Ik word altijd netjes geholpen. Mijn auto is altijd weer op tijd klaar. Fijne garage.

Heel tevreden

Ik word altijd héél vriendelijk geholpen. Topservice

Zoals altijd vriendelijk en bekwaam

Vriendelijk personeel. Boden ongevraagd aan mij naar huis te brengen Belde voor extra onvoorziene werkzaamheden. Niet meer gedaan dan nodig en afgesproken

Perfecte service; goede communicatie met kosteninformatie vooraf die overeenkomt met de factuur.

Gebeld voor een beurt; keurig te woord gestaan; goed doorgevraagd; bij de beurt gevraagd of ik de auto om 15:00 uur kon ophalen; kort na afgifte belde men over de kosten; men belde om 12:30 uur terug dat de auto klaar was; auto was gestofzogen en gewassen. Factuur komt overeen met kostenopgave; uitstekend geholpen! Goed team!

Direct geholpen en goede uitleg

Snel en goed geholpen

Dynamo vervangen. Heldere communicatie, snelle service.

Goede Service

Goed contact en service advies.

Goed bedrijf.

Ser hulpveren laten monteren. Snel, goed en volgens prijsafspraak gemonteerd. Prima communicatie, netjes alles afgehandeld.

Meer dan afgesproken

Toen de auto daarheen ging, waren er een paar dingen waarvan we wisten dat die gedaan moesten worden. Maar de monteur doet dan niet alleen die dingen. Hij kijkt ook verder of er nog meer gedaan moet worden of dat er dingen aan zitten te komen. Dit wordt eerst overlegd, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Wel zo fijn!!!!!

Goede en snelle service

Zeer goed en snel geholpen

No nonsense vak garage

Overleggen vooraf duidelijk wat er moet gebeuren en komen afspraken na. Vakkundig personeel.

Hebben verstand van zaken

Ik heb vd week een 2e hands auto gekocht en ze zijn eerlijk zonder te mooie babbels om te verkopen. Inruilen kan ook, ze kijken je inruilauto na tijdens jouw proefrit dus dat is efficient. Vriendelijk personeel en voelen heel betrouwbaar. Het was een fijne ervaring daar een auto te kopen. Nu hopen dat mijn auto heel lang meegaat zonder veel kosten.

Vriendelijke en flexibele dienstverlening

Prettige en vriendelijke service. Snel en vakkundig geholpen ondanks dat probleem niet makkelijk was op te lossen. Kortom, prettige ervaring!

Top service!!!

Gerrit van autoRenZ is een zeer attente, betrouwbare en vriendelijke man. We zijn telefonisch vriendelijk te woord gestaan en hartelijk ontvangen op de zaak met een lekkere kop koffie & chocolademelk. We zijn zeer tevreden over de Audi A3. Bedankt voor de prima service Gerrit en wellicht tot de volgende aankoop!

netjes geholpen

netjes geholpen

Zeer fijn geholpen

Zeer tevreden over garage Renz alles keurig netjes overeen gekomen zeer tevreden top !!!!!!

Aardig personeel goede service ,gaan netjes te werk

Prettige omgang en goede voorlichting voor onderhoud van de auto/moter

Ben in goede handen

Deskundig en begripvol

Een klant moet kunnen vertrouwen dat hun garagehouder - behalve deskundig - niet alleen uit is op eigen gewin. Ik voel mij bij AutoRenz met mijn autootje in vertrouwde handen.

Zoals gewoonlijk perfect

Alleen maar goede ervaringen met de garage. Even een klein dipje bij APK. Er moest volgens de medewerker ook een grote beurt gegeven worden omdat de auto een jaar geleden een kleine beurt had gehad. De aankoop was pas in juli 2021 en bovendien was ik van mening dat de auto toen een grote beurt had gehad. De medewerker gaf dat later toe en de beurt ging niet door. Verder alleen maar goede ervaringen. Eigenaar Gerrit was niet te beroerd om afgesproken vervanging van binnenverlichting zelf uit te voeren vanwege ziekte personeel. Chapeau.

Super service en gezellig personeel.

Begin december heb ik hier een auto gekocht. Onder het genot van een bakkie koffie hebben we na de proefrit even gepraat over koetjes en kalfjes en natuurlijk de auto zelf. De indruk die ik heb van deze garage is zeker positief. Goede service en korte lijntjes. Kortom: Geen poespas, gewoon goed!

uitstekend

klantvriendelijkheid en service is naar wens

Klantvriendelijk en eerlijke prijzen en adviezen.

Altijd gastvrij ontvangst en professioneel, vakbekwaam personeel. Fijne communicatie over kosten voordat er zomaar gerepareerd wordt.

Keurig

Vlot, netjes zowel communicatie als werkzaamheden. Een aanrader.

Goede afhandeling etc helaas auto

Afhandeling en service goed in orde. Eerste 3 maanden niets aan de hand. Helaas jaagt auto mij na 3 maanden behoorlijk in de kosten. Olielek, kleppendeksel kapot en ook let de auto koelvloeistof. Een dompertje want zou er het eerste jaar geen onderhoud aan hebben volgens garage. Je kunt natuurlijk nooit precies wat er allemaal aan het licht komt na een tijdje rijden. Vandaar dat ik ook gewoon 4 sterren geef want de rest was allemaal positief.

Industrieweg 10 8263AC Kampen