uit stekent

al veertig beste garage voor mijn en familie

Fijn bedrijf met uitstekende service

Altijd een goede service!

Snelle service!

Altijd snel en goed geholpen!

vakmensen

zeer snel en vakkundig geholpen ga zeker terug

Top bedrijf met geweldige mensen.

Bij het brengen van onze bedrijfsbussen wordt er echt met je meegedacht. Dat is heel prettig.

Zoals altijd voorkomend en goede service

Zie boven

superservice!

altijd snel en kordaat geholpen!

Prima en klantvriendelijke service.

Al jaren klant en altijd naar volle tevredenheid.

super met ervaren monteurs

Ervaren en vriendelijke monteurs, altijd tijd voor een praatje:-).

Betrouwbaar

Denken mee goed mee. Leveren goed werk.

de persoonlijke benadering en uitleg na de reparatie is duidelijk en goed.

Geweldige garage, ik kom er al 25 jaar of langer. Zeer klantvriendelijk.

Zie bovenstaande !!

Sublieme klantenservice

Sublieme klantenservice; snel en kundig

Top bedrijf

Afspraak is afspraak Zijn er dingen die vervangen moeten worden wordt je netjes gebeld Prijzen voor het onderhoud goed Betrouwbaar bedrijf

Prima garage op 1 ding na!

De garage op zich is niks mis mee. Echter wij willen onze camper verkopen en zij weten dit ook. Dan laten wij een potentiële koper naar Remko bellen en geeft die doodleuk het advies om onze camper niet kopen. Waarom?? Jullie hebben em 2 weken geleden goed gekeurd!?

Oplichters. Alles voor meer geld.

Door een andere garage werd mij deze garage aangeraden om de APK te laten doen. De garage waar ik oorspronkelijk vandaan kwam had toevallig voor mij die dag de achterlampen vervangen. Naar de APK toe reed ik de gehele weg achter de auto die gekeurd moest worden. De gehele rit hebben de achterlampen het gedaan, dat is niet gek, want wij kwamen net van de garage af die die lampen vervangen heeft!! Vervolgens wordt ik door garage Remko gebeld dat de ruitenwissers vervangen moeten worden. Dit vind ik al apart, de auto heeft 5 maanden gedurende corona stil gestaan, maar he prima dan moet dat maar. Dat was niet het enige, je raad het niet, jawel, de achterlampen waren niet goed/deden het niet. Huh? Ik kom letterlijk net van de garage af, die er nieuwe in gedaan heeft! Prima het zal wel. Ik rijdt er heen, ik ben er om 12:30. Heb een babbel met één van de mannen, zet de ruitenwissers er op en wil gaan betalen. Wordt mij vervolgens verteld dat ze toevallig nu pauze hebben, en dat ze na de pauze de auto afmelden zodat ik kan gaan. Ik heb tot 13:10 in de auto gewacht op de parkeerplaats om vervolgens 100 euro boven op de APK te betalen voor. Natuurlijk kost iedereen z'n tijd geld, de mijne ook, maar ik kon mooi een half uur voor jan-saus wachten! De volgende keer als ik uitgekleed wil worden, dan ga ik wel naar de hoeren!

Goedemiddag, Ik vind het erg vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze garage. Wij doen altijd onze uiterste best om het voor iedereen zo goed mogelijk te doen. Wel wil ik reageren op je niet terechte slechte beoordeling. Bij aflevering van de auto gaf je aan dat de achteruitrijcamera niet meer werkte wat waarschijnlijk te maken had met de diefstal van jullie achterlichten en dat wij dit mochten repareren, dit is telefonisch bij mij ook bevestigd. Dit hebben wij dan ook netjes gerepareerd zoals besproken. Voor de APK waren een aantal punten afkeur. Het linker achterlicht werkte niet, bij demontage van het achterlichtglas bleek het lampje geen goed contact te maken. Bij controle van de achteruitrijverlichting bleken de lampjes zeer zwak te branden, bij controle bleken hier de verkeerde lampen te zijn gemonteerd. Wij hebben hierop de juiste lampen gemonteerd. De wisserbladen waren afkeur omdat deze streepte en deze zijn na hiervan melding te hebben gemaakt door jullie zelf aangeleverd en gemonteerd. Ik denk dat dit alles gewoon netjes verlopen is. Aangezien je net in de pauze kwam heb ik je netjes aangegeven dat we even pauze hadden en dat we de auto na de pauze zouden afmelden zodat jij om 13.10 uur weer je weg kon vervolgen. Wellicht hadden we dit eerder kunnen doen, hiervoor wil ik dan ook onze excuses aanbieden. Al met al hebben we een uur aan jullie auto gewerkt en dit dan ook gefactureerd. Ik vind het daarom ook zeer spijtig te horen dat wij oplichters zijn, had dan gister bij betaling even aangegeven dat je het er niet mee eens was en het niet via internet te doen. Ik zou het fijn vinden om samen even contact te hebben zodat we dit kunnen bespreken en daarnaast wil je vragen om de review niet te publiceren omdat deze gewoon niet terecht is. Ik hoop spoedig even contact met je te hebben. Met vriendelijke groet, Thijs van Dijk

Top service!

Snel en correct geholpen.

Top bedrijf

Nadat wij een klapband op de snelweg hebben gehad heeft garage Remko ervoor gezorgd dat wij de bedrijfsbus snel weer gerepareerd konden ophalen. Zo konden wij weer snel verder met onze werkzaamheden. Goed gedaan!

top

top zoals altijd

Betaalbaar en vlot

snel en gedegen geholpen

Goed advies gekregen en basis daarvan de reparaties uit laten voeren

vriendelijk en goed geholpen

Keurig te woord gestaan en uitleg gehad wat er met mijn auto gebeurd is. No nonsens bedrijf met veel kennis van zaken. Absolute aanrader!

Snelle service!

Open en vriendelijk ontvangen.. Kwamen netjes doorgeven wat er vervangen moest worden vanwege de APK en gaven door dat dit ook even tijd nodig had, maar was niet erg want ik heb koffie gedronken en gezellig gekletst met de vrouw van de baas.

Zeer goede garage

Fijne en goede garage met vriendelijke lui.