Snel betaalbaar en duidelijk transparant

Onze auto kon niet meer rijden ivm steenmarters die kabels hadden doorgebeten. De auto is dezelfde dag opgehaald en de volgende dag kon ik hem weer ophalen met een uitgebreid rapport en zelfs foto’s zodat ik kon zien wat er kapot was. Ze hebben er een marterverschrikker ingezet zodat het hopelijk niet weer gebeurd. Ook werd het netjes uitgelegd. En natuurlijk zijn reparaties duur maar ik vond dit ook netjes qua prijs. Een eerlijke garage naar mijn mening!

Uitstekend geholpen!

Ik ben erg tevreden met de auto en de deal die garage Jansen mij aanbood. Ik wilde een betrouwbare diesel met goede basics. Henk heeft mij verwachtingen overtroffen door de auto die zij aanboden. De reden dat ik 5 sterren geef? Vanaf begin tot het eind goed geholpen door Henk. Henk is erg klantvriendelijk en denkt graag mee met zijn klant.

Uitstekende service

Prettig om zaken mee te doen en heeft mooie auto´s in een hoger segment in de showroom.

Top Service

Geweldig geholpen door Henk nadat mijn oude auto er plots mee stopte. Tijd voor wat anders dus. Binnen zeer korte tijd weer rijdend in een mooie Audi, die Henk en zijn team in een perfecte conditie hebben afgeleverd, de showroom kunnen verlaten. Kortom; Top service!!

Wie zoekt kent garage Jansen in Berkum niet, wie garage Jansen in Berkum kent zoekt niet

Wij waren toe aan vervanging van onze Touran die onder de goede zorgen van de monteurs van garage Jansen de 300.000 km had gehaald. Het was natuurlijk verleidelijk om na het telefoontje van Henk Jansen met het aanbod van een goede occasion, een vw golf sports van, eerst eens te kijken of er op internet geen betere deal te vinden was....maar na intensief zoeken en een proefrit wat verder weg kwamen we al vlot tot de conclusie dat vrijwel alle aanbiedingen verborgen gebreken hadden, zoals een aanvankelijk verzwegen schade verleden....Nee, we keerden haastig op onze schreden terug! Zoals het motto van deze review het al zegt: Wie een occasion zoekt is bij Jansen aan het goede adres. Betrouwbare informatie en een goede service. Wij zijn er blij mee!

Altijd meer krijgen dan je mag verwachten.

In nog geen twee weken, nadat wij hadden aangegeven aan een andere auto toe te zijn, reden we al rond in onze A6! met precies de extra's die we graag wilden hebben. Een groot genoegen!

Top service

Garage Jansen heeft heel fijn kunnen bemiddelen bij de aanschaf van een auto die ik had zien staan bij een dealer. Nog geen week later kon ik mijn auto al ophalen bij garage Jansen. Super blij mee!! Bedankt voor de top service! Kortom een echte aanrader.

Top!, blij met mijn nieuwe auto.

Een tijd terug ging ik het gesprek aan met Henk over een nieuwe auto. Gisteren mocht ik hem in topconditie in ontvangst nemen. Henk ging het gesprek aan op basis van wat ik wilde i.p.v. wat hij in de showroom had staan. Zodoende tot de perfecte auto gekomen. Een absolute aanrader!

Top Garage

Jansen open en transparante communicatie, doet wat ze beloven niks is teveel denkt mee en levert een topproduct. Zoekt en levert de juiste auto wat je maar wil niks is gek ik ben super tevreden over de service lekker no nonsens.Was de rit naar Zwolle 100% waard

Zeer goed geholpen, een echte aanbeveling!

Wij waren op zoek naar een mooie en compacte auto. Toen wij bij garage Jansen terecht kwamen werden wij direct goed geholpen en kregen wij passend advies. Zeker een aanbeveling!

Heel klantvriendelijk

Het bedrijf Jansen is klantvriendelijk en heel betrouwbaar,houdt zich aan zijn afspraken

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Garage Jansen heeft voor mij een bus opgezocht. Ik heb een nu een super bus met de opties die ik gevraagd heb. De service is echt fantastisch.

Aanrader !!

Binnen 2 weken stond de gekozen auto voor de deur, wat een service. Garage Henk Jansen komt zijn woord na. Erg blij met de auto !!

Laat dromen uitkomen!!

Een maand geleden had ik mijn droom auto voorbij zien komen op social media, nu staat precies dezelfde auto maar dan nog mooier bij mij op de oprit en dit mede dankzij de inzet van de eigenaar garage Jansen. Ik ben ontzettend gelukkig!! Veder uitstekende service!! Nogmaals bedankt en ik kom zeker terug!!

Vorige week zaterdag een auto gekocht bij deze garage. Al jaren klant. Ook deze keer weer perfect geholpen door de eigenaar. Fantastische service en er wordt goed met je mee gedacht. Aanrader!!

Al jaren naar volle tevredenheid klant

Altijd mijn auto's in onderhoud bij deze garage. Uitstekende service, ik kan altijd direct terecht met problemen. Staat altijd een leenauto klaar.

helemaal top

Auto ooit gekocht in Zwolle (vanuit Den Haag). Vorige week een probleem met de motor en top opgelost door Henk en zijn team. Betrouwbaar, snel en netjes.

Doet wat ie zegt.

Op zoek naar een kleine auto die door verandering van werk er snel moest komen aangeklopt bij garage Jansen in Zwolle. Er werd direct met me meegedacht en de volgende dag werd me al een aantal opties aangereikt. Men was transparant over de kosten van eventuele invoer waar ik aanvankelijk aan dacht. Door het meedenken en vergelijken werd het toch een auto uit Nederland die de garage voor me wist te bemachtigen en ook hier volstrekt transparantie over prijs en kosten. De open benadering en de helderheid gaf me een vertrouwend wekkend gevoel en dat maakten ze ook waar. Ze doen wat ze zeggen en dat vind ik belangrijk. En bij de aflevering van de auto was de service meer dan verwacht. Een bos bloemen en een prachtige auto. De garage was oprecht blij in het gestelde vertrouwen en blij dat er een klant bij was. Kortom, zeer tevreden.

Top bedrijf met gevoel voor de klant!

Met de hulp van garage Jansen mijn allereerste auto laten importeren uit Duitsland, zeer tevreden over de service! Henk heeft mij de zorgen van het kopen van een auto uit het buitenland ontnomen en een prachtige auto geleverd.

Garage Jansen maakt beloften waar!

Mijn door Henk geïmporteerde Mercedes Benz gaf 4 maanden na levering ineens melding van problemen met de automatische transmissie. Auto reed nog goed, maar Wegenwacht bevestigde dat het wel eens een serieuze reparatie zou kunnen betekenen. Telefoontje met Henk voldoende om meteen actie te ondernemen. Ruil in Den Haag met leenauto verliep vlekkeloos. Na een week stond mijn auto - prima gerepareerd - weer voor de deur. Dure ingreep viel onder de garantie, aldus Henk. Dat is pas service! Het blijft prettig zaken doen met Henk - op basis van vertrouwen.

Klantontzorging in optima forma

Een dure tegenvaller valt mee bij garage Jansen. Auto 1,5 week kwijt voor reparatie maar gratis vervangend vervoer en een geslaagde poging om de reparatie nog onder de garantie te laten vallen, zorgt voor een zeer tevreden klant. Super service!

Top.

Een jaar geleden bij deze garage een geïmporteerde Ala Romeo Mito gekocht voor een goede prijs . Er moest wat onderhoud aan gebeuren en dat heeft een plaatselijke garage [Vollenhove.] voor mij gedaan .In principe moest er alleen een nieuwe distributieriem op .Nu een jaar probleemloos gereden. Van de week de auto voor de APK .Moesten alleen 2 nieuwe achterbanden op . Kortom ik ben zeer tevreden!!!

De auto die ik bij Garage Jansen heb gekocht, en vandaag opgehaald, zag en ziet er uitstekend uit. Als nieuw, ondanks de vier jaren in gebruik. Keurig afgeleverd. Naast de volle tank, een prachtige bos bloemen erbij, aan details wordt gedacht! Hele goede pre-sales ervaring. Kundig, flexibel, gepassioneerd, transparant en klantvriendelijk!

Heb Henk Jansen best wel complexe zoekopdracht gegeven voor een te importeren vervanging/inruil van mijn oude Mercedes Benz. Henk levert zoals afgesproken. Hij laat zich niet van de wijs brengen door tegenslagen. Henk is daarbij open en transparant over wat er gebeurt. De geleverde auto was helemaal naar verwachting. Ook al woon ik best wel op een afstand van Garage Jansen, Henk verzekert me dat ook het verdere onderhoud van mijn auto in zijn goede handen zal zijn. Het is prettig zaken doen met Henk - op basis van vertrouwen.

In januari onze Volvo gekocht. Afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen. Fijn bedrijf met eerlijke mensen.