Snel, vakkundig en nauwkeurig!

Uitstekende service, vriendelijk personeel. Fijne leenauto. Wij zijn uitermate tevreden!

Wat een top service van Wim en zijn team!!!

Zelfs op zaterdag en zondag zijn ze bereikbaar.

Autoruiten laten blinderen ziet er super uit

Goeie service. Achterruit was niet helemaal goed. Terug gegaan en kostenloos opnieuw gedaan en nu zeer tevreden.

Snel goed en vriendelijk!!!

Prima afhandeling van mijn achterruitschade. Vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als in de garage. Zo wil je graag geholpen worden.

Snel en vakkundig

Snel, vakkundig en vriendelijk. Prima service.

Top service!! Met kwaliteit hoog in het vaandel

Via de App in contact gekomen met Dijkema Autoglas, zij hebben alles voor mij uitgezocht omtrent mijn verzekering, dezelfde dag kon ik mijn auto einde van de middag al brengen en kreeg ik vervangend vervoer mee omdat ik de volgende dag weer moest werken. Na mijn werk heb ik mijn eigen auto weer opgehaald en hij stond er weer als een plaatje bij, ik ben zeer maar dan ook zeer tevreden met de geweldige service van Dijkema, normaal ging ik altijd naar een ander bedrijf maar ben helemaal om. Ook in de toekomst ga ik absoluut weer naar Dijkema bij deze kan ik ook iedereen Dijkema Autoglas aanraden. #Dijkema Autoglas enorm bedankt voor de geweldige service en de kwaliteit. M.v.g. Richard Nijboer

SUBLIEM!

Na vervanging van de voorruit van mijn auto (door een andere partij in de stad - op advies van de verzekeringsmaatschappij), bleek mijn camera (tbv bots herkenning) niet meer gekalibreerd te zijn. De oorzaak zou, volgens die partij, liggen aan de software in de auto. Deze case voorgelegd aan Dijkema's autoglas (Second Opinion) en de service waar ik mee geconfronteerd werd was in 1 simpel woord uit te drukken: SUBLIEM! - Ze hebben eerst geprobeerd de kamera zelf te kalibreren, wat uiteindelijk niet lukte. - Dijkema heeft vervolgens vakkundig uitgezocht wat de oorzaak was en hoe het op te lossen was! - En binnen 1 week kwamen ze met een alternatief cq oplossing! Aangezien de service / klantgerichtheid en vriendelijkheid mij zo aansprak heb ik Dijkema's autoglas uiteindelijk het probleem laten oplossen. Op een mooie donderdag 's ochtends de auto in Hoogezand afgeleverd, waarna ik met een leenauto van Dijkema weer naar huis kon. Tegen de middag werd ik gebeld dat het probleem was opgelost en de auto weer werkte zoals het hoorde. Zo kan het ook! Dijkema's autoglas, Nogmaals bedankt!!

Snel goed en netjes

Vriendelijke flexibele service

En een vakman .

Top service en goed vakmanschap

Snel en goed geholpen!

Professioneel bedrijf

Vakkundig en snel gerepareerd!

Super goede service

Toppers bij Dijkema's auto glas vriendelijk en super goede service.

Top , alles goed geregeld

Top alles goed geregeld

Slechte communicatie

Vooraf afspraak gemaakt en offerte geregeld, zou 285,00 euro zijn inclusief alles,auto gerepareerd en ophalen word ons meegedeeld dat het geen 325.00 euro is maar 295,00 euro. Omdat ze geen nieuwe lijst hoefden te gebruiken,vreemd verhaal en slechte communicatie, wat betreft afspraken die gemaakt zijn,dat soort dingen noteer je toch! Ik heb er een raar gevoel bij,uiteindelijk hebben we gewoon 285,00 euro betaald. Maar dus geen nieuwe lijst!!! Komen we thuis en wil ik mijn ruitenvloeistof aandoen,blijkt de toevoerslang ontkoppeld te zijn,dus ook geen goede nacontrole geweest. Wel allemaal een beetje slordig en verdient geen schoonheidsprijs. En dan is het nog voorzichtig uitgedrukt.

Goed bedrijf. Alles snel en keurig geregeld.

Ik had een barst in het voorruit. 1 telefoontje naar Dijkema en alles werd geregeld ook met de verzekering. Toppie

Zeer snel en netjes geholpen bij vervangen voorraam van mijn auto, gratis een keurige leen auto meegekregen. Klasse.

Zeer professioneel bedrijf. Altijd fijn zaken doen TOP!!!!

Zeer vriendelijke en deskundig personeel. Mijn kapotte ruit kon direct vervangen worden en kreeg vervangend vervoer mee. Bij het ophalen van mijn auto was het kapotte glas uit de auto keurig opgezogen met een stofzuiger. Wat een goede service!