Echte liefhebbers van het merk Volvo

Geholpen door vakkundig en zeer (klant)vriendelijk personeel!

Echte Volvospecialist!

Hier wordt nog echt gesleuteld aan je auto. Kennis van zaken gecombineerd met passie, en plezier.

Topservice, echte Volvo specialisten

Alle volvospecialisaties onder 1 dak. Top service

Vakkundig!

Vertrouwd adres. Onderdelen meestal op voorraad.

Altijd vriendelijke mensen en goede reparaties

Er is altijd een oplossing bij deze garage en vakkundige mensen

Deskundig en vriendelijk

Rustig te woord gestaan door een monteur die mijn Volvo kent . Goed advies gekregen en heldere afspraken gemaakt . Netjes gebeld toen de auto klaar was en uitleg gehad over de aard van de reparaties

Betrokken vakmensen. Heldere afspraken! Vakwerk.

Na vaststelling van het mankement nemen ze contact op. De opgave van werkzaamheden stemmen ze met je af inclusief prijs. Geen verrassingen. Deze mensen zijn servicegericht en betrouwbaar. Ik kom er al jaren met mijn Volvo. Prettig bedrijf.

Service gerichte garage

Snel en goed geholpen.

Uitstekende service

Zoals altijd kon ik binnen enkele dagen terecht voor reparatie. Daarbij vakkundig en snel geholpen.

Prima garage met veel kennis van allerlei modellen. Servicegericht.

Fijne garage , snelle hulp

Mijn oude Volvo wordt hier goed geholpen en ze denken goed mee met prijs kwaliteit opties. Enige nadeel is dat ze niet ook in de avond open zijn zodat ik de auto met de trein op tijd kan ophalen. In deze tijden is dat nog wel wenselijk.

Extreem ter zake kundig en ontzettend eerlijk.

Hebben mijn V70 met relatief lage kosten tot 550.000 km aan de praat gehouden. Altijd een vervangende auto. Zeer aanbevolen.

Altijd goed

Gaat niet voor de duurste oplossing, zoals andere garages. Ze overleggen het ook netjes vooraf

Prima geholpen met complexe mankementen

Goede prijs kwaliteitverhouding

Top service

Wij komen er al een paar jaar met onze volvo. Altijd goed en vakkundig geholpen. Een garage met vakmanschap en liefde voor het vak, uitstekende service en klant vriendelijk.

Goed en snel, in die volgorde, precies zoals het moet zijn.

Altijd al goede ervaringen gehad, vooral op kwaliteit van de reparaties en onderhoud. Dit weekend onze cx70 voor een beurt voor de deur gezet en maandagochtend om 09:38 al een SMS dat de auto klaar stond. Ongeëvenaard snel!

Super behulpzaam en flexibel!

Ben al 25 jaar trouwe tevreden klant met verschillende klassieke volvo 's

Prima service, Vriendelijk team!!

weer keurig geholpen

auto heengebracht voor montage trekhaak die ik zelf op de sloop gekocht had en tevens voor de airco die er mee gestopt was. trekhaak is naar wens gemonteerd en airco werkt weer na behoren. alles gedaan voor een zeer schappelijke prijs

Topgarage! Beter dan dit wordt het niet

Hoe druk ook, de tijd nemen, meedenken en met oplossingen komen is wat ze bij Garage Van West doen. Stuk voor stuk vaklieden met een diepe passie voor (classic) Volvo's. En ook nog eens aardige gasten...

Flexibel en leveren kwaliteit

Nemen de tijd voor je en denken met je mee. Auto is snel klaar en het klopt.

Expertise voor de klassieke Volvo

Al jaren ervaar ik de toewijding van de medewerkers voor het onderhoud van klassieke en moderne Volvo’s.

Netjes geholpen en afgehandeld.

Makkelijk communiceren, snel geregeld.

Prima service!!

Foto van de deuk in onze auto gestuurd. Van West heeft vervolgens alle onderdelen die vervangen moesten worden besteld en laten spuiten. Toen alles klaar afspraak gemaakt en binnen 2 uur alles gefikst. Wij wonen niet in de buurt, dus dit was echt perfect geregeld.