Uitstekend!

Kom daar al meer dan 25 jaar. Heb er diverse auto's gekocht.. zeer goede service, altijd bereidwillig en staan open voor een gesprek

Eerlijk en betrouwbaar

Bij Auto Renz hebben wij een klein poosje geleden onze audi gekocht. Prettig en professioneel bedrijf. Gerrit is eerlijk en oprecht, geeft een nette prijs voor de inruil auto en levert de auto netjes af.

Goed service, eerlijk en oprecht!

Auto gekocht bij auto renz. Prima service. Meedenkend en eerlijk!

Snelle, professionele schadeherstel.

Het voelt als thuiskomen bij AutoRens. Duidelijk en open offerte van de schade binnen een dag gekregen en datum voor herstel vastgesteld. Ik wist precies waar ik aan toe was. Top ervaring.

Service zoals het hoort, Top bedrijf

Op zoek naar een oudere VW Passat automaat (of vergelijkbaar) kwam ik bij Auto Renz in Kampen terecht. Een eerlijk verhaal bij een auto met al wat ervaringsjaren. Het is jammer dat het bedrijf niet direct bij mij in de buurt is. Nog kijken of het haalbaar is om de auto daar in onderhoud te houden. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik jaren plezier kan hebben van mijn 13 jaar oude Passat. Helaas ging na de aankoop wel een lampje branden. Hoewel dit wel vervelend was, is dit ook super opgelost. Door samen te werken is veel mogelijk. Bedankt Gerrit en Michel!

Uitstekende service en nazorg. Fijne en kundige medewerkers.

Ik kwam voor een beurt en APK. Op de weg terug uit Duitsland ging echter ook nog het motorstoringslampje branden. Het bleek een afgebroken klep. Om dit te verhelpen moest de hele motor open en werd daardoor een wat langerdurende klus. Uiteindelijk zijn de kleppen gereviseerd en is ook maar meteen een nieuwe distributieketting geplaats. Een ruilauto was ook geen probleem. Inmiddels is de APK, in orde, beurt gehad en mijn auto rijdt weer als een zonnetje. Deze week nog even langs geweest voor een extra controle. Top!

Fijn zaken doen met net dat extra beetje meer!

Op zoek naar een andere auto kwamen we bij Gerrit terecht. Hij had precies de auto staan waar wij naar op zoek waren. We kregen een prima inruil prijs voor onze ingeleverde auto; Goede uitleg bij aankoop onze huidige auto. Gerrit en medewerkers verstaan hun vak, hebben kennis van zaken en denken graag met je mee. Doen ongevraagd net dat beetje extra wat je tegenwoordig niet veel meer ziet bij garage bedrijven. Kortom: zeker een aanrader om zaken te gaan doen met Gerrit en zijn medewerkers.

Zeer goed geholpen

Ik kwam daar met een vreemd geluid onder de auto. Er was op dat moment 1 monteur (het was Zaterdagochtend). De eigenaar was er ook en die heeft een stukje in mijn auto gereden,en deze wist gelijk wat de oorzaak was. Auto op de brug en mij laten zien wat de oorzaak was. Het bleek de stabilisatorstang te zijn. Hij vroeg of ik het gelijk wilde laten repareren en dat is ook gebeurd. Dus mijn ervaring is:een hele fijne garage met zeer goede service.

Gezellige mensen en lekkere koffie

Lekkere koffie en gezellige mensen

Toegankelijk en staan altijd voor je klaar

In februari van dit jaar een ford focus occasion gekocht en de aankoop ging van een leien dakje. Hij werd snel en keurig afgeleverd en de winterbanden die ik nog had werden er gratis onder gezet, echt top! Afgelopen week bleef de koppeling hangen en ik kon direct terecht. Euvel werd snel verholpen, vaklui! Al met al goede service en vriendelijk personeel

Een nette inruilwaarde voor onze oude auto gekregen. En verder zijn we super goed en vakkundig geholpen een echte aanrader

Snelle service. Goed en vakkundig

Probleem helder, oplossing snel, uitleg duidelijk.

Auto Renz heeft verstand van auto's, en dat niet alleen, ze weten het ook uit te leggen aan de leek die ik ben. Vriendelijke mensen, snel, en vakkundig.

echt een top garage ze komen hun afspraken na

Wij hebben een mooie Volkswagen Tiguan bij hun gekocht. Na de lange rit naar huis kwamen wij erachter dat de cruis control niet werkte. Gerrit regelde dat wij onze auto bij ons in de buurt konden uit laten lezen. De schakelaar bleek defect te zijn, afspraak gemaakt voor 2 weken later op zaterdag. De week voor de afspraak heb ik de wagen nog een keer gewassen en bleef er water in het achterlicht te blijven staan. Gebelt en na overleg,werd meteen een nieuw achterlicht besteld. Op de afgesproken zaterdag werd ik keurig te wordt gestaan door Michel en werden de delen vervangen. Kortom een prima service top

Bijzonder prettig.

Prettige omgang met personeel, correcte afwerking reparatie en onderhoud, zeer goede service.

Keurige uitleg wat er moest gebeuren, prijs opgaven in overleg en alles perfect gedaan.

Werkzaamheden worden goed uitgevoerd. Vriendelijk personeel en koffie

Top echte aanrader

Snel vriendelijk en duidelijk erg blij mee en raad ze zeker aab

Klantvriendelijk, meedenkend,service gericht

Vriendelijk personeel, altijd goede communicatie en service.

Betrouwbaar

Snelle APK, en denken graag mee wat nodig is of nuttig is. Qua extra te maken kosten.

Geen gekkigheid realistisch en correct

Perfect service, overleggen goed met de klant en werken nauwkeurig.

Vertrouwd en gezellig

In de 15 jaar dat ik klant ben, ben ik me thuis gaan voelen bij 'mijn garage'. Ondanks de 'gezonde zakelijkheid' van de laatste jaren is er altijd met mij meegedacht en kan ik volledig op hun adviezen vertrouwen. En dat is een groot goed in deze tijd!

Als altijd correct, vakbekwaam en klantvriendelijk

Beter kan ik het niet omschrijven

Prima bedrijf netjes en schoon.

Auto voor de keuring gehad. Afgesproken als er dure reparaties zijn effe bellen. Ze hebben mij netjes gebeld en overlegt bandjes voor vervangen en misschien de accu vervangen maar dat hoefde niet i.v.m. de keuring.

Snelle en een beetje meer service

Zonder afspraak een goed advies en prima service net dat beetje meer!