Geweldige rijinstructeur

Geweldige en leuke rijinstructeur die je fijn rijles geeft en waar je veel van kan leren. Met hem kan je ook een lachen tijdens de rijlessen gelukkig

Super instructeur, waarbij je zijn passie voor verkeer voelt.

Fijne rijlessen die met passie worden gegeven en waarbij je als je geslaagd bent ook echt de auto met zekerheid in durft.

Fijne rij instructeur

Hele goede persoonlijke begeleiding en eerste keer geslaagd

Goede ervaring. Echte limburger met humor

In 1 keer geslaagd. Aantal lessen buiten pakket

Goede rijschool

Fijne les, duidelijke instructies, de rechtste weg naar het examen toe!

Chrit geeft ontzettend fijn les, en kan rustig, snel en vriendelijk aanduidingen geven tijdens de les, dit beviel ontzettend goed! Af en toe is de planning afstemmen ietsje lastig, in drukke periodes, toch is Chrit erg flexibel en bereid samen tot een oplossing te komen. Praktijkervaring in een keer gehaald door de lessen van Chrit! Fijne rijschool!

Chrit is een fijne en rustige leraar.

Chrit is een fijne leraar die kalmte uitstraald, wat heel fijn is bij het rijden. Ik ben altijd met volle vertrouwe de weg op gegaan met hem. Hij heeft ook altijd een goed humeur, ik heb hem ook nog nooit chagrijnig mee gemaakt en hij heeft heel veel geduld. Zeker aan te raden.

De enige beste

Fijne mens die Chrit. Met coulance en humor heb ik kunnen lessen op mijn tempo en ben daarbij een zee rijker aan verkeers kennis, plus de eerste keer geslaagd! Vanuit mijn eigen ervaring: ik dacht, dat doe ik wel ff, mijn rijbewijs halen.. maar zo werkt t niet in t verkeer. Het heeft me wat extra lessen geduurd maar ik kan nu wel veilig en mét plezier autorijden!

Fijne rijschool

Goede ervaring gehad. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd.

Super les gehad ook zeer snel mijn rijbewijs gehaald

Heel fijne rijschool

Al mijn lessen bij deze rijschool voelde ik me op mijn gemak en de lesgever is heel vriendelijk en laat je je ook op je gemak voelen een hele goede school echt een aanrader.

Helder en geduldig les gekregen

Chrit heeft veel ervaring en weet zo goed les te geven met heldere instructies en geduld in het soms hectische verkeer. Voorheen had ik les bij een andere rijschool maar ik ben gewisseld, wat ben ik blij dat ik van alle rijscholen die van Chrit heb gekozen!

Goeie service legt alles goed uit en leert het je goed op een goede manier

Goede leer tijden

Fijne rijschool

Heb een fijne tijd gehad. En goede uitleg gehad over alles. En is zeker aan te raden.

Goede rijschool

Goede rijschool, ik heb in een korte tijd veel geleerd van Chrit. Ik raad deze rijschool iedereen aan.

Beste man ooit geeft je de beste lessen hij heeft veel geduld en legt alles super goed uit ! Een echte aanrader

Fijne rij instructeur en goede volle lessen

Komt altijd alle afspraken na. Het zijn volle lessen waar je je ook focust op 1 ding tegelijk. De lessen zijn ook gerust stellend door de fijne sfeer.

Ik heb goed leren autorijden en de lessen waren erg leuk!

Ik vond dat Chrit goede lessen gaf en ook rustig opbouwde, zo was het ook erg duidelijk. Als iets niet goed ging, dan besteedden we daar bijvoorbeeld ook extra aandacht aan in 1 les (in het begin bijvoorbeeld de koppeling toch nog herhaaldelijk oefenen). Zeker een aanrader dus!

Super rijschool!

Ik ben heel blij met mijn keuze om bij Chrit te gaan lessen! Ik ben heel goed begeleid, goede en duidelijke uitleg gekregen. Chrit heeft veel geduld met de leerling en dat vond ik erg prettig. Door de leerzame lessen ben ik gelijk de 1e keer geslaagd voor mijn rijexamen! Zeker een aanrader dus!

Super ervaring. Fijne en rustige begeleiding faalangst proof ! Kon alles rustig en op eigen tempo leren

Geweldige rijschool &goeie instructeur

Leuk & leerzaam

Geduldig en goede uitleg

Chrit is erg sympathiek. Daarnaast legt hij goed uit wat je moet doen en wat beter kan. Verder geeft hij uitleg en opdrachten op het tempo wat jij nodig hebt. Als iets fout gaat laat hij het je gewoon weer opnieuw proberen en oplossen. Ik ben dankzij Chrit in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Bedankt voor de leuke en leerzame rijlessen.

Fijne rijlessen met succes tot behalen van rijbewijs

Dankzij Chrit ben ik voor mijn herrijexamen geslaagd. Eerder bij een andere rijschool gene fijne ervaring gehad en gezakt, toen naar Chrit gegaan. Sindsdien rijd ik met plezier en nu ik mijn rijbewijs heb voel ik me ook echt zelfverzekerd

Chrit is de beste rijinstructeur die je je maar kunt wensen!

Chrit is een goede leraar, stelt je op je gemak en legt alles duidelijk uit. Is sympathiek in de omgang, waardoor hij een luchtige en gemoedelijke sfeer creëert. Hierdoor voel je dat je jezelf mag zijn en in je eigen tempo alles kunt leren. Bedankt voor alles!

Ervaren instructeur

Mijn vriend heeft hier lessen gehad bij Chrit nadat hij eindeloos lessen heeft gehad bij andere rijscholen en eerder meerdere keren is gezakt. Slechts 7 lessen waren nodig om te slagen. Door je meermaals met dezelfde verkeerssituatie te confronteren tijdens een les, corrigeert de instructeur je fouten totdat je het goed doet. Na een fout stopt hij je aan de kant waar hij je rustig uitlegt wat er fout is gegaan, wat voor gevolgen dit kan hebben en hoe je het beter kan doen. De instructeur had niet alleen kennis, maar wist ook hoe deze uit te leggen zodat het binnenkomt bij de leerling en op een manier waarbij de leerling zich niet afgezeikt voelt maar juist zelfvertrouwen krijgt.