Top bedrijf

Top bedrijf met een geweldige service

Onze familie ervaring met het familiebedrijf Baron is zeer positief. De eerste ontvangst was hartelijk en onder het genot van een kopje koffie werd alles netjes uitgelegd. Na de aankoop van een mooie Volvo V40 voor mijn zoon kreeg hij wat kleine problemen die zeer netjes en snel verholpen werden. Ik adviseer u als u gaat voor kwaliteit, service en bovenal betrouwbaarheid dat u bij Willem goed terechtkunt.

Een mooie goede Polo gekocht bij Willem zelf. Zeer blij met de gang van zaken en het vlotte en leuke contact. Onze Polo draagt dan ook met trots de bijnaam Willem!

Een garagebedrijf met een topservice, grote deskundigheid,en prima prijs /kwaliteit. Men doet meer voor de klant dan dat je zou verwachten.

We zochten een tweede auto die niet al te duur mocht zijn. Deze vonden we bij Willem Baron. Omdat we niet uit de buurt komen wilden we de auto gelijk mee nemen en dat was geen probleem, ondanks dat wij er voor het eerst kwamen en ons bezoek niet langer dan een half uur in beslag nam, werden we serieus geholpen en werd aan onze wensen voldaan, in een woord geweldig!

Goede monteurs.Klant vriedelijk.Tussen door altijd wel ff praatje.Goed bakje koffie.Met een pech geval ben ik zelfs op een zaterdag geholpen door willem zelf.Auto bedrijf willem baron is eerlijk en betrouw baar.Niets anders als lof voor deze mensen

Goede service er staat altijd een vervangende auto voor je klaar als je er om vraagt. Zeer klant gericht en de koffie staat klaar👍

super

Prima je wordt echt als klant serieus genomen,hele persoonlijke benadering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Betrouwbare garage, met goede service.

flexibel bedrijf wat altijd voor je klaar!!! goede service leuke dames aan de telefoon lekkere koffie als je ff moet wachten TOP bedrijf

Ik laat mijn bedrijfsbus en particuliere auto keuren en onderhouden door autobedrijf Willem Baron. Ik ervaar het als een flexibel, klantgericht bedrijf wat ik kan vertrouwen. Dat laatste vindt ik erg belangrijk.

Zeer goed, al jarenlang klant. Betrouwbaar, goede service, meedenkend, goede prijs/ kwaliteit verhouding

Al bijna 10 jaar laat ik alles wat met m\'n te maken heeft bij Willem Baron doen: auto aanschaf, beurten, oplossen schades etc.. Persoonlijk, professioneel, vriendelijk en snel: dat zijn ze. Ik heb nooit meer autozorgen want die neemt het bedrijf me uit handen. Onlangs verhuist en woon nu op enige afstand, maar ik blijf klant.

Prima bedrijf, klantvriendelijk en deskundig. Grote reparaties altijd in overleg. Zou het iedereen aanbevelen.

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en het serviceniveau van het bedrijf. Bij problemen kan ik er altijd vlot terecht en regelen ze een vervangende auto. Daarbij staat naast de kwaliteit het prijsniveau me aan, werken er vriendelijke mensen en staat de koffie altijd klaar. Wat wil een mens nog meer :-)

Autobedrijf Baron is voor ons al jaren een zeer betrouwbaar adres waar fijne mensen werken die je uitermate correct helpen en behandelen. De kennis, hulpvaardigheid en advies wordt door ons erg gewaardeerd. Ook al is de afstand 100 km (tussen Ureterp en onze woonplaats), dit hindert ons niet om gebruik te maken van Baron\'s dienstverlening. Dit zegt genoeg lijkt me.