Vakbekwame mensen

Ook als ze omkomen in het werk proberen ze toch nog tijd vrij te maken. Bij echte acute problemen wordt een reparatie goed en snel uitgevoerd tegen een concurrerend tarief.

Zéér vriendelijke mensen met een TOPSERVICE

Kom hier nu al een paar jaar met mijn 12 jaar oude auto en deze vakmensen zorgen er voor dat mijn karretje in TOP conditie blijft met goede service tegen een acceptabele prijs. Dik Tevreden dus en kan ik iedereen aanraden.

goede monteurs

Kom er al jaren fijne garage

Goed en klantvriendelijk

Goed geholpen klantvriendelijk

100% Tevreden!

Vandaag is één van onze lesauto's weer voor een servicebeurt + APK geweest bij de mannen van Optimaal. Ik werd keurig gebeld dat de auto weer goedgekeurd was en klaar stond om opgehaald te worden. Alles binnen de afgesproken tijd en de afgesproken prijs. Op Optimaal kun je rekenen! (in ons geval al meer dan 15 jaar!) Autorijschool Aris Bakker , Zaandijk

Beter kunnen we niet krijgen!

Ewald, Marcel en natuurlijk Willem, Ewald, in januari 2011 kwamen we voor de Peugeot occasion en we reden weg in de Clio die ernaast stond. Nu bijna 10 jaar zijn jullie onze garage en al wonen we in Haarlem, we rijden graag een ommetje voor ons jaarlijkse onderhoud met APK naar Autobedrijf Optimaal. In onze eerste jaren bezochten we dan het winkelcentrum en haalden we de auto op als deze klaar was en de laatste jaren maken we gebruik van jullie leenauto. We hebben wij maar 1 keer voor een reparatie een extra beroep op jullie moeten doen en iedere keer weer worden wij met aandacht en vakwerk en lage kosten geholpen zodat wij in een veilige en betrouwbare auto kunnen blijven rijden. We zien jullie graag weer, in onze Clio! Martin en Kim

ik kom er al 24 jaar geweldige service

ik kom al 24 jaar bij optimaal,voorheen skoda aan de oostzijde prima monteurs,eerlijk en betrouwbaar,goede service dus

Een echte garage; betrouwbaar vakwerk voor een betrouwbare prijs.

100% goed.

Perfecte service

Ja

Klantvriendelijkheid en eerlijk.

Bellen netjes wat de kosten gaan worden en vervangen alleen wat nodig is.

Echt een topbedrijf! Zo zie je ze niet vaak, goede service, goede afspraken, goede prijs. Ik wordt er blij van!

• Reden bezoek Andere reden

altijd alles wat er afgesproken is, super

Geweldige service, eerlijk advies én vakmensen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fantastische service. Je belt met een probleem, kunt direct langskomen en het wordt ook nog dezelfde dag gefixt. En ach zoveel werk was het niet dus vrijwel alleen de nieuwe accunbetaald die ook goedkoper was dan ik had verwacht. En hele leuke mensen. Ik blijf hier terugkomen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al jaren trouwe klant bij Autobedrijf Optimaal en wij brengen met alle vertrouwen onze auto naar onze garage. Wij worden altijd goed en deskundig geholpen en wij komen graag volgend jaar weer voor onze apk en onderhoud. Dat wij in Haarlem wonen is voor ons absoluut geen probleem, een leenauto krijgen we zo mee. Bedankt Willem en Marcel!

Inmiddels al ca. 15 jaar klant bij Optimaal. 3x een gebruikte auto gekocht naar volle tevredenheid. Betrouwbare mensen die je niet het vel over de neus halen,

Ik ben al meer dan 20 jaar vaste klant bij Willem de Gier en zijn medewerkers. Goed advies, betrouwbaar, deskundig en servicegericht. No nonsens en altijd bereid te helpen. Ook bij het adviseren en bemiddelen bij de aankoop van een nieuwe auto. Dat scheelde ons zo honderden euro\'s. Optimaal dus!

Mijn accu was stuk. Ik was gelukkig vlak bij de garage. Binnen een uur reed ik weer weg, met een nieuwe accu. Fantastische service en aardige monteurs.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eerlijke, vakkundige en sympathieke garage! Meerdere garages bezocht over de jaren, maar bij deze blijf ik!

Al heb ik in mijn leven in alle delen van Nederland gewoond en veel garages gezien, er is geen garage te vinden die zo goed, betrouwbaar en betaalbaar is als Optimaal. Dus ga ik graag naar Zaandam! Ondanks dat ik altijd wat oudere auto\'s rij, vallen de kosten voor een onderhoudsbeurt altijd enorm mee. En ook de service is super! Je komt nooit voor verrassingen te staan, weet altijd vooraf waar je aan toe bent en als er een keer iets groots vervangen moet worden, denkt Optimaal met je mee om de kosten zo laag mogelijk voor je te houden. En al is het nog zo druk, men maakt altijd even tijd voor je vrij als je weer eens onverwachts langs komt met een kapot lampje of een raar geluidje... Echt, al verhuis ik naar Limburg, dan nog zal ik bij Optimaal blijven. Zonder twijfel!

Garage optimaal is een eerlijke garage die met u mee denkt. Geen gehannes achteraf, afspraken worden nagekomen en de medewerkers zijn professioneel en vriendelijk. Afspraken worden efficiënt behandeld en in sommige gevallen is het zelfs mogelijk om een bepaald tijdsbestek af te spreken over hoelang een reparatie gaat duren. Kortom; een top garage!