Top , alles goed geregeld

Top alles goed geregeld

Slechte communicatie

Vooraf afspraak gemaakt en offerte geregeld, zou 285,00 euro zijn inclusief alles,auto gerepareerd en ophalen word ons meegedeeld dat het geen 325.00 euro is maar 295,00 euro. Omdat ze geen nieuwe lijst hoefden te gebruiken,vreemd verhaal en slechte communicatie, wat betreft afspraken die gemaakt zijn,dat soort dingen noteer je toch! Ik heb er een raar gevoel bij,uiteindelijk hebben we gewoon 285,00 euro betaald. Maar dus geen nieuwe lijst!!! Komen we thuis en wil ik mijn ruitenvloeistof aandoen,blijkt de toevoerslang ontkoppeld te zijn,dus ook geen goede nacontrole geweest. Wel allemaal een beetje slordig en verdient geen schoonheidsprijs. En dan is het nog voorzichtig uitgedrukt.

Goed bedrijf. Alles snel en keurig geregeld.

Ik had een barst in het voorruit. 1 telefoontje naar Dijkema en alles werd geregeld ook met de verzekering. Toppie

Zeer snel en netjes geholpen bij vervangen voorraam van mijn auto, gratis een keurige leen auto meegekregen. Klasse.

Zeer professioneel bedrijf. Altijd fijn zaken doen TOP!!!!

Zeer vriendelijke en deskundig personeel. Mijn kapotte ruit kon direct vervangen worden en kreeg vervangend vervoer mee. Bij het ophalen van mijn auto was het kapotte glas uit de auto keurig opgezogen met een stofzuiger. Wat een goede service!