Goede ervaring

Het was een erg prettge rijervaring. Lex gaat punctueel en beleefd met de afspraken om en werd nooit boos tijdens het rijden. Altijd de hele les op de weg gespendeerd en ik ben in één keer geslaagd! Zeker een aanrader.

Top rijschool!!

Ik heb in 1 keer mijn rijbewijs gehaald door Lex! Lex is een ervaren rij instructeur die weet wat hij doet, hij legt alles op een rustig, leuke en professionele manier uit. Zeker een aanrader om hier te lessen!

Fijne rijschool. waar humor mogelijk is

Na meerdere slechte ervaringen, nu eindelijk een goede rijschool gevonden. Een instructeur die je gerust stelt en je fouten laat maken. Het wachten tot een plekje was het meer dan waard. Lex geeft je vertrouwen dat je het kan en spreekt dit ook uit. Een rustige fijne sfeer in de auto. Luistert naar je wensen als je iets wilt oefenen of ergens heen wilt rijden. Hij heeft het plezier in rijden terug laten komen en mij zelfverzekerd laten rijden. Naast dat het serieus moet, voelt het niet zo door de grapjes, spontaniteit en eerlijkheid. Bedankt voor de lessen en het vertrouwen in mij, ik ga nu alleen een boel veilige kilometers rijden.

Top rijschool !!

Heel veel geduld begint bij de basis. Geeft je veel zelfvertrouwen en leert je veel over het verkeer! Stap voor stap maakt hij je wegwijs! Heel erg bedankt voor de rijlessen! Ik had nergens anders willen rijden. Echt top!

Fijne en goede rijschool

Een goede rijschool met een duidelijke instructeur. Vanaf de eerste les eerlijk over wat goed gaat en wat minder.

Leuke, gezellige, maar vooral leerzame lessen!

Een hele fijne rijschool met een duidelijke en eerlijke rijinstructeur. Vanaf de eerste les is Lex altijd eerlijk en oprecht geweest over de dingen die goed en minder goed gingen. Elke minuut van de les is gefocust op het rijden, geen tijd wordt verspilt aan bijvoorbeeld het halen van een broodje.

Goede rijschool!

Prima en gezellige rijschool! Na 35 lessen in 1x geslaagd. Kreeg altijd goed en zelfstandig les. Zeker aan te raden!

Fijne en goede rijschool

Super goeie rijschool. Binnen 23 lessen geslaagd. Zeker een aanrader als je snel je rijbewijs wilt.

Erg leerzame en goede ervaring!

Ik heb zelf 39 lessen gevolgd bij Lex en ik ben met gemak in 1 keer geslaagd. De lessen van Lex waren elke week weer leerzaam en gezellig. Hij stelt je elke les gerust als je onzeker bent en bereid je goed voor op het examen zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Top rijschool!

Heel tevreden met deze rijschool! 2 van mijn zoons in 1x geslaagd bij Lex. De 3de is bijna aan de beurt en kan niet wachten om te beginnen. Goede begeleiding en communicatie. Altijd op tijd en vriendelijk. Goede pakketten aan te schaffen. Kortom top!!!

Topinstructeur.

Topinstructeur. Na 23 lessen meteen de eerste keer geslaagd!

Top Rijles

Leuke instructeur, geeft goeie en duidelijke uitleg en laat je goed leren van je eerder gemaakte fouten. Ben daardoor in 1 keer geslaagd.

De rij lessen waren echt super, krijgt duidelijk en leuk les. Lex (rij instructeur) is een hele gezellige man waarmee je leuke gesprekken kan hebben tijdens de lessen en ondertussen ook gewoon goeie les krijgt. Leuke lessen en je leert snel van hem! Zeker een aanrader!

Helemaal top!

Een super lieve en duidelijke rij instructeur die er alles aan doet om jou zo goed en veilig mogelijk te leren rijden. Echt een topper!

Top ervaring met een fijne instructeur.

Mijn ervaring met Lex is zeer positief, je rijdt vrijwel altijd zelfstandig en leert snel van eerder gemaakte fouten. Je rijdt resultaatgericht en niet per sé voor de gezelligheid. Dankzij Lex ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen! Zeer dankbaar en tevreden met mijn keuze.

Erg fijne rijschool, goede rijlessen en in 1x geslaagd!

Helemaal top

Ik heb het goed ervaren bij deze rijschool en ben in 1x geslaagd alles van top tot teen goed geleerd

Uitstekende eerste rijervaring.

Ik heb mijn rijlessen gevolgd bij Lex en ben ook in 1x geslaagd. Lex is erg geduldig, legt goed uit en is duidelijk. De routes die je rijdt zijn vergelijkbaar met die van je praktijkexamen, je kent de omgeving daardoor goed en voelt je comfortabel achter het stuur.

Efficiënt, Gezellig en in 1 keer geslaagd!!

Lex heeft echt een hele goed rijschool. De uitleg die hij geeft is altijd duidelijk, ook als er even iets niet goed gaat weet hij altijd te onderbouwen waarom dat dan zo was. Door de goede uitleg en ondersteuning heb ik mijn praktijkexamen in 1x gehaald. Lex, Bedankt voor de goede lessen!!

Super fijne rijschool!

Lex is een hele relaxte instructeur, en heeft mij heel goed geholpen met het in één keer behalen van mijn rijbewijs. Deze rijschool is zeker een aanrader voor iedereen die op een fijne manier wilt leren autorijden!

Een fijne rijschool

Fijne lessen en een geduldige instructeur die goed op de details let.

Ik heb de lessen met Lex als zeer fijn ervaren. Hij is erg relaxed, aardig en grappig. Hij bleef rustig ook als het niet goed ging. De sfeer in de auto was fijn: ik kon goed met Lex praten, maar het kon ook gewoon stil zijn zonder dat dit ongemakkelijk voelde. Ik was helaas niet in eenmaal geslaagd, wat aan mijn stressniveau tijdens het afrijden lag. Zonder Lex was ik er waarschijnlijk mee gestopt, maar hij gaf mij het vertrouwen dat ik gewoon prima kan rijden waarna het toch gelukt is. Als ik 1 kleine tip zou mogen geven, zou dat zijn dat ik het fijn gevonden zou hebben om vaker te horen als het goed gaat. Dit kan ook aan mij liggen :)

Erg goed en rustig

Na wat oponthoud door Corona mocht ik eindelijk beginnen. Ik had meteen al een goed gevoel toen ik voor het eerst de auto instapte. Lex is heel rustig en dat maakte mij ook rustig, gaf natuurlijk goeie aanwijzingen en zorgde ervoor dat ik in één keer ben geslaagd. Voor de leerlingen die willen beginnen raadt ik Lex van der Steen zeker aan!!!

Prettige en vooral leerzame lessen van een zeer ervaren instructeur

Bij Lex zijn de lessen gericht op waar jij moeite mee hebt op de weg. Hij herkent jouw valkuilen en gaat hier extra mee oefenen. Lex heeft alles administratief op orde en is altijd op tijd! In de auto is er ook een prettige sfeer en voelt het veilig om naast te zitten. Ook ik ben bij Lex in 1x geslaagd. Echt een aanrader !

Prettige ervaring

Lex is een rustige rijinstructeur die rustig de tijd neemt om je alles goed uit te leggen. Maak je een foutje? Dan is dat geen probleem, dan legt hij het je graag nog een keer uit of op een andere manier zodat je het niet nóg een keer doet. Al met al, een erg prettige ervaring.

Over Autorijschool Lex van der Steen

Bij Autorijschool Lex van der Steen staat de persoonlijke benadering en jouw leerproces centraal, met als doel om jou op een veilige en zelfstandige manier de weg op te laten gaan.