Geweldige service

Ruit schade aan voorruit, vanmorgen gebeld en kon s’middags al langskomen. Na een half uurtje was de schade hersteld. Vakkundig en vriendelijke medewerkers.

Nette personeel en vakbekwam

Nette personeel die je telefonisch netjes en bekwaam te woord staan .Ook de personeel die in de garage aan het werk zijn. Zijn heel duidelijk met de offerte zo dat je later niet voor verrassingen komt te te staan . Dus voor mij een top bedrijf

Onfatsoenlijk te woord gestaan en onterecht eigen risico betaald

Slechte ervaring! Onfatsoenlijk te woord gestaan bij opmerking waarom wij de camper 9:00u moeten brengen voor een klus van 2uren en vervolgens bij het brengen te horen krijgen dat hij pas om 16:00u klaar is. Hier fatsoenlijk op gewezen. Uiteindelijk was men bereid om de planning om te zetten. Wat ik in eerste instantie sympathiek vond. Maar... vervolgens noemde de medewerker het "gezeik" waar hij niet op zat te wachten om de planning om te gooien. Wilde hem nota bene net bedanken dat hij de planning gewijzigd had! Maar toen heeft meneer de gemakkelijke weg gekozen door de telefoon er maar gewoon op te gooien.. Bovendien ons onterecht eigen risico laten betalen terwijl de verzekering zegt dat wij dat niet hoeven te betalen bij deze door hen aangewezen hersteller. Nu maar hopen dat we dat geld terug krijgen. Ik ben geen notoire klager, en ben fatsoenlijk gebleven. Dat had dit bedrijf ook gesierd. Maar helaas... dit was ronduit triest!!

Uitmuntende service. Hier rij ik graag voor om.

Snel, vakkundig, betrouwbaar en een uitmuntende service. In de ochtend gebeld met ruitschade en diezelfde dag weer hersteld. Het vertrouwde adres voor mij mbt autoruitherstel.

beter kon niet van mij een 10+

kreeg nog korting voor t plaatsen van een achterruit ik was zoooooo content als mijn glas weer kapot is ga ik daarheen ik had voorheen carglas gebeld nee zei carglas die ruit heb ik niet dus zelf 1 uitgezocht op internet (brommobielglas) naar dijkema adres laten sturen dinsdag de auto gebracht en donderdag kunnen ophalen wat was ik blij want ze hadden eerst gekeken of hij erin paste hij paste dus super opgelucht henk pieters

In één woord helemaal top.

Mijn auto heengebracht, want er moest een nieuw raam in. Ik kreeg keurig een leenauto mee. Alles is geregeld door hen en ik kon mijn auto weer op mijn eigen tijd ophalen. Goed geregeld.

Super Service

Ik werd snel geholpen. Er was een leenauto beschikbaar die ik mocht gebruiken. Binnen een paar uurtjes was het weer klaar. Aardige mensen met verstand van zaken en een servicegerichte instelling.

Nieuwe voorraam goed geregeld

Top bedrijf

Geweldig geholpen.

Uitstekend geholpen

Dag van bellen direct geholpen. Goed en vriendelijk opgevangen. Duidelijke uitleg. Kopje koffie aangeboden en binnen de aangegeven tijd was de auto klaar.

Ik kon snel terecht en het was ook snel klaar. Verder werd ik vriendelijk behandeld en was de wachtruimte aangenaam

Snel, vakkundig en nauwkeurig!

Uitstekende service, vriendelijk personeel. Fijne leenauto. Wij zijn uitermate tevreden!

Wat een top service van Wim en zijn team!!!

Zelfs op zaterdag en zondag zijn ze bereikbaar.

Autoruiten laten blinderen ziet er super uit

Goeie service. Achterruit was niet helemaal goed. Terug gegaan en kostenloos opnieuw gedaan en nu zeer tevreden.

Snel goed en vriendelijk!!!

Prima afhandeling van mijn achterruitschade. Vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als in de garage. Zo wil je graag geholpen worden.

Snel en vakkundig

Snel, vakkundig en vriendelijk. Prima service.

Top service!! Met kwaliteit hoog in het vaandel

Via de App in contact gekomen met Dijkema Autoglas, zij hebben alles voor mij uitgezocht omtrent mijn verzekering, dezelfde dag kon ik mijn auto einde van de middag al brengen en kreeg ik vervangend vervoer mee omdat ik de volgende dag weer moest werken. Na mijn werk heb ik mijn eigen auto weer opgehaald en hij stond er weer als een plaatje bij, ik ben zeer maar dan ook zeer tevreden met de geweldige service van Dijkema, normaal ging ik altijd naar een ander bedrijf maar ben helemaal om. Ook in de toekomst ga ik absoluut weer naar Dijkema bij deze kan ik ook iedereen Dijkema Autoglas aanraden. #Dijkema Autoglas enorm bedankt voor de geweldige service en de kwaliteit. M.v.g. Richard Nijboer

SUBLIEM!

Na vervanging van de voorruit van mijn auto (door een andere partij in de stad - op advies van de verzekeringsmaatschappij), bleek mijn camera (tbv bots herkenning) niet meer gekalibreerd te zijn. De oorzaak zou, volgens die partij, liggen aan de software in de auto. Deze case voorgelegd aan Dijkema's autoglas (Second Opinion) en de service waar ik mee geconfronteerd werd was in 1 simpel woord uit te drukken: SUBLIEM! - Ze hebben eerst geprobeerd de kamera zelf te kalibreren, wat uiteindelijk niet lukte. - Dijkema heeft vervolgens vakkundig uitgezocht wat de oorzaak was en hoe het op te lossen was! - En binnen 1 week kwamen ze met een alternatief cq oplossing! Aangezien de service / klantgerichtheid en vriendelijkheid mij zo aansprak heb ik Dijkema's autoglas uiteindelijk het probleem laten oplossen. Op een mooie donderdag 's ochtends de auto in Hoogezand afgeleverd, waarna ik met een leenauto van Dijkema weer naar huis kon. Tegen de middag werd ik gebeld dat het probleem was opgelost en de auto weer werkte zoals het hoorde. Zo kan het ook! Dijkema's autoglas, Nogmaals bedankt!!

Snel goed en netjes

Vriendelijke flexibele service

En een vakman .

Top service en goed vakmanschap

Snel en goed geholpen!

Professioneel bedrijf

Vakkundig en snel gerepareerd!

Super goede service

Toppers bij Dijkema's auto glas vriendelijk en super goede service.

Top , alles goed geregeld

Top alles goed geregeld

Slechte communicatie

Vooraf afspraak gemaakt en offerte geregeld, zou 285,00 euro zijn inclusief alles,auto gerepareerd en ophalen word ons meegedeeld dat het geen 325.00 euro is maar 295,00 euro. Omdat ze geen nieuwe lijst hoefden te gebruiken,vreemd verhaal en slechte communicatie, wat betreft afspraken die gemaakt zijn,dat soort dingen noteer je toch! Ik heb er een raar gevoel bij,uiteindelijk hebben we gewoon 285,00 euro betaald. Maar dus geen nieuwe lijst!!! Komen we thuis en wil ik mijn ruitenvloeistof aandoen,blijkt de toevoerslang ontkoppeld te zijn,dus ook geen goede nacontrole geweest. Wel allemaal een beetje slordig en verdient geen schoonheidsprijs. En dan is het nog voorzichtig uitgedrukt.