• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We gingen heen voor een A4, maar er staan zoveel mooie auto\'s dat we uiteindelijk op een Q5 uitkwamen. Fijn geholpen en de heren hebben humor. Wij komen zelf uit Beverwijk en ze staan er om bekend dat je hier de mooiere 2e hands koopt voor een goede prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie en verschillende occassions maar vooral goeie autos! Prijs/kwaliteit is ook goed! Vriendelijkheid/goeie service/garantie staan ook hoog in het vaandel bij Drent & Kloek! Conclusie: erg blij met mijn aankoop, mijn auto lijkt wel nieuw! Een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net en professioneel bedrijf. Een goede service en alles conform de afspraken. Lekkere koffie aanwezig! Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ze mijn prachtige nieuwe auto hebben afgeleverd en het bedrag wat ze hebben gegeven voor mijn oude auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voelde als thuiskomen. Er werd ruim de tijd genomen om ons te helpen. I.v.m. lengte op zoek naar een auto die goed zou passen. Vele auto\'s gepast en uiteindelijk bij een 2e bezoek een audi Q5 gekocht. Kleine reparatie werd 2 weken later ook nog even netjes uitgevoerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend gastvrij ontvangen en zeer prettige onderhandeling bij het inruilen van onze auto en aankoop van de Mini Countryman. Auto meer dan keurig afgeleverd en goede service. Zeer tevreden en echt een aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een no nonsens bedrijf die doen wat ze beloven. Een mooie auto aangeschaft voor een mooie prijs. Ook de inruilwaarde van onze oude auto was naar volle tevredenheid. Bij aflevering nog een mooie set winterbanden erbij gekregen op hele mooie velgen. Zelfs de koffie was goed.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels is het probleem opgelost! Zat in de post.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn MB E estate opgehaald bij Drent en Kloek. Super geregeld, netjes onderhouden en met een brede glimlach genietend achter het stuur terug naar huis. Op de motorkap het uitzicht op de ster, een Zwitersleven gevoel.\r\nHeren bedankt

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas een iets mindere ervaring mbt tot nakomen afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kwamen kijken voor een BMW 3 serie Touring automaat. De auto stond in de showroom maar werd meteen voor ons naar buiten gereden zodat we de auto goed konden bekijken en er een proefrit mee konden maken. Ontvangst was prettig en ongedwongen. \r\n\r\nDe auto reed geweldig, maar toch wilde we graag nog wat bedenktijd. Na een aantal dagen toch weer contact gezocht met Ralph en gevraagd naar een 2e proefrit. Dit was geen probleem de BMW stond netjes voor ons klaar toen we aankwamen.\r\n\r\nDe inruilwaarde die wij voor onze huidige auto kregen was zeer redelijk. \r\n\r\nWe wilde graag nog een trekhaak onder de BMW, dit was geen probleem en werd mee genomen in de onderhandeling, de deal was rond. Wij hebben wel gekozen voor de Bovag garantie.\r\n\r\nHelaas hebben we wel wat langer moeten wachten tot de auto klaar was, dit door drukte en wat extra werk dat tijdens de grote beurt naar voren kwam. \r\n\r\nNog geen ervaring met de Bovag garantie, maar Ralph beloofde ons na aflevering van de auto dat als er iets was hij dit voor ons netjes zou oplossen. Toch fijn dat dit nog even verteld word als je weg rijd. \r\n\r\nConclusie, een prima bedrijf waar je een mooie auto naar wens kunt aanschaffen. \r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nJeroen en Lisanne.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ons gezin heeft alle drie een auto bij dit bedrijf gekocht vriendelijk geholpen en een hele goede service zowel verkoop als garage top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We gingen voor een Audi Avant maar die was net verkocht.\r\nRalph Kloek attendeerde ons op een zwarte A4 sedan waar de rugleuning achter van naar beneden kon zodat je een grotere laadvloer hebt.De auto zag er perfect uit en we waren gelijk verkocht.We hebben onze Golf ingeruild waar we niet aan kunnen wennen.Eens een Audi altijd een Audi.We zijn perfect geholpen en alles is volgens afspraak gegaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede garage, wij zijn fijn geholpen. We hebben nu een gezinsauto voor een prima prijs, en kregen een goede inruilprijs voor onze auto. Goede service, kregen zelfs meer service dan verwacht. Wij kunnen veilig de weg op, en voor onderhoud komen wij hier zeker terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto aangeschaft. Ten aanzien van de auto waren er wat aandachtspunten. Dit heeft de verkoper (Ralph) na de aflevering prima opgelost. Kreeg voor mijn auto een goeie inruilprijs. Heb de auto uiteindelijk met een fijn gevoel aangeschaft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, komen hun afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne garage. \r\nOntspannen verkopers. \r\nGingen kijken voor een audi a6. \r\nMaar verliefd geworden op de a5.\r\nDoor de ontspannen sfeer de ruimte en tijd die wij kregen met de auto, de auto gekocht. \r\nOok een zeer goede inruil gekregen wat ook zeker mee gespeeld heeft om ervoor te gaan.\r\nKomen zeker weer eens terug

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf En top bedrijf met en zeer simpatike auto verkoper en de selekie autos zijn van en goede kwalietiet ik ben zeervzeer trevreeden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Audi A4 was toe aan een kleinen onderhoudsbeurt. maar de dealer waar ik de auto gekocht heb zit op zo 180kilometer afstand dus vroeg ik aan een vriend of hij een goed bedrijf in de buurt wist. Zo ben ik bij \r\nDrent & Kloek terecht gekomen. Ik heb contact op genomen met 1 van de monteurs en de zelfde week kon ik terecht. Bij aankomst vriendelijk geholpen en mocht gewoon bij de auto wachten of in de wacht kamer ik heb erg gelachen in de werk plaats en kon rustig alles vragen over mijn auto en kreeg goeie informatie, ik had een aantal kleinen dingetjes zoals wat krassen en in me dashboard een stuk dat los zat. Deze problemen hoorde niet bij de beurt maar toch werd hier na gekeken en opgelost zonder extra koste of moeite. \r\n\r\nNiks te klagen! Maar ik bedoel ik ben Nederlands dus kan nooit goedkoop genoeg!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beschrijving: Wij hebben hier een mooie Audi Q5 gekocht,luxe uitgevoerd en goede prijs / kwaliteitverhouding. We hebben een mooie inruilprijs voor onze auto gekregen en zijn goed geholpen en geadviseerd.De auto is nog helemaal nagelopen voordat we hem meenamen,Winterbanden zijn er ook nog voor ons opgezet.Kortom erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak is echt afspraak\r\nEnthousiast en gedreven mensen.\r\nGevoel voor service echt top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar , mooie auto`s en houdt zich aan de afspraak , dit is een handelaar die ik met gerust hart kan aan bevelen . Heb een zeer mooie Audi Q5 bij Drent en Kloek gekocht en toen bleek dat de auto teveel olie verbruikte , hebben zij het voor elkaar gekregen om de motor bij de Audi dealer helemaal te laten reviseren op kosten van de Audi fabriek

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een toppers­čĹŹ­čĆ╗Super blij met mijn E200 coupe en mijn man is er helemaal gelukkig mee,bedankt voor de koffie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel pech gehad met de aankoop van onze 1e auto, maar keurig geholpen en nu een super goede auto waar we heel blij mee zijn. Dus een goed en betrouwbaar bedrijf met goede garanties.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks de vele problemen die de auto heeft ik moet erbij zeggen dat het een exoot is , blijft Drent en Kloek service verlenen.\r\nGoede service en vriendelijke verkopers.\r\nIk kan dit Drent en Kloek aanbevelen om een gebruikte of nieuwe auto te kopen

Over Drent & Kloek BV

Filter op Taal