• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leerzame en actieve lessen, waardoor je alles snel zelfstandig oppakt. Doordat je vanaf het begin geleerd word zelf moeilijkheden uit te zoeken leer je daar extra goed van!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen en erg leerzaam waar je goed wordt voorbereid voor je examen. Hij is altijd eerlijk en zegt meteen waarop je moet letten. Zeer prettige ervaringen gehad en beveel deze rijschool ook aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zit sinds vorig jaar bij Lex en ben recent geslaagd voor mijn rijexamen. Al vanaf het begin was Lex heel eerlijk over wat ik telkens weer moet verbeteren maar blijft er rustig bij. Ik ben heel blij dat ik voor Lex heb gekozen omdat hij mij heel goed heeft opgeleid. Bedankt Lex!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald met 30 lessen in 1 keer. Alle 30 lessen waren gezellig en er werd geen minuut verspilt. Lex is gezellige man en is niet bang om je te laten weten dat het anders moet, kortom een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Streng, maar rechtvaardig! Dat heeft ervoor gezorgd dat ik dankzij Lex in 1x ben geslaagd. De lessen waren altijd leerzaam en tegelijkertijd erg gezellig. Zonder twijfel zal ik deze goede rijschool aan iedereen aanraden. Bedankt Lex!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed voorbereide, fijne en goed verzorgde rijlessen, in 1 keer weten te slagen. Zou dit bedrijf aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lex is een zeer deskundige en aardige man, ik heb met veel plezier les gehad. Altijd op tijd, lessen van 90 minuten, goede administratie, weet alle examenroutes en valkuilen en leert je heel zelfstandig te laten rijden, is rustig, legt alles duidelijk uit, stelt je op je gemak en laat je pas examen doen als je er helemaal klaar voor bent. Daarom adviseer ik om bij deze goede rijschool te gaan lessen waar je de juiste begeleiding krijgt om je rijbewijs te behalen. Lex bedankt!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een top rijschool neemt rustig de tijd en legt ook je fouten goed uit. Zodat je volgende keer weet hoe het wel moet echt een top rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb rijlessen bij Lex gevolgd. Hij is geduldig. Hij zoekt altijd alle moielijke plekken met bijzondere regels. Als je een fout maakt, gaat hij het rustig aanpakken. Ook als je opeens zenuwachtig wordt, behandelt hij je nog steeds met geduld en begrip. \r\n\r\nHet is niet een verrassing toen ik mijn examen gehad dat ik gelijk geslaagd ben. Eerste zei hij dat ik een hoge kans heb om te slagen. Dat was twee weken geleden. Had ik nog op maandag een les gehad. Toen zei hij dat hij zeker weet dat ik ga slagen. Klopt inderdaad. \r\n\r\nGewoon naar hem luisteren en probeer alles te onthouden. Bij hem ben je op de juiste plek.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitmuntende autorijschool. Inmiddels meerdere mensen verwezen, allen met goed gevolg het leertraject afgerond. \r\nDe heer van der Steen verstaat zijn vak als geen ander.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben bij Lex afgereden. Lex is erg professioneel in het lesgeven maar ook wat betreft de randzaken zoals administratie e.d. Hij houdt alles netjes bij, rookt niet in de auto, doet geen boodschappen onderweg, etc. \r\n\r\n\r\nIk heb Lex ervaren als een hele geduldige en deskundige rijinstructeur. Zelfs wanneer je zelf erg gefrustreerd raakt omdat het allemaal nog niet zo vlot, blijft Lex geduldig en volhouden om je te laten afrijden. \r\n\r\nJe betaalt iets meer, maar je krijgt er ook heel veel voor terug: KWALITEIT!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rustig, beheerst en goed lesgegeven door instructeur (Lex). Absolute aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij rijschool Lex van der steen mijn examen gehaald, zelf ben ik erg te spreken over de manier van uitleggen en het lesgeven. Daarom beveel ik deze rijschool ook zeker aan. Bedankt voor de leuke en leerzame lessen 😊 op naar de vele veilige kilometers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autorijschool Lex van der Steen ben ik in een keer geslaagd! Tijdens de lessen voelde ik mij op gemak en werd ik altijd professioneel behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supergoede rijschool. Lex neemt zijn tijd om je alles goed te leren. Niks haast, lekker rustig aan. Leuke sfeer in de auto. Alle tips die hij je meegeeft helpen gegarandeerd op het examen. Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf de 1e rit mag je gelijk al heel veel doen, elke les is goed aangepast op wat je al kan. Al met al een goede ervaring gehad en in 1x geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs! Lex is een vriendelijke, rustige man. Je krijgt veel persoonlijke aandacht, dus je weet precies waar je aan toe bent. Ik zou deze rijschool aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de lessen altijd als erg prettig ervaren. Lex leert het rijden stap voor stap op je eigen tempo en er wordt op alle details gelet. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lex van der Steen heeft me geholpen in één keer te slagen! Dit, door zijn professionele lessen (van 1,5 uur, wat ik iedereen aan raad!) en rustige houding. Ik heb de afgelopen lessen erg veel plezier gehad in autorijden bij deze rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een geweldige ervaring met lex een erg rustige man waar je zeker wel een grapje mee kan maken vond het erg fijn om met lex te rijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne instructeur met persoonlijke aandacht veel ervaring in je afrijd gebied.Geen les was saai met Lex.Dank je wel Lex voor het helpen halen van mn rijbewijs...en in 1x. Ik beveel hem van harte aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen, blijft altijd rustig en laat je snel heel zelfstandig rijden. In 1 keer geslaagd, ik ben er heel tevreden over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben super blij met Lex, hij heeft me met alles voor het rijden geholpen en ben in 1 keer geslaagd! \r\nHij heeft ook alle aandacht voor je en zorgt er ook voor dat je in 1 keer slaagt! Zeker een aanrader!!

Over Autorijschool Lex van der Steen

Filter op Taal