Vakkundig en klantgericht

Ik ben altijd heel tevreden over garage Van West. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. Vakkundig en klantgericht.

Altijd adequaat en in oplossingen zeer klant gericht

Laatst met een acuut remprobleem van mijn 940 langs gekomen op een zaterdag ochtend, en een uur later weer op weg, fantastisch

Degelijke vakkennis en betrouwbaar

Een klassieke Volvo op de weg houden vergt speciale kennis en benadering van problemen. Van West heeft en doet dat.

Vriendelijk een vakkundig

Door eigen schuld een defect aan de auto, hoefde alleen het onderzoek en het werkplaatstarief te betalen en het probleem is zeer snel en goed verholpen. Heldere communicatie!

Na telefoontje kon ik onmiddellijk langskomen voor kleine, maar belangrijke reparatie. Vervolgens snel en vakkundig geholpen.

Prima.

Snel en netjes geholpen.

Constante kwaliteit.

Dit jaar alleen APK gedaan zonder enige opmerkingen wederom goedgekeurd. We hadden auto dit jaar niet zoveel gebruikt. Volgende keer weer grote beurt.

geweldig geholpen

Geweldig geholpen door vriendelijke en capabele mensen

Deskundig, vriendelijk advies en reparatie met oog voor de kosten.

Deze volvo specialisten zijn liefhebbers in hart en nieren. Veel zaken kunnen snel en vakkundig worden opgelost. Grotere zaken worden eerst overlegd. Bij afleveren of ophalen is er altijd plaats voor persoonlijk contact met de monteur voor eventuele vragen. Elke keer weer een plezier om hier te komen. Typisch Volvo.

betrouwbaar en vriendelijk

snel, vakkundig, vriendelijke en betrouwbaar

Naar volle tevredenheid ben ik hier klant

Deze garage kenmerkt zich door vakmanschap en klantgericht zijn. Afspraken zijn snel te maken en goede service wordt geboden.

Perfecte service

We komen hier al jaren en de service, vriendelijkheid, kennis, humor blijven onveranderd uitstekend!

Je wordt vriendelijk en zeer vakkundig geholpen.

Wij vinden Van West een fijne, betrouwbare garage.

Snelle service

Mijn 240 alvast neergezet om volgende dag te keuren. Was na een paar uur klaar! Even tussendoor. Heel fijn!

Top garage

Kom er al jaren ,nooit problemen . Kleine klusjes worden meteen opgelost. Vooraf prijsopgave bij grote beurt en APK als er iets is.Redelijke prijzen. Personeel top ,kortom prima !

kundig en betrokken

vriendelijke specialist

Top garage

Top garage!

Top autobedrijf met superservice

Super betrouwbaar adres

Snel, vriendelijk en behulpzaam, vakkundig

Fijn dat ik altijd meteen terecht kan en dat er met je meegedacht wordt.

Perfect, kent alle bekende en alle onbekende oplossingen. Hij is virtuoos!

Klasse!

Uitstekende garage

professionele garage, eerlijk en duidelijk én vaklui, aanrader!

Vriendelijke, behulpzaam, goede service.

Prettig contact en goede ervaringen bij Garage van West.

Professioneel bedrijf met gepassioneerde medewerkers

Mijn oude Saab welke ik liefdevol vertroetel was aan een onderhoud beurt toe. Deze gebracht en gevraagd me te bellen als er zich gekke dingen zouden worden ontdekt. Dit gebeurde uiteraard na 16 jaar en bijna 3 ton op de teller. Even overlegd wat er gedaan moest worden en akkoord gegeven voor reparatie. Auto was snel weer klaar en dan merk je dat deze toch weer lekkerder rijdt dan voor het onderhoud. Volgende keer weer naar deze garage terug ! Chapeau voor jullie betrokkenheid bij deze mooie oude Saab . Groet , Marc.

Kundig en klantvriendelijk

Weer super geholpen. Geen verassingen. Hoge kwaliteit door betrokken en kundige medewerkers.

aardig, meedenkend, goede communicatie

Ik kreeg een prima leenauto mee, zonder gedoe. Tijdens de reparaties heeft men mij gebeld om een en ander door te spreken en uit te leggen. Geen poespas, vlot en relatief niet duur.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.