goede service, betrouwbaar en je kunt over het algemeen snel terecht. Heb naast regulier onderhoud inmiddels ook naar volle tevredenheid een aantal reparaties laten uitvoeren.
Klantvriendelijk, deskundig en snelle service
Sinds 2010/2011 klant geweest. Op aanbeveling nota bene, een goede en vakkundige garage met oog en oor voor detail en klantgericht. Dat gevoel had ik ook wel in het begin. Gedurende 2013 ben ik regelmatig teruggeweest vanwege startproblemen. Er werd een relais vernieuwd. Startproblemen bleven aanhouden, dus was het advies/diagnose bij een volgend afspraak een nieuwe accu geplaatst. Startproblemen bleven aanhouden. Bij de eerstvolgende afspraak winterklaar maken plus een aantal verbeteringen/reparaties, zou er opnieuw naar het euvel van de startproblemen gekeken worden. Er is ruim10 uur (2 dagen) aan werkplaatstarief @€60/pu in rekening gebracht. Inclusief de nodige reparaties plus winterklaar maken een totaalbedrag @ €831,05 excl.BTW. Gedurende de 2 dagen gebeld om de voortgang van de diagnose te horen. 2e Dag \'s morgens gebeld, maar men had nog niets kunnen vaststellen. In de namiddag werd ik gebeld dat toch maar het contactslot vervangen moet worden. Er werd er niet bij gezegd dat ik dan in vervolg met 2 sleutels loopt te hannessen waarbij bovendien de originaliteit van mijn Polar 245 verloren is gegaan. Er had net zo goed een compleet nieuw contact/portier sleutelset voor rond de €300 aangeschaft kunnen worden beschikbaar bij Nordicar of Sandcar. Van de 10 uur werkplaatstarief is er, zeg 2-3 uur aan de overige werkzaamheden besteed. Normaal gesproken zou er gebeld moeten worden wanneer de kosten zeg boven €300 uitkomen. Goed er zou veel werk zijn om het contactslot te demonteren en opnieuw monteren. Het voelt aan als een\"rip-off\", is het wellicht net niet, maar zo voelt het wel aan. Ik had een klachtbrief klaar voor van West en een melding voor de Bovag. Ik heb ervoor gekozen de klacht en melding niet te doen, omdat ik daar geen energie meer aan wil besteden. Ik ben gewoon witheet door de nonchelance van met name Pepe bij navraag over de hoogte van het factuurbedrag. Laconiek en schouderophalend deed hij het af met \"het is veel werk!\" Ik zal met Marieke een betalingsregeling moeten afspreken. Bij dit avontuur is het dashboard klokje stuk, frame zit los en de reparatie van de achterlichtunit…wel, die zit niet zoals het gemonteerd hoort te zijn. Eerder heb ik tot 2X toe een middenarmsteun laten plaatsen. Tot 2X toe is de console waarop de armsteun rust gebarsten. Na onderzoek op internet had er een stalen beugel in de console gemonteerd moeten worden. Dit is achteraf vaststellen, maar wil hiermee aantonen dat de betrokkenheid (oog en inzicht voor detail, kennis dus) zo nu en dan ontbreekt. Voor de reviewers die enkel positieve situaties bij garage van West kennen, blij voor ze. Ik heb het gehad met Garage van West.
Beste Woody, Wat jammer dat je ontevreden bent en ook dat je op deze manier je onvrede uit. Ons inziens zijn er nogal wat misverstanden over de gedane reparaties aan je auto. In september ben je bij ons geweest met startproblemen die zich bij ons helaas niet voordeden. Wij hebben toen geconstateerd dat de accu matig was, dus die hebben we vernieuwd. Verder is een richtingaanwijzerrelais vernieuwd (0,25 uur werk in totaal). In oktober hebben we storing gezocht/diagnose gesteld. Het vervangen (versleten) contactslot hebben we voor 75,- marge vervangen voor een gebruikte stuurkolom met contactslot, vandaar de 2e sleutel. Wij hebben vooraf telefonisch gemeld dat dit veel werk was (een dag werk!). (Bij de door jou genoemde slotset zit geen contactsleutel - ik heb het net voor de zekerheid gecheckt- alleen een losse deur-slotenset is leverbaar voor jouw bouwjaar. Vandaar dat wij dit dan ook niet hebben aangeboden.) Als er dingen niet goed zijn gegaan, horen we dat graag van jou persoonlijk, en lossen we dat graag voor je op. Met vriendelijke groet, Marieke van West
Ik heb goede ervaringen met Garage van West. Zij zijn betrouwbaar, deskundig en klantgericht.
Dank, dank. groetjes, Marieke
Goede ervaring, je kunt snel terecht en ze hebben veel kennis van Volvo. Vriendelijke mensen die de tijd en moeite nemen om dingen uit te leggen. Zeker voor oudere Volvo\'s een goed adres ook voor onderdelen.
Bedankt Hans! groet, Pepe
Garage van West combineert kennis en kunde met uitzonderlijke service, humor en vriendelijkeheid en dit alles voor een meer dan schappelijke prijs! Uit de liefde voor oude volvos is een bedrijf gegroeid dat met bezieling een ambacht beoefent en voor u klaarstaat ongeacht de leeftijd van Uw auto :-)!
De onderstaande scores zijn ingegeven door de ervaringen opgedaan in de loop der jaren. Voor de reparatie van een klassieker komt meer kijken dan allen de reparatie. Er wordt bij een probleem meegedacht en overlegt wat de best optie is. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Sinds ongeveer 15 jaar breng ik mijn Volvo 240 voor onderhoud en APK naar garage van West. Als er tussentijds kleine problemen zijn helpen ze altijd direct. Daar rekenen ze niet veel voor. Als er onderdelen moeten worden vervangen zoeken ze altijd naar een goede en betaalbare oplossing. Door jarenlange Volvo ervaring zijn ze zeer gespecialiseerd en vakkundig.
Hartelijk bedankt Liesbeth! groetjes, Marieke van West
99% van de storingen zijn gevonden en verholpen. Zeer vakkundige Volvo alles eters en redelijk vriendelijk maar soms ongeduldig en niet altijd goed luisteren. Schrijf dus alles op en vraag door.
Garage van West heeft mij al 13 jaar lang heel erg goed geholpen. Soms zelfs midden in de nacht stonden ze voor mij klaar. Naast efficient is garage van West ook buitengewoon vriendelijk in de bejegening van de klant. En bovenop dat alles wordt voor alles een reële prijs gerekend en doen ze hun best om het dan ook nog eens zo goedkoop mogelijk te houden.
Geweldig!!
Ik kan daar met mijn oldtimer volvo snel terecht voor onderhoud en apk,ze hebben ook heel veel onderdelen op voorraad en zijn snel en deskundig met de reparaties.Afspraken worden keurig nagekomen en alles in goed overleg.Top garage en bijzonder aardige mensen.
Garage van West is de ideale garage voor de iets oudere Volvo, met uitermate deskundige, maar ook aardige monteurs, die bekijken wat de individuele klant nodig heeft. Kortom een berdijf met meerwaarde.
Lekker persoonlijk en kleinschalig. Vooral erg prettig is degene die aan je auto zit je ook weer uitlaat en evt. ook nog de betaling doet. Dat is niet altijd het geval, maar wel prettig als het plaatsvindt.
Wethouder Twaalfhovenstraat 73
1911 HC Uitgeest
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.