Prima bedrijf met uitstekende service!

Ik heb jarenlange ervaring met dit bedrijf. De service is uitstekend en leiding en personeel zijn erg vriendelijk. De vakmanschap is duidelijk aanwezig, dus nooit klachten. Ik ben altijd erg goed behandeld, op diverse vlakken, zoals onderhoud, inruil en aankoop auto.

super bedrijf vakkundig personeel

altijd snel geholpen tegen een goede prijs

Snelle afhandeling van de schade.

Steenslag links voor expertise rapport laten maken bij garage baron te Ureterp. Bij garage Baron snel geregeld, schade goed kwalitatief,vakkundig gerepareerd. Uitstekend werk. Bedankt heren.

Goede plezierige contacten en verwelkoming betreffende receptie. Keurige afhandeling door betreffende monteur. Kortom: prima

Wij zijn zeer tevreden

Vriendelijk en kundig personeel. De gebreken die mijn auto vertoonde zijn goed verholpen en bij vragen is het personeel behulpzaam.

Snel, vakkundig en vriendelijk

Goede service en kwaliteit. Altijd vriendelijk en snel geholpen, ook nu weer!

Staat altijd voor u klaar.

Grote onderhoudsbeurt in vertrouwen naar wenscuitgevoerd

Na groot onderhoud iets olie lekkage aftap plug gekonstateerd Deze lekkage is na melding direkt verholpen. Tevreden over klant vriendelijkheid en onderhoudsbeurt.

Toppers

Goed werk uitstekend jullie zijn toppers

Uitstekend autobedrijf

Al vele jaren kom ik bij Willem Baron voor reparaties en onderhoud. Betrouwbaar, vakkundig en eerlijk over de te verwachten kosten. Al met al zeer tevreden!

Super service

Super service aan het motorische gedeelte van onze camper.

Goed behandeld

super top

gewoon goed,

De reparatie SEAT IBIZA is goed en snel uitgevoerd!

Er was een probleem met de remmen van de auto van mijn dochter. Zij heeft deze aangeboden voor reparatie. Ze heeft een leenauto ontvangen. De reparatie is binnen een dag uitgevoerd en de klachten zijn opgelost. Ze kan weer veilig rijden. De kwaliteit van de reparatie en de service was uitstekend. De kosten vielen erg mee, we hadden meer verwacht.

vakmanschap is meesterschap

Zoals de ervaring in 1 zin al aangeeft... deskundig en met vakmanschap aan de auto gewerkt.

Grandioos

Dat ik op vrijdagmiddag ontdek dat mijn accu leeg is, ik daarop gelijk bel en dezelfde middag op locatie mijn thuisadres een nieuwe accu erin gemonteerd krijg. Geweldige service en de kosten vielen ernstig mee. Hartelijk dank!!!

Fijne en service gericht bedrijf.

Waardeloos, zeer maar dan ook zeer slecht

Waardeloze service, ik kom hier never nooit weer. Auto gekocht en bij het wegrijden gaan er gelijk 2 lampjes branden, gelijk terug gereden maar Willem Baron wilde hier niks aan doen (alleen tegen betaling), zo lever je een auto niet af!! Vervolgens ging er na 30 km nog een lampje branden en is er ook nog gerookt in de auto wat ook niet is vermeld (auto rook nog naar schoonmaakmiddel toen ik hem kocht)

Wij vinden het erg vervelend te lezen dat u een slechte ervaring met ons bedrijf heeft. Tevreden klanten en sterk in service, daar streven wij naar! Het is erg frustrerend dat bij de aankoop van een andere auto er indicatie lampjes op het dashboard branden. Echter bij de aankoop is overeengekomen dat u de auto zonder afleverpakket (inspectie, onderhoud, etc.) aan wenste te schaffen. Ons bedrijf reset geen service indicatie zonder daadwerkelijk onderhoud uit te voeren, dit is door Willem Baron destijds ook aan u doorgegeven. Graag willen wij u alsnog uitnodigen in onze garage om uw negatieve ervaring om te zetten tot een positieve!

Goede service en kwaliteit

We worden snel geholpen Deskundig advies Goede service en kwaliteit Vriendelijk en behulpzaam personeel

Zeer betrouwbaar, topservice.. Willem staat altijd voor je klaar

Mijn ervaring met autobedrijf Willem Baron omschrijf ik als zeer positief. Binnen de familie hebben wij er nu 5 auto's vandaan en in onderhoud. Niets is teveel voor Willem om klaar te staan voor ons en zijn klanten. Daarmee wil ik het team ook meenemen, want zij voeren de werkzaamheden uit en vaak nog "even tussendoor" Dank je wel Willem!

Supergoed en supersnel geholpen voor een redelijke prijs

We komen al jaren bij Baron. Onze ervaringen altijd heel erg goed. Zeer klantvriendelijk

Korte lijnen, zeer goede service, vriendelijk geholpen

Vlot geholpen, als er voor de apk extra dingen zijn wordt altijd overlegd, kan deze werkplaats iedereen aanraden.

Prima service.

Vakmensen die zich houden aan de gemaakte afspraken en je altijd vriendelijk te woord staan. Een keurig bedrijf.

Ik ben goed geholpen.

Goede ervaring.

Helemaal goed

Al jarenlang (30 jaar?)klant bij jullie en tot volle tevredenheid. In overleg is altijd alles mogelijk en ik krijg altijd een auto mee en mee daarom blijf ik klant want ik woon in Drachten. Ook heb ik bij jullie nooit het gevoel dat ik belazerd word of dat er teveel gerekend wordt. Kortom: mooi zo doorgaan.