eshuis opgelost. Een bedrijf waar je op kunt vertrouwen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijne ervaring om hier een auto te kopen!

Jl. hier een auto gekocht met een uitstekende en eerlijke service. Puntgaaf afgeleverd en zijn content mee! Dus een aanrader!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ruime keuze en zeer prettig geholpen

We waren aangenaam verrast door het ruime aanbod van het soort auto's dat wij zochten. Na een warm welkom met (goede) koffie werd ons aangeboden om met meerdere auto's een proefrit te maken. Mede hierdoor en het deskundig advies hebben wij onze keuze laten vallen op een Peugeot Partner waar wij inmiddels veel plezier aan beleven. Zeker aan te bevelen!

Schitterende volvo c70 bij hun gekocht

We waren er binnen 5 minuten dagen uit, prima inruilprijs gekregen voor onze ford, en de Volvo met garantie gekocht, e rd waren na een week een paar puntjes , deze werden gewoon opgelost. Aan te bevelen wanneer je op zeker wilt gaan

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een schitterende Fiat 500 gekocht bij Eshuis. Goed bereikbaar, snel vriendelijk en behulpzame mensen. Lekker koffie overigens. Hier kom ik terug. Aanrader!

Probleem kosteloos verholpen!

Had nog Bovag garantie. Mijn piepende remmen en kapotte airco zijn kosteloos gerepareerd. Ook nog een leenauto meegekregen omdat de oorzaak lastig te vinden was. Fijn geholpen dus topgarage!

primaservice

mooie bmw gekocht en na een tijdje waren er toch wat dingen die werden op een goeie manier op gelost ... fijn bedrijf !!!!!

Betrouwbaar, goede service en prettige medewerkers

Vorige week heb ik voor de tweede keer een auto bij Eshuis gekocht (uit het lagere segment). Ditmaal een FIAT Doblo uit 2007. Goede prijs/kwaliteit verhouding! Mijn ervaring is dat ook auto's in de lagere prijsklasse bij Eshuis heel betrouwbaar zijn. Jaren geleden kocht ik een Ford Mondeo waar ik lang plezier van heb gehad. Ik raad het al mijn vrienden aan bij hen te kopen!

2020 kan je met een auto van Eshuis de toekomst in .

Ramon en collega,s , Ik wens jullie een goed en gezond nieuwjaar toe . Ga zo door . Met vriendelijke groet R Kuijer de Dusterman.

Super bedrijf

Ramon en collega bedankt voor de goede zorgen . De kleine dingetjes snel op gelost . Bij dit bedrijf ben je nog echt de klant .

Vlotte verkopers die niet moeilijk doen over een inruil. Showroom zeker de moeite waard om uit het westen naar Holten te rijden. Recent 2 autos voor 1 ingeruild was bij dealers geen zaken te doen. Bij Eshuis binnen 5 minuten,de zoveelste goede deal. Excellent B.V. Rotterdam.

Diverse autos gekocht en ook ingeruild. Garantie ook dik in orde. Een bedrijf waar een afspraak ook een afspraak is. Zeer aan te bevelen. Dr.Robert Kuijf.

Hier geweest voor de aanschaf van een andere auto. Goed geholpen en de tijd werd voor je genomen.

Ik heb er een zeer mooie Dacia Duster gekocht .Ik ben er zeer goed ontvangen door Ramon en heeft mijn nieuwe aanwinst perfect afgeleverd dus mensen ook voor een Dacia is Eshuis een prima alternatief. Gr RKUIjer.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top bedrijf, waren er maar meer van dit soort, die echt hun best doen!

Goede informatie en een eerlijk verhaal. Top bedrijf.

Zeer tevreden prima geholpen Zelfs de auto werd voor me naar Limburg gereden