Goede begeleiding, rustige en met veel geduld

Na aanmelding helder en duidelijke uitleg over het lessen en een rooster ontvangen. Daarna begonnen met lessen na een intakeles. De lessen (voor E-bewijs) waren allemaal op 1 dag daarna examen! Ging zeer goed voorbereid het examen in dat gaf een zeker gevoel! TOP!!

Gewoon super

was gewoon goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Het was een goede leerzame en gezellige ervaring.

Ik vond het gezellig daar, alles werd goed en duidelijk uitgelegd en ik heb veel nieuwe dingen geleerd.

Top rijschool!

Een zeer fijne rijschool. De instructeurs denken goed met je mee en leren je stapsgewijs het autorijden op een fijne en vertrouwde manier.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede opleiding, waar voor je geld.

Had Rob als instructeur, een hele goede rijinstructeur. Ben in 1x geslaagd, een hele fijne en fatsoenlijke rijschool. -Jens Homringhausen

• Deskundigheid/Vakmanschap

In één keer mijn rijbewijs gehaald en goed begeleid

Ik heb altijd erg goede begeleiding gehad tijdens mijn rijopleiding en de rijlessen waren altijd flexibel te plannen. Uiteindelijk heb ik in één poging mijn rijbewijs weten te halen, en dat zegt genoeg over de rijschool lijkt mij.

Afwisselend

Over het algemeen een fijne ervaring gehad bij Frank Schuurman, aardige instructeurs, duidelijke lessen (meestal). Het enige wat minder was, is dat ik in totaal 7 instructeurs heb gehad. Ieder met zijn/haar eigen goede bedoelingen, maar ik leerde alles van iedereen alles anders. Dat kon nog wel eens verwarrend zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je positieve beoordeling! Helaas heb jij veel pech gehad. Jouw vaste instructeur ging verhuizen en je volgende instructeur ging langer in de ziektewet. De 3e instructeur heeft het toen afgemaakt. De andere instructeurs heb je een enkele keer gezien toen jouw vaste instructeur een paar keer niet kon werken vanwege ziekte en quarantaine door Corona. Gelukkig kon je wel altijd doorlessen. We hopen dat je overal het beste hebt uit kunnen halen en wensen je veel plezier met je rijbewijs! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Rust & vertrouwen

Er wordt de tijd voor je genomen, de instructeur is rustig en duidelijk. Ik kreeg steeds meer zelfvertrouwen en zag een stijgende lijn in mijn ontwikkeling. De examens waren spannend, maar ik had er vertrouwen in dat ik zou slagen. Want als ik er niet klaar voor was geweest, dan was mijn examen ook niet op dit tijdstip aangevraagd. Voor iedereen die een motorrijbewijs wil halen, raad ik Rijschool Schuurman zeker aan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was een leuke ervaring

Frank heeft mij erg goed les gegeven. Hierdoor heb ik mijn praktijk in een keer gehaald. Ik zou hem aanraden aan meer mensen. Over algemeen goed les gegeven en aardige kerel.

Super fijne sfeer

Tijdens de lessen word er echt op jouw gelet en niet vergeleken met andere. De instructeurs zijn super vriendelijk en leggen duidelijk uit. Zelf heb ik a1 motorrijbewijs gehaald bij Frank Schuurman en ik ga zeker terug zodra ik voor a2 rijbewijs ga!

Top lessen, veel geleerd

Leuke lessen, duidelijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed opgeleid en gehaald toen ik er klaar voor was

Mijn ervaring met schuurman is erg goed. Mijn rijinstructeur was erg fijn en vaak ook erg gezellig. Veel dingen verbeterd na iedere rijles en uiteindelijk na 3 keer mijn examen gehaald! Ook fijn dat mijn rijinstructeur zelf aan gaf wat nog beter kon in zijn manier van les geven. Laat ook zien dat hij er voor open staat en straalt een professionele houding uit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top begeleiding voor, tijdens en na het examen

Frank is een geduldige E achter B instructeur die je op je gemak laat voelen met een enorme aanhanger achter de auto. Dagopleiding zit goed in elkaar af en toe pauze, maar vooral lekker doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden mijn rijopleiding afgerond!

Rijopleiding is zeer goed bevallen. Vriendelijke en ervaren rijinstructeurs. Duidelijke en goede nabespreking van de rijles.

Fantastisch!

Hele fijne rijschool!

Leuk en leerzame lessen!

Ik vond mijn opleiding erg leuk! In de lessen zaten veel verschillende onderdelen, waardoor je een erg goede basis krijgt met het autorijden. Ook doe je veel ervaringen op in het verkeer. En tussen door waren er altijd leuke gespreken met Martijn over; auto's, motoren en andere onderwerpen waar wij onze interesses in deelde. Ik vond het erg fijn hoe er les werd gegeven. Op een rustige manier met een duidelijke feedback. Ook vind ik het erg goed dat de rijschool je niet op examen laten gaan, voordat je op een niveau zit dat je ruim zal slagen. Zodat als je erg spannend zou vinden, je het als nog zal slagen. Ik heb erg genoten van de opleiding en in 1 keer mijn examen gehaald. Ik zal iedereen deze rijschool aanraden!

Goede en duidelijke instructeur

Goede en vakbekwame mensen die de kennis hebben

Goeie service

Jullie hebben erg veel voor mij gedaan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg goed, duidelijke uitleg.

De uitleg was erg duidelijk en werd meerdere keren herhaald. Een erg aangename ervaring.

geweldig!! en soms stressvol

ik heb een super fijne ervaring gehad met de rijschool mijn rijinstructrice was/is echt een top vrouw. ze heeft mij zelfvertrouwen gegeven in het rijden en dat het oke is om fouten te maken. ik heb een zoon en ben zwanger van mijn 2e. ik wou alles perfect doen maar het is oke om fouten te makne en dat hebben ze me zeker geleerd. jongens bedankt voor alles. xxx Bridget.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijke en goede instructeurs

Leuke en zeer goede rijschool waar je veel kan leren tijdens de lessen maar ook soms even kan lachen.

Erg tevreden!

Ik had een fijne instructeur die echt de moeite nam om er voor te zorgen dat ik zou slagen! Nu zit ik zelfverzekerd achter het stuur wat ik eerst niet had verwacht!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb door corona 2 jaar gedaan over het behalen van mijn rijbewijs. Ik heb de eerste 20 lessen gereden bij een instructeur en dat klikte niet goed. Hij was in mijn ogen negatief over het rijden. Ik heb dit aangegeven en ben toen geswitched van instructeur. Toen ben ik bij een instructeur gekomen die mij erg goed geholpen heeft en op een leuke en fijne manier uitleg kon geven. Bij die instructeur heb ik nog ongeveer 40 lessen gehad. Ik ben in 1 keer geslaagd.

Fijn en goed georganiseerd

Ik had een goed instructeur die zelfvertrouwen en rust gaf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Engelengeduld, prettige ontspannen sfeer, motiverend, goede communicatie.

Motorrijles. Begonnen samen met onze zoon (23), hij slaagde dit jaar al eerder. Aanvankelijk ver buiten mijn comfortzone. Ik (vrouw 54 jaar) heb een tijd getwijfeld of ik het motorrijden leuk zou vinden en ooit onder de knie zou krijgen. Door het engelengeduld en de rust van Frank heb ik het toch geleerd en heb er inmiddels veel plezier in gekregen. (Ook enkele lessen van Richard gehad, ook prima en zeer geduldig). Frank laat je je snel op je gemak voelen, wat het rijden ten goede komt. Communicatie prima, snelle reactie via whatsapp. Vandaag mijn examen gehaald en nu, als mijn rijbewijs binnen is: heerlijk toeren met mijn man! Zin in! Enige nadeel: het wordt een beetje krap onder onze carport met 3 motoren.... Ik beveel deze rijschool van harte aan.