Zeer geduldige en goede instructeur

De instructeur is geduldig met zijn uitleg, ookal lukt het misschien niet in 1 keer. Het is een goede instructeur die altijd advies heeft zodat je beter leert rijden. Ik raad hem zeker aan!

Erg goed begeleid vanaf het begin tot eind

Vanaf het begin werd ik meteen goed begeleid, er werd duidelijk uitgelegd hoe het proces eruit zou zien en dat is erg fijn. Zowel Pé als Marieke hebben weer andere dingen waar ze op letten tijdens het rijden maar sluiten wel zeer goed op elkaar aan. Dat maakt het een mooi geheel en dat zorgde ervoor dat ik klaar was voor m’n examen en dat ik het ook in één keer gehaald heb.

Onwijs goede lessen en instructies!

Mijn ervaring is enorm positief over alle aspecten. Dit zijn mensen die echt weten hoe of wat voor iedereen, de band en connectie tussen leerling en instructeur/instructrice voelde voor mij erg persoonlijk en hecht en dat vind ik buiten de uitzonderlijk goede lessen om heel fijn en zeker iets dat het verschil kan maken tussen zakken en slagen. Ik zou deze rijschool 100% aanraden en ik heb heel eerlijk geen negatief punt om te noemen.

Erg leerzaam & duidelijk

Een fijne, geweldige en leerzame traject gevolgd voor mijn motorrijbewijs. De instructies die Pé geeft tijdens het lessen zijn duidelijk en erg leerzaam hier door heb ik mijn AVB & AVD in 1 keer mogen behalen. Pé & Mariek bedankt voor de mooie en leerzame tijd bij moter - autorijschool P&M schippers.

Fantaschtische rijervaring al om!

Besloten om mijn A-rijbewijs te behalen dit jaar, door de begeleiding van Pé is dit in één keer gelukt. Neemt de tijd voor alle kandidaten en is duidelijk en direct. Ook wanneer je er even doorheen zit, weet hij je een duw in de goede richting te geven. Ik heb genoten van elke les en zou iedereen die zijn A-rijbewijs wil halen deze rijschool aan kunnen bevelen!

Ze hebben me er echt door heen geholpen

Mijn moterrijbewijs halen dat wilde ik graag. Maar aanleg dat had ik niet echt . Doorzettingsvermogen en faalangst waren de grote obstakels. Maar wat hebben Marieke en Pé me er doorheen geholpen zelfs toen ik dacht er mee te stoppen heeft Marieke me de power gegeven om door te zetten en op maandag 24 aug was resultaat dat ik het gehaald heb. Mocht je moeite hebben in jezelf te geloven dan is dit echt de rijschool die je er door heen helpt. En geloof me dat geeft je een enorme power inwendig. Super blij dat ik terecht ben gekomen bij deze mensen. En heel blij met me moterrijbewijs.

Leuk, vriendelijk, duidelijk en direct

Voldoet aan alle verwachtingen. Mooi materiaal, fijne motoren! Lesopbouw (AVB) is top en coaching op de weg super. Lekker direct niet te lang stil staan bij wat er allemaal goed gaat, maar feedback op wat er te verbeteren valt. Dus waar voor je geld tijdens de les, iedere minuut wordt benut. Ook eerlijk wanneer je nog een extra les zou kunnen gebruiken. Pe is een top coach! Ga zo door ik kan en zal jullie aan iedereen aanbevelen.

Geweldige Instructeur voor de motor!

P is duidelijk, no nonsense waar het van belang is en heeft gezellige gesprekken elders. Met zijn passie voor motoren kan je binnen de kortste keren lekker rijden!

Erg tevreden en goed ondersteund

Goede opbouw van de lessen, nooit te snel of te langzaam naar nieuwe oefeningen/vaardigheden gegaan. Goede en duidelijke feedback tijdens of na de lessen, altijd op mijn gemak gevoeld tijdens de lessen. de instructeur heeft veel ervaring en dat merk je door de eerder genoemde duidelijke feedback.

Topper!

Zeer goede rijschool, met altijd leerzame maar ook vooral leuke lessen. Ook is er veel persoonlijke aandacht, dit zorgt ervoor dat iedereen precies weet wat hij/zij nog moet verbeteren of juist goed doet.

Goede rijschool zeker een aanrader!!

Top rijschool met sympathieke, gezellige en professionele instructeurs!

Top rijschool met sympathieke, gezellige en professionele instructeurs!

Ik geef eigenlijk nooit een 10 maar hier kon ik niet omheen!

Geweldige uitleg en een heel ontspannen sfeertje. Ik voelde mij zeer welkom als leerling.

Heel aardige mensen en goede kennis van het autorijden waardoor je het heel snel leert!

Super! Door de goeie instructies tijdens en na de lessen in 1x geslaagd voor voertuigbeheersing en verkeersdeelname motor! Zal de rijschool zeker aanbevelen.

Vandaag, 25-10-2018, heb ik dankzij Pé mijn motorrijbewijs behaald.

Top tijd gehad bij pé schipper! Goede instructeur raad iedereen Pé schipper aan als rijschool!

Ik beschrijf de ervaring als, zeer vriendelijk, zeer goede kwaliteit van lesgeven en altijd goed onderhouden en nieuw/bijna nieuwe voertuigen. Dus als ze mij vragen \" zou je gaan lessen bij P&M Schipper zeg ik volmondig. \"Ja! Meteen doen\"

Ik heb superleuke rijlessen gehad van Pé en Marieke! Superlieve mensen! Altijd enthousiast, in voor een praatje en geven goede tips en zeker ook tops! Heel belangrijk! Zeker een aanrader😊

Hele leuke maar vooral leerzame rijlessen. Super lieve mensen zowel Pé als Marieke. Heel veel geleerd. Top ervaring!

Wat een top rijschool! De lessen zijn altijd erg relaxed, en ik voelde dat er écht naar me geluisterd werd. De lessen worden constant net iets uitdagender gemaakt waardoor je continu alert blijft, zonder dat je iets moet doen wat je echt niet kan. Bedankt voor de geweldige lessen Pé en Marieke!

P is een top instructeur! Blijft altijd rustig en kan precies uitleggen wat je goed en fout doet.

Ik heb motorrijles gehad van Pé, een ontzettend goede instructeur die weet waar hij over praat en hij kan het goed en leuk overbrengen. Daarbij is het een kleine rijschool met een prettige persoonlijke benadering. Aanrader dus!

Hele fijne rijschool om te lessen! Heb mijn motorrijlessen bij Pé gevolgd. Het gaat hem niet puur om het slagen voor je examen maar vooral om het leren van veilig motor rijden. Het geld voor de lessen die ik heb overgehouden in mijn pakket heb ik netjes terug gekregen. Zeker een aanrader!!

Mijn A2 rijbewijs gehaald en omdat ik erg tevreden was hier ook mijn A rijbewijs gehaald. Zelf was ik niet super flexibel qua tijden maar toch werd ik perfect ingepland. Ook aan deskundigheid/vriendelijkheid niks op aan te merken!