Service gericht

Deze garage houdt van aanpakken en ze helpen mensen die aanpakken ook goed!

Deskundig en meedenkend

Prima service en liefde voor oude Volvo's

Vandaag even anders.

Altijd vriendelijk en persoonlijk, alleen vandaag even niet. Reparaties niets op aan te merken, Vakkundig! Groet, Hermine

Snelle en goede service

Ik kwam iets te laat voor de afspraak, toch snel en adequaat geholpen

Vakkundige en snelle goede service

Onze oude dame, volvo v70 met bijna 5 ton op de teller, heeft weer een apk en beurt gehad. Met de vakkundige kennis van dit fraaie bedrijf verwacht ik dat de 6 ton ook nog gehaald wordt. Kijk er nu al naar uit. Dank ‘garage van West’.

wederom super service

Defecte xenon-dimlamp, "even tussendoor" geen probleem, en daarna weer snel gefixed

Kom hier al 10 jaar altijd super service.

Kom hier al 10 jaar en wordt altijd super geholpen. Zelf doe ik niets aan mijn Volvo v70 Turbo uit 1998, dat dan is ook niet nodig. Als er onverhoopt wel iets wordt gevonden dat wordt men gebeld met duidelijke uitleg en kosten overzicht.

Vakgarage met Vakmensen voor Volvoliefhebbers

Kom al een kleine 6 jaar bij van Garage van West, en met plezier. Er wordt altijd meegedacht en meegewerkt aan de beste oplossing voor de klant, niet voor de garage... Rekening valt altijd mee in plaats van tegen (laat ze 't niet horen) Al met al een echte aanrader. Thanks... again!

Een supergoede service door ervaren automonteurs en een meer dan prettige benadering!

Tandartsen en automonteurs...die moet je kunnen vertrouwen! En deze garage vertrouw ik blind!

Snelle en prettige hulp

Snelle en prettige hulp

Alweer snelle en vriendelijke service en klaar terwijl ik met koffie wacht.

Al 24 jaar mijn vaste ankerplaats voor mijn beide volvo's, waarvan één hoogbejaard. Nooit teleurgesteld.

Werkzaamheden

Na een onvolkomenheid tijdens onderhoudswerkzaamheden heeft Garage van West dat prima opgepakt. Auto wordt zelfs opgehaald en na reparatie weer teruggebracht. Heel netjes.

Prima geholpen

Ik kom hier al paar jaar. Nooit verassingen en als er wel een keer wat is komen ze meteen goede oplossing

Vakkundig en betaalbaar

Van West is mijn vaste garage, al jaren.

54 jaar oude Volvo naar nieuw

Mijn 54 jaar oude Amazon is 2 dagen bij van West geweest. Ik rijd de auto al 20 jaar maar hij heeft nog nooit zo lekker gereden. Bedankt Rene de Moor Lisse

Staan altijd voor je klaar

No-nonsense Volvo-garage van liefhebbers voor liefhebbers. Kom er graag vanuit Haarlem heen.

Kundig, denken mee en zijn betrouwbaarheid

Al jaren klant. Service, goed advies, denken mee en betrouwbaar

Altijd goede service

Altijd een goede service

Altijd top en aardig

uitstekend

uitstekend

Heel fijne Volvo specialist met persoonlijke aandacht

Van West is gewoon een eerlijke en plezierige Volvo specialist. Volvo, Volvo en nog eens Volvo, heerlijk ;-)

Gerard, Pepe en de andere West heren allemllemaa

Top kerels!

Zoals altijd : prima

Heel klant vriendelijk en prima resultaat

Beste garage voor de Volvo 240!

Altijd snel en deskundig geholpen

Superhelden zijn het, daar bij Van West

Veel praktische kennis over Volvo, aardige mensen, goed overleg. Had ze eerder moeten vinden !