Garage Jansen maakt beloften waar!

Mijn door Henk geïmporteerde Mercedes Benz gaf 4 maanden na levering ineens melding van problemen met de automatische transmissie. Auto reed nog goed, maar Wegenwacht bevestigde dat het wel eens een serieuze reparatie zou kunnen betekenen. Telefoontje met Henk voldoende om meteen actie te ondernemen. Ruil in Den Haag met leenauto verliep vlekkeloos. Na een week stond mijn auto - prima gerepareerd - weer voor de deur. Dure ingreep viel onder de garantie, aldus Henk. Dat is pas service! Het blijft prettig zaken doen met Henk - op basis van vertrouwen.

Klantontzorging in optima forma

Een dure tegenvaller valt mee bij garage Jansen. Auto 1,5 week kwijt voor reparatie maar gratis vervangend vervoer en een geslaagde poging om de reparatie nog onder de garantie te laten vallen, zorgt voor een zeer tevreden klant. Super service!

Top.

Een jaar geleden bij deze garage een geïmporteerde Ala Romeo Mito gekocht voor een goede prijs . Er moest wat onderhoud aan gebeuren en dat heeft een plaatselijke garage [Vollenhove.] voor mij gedaan .In principe moest er alleen een nieuwe distributieriem op .Nu een jaar probleemloos gereden. Van de week de auto voor de APK .Moesten alleen 2 nieuwe achterbanden op . Kortom ik ben zeer tevreden!!!

De auto die ik bij Garage Jansen heb gekocht, en vandaag opgehaald, zag en ziet er uitstekend uit. Als nieuw, ondanks de vier jaren in gebruik. Keurig afgeleverd. Naast de volle tank, een prachtige bos bloemen erbij, aan details wordt gedacht! Hele goede pre-sales ervaring. Kundig, flexibel, gepassioneerd, transparant en klantvriendelijk!

Heb Henk Jansen best wel complexe zoekopdracht gegeven voor een te importeren vervanging/inruil van mijn oude Mercedes Benz. Henk levert zoals afgesproken. Hij laat zich niet van de wijs brengen door tegenslagen. Henk is daarbij open en transparant over wat er gebeurt. De geleverde auto was helemaal naar verwachting. Ook al woon ik best wel op een afstand van Garage Jansen, Henk verzekert me dat ook het verdere onderhoud van mijn auto in zijn goede handen zal zijn. Het is prettig zaken doen met Henk - op basis van vertrouwen.

In januari onze Volvo gekocht. Afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen. Fijn bedrijf met eerlijke mensen.

Deze zomer voor de tweede keer een droomauto uit Duitsland laten importeren door Henk. Service is prima en de afhandeling is zeer klantvriendelijk. Door het grote netwerk van Henk in Duitsland is er altijd een gewenste auto te vinden.

Al jaren klant en net weer een nieuwe (gebruikte) auto gekocht. Blij met de service!

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald. Inmiddels al weer de 4de. De auto stond er super bij. Ik kan een ieder aanraden om bij Garage Jansen een auto te kopen. Service, klantvriendelijkheid en deskundigheid staan bij hun hoog in het vaandel. Garage Jansen bedankt.

Al vele jaren zijn wij klant bij Garage Jansen en hebben er inmiddels acht auto’s gekocht. Klantgerichtheid staat hoog in het vaandel en men levert kwaliteit tegen een scherpe prijs. Toen wij, ondanks een aantal proefritten, toch niet helemaal tevreden waren met onze laatste aankoop werd dat op een zeer klantvriendelijke wijze opgelost. Daarvoor dank!

Bij mij, als potentieel autokoper, staat vertrouwen veruit op de eerste plaats. Daarom ging ik niet alleen op zoek naar mijn droomauto, maar ook op zoek naar de garage waar ik een goed en betrouwbaar contact mee kon opbouwen. Zo kwam ik via kennissen terecht bij Autogarage Jansen in Berkum (Zwolle). Hier deed ik direct met de eigenaar plezierig zaken. Hij was duidelijk en eerlijk en vertelde wat hij belangrijk vindt om als autoverkoper, richting de klant, aan te voldoen. Zo ben ik sinds mei 2018 trotse bezitter van mijn Mercedes Benz C-Klasse.

Henk is prettige man om mee te werken. Of nu je een auto direct bij hem koopt of een auto laat invoeren door hem, hij is duidelijk, snel, en recht door zee. Hij heeft veel relaties in Duitsland en kan daardoor snel schakelen met dealers en heeft je droomauto zo ingevoerd. Geen mooie praatjes maar duidelijke taal waar je iets mee kan. Goede service en flexibel! Na mijn eerste aanschaf via Henk inmiddels meerdere familieleden aangedragen en inmiddels zijn we een heel vloot verder. Zeer tevreden klant!

Onlangs een Volvo v 40 gekocht. Heel prettig contact en zo fijn geholpen. Fantastische service en alles wordt voor je geregeld. Vriendelijk en vertrouwd gevoel aan over gehouden. Zeer aan te bevelen. Nette prijs voor onze nieuwe auto, oude probleemloos ingeruild.

Ontzettend goede service door Henk & zijn team! Hij staat snel voor je klaar & heeft veel kennis van zaken. Onze volgende auto schaf ik zeker weer bij Garage Jansen aan.

Proffessioneel geholpen. Ook nadat de garantie er al op zat is er serieus gekeken naar onze auto en naar een oplossing gezocht. Vriendelijke, behulpzame en vakbekwaam personeel.

Fantastische service! Goede uitleg en fijne eerlijke mensen!

Heel goede service. Een mooie auto gezien en gekocht bij bezichtiging en proefrit zag de auto er niet mooi en netjes uit, maar nadat de deal rond was gisteren de auto opgehaald. Afgeleverd met een nieuwe apk en een poetsbeurt. Wij herkenden de auto niet meer terug. Helemaal super!!

Garage Jansen ervaar ik als een professioneel bedrijf wat vooral erg goed meedenkt met de klant en weet waar het over praat. Specialisme van de eigenaar zit hem in Audi maar aan andere wensen wordt volop meegedacht en in verdiept. Er staat ook voor ieder wat wils in de showroom en wordt anders wel gezocht. Zo had ik een zoekopdracht aan de eigenaar gegeven voor een auto, maar wist Henk Jansen achteraf gezien eigenlijk nog beter wat ik zocht dan ik zelf wist. Ik heb mijn droomauto dan ook binnen 14 dagen kunnen kopen voor een goede en nette prijs. Ik vind het erg belangrijk dat wat je koopt ook daadwerkelijk te vertrouwen is en je het gevoel hebt er anders ook mee terug te kunnen komen en serieus genomen wordt. Dit is dus precies (in mijn ogen) de basis van het bedrijf waarom het ook al zo lang bestaat en voornamelijk draait op vaste klanten. Er is wederzijds vertrouwen en respect voor elkaars portemonnee en handel.

Prachtige Audi gekocht voor een goede prijs. Prettig geholpen. De auto was niet nieuw meer maar Jansen schatte goed in wat mijn wensen waren en anticipeerde prima. Resultaat: een spik en span afgeleverde auto. Gebruiksschade is verholpen en het interieur was weer als nieuw. Historie van de auto was bekend en is keurig uitgelegd. Set winterbanden op lichtmetaal als onderdeel van de koop meegeleverd. Prima start voor een nieuwe klant.

Eerdere revieuw klopt niet dit is 5 sterren bedrijf!! In de war met de malefiede oplichterss Janssen auto\'s uit doetichem!

Henk Jansen luistert goed naar je wensen en geeft een duidelijk advies. Vervolgens komt hij met een mooie en passende auto. Hij geeft je ruimte om zelf te beslissen zonder iets op te dringen. Na aankoop haperde de antenne van het navigatiesysteem. Henk zorgde voor een snelle reparatie. Al met al een goede ervaring.

Prima en snelle service. Henk helpt meedenken en heel snel heeft hij een passende auto voor ons gevonden. Alles wordt geregeld. Super service. Betrouwbaar.

Prima bedrijf ben zeer tevreden over alles. Gemaakte afspraken goed nagekomen.

Al jaren tevreden klant bij Jansen, altijd goed geholpen. Recent een zoekopdracht gegeven, perfect geregeld en een mooie auto geleverd. Een keurig en transparant bedrijf. In autoland redelijk zeldzaam.

Afgelopen week wederom echt snel en goed geadviseerd en geholpen door Henk Jansen. Goede nieuwe (occassion) voor gezin gekocht. Levering snel en perfecte aflevering. Bestaande auto ingeruild en prima prijs gekregen.