Hele prettige rijschool!

Altijd hele leuke lessen gehad met de beste instructeur!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Fijne lessen met ervaren instructeur

Een fijne rijschool met ervaren en kalme instructeurs. Er is ook een app die ervoor zorgt dat de lestijden makkelijk terug te vinden zijn en eventueel tijdig de cancellen zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rijschool, fijne lessen!

Je wordt goed geholpen als je iets niet begrijpt of het je niet leuk, super goede begeleiding!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne begeleiding bij scooter lessen en examen.

In 1 keer geslaagd!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond het fijne rijschool

Was een fijne ervaring en goede begeleiding

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super geholpen met de theorie cursus en Edwin heeft mij fijn geholpen als instructeur!

gezellig maar professioneel

Ik vond het fijn dat de feedback nooit extreem negatief was. Er was altijd constructieve feedback waar je van kan leren.

Prettig en goed geregeld

Prettig

Een ontzettend goede instructeur

De communicatie was zeer goed, het proces was duidelijk en Martijn is een zeer goede instructeur die weet wat hij doet.

Aardige/begripvolle rij instructeur

Ik vond het alleen een beetje vaag met het praktijk examen waarom dat zo lang duurde terwijl ik bij andere rijscholen iets heel anders hoorde

Fijn en erg geruststellend

Ik reed bij gerrit, hij is heel aardig stelt je gerust en hij is erg ervaren hij weet precies wat jij nodig hebt en leert jou van alles op jouw tempo. Verder is de rijschool ook erg fijn voor vragen en andere dingen. Erg fijne rijschool echt een aanrader!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd goeie hulp, flexibel en betrouwbaar

De rijlessen zijn erg professioneel, veel persoonlijk contact en er staan altijd mensen van de rijschool voor je klaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele fijne ervaring bij Frank Schuurman gehad! In één keer geslaagd voor mijn brommer rijbewijs

Hele leuke instucteurs en goede service!

Fijne uitleg en communicatie

Alles duidelijk uitgelegd . Fijne instructeur .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top instructeur. Richard was heel duidelijk en veel goede tips gegeven die tijdens het examen van pas kwamen

Super ervaring!

Hele fijne ervaring!

Ik heb rijles gehad van Martijn. Ben echt heel fijn opgevangen na dat ik van een andere rijschool kwam. Fijne sfeer tijdens de lessen, duidelijke uitleg en er is ruimte om fouten te maken.

Goed en duidelijk geregeld

Ik kon snel beginnen en alles ging in goed overleg! In 1 keer geslaagd, dus ben zeer tevreden

Een top rijcoach

Na een minder goede ervaring bij een andere rijschool, heeft Frank me stap voor stap het achteruitrijden met een kar geleerd. Met zijn kennis en kunde is het me gelukt om mijn rijbewijs te halen!! Bedankt Frank !!

Goede instructeur en top service

Goede instructeur en top service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke, vriendelijke en persoonlijke begeleiding

Ik heb de lessen als zeer prettig ervaren en de aanwijzingen waren duidelijk en opbouwend. Deze rijschool zou ik iedereen aanraden.

Goede reisles!

Goede rijlessen gekregen en in een korte tijd veel geleerd!

Veel plezier gehad

Heb veel plezier gehad tijdens de lessen en in 1 keer geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool en een top instructeur!! (Richard)

Fijne manier van les geven! En ook zeker ruimte voor gezelligheid ;)! PS de vos krijg je nog te goed Richard;)

Top rijschool!

Super fijne rijschool! Nooit problemen mee en goeie service. Schuurman biedt ook goeie theoriecursus!