Leuk personeel goede klant gerichte Services

zeer klantgericht

Vlot en snel geholpen.

Goede adviezen en uitstekende servis

Heel fijn autobedrijf!

Sinds enkele jaren klant, en alleen maar tevreden. Vriendelijk en kundig personeel. Keurig prijsopgave voor reparatie.

Zoals het hoort

Persoonlijk contact is prima. Uitstekende ervaring met werkzaamheden.

Goede Sevice

Auto's gebracht voor keuring en onderhoud. Leen auto mee gekregen. Onderhoud goed uitgevoerd. Personeel altijd erg vriendelijk en vakkundig. Als je moet wachten is er een kopje koffie.

Vriendelijk en vakkundig

Contact verloopt soepel en vriendelijk. Voelt vertrouwd. Monteurs zijn vakkundig

Geweldig top mannen

Werk daar ziet er mooi uit als er wat is je kunt er altijd terecht mooi in op zet daar zijn wel 10 sterren waard Groetjes Hendrik uit Urererp

vertrouwd,volgens afspraak,vervangend vervoer,no nonsens

korte lijnen ,prettige werksfeer

Betrouwbaar, servicegericht en eerlijke prijzen.

Al jaren ben ik met veel plezier klant bij autogarage Willem Baron. De garage is goed telefonisch bereikbaar, de prijzen zijn goed, de facturen zijn duidelijk, het personeel is vriendelijk en ze leggen duidelijk uit wat er gedaan is aan de auto. Ik kan deze garage voor onderhoud en het aanschaffen van een nieuwe auto van harte aanbevelen.

uitstekend

Niets veranderen dus want het kan niet beter, klantvriendelijk behulpzaam en meedenken en technisch personeel top.

Super en betrouwbaar

Er wordt met je meegedacht! Goede service! Erg tevreden.

Zeer goed en vlot geholpen

Bij onverwacht probleem, direct professioneel geholpen.

Persoonlijke aandacht en vakmanschap

Als ik bel kan ik altijd terecht en jullie weten om welke auto het gaat.

Snel en klantvriendelijk geholpen.

Ondanks dat ik geen afspraak had, ben ik meteen geholpen en is het probleem opgelost. Super!

Vriendelijk en goed geholpen en de nota viel ook niet tegen

Vriendelijk en goed geholpen en de nota viel ook niet tegen

Vakkundig en betrouwbaar

Werkzaamheden altijd vakkundig uitgevoerd. Willem is gewoon een betrouwbaar adres.

prettig ontvangst vriendelijk

De auto is bij Baron in goede handen, elk probleem is bespreekbaar

Snel en goed

Leuke en goede jongens en de prijs viel mee

Goede service, vriendelijk personeel,

Je wordt altijd vriendelijk en correct geholpen

Prettig bedrijf

Fijn geholpen met de aanschaf van een andere auto Gezellig koffie en de koop afgehandeld Echte aanrader

Onze auto is prachtig hersteld

Onze auto had schade, maar is zo goed hersteld, dat er niets meer van te zien is. We zijn hier heel erg blij mee!!!

Zoals altijd top

Geen probleem te groot of ze lossen het voor je op tegen een goede prijs

Zoals gewoonlijk goed, maar apk prijs is hoger dan elders

Onderhoud doe ik zelf, maar speciale rep en apk doen jullie met al mijn tevredenheid. Voor mijn 3 auto's 4THS61 08JZSL 7813TZ Opmerking is wel dat ik jullie apk prijs hoog vindt. Groet Harm Smilda

Goede service en kwaliteit

Altijd vriendelijk en een top service