klant staat op de eerste plaats

• Deskundigheid/Vakmanschap

Familie bedrijf en dat merk je aan alles.

Prima behandeld en te woord gestaan. Fijne sfeer in de hele zaak. Prima geholpen ook met tips voor de auto, extra fijn omdat ik zelf nooit Peugeot heb gereden hiervoor. En alles gaat lekker vlot, alles was snel geregeld.

auto keurig afgeleverd

we hebben een tweede hands Citroen E-C4 bij de Nobelpoort gekocht en de auto is keurig afgeleverd. de begeleiding van de verkoopafdeling was goed.

goed geholpen

netjes te woord gestaan en goed met ons mee gedacht. prima naar oplossingen gezocht om aan onze wensen te voldoen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede uitleg en goed geholpen

We hebben ruim de tijd gekregen om onze keuze te maken. Twee keer twee proefritten mogen maken. En nog een extra proefrit. De offerte werd duidelijk uitgelegd. De prijs voor de inruilauto werd goed gemotiveerd. De aflevering van de nieuwe autowas binnen 1 week gerealiseerd. Uitermate vriendelijk en attent geholpen door Elze en Robert.

Vriendelijk

Goed geholpen snelle oplossingen

Een goed gevoel.

Ben bij een aantal garagebedrijven geweest voor de Peugeot, had bij de Nobelpoort het neste gevoel en kon ook prima onderhandelen. Het contact met Robin de sfeer en de auto zeker ook heeft ons doen besluiten deze hier te kopen.

Erg fijn geholpen

We zijn erg fijn geholpen door deze dealer. Mag natuurlijk ook wel als je twee auto's koopt ;-) Maar zonder gekheid, fijne gesprekken gehad, behulpzaam met zaken regelen, snelle respons op mail. Auto's prachtig en compleet afgeleverd. alle spullen lagen netjes klaar. Fijne uitleg over de auto's. Mooie garantie bepalingen en termijn. Kortom geen enkele klachten, zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat je van ver haalt is prima.

Vanuit Tilburg naar Zierikzee om een Peugeot 308 SW te bekijken. Je merkt dat dit echt een no nonsens familie bedrijf is, ik voelde me er gelijk thuis :). Proefrit gemaakt en hierna gelijk de knoop doorgehakt en de auto gekocht, mooi bedrag voor de oude terug gekregen. Leuk gesprek en afspraken gemaakt over de auto, geen onzin verhalen gewoon hoe het is en gaat. De Peugeot zaterdags op gehaald en dit was ook een top ervaring, auto op special plek en uitleg gehad over de auto. Ook een leuke attentie gehad (ga niet zeggen wat, om toekomstige kopers er zelf achter te laten komen :) ). Dus een top garage.

Geen klachten gewoon top

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima garage met fijne mensen

Ik ben op een heel prettige en rustige manier geholpen. Er was altijd tijd voor me als ik vragen had, en nog een proefritje wilde maken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes geholpen en afspaken nakomen.

Netjes geholpen en afspaken worden nagekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto netjes afgeleverd en goede communicatie

Goede uitleg, netjes, goede communicatie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klasse, al jaren lang betrouwbaar en uitstekende service !!

Wij zijn zeer tevreden en al jaren klant, geen poespas maar gewoon een eerlijk bedrijf. Zowel aanschaf, onderhoud, service en advies zijn door de jaren heen niet veranderd maar gewoon tot grote tevredenheid. Klantvriendelijk staat hier hoog in het vaandel!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijke vriendelijke en terzake kundige mensen

Ik ben heel goed geholpen, nadat ik zelf een half jaar daarvoor, eenverkeerde keuze gemaakt had. (Te klein, en te laag).

Goed en efficiënt geholpen

Verkoopmedewerker hielp ons prima. Komen afspraken na. Goede uitleg over de papierhandel van de gekochte auto. Bij aflevering uitgebreide uitleg. Prima geholpen!

top service

Vriendelijke verkoper, gemaakte afspraken worden nagekomen, goede uitleg, positief gevoel bij aankoop auto.

Meer dan uitstekend!

Zoals al jarenlang: 100%. Deskundig , vriendelijk en geheel conform afspraak.

Super!!

Prettig en professioneel

Goede inruil van onze twee ‘oude’ auto’s. Prettige aflevering

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig geholpen zonder de druk om een auto te moeten kopen

Een relax gesprek met de verkoper en het was totaal geen probleem om met 2 auto's een testrit te maken. De gekozen auto is in prima conditie opgeleverd en de afspraken zijn nagekomen t.w. distributie ketting en nieuwe voorbanden. Alle tijd en uitleg werd gegeven tijdens oplevering van de auto.

Prima, zoals het hoort.

Goed voorgelicht en voldoende tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. dank u

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een gastvrij en laagdrempelig Automobielbedrijf.

Wij hebben een 2e hands Peugeot gekocht. Wij mochten er een proefrit mee maken, en de verkoper had alle tijd voor ons. Geen opdringerige verkoper. Heel relaxt.

Prettig geholpen.

Vriendelijk personeel en open voor opmerkingen van klanten.

Ja . In een woord . Super

Goed geholpen. Vriendelijke, denken met je mee . Nee top bedrijf.

Over Automobielbedrijf De Nobelpoort BV

Autobedrijf De Nobelpoort te Zierikzee is hét Peugeot en Citroën gezicht voor Schouwen-Duiveland (Zeeland-Noord) Naast service en onderhoud kunt u ook bij ons terecht voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte Peugeot of Citroën. Er is altijd een ruim assortiment personenauto’s van de merken Peugeot en Citroën op voorraad van groot naar klein. Wij zijn gespecialiseerd in bedrijfsauto’s van Peugeot en Citroën. Er is altijd een ruime voorraad bedrijfsauto’s aanwezig. Als compleet autoservicebedrijf beschikken wij tevens over een Avia-24hpin tankstation en volautomatische Washtec-Carwash. Daarnaast ook een inbouwstation voor bluetooth carkit en navigatie.