Top rijschool

Precies 2 jaar na mijn A2 rijbewijs het A rijbewijs bij Pé gehaald. Teruggekomen bij deze rijschool door de duidelijke, veilige en gewoon goede manier van lesgeven. Verder is de rijschool ook meedenkend (regelen van examens etc.), kortom uitstekend.

Jaa gewoon top

Pé is n goeie instructeur leert je de dingen die je moet weten met de moter en als je t niet goed doe krijg je n goede uitleg van hoe het wel zou moeten en het is relaxt lessen bij hem bij me andere rijbewijzen bij andere rijscholen was het altijd van nou vandaag gaan we weer lessen maar bij Pé was het meer we gaan lekker n rondje touren en genieten Dus gewoon makkelijk gezegd een aanrader voor iedereen het lest super bij m

Super rijschool!

Heldere en eerlijke uitleg, een dosis humor tussendoor en goede tips. Marieke en Pé zijn super aardige en kundige mensen. Ik heb de lessen altijd onzettend leuk gevonden. Je krijgt goede tips en ze denken goed met je mee. Pé en Marieke, héél erg bedankt!!!!

Top ervaring, blij dat ik deze rijschool heb gekozen!

Snel m'n motor rijbewijs gehaald, goeie uitleg en begeleiding gehad bij het behalen van avb/avd, theorie en praktijk examen. Bedankt!

Top rijschool met geweldige rijleraren!

Ik heb al bij meerdere rijscholen een les gevolgd, bij deze scholen stopte ik na één of twee lessen weer. Bij rijschool P&M Schipper had ik dit niet, ik baalde als er weer een les om was! Pé gaf mij meteen een goed en vertrouwd gevoel! Hij legde het goed uit en zag goed waar ik op moest letten. De lessen met Pé waren heel leerzaam maar ook gezellig. Pé is gezellig als het kan en soms wat strenger als dat moet. Ik raad alle mensen die ik ken en hun motor (of auto) rijbewijs willen halen deze rijschool aan! Ik heb altijd les van Pé gehad, maar ook meerdere gesprekken met Marieke gehad, ze hebben mij heel goed geholpen ook met mijn (mega) examenvrees. Dus als je een rijschool zoekt, zou ik zeker bij P&M Schipper gaan rijden!

Top rijschool

Motor rijles gehad van Pe. Legt de stof heel duidelijk uit en is ook goed in feedback geven en juist vertellen wat er fout gaat en hoe het beter kan

Pe geeft duidelijke uitleg en heeft snel door wat er goed of fout gaat.

Goeie Rijschool !

Pé is een top vent ! Het voelde niet als moeten en elke week was een uitje op de motor. Je word goed opgeleid tot zelfstandig motor rijder en hij verteld ook nog eens leuke anekdotes zo nu en dan. Bedankt Pé !

De uitleg was goed, er werd tijd genomen voor vragen of een leuk praatje. Een fijne sfeer gericht op goede uitleg. Zeker aanbevolen!

Ervaren als zeer goed, leerzaam en erg gezellig!

Begonnen zonder enige ervaring op de motor. Al snel de technieken weten te beheersen. Dit met dank aan de juiste en duidelijke uitleg van Pé. Het Motorrijden is op deze manier nog leuker dan verwacht. Beide examens met succes de eerste keer afgerond. Kortom: Een rijschool als aanrader!!!

Geeft goed en duidelijk uitleg en een hele leuke les sfeer.

Ik geef de rijschool een 10 omdat, Pé goed en duidelijk uitleg geeft. Besteed goed de aandacht aan de persoon en dus was de communicatie ook heel goed. De les sfeer is ook heel leuk en gezellig en ik kon het heel goed vinden met Pé & Marieke.

In 1 keer geslaagd

Super blij weer met Pé en Marieke, heb mijn auto rijbewijs eerst bij hun gehaald. Na mijn auto rijbewijs ben ik ook in 1 keer geslaagd voor me motor bij Pe. Ze denken met je mee en geven leuk les. Dikke 10!

Erg fijne rijschool

Ik wil ze via deze weg nog heel erg bedanken voor alle rijlessen. Het is een hele fijne combinatie dat een man en vrouw zo samenwerken! Ik reed er altijd op m’n gemak

Wat een super rijschool! Pé en Marieke hebben hun ervaring en plezier heel fijn toegepast in de rijlessen. Waardoor ik in 1x geslaagd ben! Ik zal de rijlessen heel erg missen en wil jullie heel erg bedanken voor deze fantastische rijlessen!!!

Pe, jij en Marieke zijn een top Rijinstructeur!

Beste meneer en mevrouw Schipper, onwijs bedankt voor de mooie, goede en vooral leerzame tijd die ik met jullie heb mogen meemaken! Een super rijschool, zeker aan re raden voor iedereen die zijn motorrijbewijs en Auto wil halen. Jullie zijn allebei toppers! #rijschoolschipper Mvg en tot ziens

Fijne leerzame rijlessen.

Super fijne en leerzame tijd gehad! De afwisseling tussen Pé en Marike maakt het elke les leerzaam. Ook erg gezellig altijd in de auto!

Genoten en vooral veel geleerd van de rijlessen!

Ik voel me op mijn gemak naast de instructeurs. Ze geven goed aan wat goed gaat en wat nog beter kan. Ze geven mij op een fijne manier verbeterpunten waar ik weer van kan leren. Ik zou deze rijschool aanbevelen omdat de instructeurs niet alleen met lessen bezig zijn, maar ook interesse in de leerling tonen.

Erg goede rijschool

Dit zijn erg vriendelijke mensen, Pe heeft een erg goede wijze van lesgeven, en leert ook echt hoe je goed motor moet rijden en niet alleen het examen halen. ik heb hier zelf mijn A2 rijbewijs gehaald en zal ook zeker terugkomen voor A volledig.

Super!!

Super tevreden met deze rijschool! Goede uitleg en alles lekker relaxed Zeker een aanrader.

Ik heb net met mijn zoon mijn moter rijbewijs gehaald bij Pee. Elke les was een feestje, mooi materiaal hele duidelijke en heldere uitleg zo, zowel theoretisch als praktisch. Pee is een echte liefhebber hij straalt plezier uit, en je merkt aan alles dat hij ervaring en veel kennis heeft. Hij laat je ook geen les teveel nemen, als hij vind dat je er klaar voor bent dan is het goed. Dus al met al echt een aanrader voor iedereen wat mij betreft. Een top vent!

Gezellige, leerzame lessen.

Prachtige tijd gehad tijdens de lessen. Een bekwame, gezellige instructeur die weet waar die het over heeft. Pe en Marieke hebben passie voor hun vak en dit merk je aan alles. Pe en Marieke bedankt voor de lessen, heb er van genoten!

Persoonlijk aandacht, prettige omgang en duidelijk

Ik vind de rijschool van P & M schipper uit Wognum een fijne rijschool. De begeleiding is persoonlijk en uitleg is echt heel duidelijk. Pe legt ook de vinger op de zere plek die voor mij de ogen open lieten gaan. De rijschool is een aanrader.

Motorrijden met veel plezier en een goede instructeur!

Tijdens het behalen van mijn motorrijbewijs bij P&M Schipper te Wognum heb ik elke les met veel plezier gereden. Je begint met het oefenen van voertuigbeheersing, waarin Pé regelmatig even met zijn heupen swingt om te demonstreren hoe je soepel om de pionnen moet slalommen. Daarna door naar verkeersdeelname: met een oortje verteld Pé welke kant je op moet en maakt je alert op de situaties/het verkeer om je heen zodat je hier goed inzicht in krijgt. Af en toe vond ik het wel jammer dat ik niets terug kon zeggen, want Pé is erg gezellig!

Fantastische rijschool en prettige instructeurs

Dankzij de professionele begeleiding en de fijne lessen, met veel opgenomen kennis en zekerheid mijn rijbewijs in een keer behaald!

Nummer 1 aanrader!!

Je wordt van begin tot eind met geduld opgeleid. Ze zijn niets alleen heel geduldig , maar ook zeer sympathiek en niet te vergeten heel gezellig. Begrijp me niet verkeerd; ze nemen hun werk heel serieus, maar zullen je altijd comfortabel maken door je gehele leerproces heen. Ik meen het uit de grond van me hart als ik zeg dat je op de manier waarop zij lesgeven, bij bijna geen ander zoveel kwaliteit en klasse voor je geld krijgt. Dus niet teveel twijfelen, gewoon doen ;)