Prima en snelle service en prettig contact

Wij zijn sinds april 2022 klant bij Bosch Car Service van Kuyk te Schagen, waar wij onze huidige auto (Mitsubishi Outlander PHEV) kochten. Wij ervaren steeds een prettig contact en prima service

De dienstverlening is hier prima!

Bij pech word ik direct geholpen. Als er iets vervangen moet worden , word ik vriendelijk te woord gestaan. En het word altijd goed afgehandeld!

Een betrouwbaar adres met goede, klantgerichte en snelle service

Je wordt op een snelle en prettige manier te woord gestaan. Er wordt meegedacht met de klant en waar nodig snel en acuraat actie ondernomen. Beurten en reparatie worden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Snel en netjes

Spoedige aflevering, goede afspraken, prettig contact!

Wij hebben onze Volkswagen Up! gekocht bij dhr. Peter Temme, eigenlijk is alles in de bovenstaande regel reeds beschreven. We konden de auto spoedig bekijken en proefrijden, kleine aandachtspunten werden direct in behandeling genomen en de aflevering volgde hier al snel op. De auto bevalt uitstekend, nogmaals dank!

Goed in verkopen

Na een mooie auto te hebben aangeschaft bij van kuijk kwamen precies na de garantie hoge kosten. Vernieuwde motor moest er in en van Kuijk geeft vervolgens niet thuis.

Werkelijk mooie collectie auto's staan hier.

Ondanks vakantietijd, dus verkoper en monteur hadden het druk en toch werden we ontzettend vriendelijk ontvangen en werd alle tijd aan ons besteed met prima koffie en water. Na de proefrit wat geen enkel probleem was een pareltje van een Honda Civic gekocht die werkelijk van binnen en van buiten als nieuw eruit zag met complete historie aanwezig en de auto werd direct rijklaar gemaakt om mee te nemen. Absoluut een aanrader om naartoe te gaan, mooie collectie auto's die er allemaal tip top in orde uitzien, de medewerkers van deze auto dealer zijn echt goed bezig.

Fantastische service! Prachtig wagenpark

Aan dit bedrijf heb je een goed adres! Je word ontvangen met een heerlijk bakkie koffie en ook de Kids krijgen drinken. Ik heb hier een plaatje van een Bmw gekocht en mijn inruil kreeg ik een zeer goeie en eerlijke prijs voor! Toen ik een proef rit ging maken werd er gezegd neem je tijd maak maar even een mooie rit! En dat hebben we gedaan. De auto reed zoals hij er uit zag dus wij waren gelijk verkocht. Na een gezellig praatje en wat onderhandelen tijdens nog een bakje koffie zijn wij tot een mooie prijs gekomen die naar eigen zeggen voor ons allebei eerlijk was! Auto kreeg nog een beurtje met apk en werd nog even van top tot teen gepoetst. Bij ontvangst word netjes de auto ter plaatsen op jou naam gezegt en je oude bezit vrijgewaard. NAP word nog netjes even voor je uit gedraaid. Kort om bij deze mannen staat eerlijkheid en service boven aan!

Vriendelijk en snelle service

Vriendelijk geholpen en auto was nog sneller klaar dan gehoopt

Vriendelijk geholpen en kundig personeel

We zijn alle bezoeken erg vriendelijk geholpen, personeel neemt de tijd om alles uit te leggen. Klant staat centraal is onze ervaring!

Vriendelijk en probleemoplossend

Na de aankoop van mn auto, was het tijdelijk niet mogelijk om de auto online bij de RDW op naam te zetten. Ipv te moeten wachten kregeen we een leenauto mee om even te shoppen in Schagen. Na een uurtje was de RDW site weer beschikbaar.

Goed geholpen met servicebeurt

Makkelijk afspraak gemaakt. Klantvriendelijk en persoonlijke benadering.

Niet eerlijk tegen klant

Ik heb laatst bij Van Kuyk een VW Polo (prima in orde, goede prijs (denk door 2 kleine deukjes en toch wel wat lakschade) gekocht en mijn Mazda 5 met weinig km, 4 nieuwe all season banden, nieuwe blokken voor, nieuwe uitlaat, bij hun ingeruild met een volgens hun uiterste inruil van 1750, nu zie ik tot mijn verbazing dat hij te koop staat voor 3950, dat is 2200 boven mijn inruil prijs, dat wel een flinke winstmarge naar mijn idee is, terwijl ik nog aangegeven heb waar hij in de markt voor aangeboden wordt maar hun reactie was: daar zetten wij hem niet voor in de markt, maar dat is wel precies de prijs waar hij bij hun voor wordt aangeboden. Jullie zullen begrijpen dat ik me toch wel opgelicht en belogen voel! Met een kluitje het riet in gestuurd. En dan te bedenken dat ik ook nog 270km van Maastricht naar Schagen ben gereden oa voor de prijs (maar die staat los van de inruilwaarde) en de goede reviews. Nadat ik via app gereageerd heb krijg ik als reactie: een foutje van een stagiair die een 3 ipv een 2 had getypt, tot mijn verbazing was die dag de advertentie van de Mazda opeens helemaal verdwenen, als reactie gaven ze als reden om misverstanden te voorkomen (ff een 3 in een 2 veranderen) en een collega garagehouder heeft misschien interesse (toevallig) Opeens na ruim 2 weken zie ik (kenteken check) dat de Mazda APK gekeurd is (2 mnd te vroeg) en 5 dagen later staat hij op naam van een particulier terwijl de auto op geen enkele media aangeboden is, nu beweerd Van Kuyk dat de auto verkocht is aan een collega garage maar de auto heeft sinds mijn inruil alleen maar op hun naam gestaan (erkend bedrijf bij kenteken check) en daarna meteen op een particulier zijn naam en niet een ander erkend bedrijf, deze manier van handelen getuigt niet van openheid en eerlijkheid tegenover een klant.

Jurgen is een hele fijne verkoper

Vriendelijk bedrijf , actieve en aardige verkoper.

Snel en goed geholpen.

Mijn auto werd opgehaald. Ik kon leenauto gebruiken.

goed geholpen

Goede prijs, zeer goede kwaliteit

Goede prijs, zeer goede kwaliteit

Prima gedaan

Auto was keurig inorde zelf van binnen gezogen nog niet mee gemaakt na veel jaren Peter doet het ook netjes

Keurig geholpen, nemen de tijd voor je

Via de mail een vraag gesteld over een aangeboden auto, en daarbij de inruilprijs gevraagd van mijn auto. Keurig een uitgebreide antwoordmail terug binnen een uur met een goede prijs. Dezelfde middag nog proef gereden en de koop overeen gekomen. Jürgen nam ondanks de drukte alle tijd voor uitleg! Super, zeer tevreden!

Zeer aan te raden

Gewoon helemaal goed !: op tijd, correct, prima

Perfect geholpen

Alles prima

Niets op aan te merken

In een zin zou ik het beschrijven als een top service bedrijf, met 100 procent aandacht voor de klant. Ik kom hier al jaren voor onderhoud aan mijn auto. Ik krijg als service een leenauto mee. Zodra mij auto klaar is krijg ik deze gewassen mee terug. De man van de receptie neemt netjes van te voren door wat er aan de auto zou moeten gebeuren, en is ontzettend netjes en beleefd. En kom niet voor verassingen achteraf te staan. De medewerkers verder zijn allemaal super aardig en correct. Met andere woorden van mij krijgen ze een 10.

Klantvriendelijk en heel snel geholpen.

prima outlook, mooi aanbod cars.

voor mijn zoon een leuk klein autotje gekocht, afhandeling vlot en snel