Hele goede en duidelijke rijschool!

De rijschool denkt goed met je mee en geeft goede adviezen. Martijn als rijinstructeur is erg fijn en rustig en geeft duidelijke uitleg. Ik zou het iedereen aanraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede begeleiding en volledig voorbereid op examen

Zeer compleet in alle verkeerssituaties. Goede tips ontvangen, en goede voorbereiding op examen en de praktijk. Heb ook veel plezier gehad tijdens de lessen.

Prettig en duidelijk

Met succes mijn BE rijbewijs gehaald bij Frank. Geeft duidelijke instructies en verbeterpunten incl de achterliggende theorie en gedachten. Zeer prettige ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ze nemen de tijd voor en ze leggen goed uit

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettige en goede instructies

In 1 dag het aanhanger rijbewijs gehaald. Helemaal top en een rustige fijne rij instructeur!

Attent, Fijn, Gezellig en Goede Rijschool

Na een niet zo fijne ervaring met mijn vorige rijschool een aantal jaar geleden had ik een angst ontwikkelt voor het rijden. Samen met mijn instructeur Richard ben ik hier mee aan de slag gegaan. Stapje voor stapje overwon ik mijn angst en voelde ik mij steeds meer comfortabel tijdens het rijden. Ik begon het zelfs weer leuk te vinden om te rijden. Richard stond open voor elk idee en dacht altijd mee met elk probleem. Ik ben autistisch en ben de attente aandacht voor mijn persoonlijke moeilijkheden erg dankbaar. Naast het technische aspect was er ook een gezellige sfeer in de auto. Ook met de andere instructeurs waar ik contact mee heb gehad waren erg prettig. Ik heb zelfs mijn rijexamen in een keer gehaald! Ook heb ik de theoriecursus gevolgd waar ik veel van opstak en hierdoor hoefde ik niet veel meer uit het boek te leren. Dit raad ik dus echt aan! Als je op zoek bent naar een attente, fijne, gezellige, technisch goede rijschool is Verkeersschool Frank Schuurman voor jou! Zelfs met neurodivergentie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed en duidelijk ...

In 1 dag BE gehaald bij Frank

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele fijne rijschool!

Een hele fijne rijschool met mensen die echt weten wat ze doen. En vertellen ook wat er van je verwacht word. Heel erg bedankt voor het helpen met het behalen van mijn rijbewijs!!

Goed en helpende tips

Geweldige instructeurs

Echt geweldige instructeurs vooral Rob hij is echt een levende legende en hij doet wat die doet met passie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuke en leerzame dag gehad

Frank reageerde snel op mijn vraag of hij plek had voor een aanhanger rijbewijs. Hij is vriendelijk en blijft rustig ook al schoot ik in de stress.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg prettig ook met de wissel tussen instructeur

Het ging erg fijn met Kees aan het begin. En met Rob daarna ging het ook heel fijn en hielp mij ook veel fijn met wat ik moest verbeteren

Super leerzaam

Ik had een geweldige rij instructeur. Ik leerde niet alleen beter rijden op de weg maar hij maakte mij ook een beter mens en liet mij positief denken over bepaalde dingen. Dat vind ik het leuke aan het bedrijf Schuurman

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aardige instructeur en goede uitleg

Ik vond het spannend aan het begin maar m’n instructeur stelde me gerust en gingen we er voor

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Leerzaam en gezellig

Je leert veel en het is gezellig

Betrouwbare en professionele rijschool

Stap voor stap leer je het autorijden beheersen. Theorielessen zijn ook mogelijk bij deze rijschool.

Fijne rijschool

Erg fijne rijschool. Heb zelf mijn rijbewijs in twee pogingen kunnen halen. Wel jammer dat ik vanwege wat omstandigheden meerdere malen moest wisselen van instructeur.

Helemaal prima

Mijn rijinstructeur was een hele goeie, lekker duidelijk en je wist wat je er aan had. Dit is ook te merken als je in 1 bent geslaagd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het engelengeduld van Frank is echt geweldig.

Bij Frank mijn aanhang rijbewijs gehaald. Ik rij al jaren auto, maar had het rijden met een grote aanhanger toch echt onderschat. Niet dat ik dacht dat ik het al kon, maar er komt gewoon een hoop bij kijken. Ik ben een vrouw en ben absoluut niet technisch. Frank bleef zeer geduldig uitleggen en heeft heel veel geduld met mij gehad. Ik heb de lessen als zeer prettig ervaren en raad iedereen die ook veilig zijn caravan, paardentrailer of boortrailer wil rijden, Frank als instructeur aan. Succes verzekerd, nogmaals bedankt Frank voor de fijne lessen. Ik kan nu met mijn kinderen op vakantie.

goede lessen

Goede lessen met goede uitleg, vriendelijke meneer en goede lestijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben supergoed geholpen. Goede en aardige instructeur en goede lessen werden gegeven. Ik ben in één keer geslaagd voor mijn bromfiets praktijkexamen.

Leuke tijd gehad

Veel geleerd. Fouten gemaakt maar wel alles altijd goed opgelost. Vriendelijke begeleider of instructeurs

Goed en fijn

Goede lessen en duidelijke uitleggen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne instructeur en top les

In een keer geslaagd, top rijschool

Ovenbouwershoek 21

7328 JH Apeldoorn