Geweldige instructeurs

Echt geweldige instructeurs vooral Rob hij is echt een levende legende en hij doet wat die doet met passie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuke en leerzame dag gehad

Frank reageerde snel op mijn vraag of hij plek had voor een aanhanger rijbewijs. Hij is vriendelijk en blijft rustig ook al schoot ik in de stress.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Erg prettig ook met de wissel tussen instructeur

Het ging erg fijn met Kees aan het begin. En met Rob daarna ging het ook heel fijn en hielp mij ook veel fijn met wat ik moest verbeteren

Super leerzaam

Ik had een geweldige rij instructeur. Ik leerde niet alleen beter rijden op de weg maar hij maakte mij ook een beter mens en liet mij positief denken over bepaalde dingen. Dat vind ik het leuke aan het bedrijf Schuurman

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aardige instructeur en goede uitleg

Ik vond het spannend aan het begin maar m’n instructeur stelde me gerust en gingen we er voor

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Leerzaam en gezellig

Je leert veel en het is gezellig

Betrouwbare en professionele rijschool

Stap voor stap leer je het autorijden beheersen. Theorielessen zijn ook mogelijk bij deze rijschool.

Fijne rijschool

Erg fijne rijschool. Heb zelf mijn rijbewijs in twee pogingen kunnen halen. Wel jammer dat ik vanwege wat omstandigheden meerdere malen moest wisselen van instructeur.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je positieve beoordeling! Het klopt dat er helaas meerdere omstandigheden waren die wij niet in de hand hadden. Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Helemaal prima

Mijn rijinstructeur was een hele goeie, lekker duidelijk en je wist wat je er aan had. Dit is ook te merken als je in 1 bent geslaagd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het engelengeduld van Frank is echt geweldig.

Bij Frank mijn aanhang rijbewijs gehaald. Ik rij al jaren auto, maar had het rijden met een grote aanhanger toch echt onderschat. Niet dat ik dacht dat ik het al kon, maar er komt gewoon een hoop bij kijken. Ik ben een vrouw en ben absoluut niet technisch. Frank bleef zeer geduldig uitleggen en heeft heel veel geduld met mij gehad. Ik heb de lessen als zeer prettig ervaren en raad iedereen die ook veilig zijn caravan, paardentrailer of boortrailer wil rijden, Frank als instructeur aan. Succes verzekerd, nogmaals bedankt Frank voor de fijne lessen. Ik kan nu met mijn kinderen op vakantie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je positieve beoordeling! Succes en fijne vakantie. Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

goede lessen

Goede lessen met goede uitleg, vriendelijke meneer en goede lestijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben supergoed geholpen. Goede en aardige instructeur en goede lessen werden gegeven. Ik ben in één keer geslaagd voor mijn bromfiets praktijkexamen.

Leuke tijd gehad

Veel geleerd. Fouten gemaakt maar wel alles altijd goed opgelost. Vriendelijke begeleider of instructeurs

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je beoordeling! Ik heb je een mail gestuurd om nog wat verduidelijking te vragen over verbeterpunten. Laat het ons nog weten! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Goed en fijn

Goede lessen en duidelijke uitleggen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne instructeur en top les

In een keer geslaagd, top rijschool

hele fijne rijschool

ik ben hier geweest om mijn scooter praktijk examen te halen. Richard heeft me heel goed geholpen tijdens de lessen en hierdoor ben ik in één keer geslaagd. ik zou hier echt heen gaan voor je scooter rijbewijs!

Geduldig, vriendelijk, ervaren.

Frank is een uitstekende, vriendelijke, eindeloos geduldige rijinstructeur. Bij hem heb ik mijn BE-rijbewijs gehaald. Dat was best een uitdaging, want ik mis het gen voor begrip van links en rechts totáál. Met engelengeduld heeft hij mij begeleid tot het examen dat ik toch in één keer behaald heb. Nu kan ik veilig en rustig met de paardjes achter me rond sturen. Bedankt, Frank Schuurman!

Fijne ervaring

Ik heb hier mijn brommerrijbewijs gehaald. Ik heb deze rijsschool gekozen door de lessen die over verschillende dagen werden verdeeld. Dit is me goed bevallen, en ik ben in 1x geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Superfijne begeleiding en les gehad!

Fijne lessen in relaxte sfeer!

Fijne manier van lesgeven

In een keer geslaagd

Door de goede voorbereiding in 1 keer geslaagd

In 1x geslaagd!

Ik heb voordat ik begon met rijles gevraagd of ik bij instructeur Martijn lessen kon volgen aangezien mijn broer ook les had van Martijn, dit kon gelukkig dus dat was fijn. Hij is een goede leraar die het jezelf ook laat leren en ervaren. Ik moest helaas een paar maanden wachten maar dat kwam door een lange wachtrij. Toen ik eenmaal begon kreeg ik redelijk snel het gevoel dat ik echt kon rijden. En ik ben ook in één keer geslaagd! Al met al een goede ervaring gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rijschool, met veel gastvrijheid!

Goede rijschool, snel aan de beurt ook. Duidelijke instructies als je een foutje maakt, en heel vriendelijk. Geven duidelijk uitleg en proberen je altijd te helpen tot het goed lukt.

Hele fijne ervaring

Altijd goeie communicatie en goed alles kunnen leren op mijn tempo.

Ovenbouwershoek 21

7328 JH Apeldoorn