Prettig persoonlijk contact, service gericht, meedenkend in materieel en financieel opzicht, afspraken nakomend, verstand van zaken (t.w. Volvo\'s)... Wat kun je meer wensen.
Prettige deskundige persoonlijke en zorgvuldige benadering
* goed aan aanspraken gehouden * vriendelijk geholpen * eerlijk advies
Sinds een jaar laat ik het onderhoud uitvoeren bij garage West. Dit nadat ze een bizarre fout van mijn vorige garage konden traceren. Mijn ervaring is dat ze liever hebben dat je een keer terug moet komen, dan dat ze teveel aan de auto doen. Dat is soms lastig als je de auto veel voor je werk gebruikt. Maar je staat niet voor verrassingen. In mijn geval was één keer de auto niet op tijd klaar en één keer was er besloten om vooralsnog een afgesproken vervanging niet te doen. Dat laatste was terecht. Had ik liever een telefoontje over gehad. Deze mensen zijn deskundige vakmensen en die het onderhoud met zorg en liefde doen. Dat is even wennen ten opzichte van de kille zakelijkheid bij een hoop dealerbedrijven. Voor uitstraling bent u hier aan het verkeerde adres. Voor ambachtelijkheid en persoonlijke benadering is dit bedrijf een aanrader.
De garage informeert altijd de klant vooraf bij bijzondere kosten en denkt mee met de portomonnee van de klant.
Bedrijf gegoocheld op internet, en de recenties gelezen, die spraken mij aan. ! Vervolgens een afspraak gemaakt voor onze Volvo V 70 voor een onderhoudsbeurt, en ik kan mij aansluiten bij de overwegend positieve beoordelingen welke ik gelezen heb.! Correcte diagnose en vakkundige afhandeling van de reparaties ! No nonsense garage , prima mensen !
Al 12 jaar kom ik bij garage van West. Zij zijn zeer klantvriendelijk en gaan daarin heel ver. Van \'s avonds laat een reddingsactie tot 3 maanden gratis een leenauto. Ook kijken zij verder dan hun neus lang is en zien zij gebreken waar ik niet voor kwam maar die er wel zijn. Ze repareren alles tegen een vriendenprijsje.
Zeer aardige mensen. Weten waar ze over praten en hebben voor alles een oplossing. Altijd positief
wat ik erg waardeer van Garage van West is de vriendelijke benadering en het bereid zijn om eventjes tussendoor een klein probleempje met de auto op te lossen.
Merci!
Volvo-specalist met gevoel voor Italiaanse techniek! In 2010 lease-Alfa ingeleverd en prive een toen 4 jaar oude Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive aangeschaft. Nu is een Alfa van nature al een probleemloze auto (;-)) maar als er dan al eens iets is blijkt Van West naast robuuste Zweden ook fijngevoelige Italianen uitstekend te handlen. Elektrische storingen (bijvoorbeeld c.v. met afstandsbediening die telkens in \' open\' stand terugschiet) zijn altijd lastig, maar Van West heeft de oorzaak (beschadigde bedrading kofferbakvergrendeling) snel gevonden en in overleg creatief en kostentechnisch slim opgelost. Ook door drempels beschadigde olieleidingen en daaruit voorkomende lekkage is vakkundig opgelost. Wel prijzige reparatie, maar dat zat voornamelijk in inkoopkosten kwalitatief betere metalen exemplaren en het arbeidsloon voortvloeiend uit weinig gebruiksvriendelijke/toegankelijke Alfa techniek. Regulier onderhoud en APK\'s worden, voor zover ik kan bepalen, goed afgehandeld en zijn kostentechnisch gezien conform verwachting. Van West doet zijn best om het voor alle partijen leuk te houden. Zo hebben ze een setje nieuwe banden (Prielli 245/45/R17) in Duitsland besteld en zodoende een leuke besparing gerealiseerd. Blij verrast. En last but not least: ze proberen bij acute problemen altijd een gaatje te vinden om je te helpen. Wel zo fijn. Kom daar maar eens om bij de gemiddeld merkdealer! Kortom: het ritje Bloemendaal-UItgeest hou ik erin, maar hopelijk niet te vaak.... Kortom:
Dank je wel Hans. Mooie lap tekst ook!
Ik denk dat ik inmiddels al twintig jaar mijn auto(\'s) bij Garage van West in onderhoud heb en dit is sinds jaar en dag naar volle tevredenheid. Altijd is er een leenauto ter beschikking, het overleg loopt perfect en nu onderdelen voor mijn Saab niet meer heel makkelijk te bestellen zijn, gaat Pepe altijd op zoek naar goede, vervangende onderdelen (altijd in overleg) en dat werkt perfect! Ik ben heel blij met Garage van West!
Dank, dank.
goede service, betrouwbaar en je kunt over het algemeen snel terecht. Heb naast regulier onderhoud inmiddels ook naar volle tevredenheid een aantal reparaties laten uitvoeren.
Klantvriendelijk, deskundig en snelle service
Sinds 2010/2011 klant geweest. Op aanbeveling nota bene, een goede en vakkundige garage met oog en oor voor detail en klantgericht. Dat gevoel had ik ook wel in het begin. Gedurende 2013 ben ik regelmatig teruggeweest vanwege startproblemen. Er werd een relais vernieuwd. Startproblemen bleven aanhouden, dus was het advies/diagnose bij een volgend afspraak een nieuwe accu geplaatst. Startproblemen bleven aanhouden. Bij de eerstvolgende afspraak winterklaar maken plus een aantal verbeteringen/reparaties, zou er opnieuw naar het euvel van de startproblemen gekeken worden. Er is ruim10 uur (2 dagen) aan werkplaatstarief @€60/pu in rekening gebracht. Inclusief de nodige reparaties plus winterklaar maken een totaalbedrag @ €831,05 excl.BTW. Gedurende de 2 dagen gebeld om de voortgang van de diagnose te horen. 2e Dag \'s morgens gebeld, maar men had nog niets kunnen vaststellen. In de namiddag werd ik gebeld dat toch maar het contactslot vervangen moet worden. Er werd er niet bij gezegd dat ik dan in vervolg met 2 sleutels loopt te hannessen waarbij bovendien de originaliteit van mijn Polar 245 verloren is gegaan. Er had net zo goed een compleet nieuw contact/portier sleutelset voor rond de €300 aangeschaft kunnen worden beschikbaar bij Nordicar of Sandcar. Van de 10 uur werkplaatstarief is er, zeg 2-3 uur aan de overige werkzaamheden besteed. Normaal gesproken zou er gebeld moeten worden wanneer de kosten zeg boven €300 uitkomen. Goed er zou veel werk zijn om het contactslot te demonteren en opnieuw monteren. Het voelt aan als een\"rip-off\", is het wellicht net niet, maar zo voelt het wel aan. Ik had een klachtbrief klaar voor van West en een melding voor de Bovag. Ik heb ervoor gekozen de klacht en melding niet te doen, omdat ik daar geen energie meer aan wil besteden. Ik ben gewoon witheet door de nonchelance van met name Pepe bij navraag over de hoogte van het factuurbedrag. Laconiek en schouderophalend deed hij het af met \"het is veel werk!\" Ik zal met Marieke een betalingsregeling moeten afspreken. Bij dit avontuur is het dashboard klokje stuk, frame zit los en de reparatie van de achterlichtunit…wel, die zit niet zoals het gemonteerd hoort te zijn. Eerder heb ik tot 2X toe een middenarmsteun laten plaatsen. Tot 2X toe is de console waarop de armsteun rust gebarsten. Na onderzoek op internet had er een stalen beugel in de console gemonteerd moeten worden. Dit is achteraf vaststellen, maar wil hiermee aantonen dat de betrokkenheid (oog en inzicht voor detail, kennis dus) zo nu en dan ontbreekt. Voor de reviewers die enkel positieve situaties bij garage van West kennen, blij voor ze. Ik heb het gehad met Garage van West.
Beste Woody, Wat jammer dat je ontevreden bent en ook dat je op deze manier je onvrede uit. Ons inziens zijn er nogal wat misverstanden over de gedane reparaties aan je auto. In september ben je bij ons geweest met startproblemen die zich bij ons helaas niet voordeden. Wij hebben toen geconstateerd dat de accu matig was, dus die hebben we vernieuwd. Verder is een richtingaanwijzerrelais vernieuwd (0,25 uur werk in totaal). In oktober hebben we storing gezocht/diagnose gesteld. Het vervangen (versleten) contactslot hebben we voor 75,- marge vervangen voor een gebruikte stuurkolom met contactslot, vandaar de 2e sleutel. Wij hebben vooraf telefonisch gemeld dat dit veel werk was (een dag werk!). (Bij de door jou genoemde slotset zit geen contactsleutel - ik heb het net voor de zekerheid gecheckt- alleen een losse deur-slotenset is leverbaar voor jouw bouwjaar. Vandaar dat wij dit dan ook niet hebben aangeboden.) Als er dingen niet goed zijn gegaan, horen we dat graag van jou persoonlijk, en lossen we dat graag voor je op. Met vriendelijke groet, Marieke van West
Ik heb goede ervaringen met Garage van West. Zij zijn betrouwbaar, deskundig en klantgericht.
Dank, dank. groetjes, Marieke
Goede ervaring, je kunt snel terecht en ze hebben veel kennis van Volvo. Vriendelijke mensen die de tijd en moeite nemen om dingen uit te leggen. Zeker voor oudere Volvo\'s een goed adres ook voor onderdelen.
Bedankt Hans! groet, Pepe
Wethouder Twaalfhovenstraat 73
1911 HC Uitgeest
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.