Fijne verkeersschool

Fijne en gemoedelijke medewerkers!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Super goed!

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met mijn rij lessen bij Frank Schuurman. Aardige instructeur, en goed uitleg gekregen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top les gehad, goede instructie en in een keer geslaagd.

Super!

Hele fijne tijd gehad bij Gerrit in de auto. Het was altijd gezellig en hij heeft mij alles goed, en op mijn tempo, geleerd. Enige minpuntje is dat je ook de dure les moet betalen als je de les niet kunt volgen door overmacht (trein reed niet). Verder een super ervaring gehad!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Overmacht is altijd een lastige situatie. Aangezien bij ons de lessen stonden ingepland is het voor ons uiteraard ook een kostenpost. We hadden hier toen graag direct contact over gehad. Bedankt verder voor je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

In één keer mijn E rijbewijs gehaald!

Ik wilde graag mijn aanhanger rijbewijs halen. Na de proefles was het advies van Frank om nog twee lessen te volgen voordat ik de afrijdag zou hebben. Dat is een goed advies geweest, want door het extra oefenen ben ik wel in één keer geslaagd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

heel goed les, je leert echt goed rijden

Ik heb het in 1 keer gehaald en de lessen die ik heb gekregen zijn echt goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nadat ik het slagingspercentage van deze school persoonlijk omlaag heb getrokken kan ik je vertellen dat dat niet aan de rijschool lag maar aan mijzelf. Vriendelijke instructeurs + fijne auto's om in te rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je zelfkennis :-) en je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Fijne manier om te leren auto rijden

Ik was bij Schuurman voor E achter B. Rustig en zeer duidelijk opgeleid door de instructeur met een positieve uitslag. Gewoon goede rijschool!

Goede rijschool!

Helpen je goed met lessen! Beter dan andere uit ervaring, nemen ook de tijd met je ! Zeker een aanrader .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartstikke goed! In één keer geslaagd!

Ik heb 5 rijlessen gehad en daarna mijn praktijkexamen voor de scooter. Uitleg en lessen waren duidelijk.

Erg fijne rijschool!

Ik heb altijd met plezier gereden. Mijn rij-instructeur is altijd heel geduldig en motiverend geweest.

Goede en plezierige rijschool

Frank gaf mij aanhanger lessen. Daardoor kon ik zelfverzekerd op vakantie met de caravan en examen succesvol afleggen. Bedankt voor je rustige en zorgvuldige lessen, Frank!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima lessen gehad en leuk contact met instructeur

Leuke ervaring aan het begin had ik het niet onder de knie maar door de lessen ben ik heel erg verander in het rijden was erg leuk.

Prettig

Prettig, fijn & leerzaam

Hele prettige rijschool!

Altijd hele leuke lessen gehad met de beste instructeur!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne lessen met ervaren instructeur

Een fijne rijschool met ervaren en kalme instructeurs. Er is ook een app die ervoor zorgt dat de lestijden makkelijk terug te vinden zijn en eventueel tijdig de cancellen zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rijschool, fijne lessen!

Je wordt goed geholpen als je iets niet begrijpt of het je niet leuk, super goede begeleiding!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne begeleiding bij scooter lessen en examen.

In 1 keer geslaagd!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond het fijne rijschool

Was een fijne ervaring en goede begeleiding

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super geholpen met de theorie cursus en Edwin heeft mij fijn geholpen als instructeur!

gezellig maar professioneel

Ik vond het fijn dat de feedback nooit extreem negatief was. Er was altijd constructieve feedback waar je van kan leren.

Prettig en goed geregeld

Prettig

Een ontzettend goede instructeur

De communicatie was zeer goed, het proces was duidelijk en Martijn is een zeer goede instructeur die weet wat hij doet.

Aardige/begripvolle rij instructeur

Ik vond het alleen een beetje vaag met het praktijk examen waarom dat zo lang duurde terwijl ik bij andere rijscholen iets heel anders hoorde

Bedrijfsgegevens

Ovenbouwershoek 21

7328 JH Apeldoorn

55366 4363

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.