Veel plezier gehad

Heb veel plezier gehad tijdens de lessen en in 1 keer geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool en een top instructeur!! (Richard)

Fijne manier van les geven! En ook zeker ruimte voor gezelligheid ;)! PS de vos krijg je nog te goed Richard;)

Top rijschool!

Super fijne rijschool! Nooit problemen mee en goeie service. Schuurman biedt ook goeie theoriecursus!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende lessen gehad, prettige instructeur en heldere uitleg!

Voor mijn aanhangerexamen bij Frank gelest. Zeer goede dag gehad met heldere uitleg, goeie tips en top voorbereiding op het examen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed les gegeven en voorbereid op het examen

Soms streng waar het nodig was, wat heeft geleid tot slagen, dus dit was goed. Voor de rest heel aardig en duidelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede communicatie, goede en gezellige instructeur

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel erg goed en goed uitleggen als je iets niet snapt

Perfecte begeleiding

Goede begeleiding, vriendelijk en deskundig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede instructies en heel vriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Reactie van het bedrijf Bedankt voor je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

No nonsens, duidelijk en prettig.

Voor E achter B gereden. Instructie is zeer duidelijk en commentaar duidelijk. Je weet wat er gevraagd wordt.

Kwaliteit staat bovenaan

Ik ben heel blij om bij Frank te hebben gelest. Je krijgt meer dan alleen de info die je voor het examen nodig hebt. Ik zou iedereen adviseren om te lessen bij verkeersschool Frank Schuurman.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede instructies tijdens lessen, veel ervaring en de instructeur zit zelf ook op de motor!

Lessen gehad van Frank. De eerste les gehad op een lesmotor waar de instructeur achterop zat. AVB duidelijke uitleg en tips om de oefeningen onder de knie te krijgen. Examen gedaan bij het Geldredrome Arnhem. AVD dan begint het nog leuker te worden, door de stad, mooie weggetjes langs de weilanden en snelweg op en af. Kan verkeerschool Frank Schuurman aanraden! Grote voordeel is dat de instructeur ook op een motor zit en hij geeft via het oortje instructies. Frank, ik kom nog een keer terug als ik wat ervaring heb! Je kan me altijd wel weer wat bij leren….

Prima uitleg tbv E achter B

Zie hierboven

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een erg pezante ervaring.

Iedereen van Schuurman is erg aardig en heeft het beste met je voort, het maken van en het annuleren van afspraken is gemakkelijk. Mijn rijinstructeur (Rob) had veel rekening met mij gehouden en kon mij goed begeleiden, dit allemaal zorgde ervoor dat ik mij fijn voelde en risico's durfde te nemen, of deze nou goed of fout waren. Dus ik heb goede ervaringen met de rijschool en instructeurs gehad, ze hebben allemaal het beste met je voort en dit merk je ook zeker.

Open, eerlijk en knowledgeable

Ik heb les gehad met Frank en bij hem merk je dat je naast een brok ervaring en kennis zit. Hij is duidelijk en eerlijk en weet goed zijn vinger op de zere plek te leggen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een leuke en goede rijschool

Erg goed en leuk bevallen en in 1 keer geslaagd

Hele fijne ervaring

Goede rijlessen gehad. Elke week wel een les gehad. Bereiden je goed voor op het examen

Uitstekende rijschool!

Zeer vakkundig en goed geholpen bij het behalen van het BE rijbewijs. Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik had goede les van Ton

Rustig en doeltreffend.

Ontspannen sfeer veel leren.

Een hele fijne ervaring

Een fijne ervaring gehad bij mijn rij instructeur gaf goed aanwijzingen waar het moest en af en toe ook een beetje streng waar het moest. Ik ben in een keer geslaagd dus daar ben ik heel blij mee.

Super goed

Frank is een goeie rijmeester en in 1x geslaagd!!

Gewoon goed geslaagd

Onder begeleiding van Frank heb ik met een dagcursus E achter B behaald. Fijne leerzame ochtend gehad en handige tips meegekregen voor het rijden en manoeuvreren met een aanhanger.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende begeleiding, communicatie en facturatie

Mijn instructeur wist de juiste balans te vinden tussen aanmoedigen, fouten laten maken om ervan te leren en ingrijpen als het moet, op een voor mij prettige manier

Leuk en duidelijk

Een leuke rijschool waar goed les wordt gegeven. Alles wordt in de praktijk gedaan, waardoor je het autorijden erg goed leerd. Betalingen gaan makkelijk en de rijschool regeld het examen voor je.

Ovenbouwershoek 21 7328 JH Apeldoorn

55366 4363