Vakkundig en vriendelijk personeel! Top service!

Vakkundig de technische storing in de airco opgelost.

Professioneel, eerlijk en snel!

Recent gevraagd om een specifieke auto. Deze was snel gevonden en voldoet boven de verwachtingen.

Vlot, behulpzaam en accuraat

Staan altijd voor je klaar met een eerlijk advies en snelle service!

top bedrijf

keurig net bedrijf.vakkundig personeel.werkt netjes. komt afspraken na

Heel fijne persoonlijke behandeling.

Benadering door de receptionist(e) zeer persoonlijk en de afhandeling van de servicebeurten zeer professioneel met gratis haal en brengservice.

Geweldige service. Toffe gasten.

Al meer dan 25 jaar het onderhoud en bandenwissels aan verschillende auto's door AutoRenZ laten uitvoeren. Altijd volgens afspraak. En altijd een goed advies en lekkere koffie. Helemaal Top!

Goede service staan gelijk klaar

Geweldig geholpen na een klapband dan ervaar je ook de goede service van het personeel garage Vriendelijk leveren goed werk Ik beveel hun een ieder aan Dankjewel

Volgens afspraak en met goede service

Snel en goed

Wordt snel en goed geholpen..vriendelijk personeel.. ook altijd netjes de prijs laten weten als die uit loopt..

Uitzonderlijke service met een glimlach

Ik word altijd op professionele en vriendelijke manier geholpen. Auto Renz gaat ook altijd dat ene stapje verder. Toen ik geen vervoer had omdat mijn auto gerepareerd werd, bracht de vrouw van de eigenaar mij persoonlijk naar mijn bestemming.

Serieus genomen en goede service

Ik als een totaal niet auto kenner moet het hebben van een garage. Ik ben erg blij met een garage die mij serieus neemt en altijd (betrouwbaar) onderhoud pleegt. Als er iets vervangen moet worden of het wat duurder uitvalt, wordt je altijd meegenomen in het proces. Erg fijn.

Afgelopen maanden een paar keer met wat probleempjes langsgeweest. Werd snel opgepakt en goed op de hoogte gehouden. Ze denken goed met je mee!

Mijn garage sinds meer dan 25 jaar en nog geen dag spijt!

R rooyaal met service E enig in zijn soort N nooit is het teveel Z zal mijn garage blijven!

Echte vak mensen, zeer goed en niet duur.

Prima garage goede service en altijd mobiel..prettig personeel fijne mensen En er is ook goede koffie .ben daarom ook honk vast en blijf er tot aan me poensioen.

Naar tevredenheid en transparant

Fijne garage. Geven eerlijk aan wat er moet gebeuren en wat kan wachten. Alles gaat in overleg. Zeer tevreden.

Duidelijk en goede service

Duidelijk met prijzen, geen extra reparaties zonder eerst de kosten te hebben overlegd. En service gericht.

Goede service.

Onderhoud prima uitgevoerd, merkt dat het onderhoud is verricht. Aan te bevelen om tijdig uw auto te laten controleren.

Fijn bedrijf om afspraken mee te maken!

Zeker een aanrader voor onderhoud. Komen afspraken netjes na. Had mijn auto een keer vergeten schoon aan te leveren ;(. Maar kreeg de auto netjes uitgezogen weer terug ;) Ga zo door. Arjan

Top service

Ze willen je altijd met alles helpen en zijn erg klantvriendelijk. Prettig en betrouwbaar bedrijf om je auto aan te schaffen en in onderhoud te hebben.

(Vaste) Klant is koning!

Al vele jaren klant bij AutoRenZ, meerdere auto's gekocht en het onderhoud altijd laten verzorgen! Top service! Klant is koning, zoals de titel ook al zegt!

vriendelijk en deskundig

Bij de aankoop van onze occasion nam Gerrit alle tijd, gaf eerlijke voorlichting en zijn woorden maakte hij daarna helemaal waar: onderhoud en reparaties worden vakkundig uitgevoerd, snel en accuraat afgehandeld. Voor ons een topgarage!

TOP!! Goede en snelle service

Reparatie’s aan de auto ging echt super snel. Ze zijn eerlijk als het gaat om advies geven wat wel en wat niet handig is om te laten repareren. En de apk ging ook super snel had mijn auto binnen een dag weer terug.

Kundig en klantvriendelijk!!

Ze nemen altijd de tijd om samen tot een goede oplossing te komen voor een probleem. Afspraken worden goed nagekomen en ze zijn niet uit op de duurste reparaties. Ik kom altijd met een goed gevoel bij ze als er iets aan mijn oude autootje mankeert. Top service voor een niet te hoge prijs.

Ik heb de afgelopen 27 jaar ervaren dat Auto Renz zeer betrouwbaar is.

In 1993 kocht ik mijn eerste auto bij Auto Renz. Jarenlang reed ik in mijn golf diesel en na 6 jaar had ik maar zo’n 1200 gulden aan onderhoudskosten gehad. Ik kocht mijn tweede golf bij hen en toen ik pech had losten zij het probleem kosteloos voor me op. Later kocht ik een opel automaat en vorig jaar een renault automaat. Ik word altijd goed geholpen, snel en voordelig en ze denken met me mee. Door de jaren heen ben ik me heel veilig gaan voelen enig zou geen andere garage meer willen. De mensen bij Auto Renz zijn integer, betrouwbaar en hartelijk. Dus...een topgarage!