Zeer professioneel en vriendelijk

Ik heb het kopen van mijn nieuwe auto bij nobelpoort als zeer goed ervaren. Heel professioneel en zee vriendelijk en goede uitleg over de auto.

Betrouwbare garage

Prettige ervaring met dit autobedrijf.

Prima geholpen .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vanuit Limburg bij De Nobelpoort een Peugeot e-2008 uit 2021 gekocht met Bovag garantie. Netjes geholpen en te woord gestaan door Robin Willemsen. Nog een paar aanpassingen gedaan met betrekking tot de uiteindelijke voorwaarden maar daar zijn we onderling uitgekomen.

Klantvriendelijk bedrijf

Auto bij dit bedrijf gekocht, goede service, eerlijk advies.

Klantvriendelijke benadering

Persoonlijke en klantvriendelijke benadering wordt gewaardeerd!

Prima geholpen, goede service

Nemen de tijd voor je en weten waar ze het over hebben

Excellent

Ik werd netjes te woord gestaan en al mijn vragen werden netjes beantwoord. De algehele afwikkeling vd de koop was netjes verzorgd.

Goede service en vakmanschap

Ben perfect geholpen en erg blij met mijn fijne auto

Heel positief

Prettige ontvangst goede uitleg. Geen gehaast dat vonden wij heel prettig ! Zo ook mijn zoon die mij heeft geholpen een auto te vinden! Waar ik mij goed bij zou voelen! Dat is zeker gelukt! Het wennen aan een automaat bevalt l mij ook bijzonder goed! Bedankt voor de.vriendelijke service en ook voor de lekkere bijzondere Zeeuwse attentie ! Vriendelijke groet, Henny Soumang

zeer goed

neemt alle tijd voor je,goede uitleg ,vriendelijk en correcte aflevering.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Er wordt alle tijd voor je genomen

Ik kocht een Peugeot 108. Zeer rustige en vriendelijke verkoper die alles tot in de details uitlegt. Heb ik.als heel prettig ervaren. Ze werken met een eerlijke prijs en hebben duidelijke communicatie via telefoon en mail.

alles uitstekend verlopen

aan onze wens met betrekking tot prijs en de aangeboden auto is is zeker voldaan.

Klantvriendelijke benadering

Met meneer van Ast op een prettige manier onderhandeld over de aanschaf van een andere auto. De levering daarvan is vlot verlopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ruimte voor persoonlijke aandacht.

We hadden het gevoel, dat er niet snel een auto verkocht moest worden. Ondanks dat het een auto was uit een lagere klasse wat er te koop stond.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen en een mooie auto

Auto heeft alles wat we willen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn geholpen door Robin. Perfecte service, heel klantvriendelijk. Fijne ervaring!

Goed gevoel

Eerste kennismaking verloopt heel ontspannen. Er wordt genoeg tijd ingeruimd voor uitleg/informatie. Ook de aflevering van de auto verloopt in dezelfde stijl. Al met al een zeer aangename ervaring. Aan te bevelen!

Top mensen

Top vakmensen.Super goed advies.Weten waar ze over praten.Nemen de tijd.Komen afspraken na.Kan het iedereen aanbevelen

Professioneel, vriendelijk

Zoals boven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, vakbekwaam personeel. met vooral ook belangstellend naar de mens

De verkoop van auto aan mij verliep in een prettige belangstellende vakkundige sfeer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige en ontspannen manier van auto kopen.

Mooie auto gekocht. Met verkoper Van Ast prettig en ontspannen manier gecommuniceerd. Natuurlijk betreft het een zakelijke transactie, maar de manier waarop dit plaatsvond was vie een 'warme overdracht'.

goed geholpen erg klantvriendelijk

bij binnenkomst al heel gastvrij ontvangen voelden ons erg welkom. alom een hele fijne ochtend gehad alle vragen werden goed beantwoord en goed geholpen

Goed !

Tot op heden altijd goed, veilig en betaalbaar gereden met mijn Nobelpoort auto’s.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vanaf het moment van binnenkomst voel je je welkom!

Via internet een Peugeot 3008 gezien bij dit bedrijf. Geholpen door Robert. Enkel maar complimenten voor de wijze waarop hij met je omgaat! Auto was naar onze wens. Het bedrijf / Robert zijn het aanbevelen zeker waard!

Over Automobielbedrijf De Nobelpoort BV

Autobedrijf De Nobelpoort te Zierikzee is hét Peugeot en Citroën gezicht voor Schouwen-Duiveland (Zeeland-Noord) Naast service en onderhoud kunt u ook bij ons terecht voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte Peugeot of Citroën. Er is altijd een ruim assortiment personenauto’s van de merken Peugeot en Citroën op voorraad van groot naar klein. Wij zijn gespecialiseerd in bedrijfsauto’s van Peugeot en Citroën. Er is altijd een ruime voorraad bedrijfsauto’s aanwezig. Als compleet autoservicebedrijf beschikken wij tevens over een Avia-24hpin tankstation en volautomatische Washtec-Carwash. Daarnaast ook een inbouwstation voor bluetooth carkit en navigatie.