Perfecte service

Ja

Klantvriendelijkheid en eerlijk.

Bellen netjes wat de kosten gaan worden en vervangen alleen wat nodig is.

Echt een topbedrijf! Zo zie je ze niet vaak, goede service, goede afspraken, goede prijs. Ik wordt er blij van!

altijd alles wat er afgesproken is, super

Geweldige service, eerlijk advies én vakmensen!

Fantastische service. Je belt met een probleem, kunt direct langskomen en het wordt ook nog dezelfde dag gefixt. En ach zoveel werk was het niet dus vrijwel alleen de nieuwe accunbetaald die ook goedkoper was dan ik had verwacht. En hele leuke mensen. Ik blijf hier terugkomen!

Al jaren trouwe klant bij Autobedrijf Optimaal en wij brengen met alle vertrouwen onze auto naar onze garage. Wij worden altijd goed en deskundig geholpen en wij komen graag volgend jaar weer voor onze apk en onderhoud. Dat wij in Haarlem wonen is voor ons absoluut geen probleem, een leenauto krijgen we zo mee. Bedankt Willem en Marcel!

Inmiddels al ca. 15 jaar klant bij Optimaal. 3x een gebruikte auto gekocht naar volle tevredenheid. Betrouwbare mensen die je niet het vel over de neus halen,

Ik ben al meer dan 20 jaar vaste klant bij Willem de Gier en zijn medewerkers. Goed advies, betrouwbaar, deskundig en servicegericht. No nonsens en altijd bereid te helpen. Ook bij het adviseren en bemiddelen bij de aankoop van een nieuwe auto. Dat scheelde ons zo honderden euro\'s. Optimaal dus!

Mijn accu was stuk. Ik was gelukkig vlak bij de garage. Binnen een uur reed ik weer weg, met een nieuwe accu. Fantastische service en aardige monteurs.

Eerlijke, vakkundige en sympathieke garage! Meerdere garages bezocht over de jaren, maar bij deze blijf ik!

Al heb ik in mijn leven in alle delen van Nederland gewoond en veel garages gezien, er is geen garage te vinden die zo goed, betrouwbaar en betaalbaar is als Optimaal. Dus ga ik graag naar Zaandam! Ondanks dat ik altijd wat oudere auto\'s rij, vallen de kosten voor een onderhoudsbeurt altijd enorm mee. En ook de service is super! Je komt nooit voor verrassingen te staan, weet altijd vooraf waar je aan toe bent en als er een keer iets groots vervangen moet worden, denkt Optimaal met je mee om de kosten zo laag mogelijk voor je te houden. En al is het nog zo druk, men maakt altijd even tijd voor je vrij als je weer eens onverwachts langs komt met een kapot lampje of een raar geluidje... Echt, al verhuis ik naar Limburg, dan nog zal ik bij Optimaal blijven. Zonder twijfel!

Garage optimaal is een eerlijke garage die met u mee denkt. Geen gehannes achteraf, afspraken worden nagekomen en de medewerkers zijn professioneel en vriendelijk. Afspraken worden efficiënt behandeld en in sommige gevallen is het zelfs mogelijk om een bepaald tijdsbestek af te spreken over hoelang een reparatie gaat duren. Kortom; een top garage!

Top bedrijf!!! Zoals het hoort zeer klant vriendelijk en denken met je mee om de kosten te drukken. Kom er nu zo\'n 2 jaar en ben steeds prima geholpen en wat niet onbelangrijk is, jullie zijn te vertrouwen. Dus Willem, Ewald en Marcel, ga gewoon zo door!!!

Bijzonder klantvriendelijk. Altijd tijd voor spoedreparatie. Leuk team, zeer deskundig. Wij zijn heel blij met deze garage!!!!

Prima, leuke gasten, no nonsense, snel, geen poespas en eerlijk! Kom er al jaren!

Ik kom hier al jaren. Gewoon een reele garage, goede kennis van zaken en meedenkend.

De reparatie die bij Renault meer dan €1200 zou kosten is bij Optimaal met orignele Renault onderdelen prima uitgevoerd voor ruim €350,- minder. Leenauto kunnen meekrijgen en extra thuisbreng service gekregen! Super service tegen een scherpe prijs. Het nieuwe pand ziet er ook nog netjes uit, geen dure afwerking of kunstwerken aan de muur, waar je als klant eigenlijk voor betaalt.

Goede mensen met no nonsens. Mooi nieuwe plek overigens.

@Suus, pfoe dit doet pijn om te lezen.....we hopen maar dat je gelukkig wordt bij je nieuwe garage ! :).

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ronduit slecht, heel slecht! Vorig jaar mijn auto voor APK gebracht, mocht ik na een uur weer ophalen want er was geen tijd om een paar reparaties te doen. Op de snelweg vloog mijn motorkap open, gelukkig met een sisser afgelopen maar auto flink beschadigd. Moeten onderhandelen over kosten, uiteindelijk wilden zij mij na afspraak de apk laten betalen , van coulantie niet gehoord. Het erge is nu dus dat mijn gevoel al klopte; Zij hebben totaal NIKS aan de apk gedaan vorig jaar, dezelfde punten zijn naar voren gekomen bij mijn apk keuring dit jaar, en die hebben bevestigd dat hier vorig jaar niks aan gedaan is. Waardeloos, ik ga er nooit meer heen.