Super ervaring. Fijne en rustige begeleiding faalangst proof ! Kon alles rustig en op eigen tempo leren

Geweldige rijschool &goeie instructeur

Leuk & leerzaam

Geduldig en goede uitleg

Chrit is erg sympathiek. Daarnaast legt hij goed uit wat je moet doen en wat beter kan. Verder geeft hij uitleg en opdrachten op het tempo wat jij nodig hebt. Als iets fout gaat laat hij het je gewoon weer opnieuw proberen en oplossen. Ik ben dankzij Chrit in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Bedankt voor de leuke en leerzame rijlessen.

Fijne rijlessen met succes tot behalen van rijbewijs

Dankzij Chrit ben ik voor mijn herrijexamen geslaagd. Eerder bij een andere rijschool gene fijne ervaring gehad en gezakt, toen naar Chrit gegaan. Sindsdien rijd ik met plezier en nu ik mijn rijbewijs heb voel ik me ook echt zelfverzekerd

Chrit is de beste rijinstructeur die je je maar kunt wensen!

Chrit is een goede leraar, stelt je op je gemak en legt alles duidelijk uit. Is sympathiek in de omgang, waardoor hij een luchtige en gemoedelijke sfeer creëert. Hierdoor voel je dat je jezelf mag zijn en in je eigen tempo alles kunt leren. Bedankt voor alles!

Ervaren instructeur

Mijn vriend heeft hier lessen gehad bij Chrit nadat hij eindeloos lessen heeft gehad bij andere rijscholen en eerder meerdere keren is gezakt. Slechts 7 lessen waren nodig om te slagen. Door je meermaals met dezelfde verkeerssituatie te confronteren tijdens een les, corrigeert de instructeur je fouten totdat je het goed doet. Na een fout stopt hij je aan de kant waar hij je rustig uitlegt wat er fout is gegaan, wat voor gevolgen dit kan hebben en hoe je het beter kan doen. De instructeur had niet alleen kennis, maar wist ook hoe deze uit te leggen zodat het binnenkomt bij de leerling en op een manier waarbij de leerling zich niet afgezeikt voelt maar juist zelfvertrouwen krijgt.

Aanrader!

Het is altijd gezellig in de auto, door de kalmte creëert Chrit ook rust en dat is echt fijn als je een nerveus type bent. Hij weet heel goed en luchtig aan te geven wat je hier en daar vergeet of aan moet werken. Dit motiveert! Als ik terug kijk heb ik heel veel geleerd in een hele korte tijd.

Tot nu toe zeer goed

Een leuke en zeer goede rijschool! Het is fijn dat de lessen makkelijk en flexibel in te plannen zijn en tijdens de rijlessen wordt alles goed en duidelijk uitgelegd. Chrit zorgt voor een leuke en gezellige sfeer, maar kan ook kritisch/streng zijn als het moet. Een aanrader dus!

Een toprijschool! Lessen zijn makkelijk in te plannen. Rijinstructeur bied zelfs extra hulp aan voor je theorierie examen en heeft veel geduld in de praktijk. Ik raad dit zeker aan!

Leuke en goede autorijschool,veel ervaring en zit al lang in het vak.Kan hem zeker aanbevelen👍🏾.

Dank chrit durf ik na 2.5jaar weer auto te rijden. Hij is rustig en geduldig en geeft je alle tijd en ruimte die je nodig hebt.

Legt alles goed en duidelijk uit. Neemt de tijd om het je te leren.Top service

Geweldig zelfs mijn kinderen hebben les bij jou gehad.

Chritje , een lieve maar ook amicale instructeur met het hart op de juiste plaats. Helpt je met alles waarbij je hulp bij nodig hebt. Geeft stap voor stap duidelijke instructies, en geeft je de tijd om te leren waarbij je zelfvertrouwen groeit. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden!