Betrouwbaar de klant staat voorop

Klant Vriendelijk afspraak is afspraak

Snel en Goede hulp

Vriendelijke geholpen

Uitstekend!

Zeer vriendelijke eigenaar stond ons te woord, eerlijk en open. We zouden voor een volgende auto zeker hier weer even komen kijken!

Top service!

Ik belde laat op een zaterdag middag of ik kon komen kijken naar een auto. Dit was geen probleem, de koffie stond klaar. Na dat ik de auto gekocht had kwam ik erachter dat mijn remlichten het niet deden. Ik ben de volgende dag terug gegaan en het werd direct geregeld. Super vriendelijke mensen, in voor een praatje en top service!

Professioneel en klantgericht

Altijd een prettige plek, waar de koffie klaar staat terwijl er geklust word aan de auto

Klantvriendelijkheid en bereid om oplossingen te zoeken!

Ik kan altijd met vragen terecht bij mijn Profile tire center Auto RenZ in Kampen terecht. Was aan een andere auto toe en heb mijn vraag aan Gerrit Rook verteld wat ik eigelijk wilde hebben. Een halve dag later belde hij op met de mededeling van: ik heb 2 auto,s gevonden in jou prijsklasse en keus. Ik heb 1 van die 2 gekocht. 1 dag later heeft hij de auto al gehaald. Het is precies de auto die ik wil!

Keurig geholpen

Nummerplaat vernieuwd We konden er opwachten aan het eind van de middag Werd dit gewoon geregeld door Michel top !!! Super service en lekkere koffie en chocolade melk Erbij zodat we ik maandag weer veilig de weg op kunnen want ik heb de auto nodig voor het werk

Top service

Snel een nieuwe accu geplaatst door Michel

Prima service zoals al jaren!

Prima service, vriendelijk personeel, kortom prima garage.

Goed, vakkundig en snel

Prettige manier van zaken doen.

Snelle hulp, vriendelijk personeel, goed werk

Ik kon snel terecht, en kreeg persoonlijke aandacht. Er werd met me meegedacht, opties gegeven, maar de keuze lag bij mezelf.

Super blij met mijn Twingo! mocht mijn oude auto inruilen, heeft er nog wat service bij verleend door een nieuwe apk en onderhoudsbeurt er bij te doen. Ook nog stickers verwijderd van de auto.

Keurig geholpen

Zeer vriendelijk en meedenkend. Ik heb hier prettig zaken gedaan en ben keurig geholpen.

Recht toe recht aan advies en reparatie Super. Een aanrader zowel voor aankoop of reparatie.

Gerrit heeft een fantastische auto voor ons gevonden

we hadden nog al wat voorwaarden waar onze nieuwe auto aan moest voldoen. en hadden wat merken in gedachten, maar toen bleek dat dat niet lukken binnen ons budget. Gerrit kwam met een ander merk als optie waar we nog nooit van gehoord hadden en dat was een schot in de roos. En nu zijn we eigenaar van een prachtige skoda yeti automaat. Erg blij met de service en de auto.

Zeer vriendelijke mensen die je overal bij helpen....

Vakkundig en vriendelijk personeel! Top service!

Vakkundig de technische storing in de airco opgelost.

Professioneel, eerlijk en snel!

Recent gevraagd om een specifieke auto. Deze was snel gevonden en voldoet boven de verwachtingen.

Vlot, behulpzaam en accuraat

Staan altijd voor je klaar met een eerlijk advies en snelle service!

top bedrijf

keurig net bedrijf.vakkundig personeel.werkt netjes. komt afspraken na

Heel fijne persoonlijke behandeling.

Benadering door de receptionist(e) zeer persoonlijk en de afhandeling van de servicebeurten zeer professioneel met gratis haal en brengservice.

Geweldige service. Toffe gasten.

Al meer dan 25 jaar het onderhoud en bandenwissels aan verschillende auto's door AutoRenZ laten uitvoeren. Altijd volgens afspraak. En altijd een goed advies en lekkere koffie. Helemaal Top!

Goede service staan gelijk klaar

Geweldig geholpen na een klapband dan ervaar je ook de goede service van het personeel garage Vriendelijk leveren goed werk Ik beveel hun een ieder aan Dankjewel