Prima bedrijf en goede keuze in jonge auto’s

Adriaan begrijpt hoe het werkt. Reageert zoals het hoort en is alert. Mooie Tiguan gekocht, zeer netjes afgeleverd volgens afspraak! Beslist aanrader voor mooie auto.

Eerlijk en oprecht

Heb 4 maand geleden een VW bij dhr Adriaan Weernink gekocht, hij gaf een een reële inruilprijs voor mijn Ford Kuga. Ik behoefde met Adriaan totaal niet te onderhandelen daar hij ook voor zijn aangeboden auto's zwaar concurrerende prijzen hanteert daarbij monteerde hij op mijn VW Tiguan zonder meerprijs een trekhaak.

Zeer klantvriendelijk en eerlijke garage.

Ons gevoel was meteen goed bij deze garage! Geen gladde verkooppraatjes en mannen in pak maar gewoon normaal. Eigenaar voelt heel goed de wensen van de klant aan en denkt mee! In goed overleg is heel veel mogelijk! Eerlijke prijzen en komt afspraken na. Topservice!!! Wij zijn ontzettend blij met onze auto en kunnen deze garage van harte aan bevelen. Wij komen terug!

Garage waar ze service en kwaliteit ECHT waar maken.

Onze ervaring kunnen wij ervaren als zeer positief. De verkoper(tevens eigenaar) was zeer rustig en drong niets op, Wij zullen andere mensen zeker positief vertellen/aanraden .

Goede service,klantvriendelijk

De eerste ontmoeting was met een goed gevoel. En we zijn het snel eens geworden over de aankoop van onze auto

Vertouwd adres, goede service en komt afspraken na

Adriaan is een aardige man die netjes in de communicatie is. Komt netjes de afspraken. Wij durven hier ook weer onze volgende auto te kopen eventueel.

vriendelijk, correct, service, vertrouwen

Een eerlijk klein Twents bedrijf dat door Adriaan Weernink met zorg en aandacht voor zijn klanten gerund wordt. Vertrouwen, geen fratsen, effectief en vriendelijk. Dat is het. En hij doet wat hij beloofd. Noaberschap in optima forma

Hartelijke ontvangst en leuke deal gemaakt.

Geen addertje onder het gras, helder en duidelijk en een goede inruilprijs. We zijn blij met de nieuwe T Roc.

Komt beloften na

Adrian (de eigenaar) komt alle beloften na. Eerlijk betrouwbaar Auto bedrijf. Gastvrij mens. Gelukkig zo ben ik ook. Ik heb een volkswagen T-Roc gekocht en alles doet het volgens afspraak. Ik ben zeer tevreden. Bedankt Adrian, ik wens u heel veel succes verder.

Nette zaak met een vriendelijke en gastvrije dealer

Adriaan, bedankt! Heel gelukkig en tevreden met de Mazda. Net geen 5 sterren. Een halve ster minder, omdat er nog winterbanden onder de auto zaten en de stuur stond scheef. Na het uitlijnen is dat opgelost. Verder heel gastvrij en de koffie is heerlijk!

Top Service!

Ik heb hier een prachtige Tiguan uit 2008 gekocht. Helaas heeft er enkele weken na aanschaf zich een probleem voor gedaan met de auto. Ook dit is perfect door Adriaan in overleg opgelost. Ik kan dan ook mededelen dat ik hier in de toekomst zeker weer kom. Dit bedrijf verkoopt prachtige occasions, prijs, kwaliteit, service en met name de omgang van klanten zoals ik dat heb ervaren zijn top. Ik ben een tevreden klant. Thanks Adriaan.

Zou hier gerust over een paar jaar weer een auto kopen!

Adriaan is een hele rustige en nette verkoper. Heel flexibel en denkt met je mee. Hij heeft zelfs op zondag (buiten openingstijden om) voor ons tijd gemaakt om de nu onze Tiguan te bekijken en proefrijden. Wij moesten een rit afleggen van 2,5 uur enkele reis en voor de Bovag garantie mochten wij gewoon onze eigen vertrouwde garage bij ons in de buurt gebruiken mocht er iets mee zijn wat onder de garantie valt! Kortom; betrouwbaar bedrijf en verkoper!

Ouderwetse service!

Uitstekende ervaring (aankoop auto) met dit bedrijf! Omdat we van ver moesten komen hebben we van tevoren de prijs afgesproken. Daar waar tegenwoordig de meeste bedrijven weigeren iets van korting te geven, sterker nog extra geld voor de afleverbeurt vragen, deed Adriaan niet moeilijk over een korting bij geen inruil, en toen uit de onderhoudshistorie bleek dat de auto binnenkort weer aan onderhoud toe was, heeft hij hem ook nog de benodigde grote beurt gegeven. Zoals ik al zei: ouderwetse service. Bedrijf komt betrouwbaar over, de auto was tiptop in orde, historie was aantoonbaar; kortom een heel goed gevoel bij dit bedrijf!

Fantastische auto gekocht.

Adriaan is eerlijk en oprecht. We hebben een prachtige auto gekocht en hopen over een paar jaar weer zaken met hem te doen. We raden Weernink aiuto’s zeker aan.

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn al 12/13 jaar klant bij Weernink Auto’s. Wij hebben inmiddels de 5de nieuwe bestelbusje vernieuwd bij Weernink Auto’s. Zeer betrouwbare, vriendelijke & professionele eigenaar. Ons zie je weer terug als we zijn uitgekeken op onze V klasse, Adriaan! :)

Top service, top prijsvoorstel en perfect nakomen van de afspraken.

Woon zelf in de buurt van Delft en heb op maandag ochtend een Mazda CX 5 gekocht bij Adriaan. Zonder deze auto gezien te hebben. Kende de CX5 uiteraard wel. Adriaan heeft alles in het werk gesteld zodat ik de zaterdag erop de auto op kon halen en mijn KIA sportage kon inleveren. Alles top geregeld. Erg blij met de auto.

Mooie auto's, prima aanbieding en zeer prettig contact!

Ik heb hier een zeer mooie Mazda CX-5 gekocht. Na een proefrit was de koop snel geregeld, ik kon de auto een week later ophalen (moest nog op kenteken gezet worden). Ik kwam met de trein en Adriaan kwam me 's avonds netjes van het station opgehaald. Super service en ik ben heel blij met mijn nieuwe auto!

Vriendelijk en in 1x een goed inruilvoorstel

Adriaan komt vriendelijk en rustig over. Op mijn verzoek om in 1x een goed voorstel te maken werd adequaat gereageerd met in mijn ogen een goed voorstel. Zo hoort het, geen gelul er omheen. Dik tevreden. Ik hoop dat Adriaan over vier jaar weer iets moois heeft staan!

Keurige, snelle, en eerlijke afhandeling

Na de auto te hebben gezien op Marktplaats wat heen en weer geappt met foto’s van onze auto en inruilvoorstel gekregen. Deze was redelijk, daarna telefonisch een en ander besproken en mondeling overeen gekomen dat de deal zo goed als rond was. Een paar dagen later met auto naar het oosten vertrokken en alles met Adriaan in orde gemaakt. Vervolgens met de andere/nieuwere auto blij en tevreden huiswaarts/naar het westen gekeerd. Kortom fijne man Adriaan. Mooi bedrijf. Zeker aanbeveling waard.

Eerlijk bedrijf, scherpe prijzen en goede aftersales.

Wij waren op zoek naar een geschikte Volkswagen Transporter T6 L2 vrachtbus, om door www.BasCampers.nl professioneel om te laten bouwen tot camper. Wij vonden bij BOVAG-bedrijf Weernink Auto's een mooi en voordelig geprijsd exemplaar, met weinig kilometers en ideale opties. We hebben prettig onderhandeld en afgesproken dat de BOVAG-garantie pas zou ingaan nadat de ombouw tot camper – na 4 maanden – klaar was. Dingetjes die ons toen pas aan de bus opvielen zijn prima door Weernink Auto’s opgepakt. Zo kregen wij kosteloos een origineel en hagelnieuw sleepoog opgestuurd. Ergo: een prettig en pienter BOVAG-bedrijf zonder poespas, maar met goede prijzen.

snel een deal gemaakt waar beide ermee tevreden waren en alles goed geregeld

Adriaan je bent een eerlijke verkoper die zijn klanten geen vel over de neus trekt en je woord nakomt. Ik ben zeer tevreden over je zoals je mij op een eerlijke manier behandeld hebt. Meer autodealers/handelaars kunnen een voorbeeld van je nemen zoals je met je klanten omgaat.

Perfect.

Goede service. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Ik raad Weernink auto's zeer zeker aan.

Zeer goed ge en behandeld

Tot nu toe alles nagekomen wat we hebben afgesproken.

Zeer betrokken ondernemer

Ondanks externe problemen toch transparant op de hoogte gehouden met als een nette aflevering tot gevolg, Top!

Prima en komt (garantie)afspraken na.

Gastvrij en komt na wat beloofd is. Nette inruilprijs gekregen en eerlijk verhaal over de auto die we gekocht hebben. Op dit.moment dus nog zeer positieve ervaring. Heeft ook nette auto's op voorraad.