Prima geholpen

Uitstekend automobiel bedrijf zijn er erg positief over

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben heel correct geholpen

ik ben op een prettige wijze geholpen en heb op een goede wijze zaken kunnen doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik beveel deze garage bij u aan goed geholpen heel sociaal

uitstekend

fijne medewerking en goede zorg, bedank voor al uw inzet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gezellig en klein dealer en een hart voor de zaak

Top geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer behulpzaam en meedenkend met klant

Met spoed hadden wij een nieuwe 2e hands auto nodig. Binnen een week geleverd! Dat hebben ze gedaan! Zodat wij met een veilige auto op vakantie konden. Super bedankt, op het moment van dit schrijven zitten wij heerlijk in Frankrijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gemoedelijk en servicegericht bedrijf!

Zou Nobelpoort zeker aanbevelen. Ben uitstekend geholpen door Robert.Moest er wel een stuk voor rijden maar dat is de moeite waard!En de bestelwagen wie ze mij verkocht is naar verwachting!

geweldig geholpen

mijn ervaring is goed we zijn geholpen door robbert hij heeft alles netjes uit gelegd wat er allemaal in de auto aanwezig was telefoon even geïnstalleerd dat scheelt een hoop gedoe haha nogmaals hartelijk bedankt

Alleen maar positiviteit

Heel prettig geholpen. Er wordt echt de tijd voor je genomen en er wordt veel verteld en uitgelegd. Super!!! Ga zo door!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en prettige ontvangst.

Gemaakte afspraken waren duidelijk en correct. Auto stond keurig klaar. Goede en persoonlijke ontvangst,

Geweldige ervaring

Er werd ruin de tijd genomen bij de aflevering van de auto een goed uitleg

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een fijne vertrouwde ervaring!

Had mijn vorige auto ook al in onderhoud bij de Nobelpoort. Voor mij dus een logische stap om daar ook tw kijken voor mijn volgende auto. Robert van Ast heeft mij prima geholpen en ben erg blij met mijn nieuwe auto. Thanks Robert.

Auto gekocht. Heel goed voorgelicht. Fijne behandeling en goede service

Prettige ontvangst en afhandeling

Rustige verkoper die alle tijd voor je neemt en je uitgeleide doet naar de buitendeur

Werd goed geholpen

Prima geregeld

Top Team

Zeer deskundig en hebben nog tijd voor de klant

Prima geholpen.

Persoonlijke aandacht en uitgebreide uitleg over de verschillende mogelijkheden. Blij dat we gekozen hebben voor deze plaatselijke dealer.

vriendelijke mensen goede service

een tweedehans 307cc gekocht fijne auto en bij een kleine storing prettig geholpen

Top service!

Ze zijn goed bereikbaar voor vragen en de aflevering was echt super! Veel aandacht en er werd ruim de tijd genomen. De auto was een plaatje.

prima garage

vriendelijk goede prijs goede aflevering gewoon top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klant vriendelijk en vertrouwelijk gevoel.

Ben zeer tevreden hoe we geholpen zijn.

Zeer keurig behandeld

Mijn ervaring is nog te kort. Heb daar voor de eerste keer een auto gekocht. Maar tot dus ver goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Keurig bedrijf

Goede afhandeling, inruil en aankoop auto en bij aflevering voldoende tijd om uitleg te geven over de werking en bediening van de auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn geholpen met uitleg door Robin die alle tijd voor je neemt, we gaan zeker erg genieten van onze nieuwe aanwinst.

Over Automobielbedrijf De Nobelpoort BV

Autobedrijf De Nobelpoort te Zierikzee is hét Peugeot en Citroën gezicht voor Schouwen-Duiveland (Zeeland-Noord) Naast service en onderhoud kunt u ook bij ons terecht voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte Peugeot of Citroën. Er is altijd een ruim assortiment personenauto’s van de merken Peugeot en Citroën op voorraad van groot naar klein. Wij zijn gespecialiseerd in bedrijfsauto’s van Peugeot en Citroën. Er is altijd een ruime voorraad bedrijfsauto’s aanwezig. Als compleet autoservicebedrijf beschikken wij tevens over een Avia-24hpin tankstation en volautomatische Washtec-Carwash. Daarnaast ook een inbouwstation voor bluetooth carkit en navigatie.