Vriendelijke en goeie begeleiding

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartstikke aardige mensen, goed opgeleide instructeurs en vooral een fijne ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Was erg fijn en ze hebben me erg geholpen om me rijbewijs te behalen.

Ben goed door het traject geholpen en daar wil ik Schuurman voor bedanken. Als het de ene keer wat minder ging hadden we het erover en ging het de volgende les goed. Was een goede ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gaan goed om met leerlingen.

Geen slecht woord over te zeggen. Gaan met precisie om en leren je alles goed op detail. Fijne rijschool

Professioneel en motiverend

Altijd goede en voor mij passende ondersteuning gekregen. Goed gemotiveerd om tot een mooi resultaat te komen.

Fijne rijschool

Frank is erg fijne, geduldige en rustige instructeur! Voelde me op mijn gemak, onderweg naar en tijdens het examen.

Goed geregeld, fijne lessen

Ik heb Theorie en praktijk lessen gevolgd en ze waren allebei goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Echt geholpen

Ik ben echt geholpen, ben van helemaal niets naar een prima bestuurder gegaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je positieve beoordeling! Je stuurde de 1000e beoordeling. Daarom een gratis les voor jou! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Fijne rijschool! Met rijles op maat

Fijne rij lessen gehad mede door mijn rij instructeur!

Uitstekend!

Bij Verkeersschool Frank Schuurman heb ik altijd met een fijn gevoel kunnen lessen. Mijn instructeur Richard zorgde er altijd voor dat de rijlessen niet saai werden; er was dus altijd voldoende uitdaging. Ik ging dan ook met voldoende zelfvertrouwen mijn rijexamen in. Ook het inplannen van de rijlessen ging gemakkelijk. Kortom is Verkeersschool Frank Schuurman zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne uitleg en directe uitleg. Zeer fijne rijles gehad bij Bert. Zou hem bij meerdere mensen aanraden!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top! Denken graag in oplossingen.

Ze hebben heel erg met mij meegedacht voor mijn theorie. Dit ging moeizaam en kreeg een individuele les om me beter te kunnen voorbereiden. Met mijn praktijklessen vond ik het lastig om met 2 personen te rijden, ik voelde me niet fijn de eerste les. Ik heb een privé les kunnen regelen en Frank gaf me daar veel zelfvertrouwen. De andere lessen heb ik gewoon met 2 personen kunnen volgen. Ben in 1 keer geslaagd voor praktijk. Bedankt voor alles Frank!!

Goed !

Motorrijbewijs A behaald na de inspanningen van Frank en Richard. Door omstandigheden een onvoorziene instructeur wisseling maar fijn en snel over- en doorgepakt. De beste tips van beide mogen ontvangen en kunnen gebruiken tijdens de examens. Juiste moment .. juiste examens .. en de juiste resultaten !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd prettige ervaringen en een veilig en goed gevoel gehad achter het stuur.

Altijd flexibel met het inplannen van rijlessen. Doen er alles aan om jou met een zo goed mogelijk gevoel af te laten rijden!

Heel goed!!

Fijne instructeur. Goede uitleg!!!

Prettige rijlessen

De rijlessen waren erg duidelijk en fijn. De uitleg wordt goed gegeven en een goede begeleiding met de rijlessen.

Fijn en vriendelijk bedrijf

Goede begeleiding en eerlijk advies. Kennis en kunde up to date.

Leerzaam

Ik heb het genoegen gehad lessen te volgen van Richard die me uitstekend hielp in 1x te slagen. Ze leren een erg praktijk gerelateerde manier van rijden aan wat natuurlijk enorm handig is. Daarbij zijn ze er erg op gefocust de leerling het zo goed en fijn mogelijk te maken. Daarom raad ik het ook zeker aan gebruik te maken van de services van Schuurman

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring bij Frank Schuurman was erg goed en ik kan nu erg goed en veilig rijden. Ze laten je bewust worden van het verkeer.

Top ervaring

Geslaagd in 1 keer, rustige en duidelijke lessen. Heeft zeker goed geholpen!

Uitstekend rijschool

Professioneel, vriendelijk, netjes, gedegen en to the point.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer leerzame en leuke lessen!

Les gehad van Martijn. Zeer zeker een aanrader. Nam tijd voor mij en paste lessen precies aan op wat ik nodig heb. Niet alleen geleerd te rijden om het examen te halen maar om echt met een goed en veilig gevoel te kunnen rijden! Enorm goede ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een lastig, maar leerzaam traject, waarbij je goed leert autorijden.

De deelname aan het verkeer als autobestuurder opent de ogen en geeft een andere kijk op het alledaagse. Waar het gebruik van alle onderdelen in de auto eerst even wennen was, ging dat na verloop van tijd steeds beter en kon gereden worden met zelfvertrouwen. Onder begeleiding van een strenge, maar motiverende rijinstructeur is het gelukt om de basis van de besturing en het inzicht in het verkeer te ontwikkelen. Er zijn lessen geweest waarbij het autorijden tegenviel of enorm meeviel. Terwijl er een stijgende lijn is in het ontwikkelingsproces, voelde dat niet altijd zo, maar naderhand kijk ik met een tevreden blik terug op alle toppen en dalen, kuilen en bergen die ik ben tegengekomen tijdens de lessen, want daardoor en dankzij de rijinstructeur heb ik goed leren autorijden en een rijbewijs behaald.

Enthousiasme

Ik heb op een zeer fijne manier les gehad van Frank Schuurman. Op en top professional. Is zeer helder en duidelijk in zijn lesgeven. Kortom op een hele fijne manier, veel geleerd. Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel erg lang maar wel leuk.

Lang bezig geweest, maar met de juiste begeleiding er toch gekomen.