Denken met je mee!

Goede service tegen een eerlijke prijs, de plek voor reparatie en onderhoud aan je oudere Volvo.

Snelle vakkundige service

We worden altijd snel geholpen Met goede uitleg wat er aan de hand is, ze zijn echte volvo specialisten

Uitstekende service, garage met een lage drempel.

Meedenken en de klant informeren bij onverwachte, extra werkzaamheden.

Betrouwbaar

Goede service, betrouwbare, fijne mensen

Daadkrachtig en komen afspraken na

Men is duidelijk, komen afspraken na, geven advies over wat wel/niet nodig/noodzakelijk is.

Snel en accuraat

Monteur is zeer bekwaam

Auto naar volle tevredenheid gerepareerd

Auto voor Apk en jaarlijkse beurt gebracht Ben duidelijk geïnformeerd over geconstateerde mankementen Verder alles netjes afgehandeld

Vlotte reparatie

Eerste reparatie bij deze garage. Zeer goede (eerste) indruk. Zeer vlotte reparatie. Dus, aannemende dat deze goed is uitgevoerd (ziet er wel zo uit en ga ik ook vanuit), wordt dit mijn nieuwe garage.

Fantastische geholpen

Netjes en goed geholpen. Zijn zeer aardig en vakkundig. Zeker een aanraden.

De Volvofluisteraar voor NH

Toegewijd, kundig, schappelijk geprijsd en eerlijk. Precies zoals je je garage wil. Al meer dan 10 jaar vaste klant.

Garage West altijd topservice!

Bij kleine of grote vragen staan ze voor je klaar. Het beste adres voor onderhoud aan je Volvo

Prima vaklui die nog echt kunnen repareren ipv alleen vervangen.

Mijn 27 jaar oude Volvo S70 en 7 jaar oude Volvo XC60 zijn beiden in onderhoud bij Garage De West. Ik kom hier al zo een 15 jaar en ben heel tevreden over het vakkundige onderhoud tegen een eerlijke prijs. Ik heb al diverse mensen geadviseerd hun (oude) Volvo naar Garage De West te brengen voor reparatie en onderhoud.

Zoals je hoopt!

Als je zuinig bent op je oudere Volvo, is deze garage zeker de moeite waard. Vriendelijk ontvangst, leenauto beschikbaar en er is veel kennis aanwezig. Grote reparaties gaan in overleg, daardoor hoef je niet bang te zijn voor een onverwachte hoge rekening. Bij het ophalen van mijn V70 Classic werden de reparaties helder toegelicht en vragen stellen was geen probleem. Ik heb mijn vaste garage gevonden!

Geweldige garage

Vakmensen met veel plezier

perfect

zeer deskundig

Zeer deskundige monteurs met liefde voor het vak

Apk laten doen en vul slang lekkage opgelost. Alles snel en deskundig gerepareerd.

zeer prettig!

Wij komen met onze Volvo 940 al jaren bij Van West en voelen ons altijd prima geholpen. Ze denken goed mee.

Altijd goede vakkundige service.

Een erg vriendelijk bedrijf met goede vakmensen. Prettige prijzen.

Opnieuw snel en deskundig!

Goede opsporing van het gescheurde membraan in een carburateur!

Al jaren onze geweldige garage voor t hele gezin.

Top. Eerlijk. Nooit te duur. Altijd goede service. Vriendelijk. Behulpzaam. Etcetc

Elk jaar weer geweldige service.

Prima garage. Kundig en snel met monteurs die meedenken.

snel en concreet

Altijd meedenkend voor de juiste oplossing.

TOP service!

Snelle en goede service, specifiek voor Volvo's.

Wethouder Twaalfhovenstraat 73

1911 HC Uitgeest