Zeer tevreden!

Dankzij Lex zijn geduld, expertise en begeleiding heb ik mijn rijbewijs gehaald. Lex heeft mij altijd aangemoedigd, zelfs als ik onzeker was, en heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik nodig had om een zelfverzekerde en veilige bestuurder te worden. De rijlessen waar leerzaam, maar zeker ook gezellig! Hartelijk dank voor alles Lex!!!

Leerzaam en gezellig

De lessen hadden een ontspannen sfeer en elke les was weer erg leerzaam, bedankt!

Zeer inzichtelijk en doelgerichte lessen

In het begin ging alles heel snel. Lex wist precies hoe hij alle onderdelen/doelen moest introduceren waardoor ik de basis al snel onder de knie had. Ook stelde hij mij op gemak als iets niet meteen goed ging. De lessen waren zowel leerzaam als gezellig. Hij geeft handige tips en neemt de tijd voor zijn leerlingen.

Goede rijlessen

Ik heb bij Lex hele goede fijne rijlessen gehad. Omdat Lex rustig naast je zit ben je zelf ook rustig. Super fijn!

Een eerlijke rijschool van topklasse.

Ik heb een verleden met rijexamens en het ging niet altijd vlot. Dit keer op examen met rijschool lex van der steen en in 1 keer gehaald bij lex. Lex heeft veel ervaring en dat merk je, altijd duidelijke afspraken en goede tips. Ik ben enorm blij!

Beste van Almere

Aardige, rustige man. Aanrader!

Goed!

Leuke lessen en in 1 keer geslaagd!

super goede rijinstructeur

geeft rustig uitleg en vind het niet erg als iets fout gaat, als je t maar oplost. erg aardig en kan goed rijles geven. veel geleerd en bij alles in 1x geslaagd door hem.

Top!! Fijne en duidelijke uitleg!

Ik heb een top ervaring gehad bij de rijschool. Lex legt duidelijk en fijn uit, ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald!

Hele fijne en goede rij instructeur

Hele fijne en leerzame lessen gehad

Geweldige instructeur

Op mijn 44ste begonnen met autolessen. Beter laat dan nooit zeg ik dan maar. Proefles bij lex van der steen gedaan en voelde me direct op mijn gemak. Lex is kalm en rustig in zijn uitleg, geeft goede feedback waar je ook echt wat mee kan. Zeer vriendelijk en altijd op tijd!! Door zijn manier van lesgeven heb ik zowel mijn tussentijdse toets als mijn praktijkexamen in 1 keer gehaald. Beveel lex dan ook echt bij iedereen aan, zeker ook bij personen met faalangst of die onzeker zijn over zichzelf.

super!

Lex is een super geduldige en ervaren instructeur die duidelijke en gerichte uitleg geeft. Ook veel duidelijkheid over hoe het examen er uit komt te zien en wat te verwachten om zo goed mogelijk voorbereid te zijn voor het afrijden. Verder zorgt Lex er ook voor dat ik me zo veel mogelijk op mijn gemak voelde tijdens de lessen. Al met al zeker aan te raden bij hem te gaan rijden!

Ik heb een zeer positieve ervaring gehad met de rijlessen. Lex communiceerde helder en de lessen waren goed georganiseerd en altijd uitdagend. Dankzij zijn begeleiding ben ik in één keer geslaagd. Ik zou deze rijschool zeker aanraden aan anderen!

Fijne, geduldige en gezellige rijinstructeur

Ik heb mijn rijlessen met Lex als zeer positief ervaren! Lex weet duidelijke en kritische feedback te geven en nam dan ook altijd de tijd om dingen rustig uit te leggen als ik ergens niet uitkwam. Elke les koos hij weer een uitdagende route waarbij hij situaties opzocht waarmee ik moeite had, zodat ik het rijden sneller onder de knie kreeg. Ook als ik iets opnieuw wilde oefenen, hield hij daar altijd rekening mee. Daarnaast kon ik altijd gezellig met kletsen en was het nooit saai. Ik ben door Lex in een keer geslaagd, ik zou hem daarom ook zeker aanraden als rijinstructeur!

Goeie ervaring !

Ik heb een hele prettige rij ervaring bij Lex gehad. Ik was een erg onzekere leerling maar door lex ben ik daar doorheen gekomen ! Lex had altijd weer uitdagende en leerzame rij lessen waar ik erg dankbaar voor ben. Ik voelde me erg prettig bij lex er was altijd ruimte voor wat persoonlijke gesprekken wat ik zelf super fijn vond. Lex is zeker een aanrader om bij te gaan lessen!! Ben in één keer geslaagd dankzij hem.

Betrouwbaar, rustig en vol humor

Mijn ervaring met Lex is heel positief. Ik was een wat angstige leerling maar Lex blijft ten alle tijden rustig, en doet gerust dingen 100 keer over als dit nodig is. Daarnaast weet hij je toch altijd weer uit te dagen zodat je blijft leren. Lex is altijd op de minuut op tijd, is nooit ziek en is een betrouwbare rij instructeur. Er is altijd ruimte voor persoonlijke gesprekken en leuke humorvolle conversaties. Ik heb gelachen, gehuild maar het bovenal erg gezellig en vertrouwd gehad bij Lex in de auto. Ik raad het zeker aan om bij Lex te lessen!

Goede rijschool met een prettige instructeur

De lessen bij Lex van der Steen waren fijn, je kreeg goede feedback op het handelen tijdens de lessen. Naast het feit dat Lex er voor gezorgd heeft dat ik in één keer geslaagd ben, is het ook een gezellig man om samen mee in de auto te zitten.

Altijd leervolle lessen gehad.

De begeleiding die ik van Lex heb gehad is altijd goed bevallen bij mij. Hij is altijd rustig gebleven en maakt gezellig een babbeltje. Hij kijkt vanuit de ogen van een examinator. Wat fijn is als je bijna gaat afrijden!

Dank je wel Kim. Zeg het voort😊

Fantastische rijschool

Lex van der Steen is een man met liefde voor het vak. Hij legt alles op een rustige en een duidelijke manier uit, maar ook wijst hij duidelijk op de punten wat beter kan. Hierdoor krijg je het auto rijden al snel onder de knie!

Dank je wel Ryan.

Hij is een top rij instructeur!

Lex is een goeie rij instructeur en hij legt alles goed uit , hij doet echt zijn best om met alles te helpen , hij vertelt heel veel en legt alles rustig en duidelijk uit. Ik ben ik 1 x geslaagd voor mijn praktijk examen met dank aan Lex !

Dank je wel Eveline

Uitstekend;!

Lex geeft op een fijne manier rijles! Lex geeft duidelijke uitleg! Ik heb een hele fijne tijd met Lex gehad. Ik heb met plezier alle rijlessen gehad! Lex is ook een persoon die zich aan jou aanpast waardoor je fijn met hem kan kletsen en rijden!

Goed kritisch en gezellig

In mijn beleving is lex een goeie kritische rij instructeur. Hij wijst je op de punten die je kan verbeteren, is lekker direct en weet wat hij doet. Ook kan je lekker makkelijk praten met hem en als je even wil concentreren heeft hij dat ook door.

Duidelijke lessen met feedback waar je wat aan hebt, in een vriendelijke omgeving

Lex is een zeer vriendelijke instructeur die duidelijke uitleg geeft en heel geduldig is. Naast dat het door zijn instructies mij gelukt is om in één keer te slagen, is dit ook op een manier gedaan waardoor je een veilige en sociale rijstijl ontwikkelt.

Professioneel, vriendelijk, geduldig en compleet

Toen ik Bij Lex kwam lessen was ik erg onzeker door mijn eerdere ervaring bij een andere rijschool. Ik was 3 keer gezakt, vaak afgeblaft door mijn rij-leraar en uiteindelijk bijna 4 jaar gestopt met rijlessen nemen. Ik had mij er eigenlijk al bij neergelegd dat ik mijn rijbewijs nooit zou halen. Totdat Ik dit aan iemand vertelde die mij toen de autorijschool van Lex heeft aangeraden. Ik vond het doodeng om opnieuw te gaan rijden en heb de allereerste les ook een traantje weggepinkt. Toch heeft Lex mij begeleid met veel geduld en duidelijke aanwijzingen zodat ik goed wist wat ik goed deed, maar ook waar ik beter op kon letten. Al na de eerste les was ik verbaasd over hoe het rijden anders kon en ook daadwerkelijk leuk was in plaats van een worstelingwaar ik tegenop zag. Ik was blij met zijn rustige, geduldige houding in de auto en na 2 lessen was ik niet meer een brok zenuwen, maar begon ik van de lessen te genieten en vond ik het autorijden een feestje. Lex heeft een goede dosis humor op het juiste moment, wat het rijden tot een leerzame en ontspannen ervaring maakte. Wat ik ook als zeer prettig heb ervaren is dat hij de examenroutes kent van haver tot gort met alle knelpunten en deze allemaal goed met je doorneemt. Hierdoor voel je je goed voorbereid op het examen. Dit samen maakt dat ik iedereen die ik ken zal aanraden om les te nemen bij Lex. Ik ben uiteindelijk in 1 keer geslaagd bij Lex, ik ben nog elke dag dankbaar dat ik nu op een verantwoorde manier kan deelnemen aan het verkeer. Het belangrijkste voor mij was dat ik daarna echt vertrouwen had in mijzelf en mijn eigen kunnen. Bedankt Lex, voor alles!

Dank je wel voor je mooie verhaal😊

Uitstekende ervaring!

Lex is een fijne, geduldige en vakkundige rijinstructeur, waarbij ik op mijn eigen tempo wegwijs ben geworden op de weg. Door het uitkiezen van leuke uitdagende ritjes heb ik als bestuurder geleerd om op verschillende verkeerssituaties te anticiperen. Natuurlijk was er op de juiste momenten ook tijd voor een ontspannen gesprek om de gespannenheid tijdens het rijden te verlichten. Daarnaast vond ik het erg fijn dat mijn verbeterpunten aan het einde van de rijlessen werden besproken. Het flexibel inplannen van mijn rijlessen vond ik ook erg fijn en handig. Over het algemeen heb ik een uitstekende ervaring gehad!

Over Autorijschool Lex van der Steen

Bij Autorijschool Lex van der Steen staat de persoonlijke benadering en jouw leerproces centraal, met als doel om jou op een veilige en zelfstandige manier de weg op te laten gaan.