Uitstekend bevallen.

Meerdere onzin biedingen gehad voor mijn inruilauto. Bij de nobelpoort gewoon een eerlijke prijs gehad. Geen snelle omzetjongens. Ging met een tevreden gevoel weer terug naar de kop van noord holland. Was de afstand zeker waard. De fles wijn bij de nieuwe auto smaakte ook heerlijk.

Vriendelijk en attent

Prima geregeld allemaal. Voelden mij als klant goed aan.

NETJES EN GOED GEHOLPEN

GOED

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Een bedrijf waar je mee weg kan rijden

Goed. Vertrouwen. Afspraken nakomen.

Vertrouwde kwaliteit

Belangstellend , meedenken , humor en afspraak is afspraak . Wij kopen en kochten alleen nog maar bij deze mannen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heb hier mijn occasion peugeot 208 diesel gekocht met 6 mnd garantie. Kom uit Limburg, dus niet naast de deur. De wijze van klantbehandelong bij de aankoop was zo prettig, gisteren er geweest ivm half jaar garantie ten einde liep. Super, een paar kleinigheden die ik zelf had, Maar zelf hebben ze de auto ook gecheckt, en met alle zorgvuldigheid alles even na gelopen. Van ons garage bezoekje gewoon een uitje Zierikzee gemaakt, gewassen en al stond de auto klaar om terug naar Limburg te rijden. Niet naast de deur, maar de beurten laten ik ook in deze garage doen. Hier is de klant koning, je wordt gehoord, serieus genomen, en vooral vakmanschap, zowel afdeling verkoop, oa Robin, als receptie als garage. Een echte aanrader

Heel vriendelijk geholpen

Auto gekocht en heel vriendelijke en duidelijke uitleg gekregen.

Prettige service ,

Ik ben op de juiste manier geholpen, goed gehoor gegeven aan het geen waar ik tegen aan liep. Rijd met een goed gevoel in een mooie peugot . Weet dat ik voor een goede service bij jullie terecht kan .

Heel goed

Uitstekende persoonlijke aandacht en advies

Een ruime keus in nette occasions voor een nette prijs bracht mij bij Nobelpoort.

Het contact met de verkoper klikte al bij het eerste gesprek. Ik had mijn keuze al enkele dagen voor de koop voor mijzelf gemaakt. Het zou een Peugeot 5008 worden met zwart lederen bekleding en zij moest er als bijna nieuw uitzien. Mijn inruil was een Peugeot 308 SW van 2008 die ik in 2013 ook bij Nobelpoort had gekocht. De verkoper kende deze 308 en wist dat ik er altijd netjes mee om was gegaan. De deal was snel gemaakt en de papieren werden keurig op tijd in orde gemaakt. De auto kreeg, ondanks dat zij er al keurig uitzag, een grondige poetsbeurt en werd optimaal nagezien en gecontroleerd op alle punten. Op het moment dat zij klaar stond op ingebruik te nemen kreeg ik een uitgebreide uitleg over alle knopjes en het navigatiesysteem. Ook voor de automaat werd alle tijd genomen. Met een fles wijn en de felicitaties heb ik de auto in gebruik genomen.

Prima geholpen

Positief

Prima autobedrijf.

Wij hebben een gebruikte auto gekocht. We kregen duidelijke uitleg op een rustige manier wat heel prettig was. Geen opdringerige toon. Kortom onze ervaring willen we zeker doorgeven aan andere.

Zeer positief

Door de vriendelijkheid en behulpzaam met vragen omtrent het materiaal.

Een heel fijn, betrouwbaar bedrijf met een hele goede service

Een andere auto gekocht en de vorige ingeruild. Zeer netjes zaken gedaan. Is keurig en zorgvuldig afgehandeld.

Heel voorzichtig, professioneel en vriendelijk personeel

Het personeel van het automobielbedrijf De Nobelpoort BV bracht veel tijd met me door, legde me alles uit over de keuzes van de auto. Toen ik klaar was om mijn auto te kopen, was de auto super schoon en zag hij er als nieuw uit! Ik had een geweldige ervaring met het automobielbedrijf. Ik beveel het aan!

Mijn verwachtingen van een automobielbedrijf worden waar gemaakt.

Vriendelijk ontvangst, afspraken worden nagekomen, vooraf overleg en prijsopgave bij onvoorziene reparatie's, indien nodig vervangend vervoer, ook bij onverwachte calamiteiten wordt meegedacht en je zo snel mogelijk geholpen.

Klantvriendelijk en servicegericht

Klantgericht, nette service en je bent hier geen nummer. Ze nemen de tijd voor je.

een goede ervaring........

accuraad ,vriendelijk en vertrouwd.

Gewoon super

Is gewoon hoe service hoort

Zoals altijd prima in orde.

Goede ontvangst en correcte behandeling.

Prima, en goed geholpen

Prima uitleg gehad

Gastvrij ontvangen en super instructie gehad over onze 3008

Fijne garage waar je je snel thuisvoelt, kortom een familie gevoel. Vandaag onze 3008 opgehaald.., we zijn op een zeer deskunige manier geholpen door Robbin! Geen vraag was hem te veel, zelfs onze telefoons heeft hij gekoppeld met de auto.