Betrouwbaar bedrijf. Komt afspraken goed na en reageert goed, snel en adequaat op vragen

Wij kwamen daar om een Mazda CX5 re bekijken en te kopen. Het proces verliep prettig en snel gemaakte afspraken werden snel en keurig nagekomen.

Adrian goed mee te onderhandelen en komt prima zijn afspraken na

Top bedrijf

Adriaan is een zeer betrouwbaar zaken man verkoopt geen rommel en komt z’n woord na.

Een autobedrijf zoals ik gehoopt had en zoals het was!

Wij waren op zoek naar een andere auto en liefst een MAZDA CX5. N.a.v. een advertentie in VIABOVAG bij deze garage terecht gekomen. Daar een bezoek gebracht en een goede proefrit gemaakt, waarna een uitermate prettig gesprek volgde. Zo prettig dat we na een paar dagen en wat telefoontjes met vragen die naar volle tevredenheid beantwoord werden besloten hebben de MAZDA te kopen. Ook de aflevering werd weer prima uitgevoerd! Dank daarvoor. Hulde aan autobedrijf Weernink en specifiek Adriaan.

Fijn gevoel

Garage Weernink staat bekend om zijn uitstekende service. Je wordt er vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Een echte aanrader. Een prima dealerbedrijf, ook voor particulieren! Afspraken worden nagekomen..... ouderwetse "dorpsgarage", zoals ik ze graag zie. Aardig en behulpzaam.

gewoon heel goed

Mooie auto's op voorraad; goede informatie en netjes naar een deal gewerkt. Gewoon heel goed en geen gekke fratsen.

Super vriendelijke en nette service!

Weernink auto’s is een fijn bedrijf, absolute aanrader!

Perfecte en snelle service

Bedrijf geeft goede service. Betekend ook dat als er iets geregeld moet worden hij gaat meedenken en niet direct nee roept.

Netjes en correct

I bought my car around two years ago from Adriaan. My car is still in a super good shape. It was worth driving from Amsterdam. Adriaan is very helpful and honest. He bought my old car, and gave a good price for it. The buying & selling process was smooth, and everything was arranged quickly. I definitely recommend Weernink auto\'s!

Top bedrijf. Beste service en deskundigheid. Heel fijn om zaken mee te doen.

Vriendelijk bedrijf

Prima!

No-nonsense bedrijf. What you see is what you get. Geen gladde praatjes gelukkig maar gedegen informatie. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. En ook de after sales is goed. Ik had na een paar maanden een probleempje met de Volvo V40 die ik had gekocht. Dit werd zonder discussie opgelost.

Netjes ontvangen, kop koffie, kreeg alle tijd en mocht ruime proefrit maken. Onderhandeling ging goed, kon trekhaak erbij krijgen en kreeg nieuwste navigatie kaart. Prima service, aanrader!

Zeer goede ervaringen. Wij hebben al vaker een auto gekocht bij dit bedrijf. Je wordt geholpen door de eigenaar zelf. Een vriendelijke en betrouwbare man met kennis van zaken. Ook de service nadien is goed!

Een keurig bedrijf, waarvan de werkplaats er erg netjes uitziet. afspraken komen ze goed na, met zowel de aanschaf van een auto, alsmede dat ze vlot tijd voor je vrijmaken met de vervolgservice.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prettig, klantvriendelijk en meedenkend

In de garantie periode een kleine verstoring gehad. Werd keurig gerepareerd en een geweldige leenauto mee gekregen. Super geregeld.

Vriendelijke ontvangst en geen snelle verkooppraatjes maken dat ik hier de volgende keer zeker weer een auto ga kopen.

Eerlijk, goed en deskundig advies. Je wordt door de eigenaar geholpen en is betrouwbaar. Hij komt alle afspraken direct na. In mijn geval ook erg prettig omdat ik verder weg woon. Prijzen zijn scherp en concurrerend. Echte aanrader.

Al meerdere auto\'s gekocht bij dit bedrijf. Bij elke aankoop een goede prijs gekregen voor mijn oude auto en een mooie prijs betaald voor de gekochte Auto. Ik heb een keer aanspraak moeten maken op de garantie en het euvel werd na volle tevredenheid opgelost. De eigenaar, Adriaan, is een gastvrije man die de tijd voor je neemt en de koffie staat er altijd klaar. Heb al meerdere kennissen en familieleden doorgestuurd naar Weernink Auto\'s. Ook de volgende auto ga ik weer bij Weernink kopen.