Goed en vakkundig geholpen

Recent een zoekopdracht geplaatst voor een occasion die onze caravan makkelijk door Europa kan trekken. Een week later op bezoek geweest bij garage Jansen om een en ander toe te lichten. Junior was al op zoek geweest en had een Volvo xc40 T5 Recharge gevonden, welke senior ons op het beeldscherm toonde. Wat een beauty. Toen bleek dat deze een plug in Hybride was en senior de voordelen aangaf, waren we verkocht. Na enkele weken konden we hem ophalen en nadat junior alles rustig had uitgelegd, konden we met een volle tank tevreden huiswaarts keren. Kortom goed en vakkundig en op een sympathieke manier geholpen.

zeer klantvriendelijke en adequate service !

Garage Jansen heeft voor mij snel en kundig de invoer in Nederland van mijn auto met Spaans kenteken verzorgd. Een prima garage.

Top service! persoonlijk en met hoge kwaliteit tegen een goede prijs

Mijn vader was al meer dan 40 jaar klant bij deze garage, en nu zijn mijn man en ik ook al jaren klant. We wonen in het westen, maar hebben de rit er voor over om bij deze garage te blijven. We weten dat onze auto (voorheen oude goedkopere auto's en, nu een nieuwe luxe :-)) in hele goede handen is. We kunnen vertrouwen op een perfecte prijs/ kwaliteit. Heel leuk ook om te zien hoe mooi de derde generatie het nu weer van zijn vader leert en ons op een hele leuke manier gister onze nieuwe auto heeft overgedragen. Top gedaan Rutger! En Henk, bedankt voor de fantastische service weer.

Fijn contact, aardige mensen!

Ze hebben ervoor gezorgd dat ik een prachtige auto voor de deur heb staan, hoop op veel rijplezier!

Super service en enorm fijn contact

Men denkt mee, waarbij de communicatie helder en duidelijk is. Ook wordt er ruimschoots tijd voor je vrijgemaakt om uitleg te geven, vragen te beantwoorden en om wegwijs te raken met de nieuwe auto. In de loop der jaren als klant, vertrouw ik volledig op de behulpzaamheid en service van deze garage.

Prima voorlichting en service

Autobom ontvangst genomen en goede voorlichting gehad

geweldig

Via mijn werkgever(s) heb ik vrijdag 29-3 mijn derde auto opgehaald Volkswagen Tiquan 1.5 TSI R-line. Henk Jansen en zijn team van medewerkers zijn altijd opgewekt, gemotiveerd en luisteren goed naar de wensen van de klant, bij aflevering keurige uitleg van het infotainment systeem en instellingen van de auto.

Klantvriendelijkheid van zowel vader en zoon

Er werd alle tijd genomen v.w.b. de uitleg van de auto die wij op het oog hadden, tevens kregen wij een goede inruilprijs voor onze auto alles heel duidelijk. We hadden hier een goed gevoel bij en hoefden niet lang na te denken om tot koop over te gaan. Afgelopen week onze auto op kunnen halen welke mooi ingepakt stond met een feestelijke bos bloemen erop, heel leuk en bedankt.

Prima, No-nonsense en Persoonlijk!

Een hele mooie auto gekocht en meer dan prima zijn onze wensen ingevuld! Op een deskundige wijze door Henk en Rutger goed meegedacht. Aflevering persoonlijk, met veel aandacht! Bedankt!

Service gericht, maatwerk, kennis van zaken, transparant en eerlijk.

Net een nieuwe auto waar we heel blij mee zijn!. Minstens zo blij zijn we met de service van garage Jansen. Naast de prachtige showroom weet je zeker dat je warm wordt ontvangen. Personeel is gastvrij en er wordt de tijd genomen om oprecht met je mee re denken over keuze auto. Onderhandelingen zijn transparant en eerlijk No nonsens. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

Klantvriendelijkheid 3.0.

Na drie jaar ben ik opnieuw verliefd geworden op een T-Roc. Ik zag hem in de showroom bij Jansen, en na een korte, prettige onderhandeling waren we eruit. Zo blij en tevreden. Bedankt Rutger Jansen!

Top-ervaring: uitstekende service en een goede auto!

Natuurlijk zijn de auto's mooi, ziet de showroom er strak en verzorgd uit en zijn de medewerkers uitermate klantvriendelijk, maar waar je echt voor moet komen is de service. De aandacht is persoonlijk, het contact warm en alle afspraken worden nagekomen. Voor onze kinderen lag er zelfs een kleinigheidje op de achterbank te wachten bji het ophalen. En voordat ik het vergeet, de auto is natuurlijk fantastisch!

Fantastisch, echt aandacht voor de klant

Hele mooie auto gekocht. er wordt echt aandacht besteed aan de klant tijdens de aflevering. Ook wordt er de tijd genomen om de auto uit te leggen bij aflevering. Ik kom al jaren bij deze garage. Ik vind ze zeer professioneel, als je wat hebt met de auto, dan maken ze altijd tijd voor je. Mijn vorige auto komt hier vandaan, mijn huidige auto ook en mijn volgende ga ik hier ook weer aanschaffen.

Uitmuntend

Vader en zoon, beide met verstand van (auto)zaken, alles tot in de puntjes geregeld. Ontzorgen en verzorgen. Mijn geïmporteerde auto was keurig gepoetst, een beurt gehad en van binnen brandschoon. Een absolute aanrader als garagebedrijf.

Topbegeleiding bij import en vinden van een Audi

Was weer op zoek naar een jongere Audi Q5. Garage Jansen heeft weer een topwagen geregeld uit Duitsland. Alle administratieve rompslomp voor mij uit handen genomen. Kun je allemaal aan Jansen ( en zoon) overlaten.

Zoals altijd goede service

Advies op maat. Meedenkend en ze zorgen ervoor dat alles perfect geregeld wordt.

Service en aandacht 100% op orde bij garage Jansen

Na maar liefst 18 jaar in een Opel Astra te hebben gereden, mede dankzij 18 jaar keurig onderhoud door deze vakgarage met topmonteurs, Henk de opdracht gegeven een andere auto te zoeken. Het werd een Volkswagen Up! uit 2017. Bij aflevering zijn alle puntjes op de i gezet. 2 wieldoppen licht beschadigd toch maar even vervangen en ook de automaten allemaal even vervangen. Keurig Henk. Bedankt voor het vinden en leveren van de auto.

Een feestelijk versierde nieuwe auto, niet zomaar…

Na jarenlange betrouwbare service was het vanzelfsprekend om ook een nieuwe auto bij Garage Jansen te kopen. Ze staan altijd voor je klaar

Uitstekend!

Na vele jaren klant te zijn geweest nu een van onze auto’s ingewisseld bij dit prettige, professionele bedrijf. Niks is te veel voor dit mooie familiebedrijf en alle zaken worden altijd snel, vakkundig en klantvriendelijk afgehandeld. Wanneer wij weer een nieuwe auto gaan kopen komen wij zeker terug!

Uitstekende garage die goed hebben geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe Seat Leon

Ondanks dat de levering wat langer duurde dan gehoopt, keurig op de hoogte gehouden door de garage. Prachtige auto gekocht die exact naar mijn wens was samengesteld. Voor het onderhoud van de auto kom ik zeker terug!

Fantastisch bedrijf

Afgelopen week onze nieuwe auto in ontvangst mogen nemen. Wat een prachtig en fantastisch bedrijf met goede services! Ze hebben prachtige auto’s in de showroom staan maar waar we naar opzoek waren hadden ze op dat moment niet staan. Samen zijn we de zoektocht begonnen en we hebben de auto naar onze wens gevonden, Vanaf ontvangst tot en met de aflevering van de auto zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen.

Geweldig familiebedrijf waar je het familiegevoel ervaart

Super bedrijf die je verwachtingen weet te overtreffen, ga zo door!

Zeer plezierig in omgang en vertrouwd

Ik koop voor het eerst een auto bij Garage Jansen. Al vanaf het eerste contact voelt het als of we elkaar al jaren kennen. Persoonlijk, vriendelijk, no-nonsens en verstand van zaken, hebben maar weinig woorden nodig om te weten wat je wil en nemen toch veel tijd voor je. Komen gemaakte afspraken perfect na. Een bedrijf waar de klant op een normale manier nog centraal staat. Ik snap niet waarom ik hier niet eerder klant ben geworden, dit is precies wat ik wil als zelfstandig ondernemer. Dit soort garage bedrijven bestaan er dus nog echt wel! Zeker mooi om te zien hoe het familie bedrijf geleid wordt, ga vooral zo door!

Afspraak is afspraak.

Zeer betrouwbare garage. No nonsense en afspraken worden stipt nageleefd. Wellicht niet de allergoedkoopste van het land. Maar de service is dan ook meer dan voortreffelijk.

keurig geregeld

keurig geregeld