Fijne instructeur en top les

In een keer geslaagd, top rijschool

hele fijne rijschool

ik ben hier geweest om mijn scooter praktijk examen te halen. Richard heeft me heel goed geholpen tijdens de lessen en hierdoor ben ik in één keer geslaagd. ik zou hier echt heen gaan voor je scooter rijbewijs!

Geduldig, vriendelijk, ervaren.

Frank is een uitstekende, vriendelijke, eindeloos geduldige rijinstructeur. Bij hem heb ik mijn BE-rijbewijs gehaald. Dat was best een uitdaging, want ik mis het gen voor begrip van links en rechts totáál. Met engelengeduld heeft hij mij begeleid tot het examen dat ik toch in één keer behaald heb. Nu kan ik veilig en rustig met de paardjes achter me rond sturen. Bedankt, Frank Schuurman!

Fijne ervaring

Ik heb hier mijn brommerrijbewijs gehaald. Ik heb deze rijsschool gekozen door de lessen die over verschillende dagen werden verdeeld. Dit is me goed bevallen, en ik ben in 1x geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Superfijne begeleiding en les gehad!

Fijne lessen in relaxte sfeer!

Fijne manier van lesgeven

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

In een keer geslaagd

Door de goede voorbereiding in 1 keer geslaagd

In 1x geslaagd!

Ik heb voordat ik begon met rijles gevraagd of ik bij instructeur Martijn lessen kon volgen aangezien mijn broer ook les had van Martijn, dit kon gelukkig dus dat was fijn. Hij is een goede leraar die het jezelf ook laat leren en ervaren. Ik moest helaas een paar maanden wachten maar dat kwam door een lange wachtrij. Toen ik eenmaal begon kreeg ik redelijk snel het gevoel dat ik echt kon rijden. En ik ben ook in één keer geslaagd! Al met al een goede ervaring gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rijschool, met veel gastvrijheid!

Goede rijschool, snel aan de beurt ook. Duidelijke instructies als je een foutje maakt, en heel vriendelijk. Geven duidelijk uitleg en proberen je altijd te helpen tot het goed lukt.

Hele fijne ervaring

Altijd goeie communicatie en goed alles kunnen leren op mijn tempo.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke, duidelijke communicatie. Goede instructie. Kortom zeer tevreden.

Fijne verkeersschool

Fijne en gemoedelijke medewerkers!

Super goed!

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met mijn rij lessen bij Frank Schuurman. Aardige instructeur, en goed uitleg gekregen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top les gehad, goede instructie en in een keer geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele fijne tijd gehad bij Gerrit in de auto. Het was altijd gezellig en hij heeft mij alles goed, en op mijn tempo, geleerd. Enige minpuntje is dat je ook de dure les moet betalen als je de les niet kunt volgen door overmacht (trein reed niet). Verder een super ervaring gehad!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Overmacht is altijd een lastige situatie. Aangezien bij ons de lessen stonden ingepland is het voor ons uiteraard ook een kostenpost. We hadden hier toen graag direct contact over gehad. Bedankt verder voor je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

In één keer mijn E rijbewijs gehaald!

Ik wilde graag mijn aanhanger rijbewijs halen. Na de proefles was het advies van Frank om nog twee lessen te volgen voordat ik de afrijdag zou hebben. Dat is een goed advies geweest, want door het extra oefenen ben ik wel in één keer geslaagd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

heel goed les, je leert echt goed rijden

Ik heb het in 1 keer gehaald en de lessen die ik heb gekregen zijn echt goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nadat ik het slagingspercentage van deze school persoonlijk omlaag heb getrokken kan ik je vertellen dat dat niet aan de rijschool lag maar aan mijzelf. Vriendelijke instructeurs + fijne auto's om in te rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je zelfkennis :-) en je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Fijne manier om te leren auto rijden

Ik was bij Schuurman voor E achter B. Rustig en zeer duidelijk opgeleid door de instructeur met een positieve uitslag. Gewoon goede rijschool!

Goede rijschool!

Helpen je goed met lessen! Beter dan andere uit ervaring, nemen ook de tijd met je ! Zeker een aanrader .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartstikke goed! In één keer geslaagd!

Ik heb 5 rijlessen gehad en daarna mijn praktijkexamen voor de scooter. Uitleg en lessen waren duidelijk.

Erg fijne rijschool!

Ik heb altijd met plezier gereden. Mijn rij-instructeur is altijd heel geduldig en motiverend geweest.

Goede en plezierige rijschool

Frank gaf mij aanhanger lessen. Daardoor kon ik zelfverzekerd op vakantie met de caravan en examen succesvol afleggen. Bedankt voor je rustige en zorgvuldige lessen, Frank!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima lessen gehad en leuk contact met instructeur

Leuke ervaring aan het begin had ik het niet onder de knie maar door de lessen ben ik heel erg verander in het rijden was erg leuk.