mijn ervaring was uitstekend

juist en snel

zeer goed alleen geen korting naar 35 jaar klant

goede service

altijd klantvriendelijk en goede afspraken

super snelle service

super snelle prettige service

Meedenkend klantgericht met vakwerk

Zeer goede ervaringen bij garage remco waar de klant ook echt koning is en er ook daad werkelijk om de kosten worden gedacht. Tot nu toe h3b ik alleen maar vakwerk gezien wat ze aan me bus hebben moeten doen maken.

Al jaren lang kwaliteit en eerlijk advies door TOP mensen!

Super.

Vakkundig en klantvriendelijk.

Apk voor de camper en oliewissel. Tussentijds is er gebeld om klein herstel uit te voeren en toestemming verleend. Herstel is correct uitgevoerd. Een bedrijf wat vertrouwd werkt en een reden om terug te komen.

Geweldig en erg klantvriendelijk

Kom er al jaren

SERVICE....met hoofdletters!!!!

AS USUAL.....

Een hele prettige ervaring.

Deze zeer vriendelijke professionals komen hun afspraken na en staan altijd voor me klaar.

fijne garage

fijne garage met klantvriendelijk personeel werken met goede kwaliteits onderdelen en zijn deskundig

perfecte service!!

Vandaag bellen, morgen geholpen tegen een zeer schappelijk tarief.

Staan altijd meteen klaar

Altijd behulpzaam

Ook als het al laat wordt

Zeer tevreden over de werkzaamheden aan mijn Peugeot 5008. Vervangen van distrubutie ketting en klepseals Filmpjes van de werkzaamheden worden gedeeld om het nog beter te begrijpen.

heel erg goed

snel en goed zoals altijd

Klantvriendelijk proffecioneel.

Fijn bedrijf verstand van zaken. Open informatief. Goed geholpen. Zeker aan te bevelen.

prima garage

eerlijke informatie en kwaliteit wat betreft vakmanschap.

Wij zijn goed geholpen met onze camper

Na aanschaf van onze camper waren er enkele kleine reparaties nodig, om door de apk te komen. Wat nodig was werd duidelijk gecommuniceerd, incl de overwegingen / opties en kosten. Klant staat centraal en we werden vriendelijk ontvangen. Wij gaan nu met een gerust hart op reis en komen zeker terug voor de volgende apk. Groeten uit Best

Goede service!

Snel, kwaliteit en goed geholpen

De airco stonk, de nodige filters werden schoongemaakt en vervangen alles nagekeken en de reuk is weer fris. Snel en vakwerk geleverd. Ook met de uitleg erbij zijn we erg goed geholpen!

Klant vriendelijk.

Klant vriendelijk

snelle correcte service volgens afspraak

REMKO snel en accuraat zn dagplanning aan kunnen passen op verzoe6van de klant en snel en goed de APK en overige benodigde reparatie uitgevoerd op tijd klaar

Topbedrijf!

Alles volgens afspraak geregeld. Vriendelijke en persoonlijke benadering door personeel.

Betrouwbaar bedrijf met vakkennis en ervaring

Onze bedrijfswagens zijn bij Garage Remko in onderhoud. Dat ontzorgd ons, want ze denken met ons mee qua planning en advies. We stappen niet meer over naar een andere garage omdat wij enorm tevreden zijn. Van ons krijgt Garage Remko dus een welverdiende 10

Bedankt voor deze mooie beoordeling Taurus Riooltechniek!