Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het is een genot om met deze mensen zakken te doen vriendelijk en meedenkt met de klant al hoe wel heel ver van huis hoop ik met dit bedrijf nog zaken te doen ps alles wat u ziet op internet ziet ook zo uit in het echt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een EERLIJK bedrijf, waar vindt je dat nog? Kwam helemaal uit Alphen aan den Rijn voor een dure 120.000 KM beurt (€ 900,00), verteld men uit zichzelf dat deze dure beurt pas bij 210.000 KM hoeft. Scheelt mij bijna €600,00! Hulde en hier kom ik zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik was opzoek naar mijn eerste auto en via via ben ik toen een mooie tweedehands SEAT Ibiza tegengekomen. We hebben een mooie prijs afgesproken, een nieuwe APK er bij gekregen, een jaar lang pech hulp en alle afspraken die wij gemaakt hebben zijn netjes nagekomen. Professioneel en vriendelijk personeel waar ik graag nog terug kom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een zeer professioneel bedrijf waarbij de klant centraal staat. Persoonlijk aandacht staat bij De Groot Mobiliteit hoog in het vaandel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Omdat onze dealer stopte en wij op zoek waren naar een andere auto, kwamen wij uit bij De Groot Mobiliteit in Meerkerk. Het was voor ons thuiskomen in een vertrouwd bedrijf. In eerste instantie waren wij op zoek naar een occasion maar het werd onze eerste nieuwe Seat Ibiza. Waar je auto wordt gewassen onder het genot van een kopje koffie, lof aan De Groot Mobiliteit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

wij komen hier al enkele jaren , en hebben onze 6e Seat bij de Groot Meerkerk en zijn hier super tevreden mee . dat we tevreden zijn met Seat is een .Maar dat de Groot Meerkerk onze Seat onderhoud vinden wij helemaal OK . Hier is het net thuis komen . Wij hopen hier nog jaren ons bakje koffie te mogen drinken terwijl onze auto door de specialisten grondig word onderzocht . 6 TVK 75

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De Groot Meerkerk, Waar zal ik beginnen, Ik ben met dit bedrijf in contact gekomen naar aanleiding van het willen tunen van mijn Seat leon (1.8 tsi). De heren hebben mij uitstekend voorgelicht en voorzien van meerdere opties (Stages, motorische aanpassingen etc). De tuning laten verrichten en laten afstellen door JD engineering (waar De groot een samenwerkings- verband mee heeft). De auto rijd fantastisch, de service was ronduit verbazingwekkend goed te noemen! (Zeker gezien mijn ervaringen met menig andere dealer), en ook al had ik naderhand een klein probleempje (Niet gerelateerd aan de tuning) hebben de heren dit direct verholpen, en alles nagekeken voor me. Zodoende rij ik nu rond, met een perfect afgestelde auto, waar ik zorgeloos mee kan toeren, of als de situatie zich voordoet, net dat beetje extra gas kan geven, heerlijk dat vermogen icm het toegenomen koppel. Tevens verricht De Groot mijn onderhouds-beurten, ook hierover niets dan lof, ik kon direct vervangend vervoer krijgen (Ik koos een fiets), en even lekker rond getoerd in de omgeving. De Groot Mobiliteit, petje af!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Enkele keren bij De Groot geweest. Je word altijd keurig geholpen, wachtruimte is leuk/functioneel ingericht en de monteurs denken echt met je mee. Zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Naast t groot onderhoud, is ook de distributieriem vervangen. Dat alles voor een heel schappelijke prijs, die vooraf is geoffreerd. Heel klantgericht door ook meteen even de scharnieren van de piepende deuren aan te draaien, vrijblijvend stadslicht te vervangen en defect deel plaatwerk te polijsten. Ook nog eens binnen de aangegeven tijd. Volgende keer weer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden over de groot autoservice, ik heb er een Opel Corsa Enjoy occasion aangeschaft. Bij het afleveren netjes een nieuwe APK erop. Echter na een aantal weken kwamen er problemen met de homokineet naar voren. Contact opgenomen en keuring netjes geholpen en onder garantie/service opgelost. Klantvriendelijk en goede service.`

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ken dit bedrijf nu ruim 9 jaar En ik ben er altijd super behandeld ze staan altijd direct klaar voor je

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn auto gebracht bij de Groot met een storing aan de motor. Alles is keurig in overleg met mij gerepareerd en zelfs kreeg ik op het onderdeel wat defect was nog wat coulance omdat ik altijd bij de Groot in onderhoud ben. En bij het ophalen zelfs de auto gewassen en de motor gereinigd. Super service en ben daarom ook zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De Groot is een prima bedrijf. Wij komen hier al een jaar of 17. Altijd staat iedereen voor ons klaar, en maakt altijd tijd voor een snelle reparatie. Wij kopen hier onze auto.s, en veel dingen meer. Een prima bedrijf dus, Een echte aanrader. Wij komen hier voor alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een leuk en gezellig bedrijf , goede sfeer en er is veel kennis in de werkplaats aanwezig , ik had een storing in mijn auto en was al bij mijn eigen garage geweest , daar heb ik heb alleen maar rekeningen van gezien en er werd geen storing verholpen , bij de Groot aan de testkast en het was vrij snel gevonden . ik had veel geld kunnen besparen jullie hebben er een klant bij bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Als rijschool kan ik zeggen dat ik grandioos tevreden ben over de totale behandeling bij de groot autoservice ga er nu mijn elfde auto kopen ,Seat Leon,. De service die men biedt is ongekend goed zowel wat betreft bij de koop/verkoop en zeker ook het onderhoud. Ze komen hun afspraken na en wat voor mij als rijschool vooral zeer belangrijk is,is de mogelijkheid om \'s avonds na zes uur ook nog reparatie aan je auto te kunnen laten doen.Dus een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer plezierig geholpen door een enthousiast team. Leuk om te zien dat er nog bedrijven zijn die wat extra\'s willen doen op service vlak. Dikke pluim!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij aankoop van onze seat altea xl perfect geholpen door de aanwezige verkoper Echter naar verloop van tijd kwam er een irritant geluid uit het dashboard bij 2000 toeren. Afspraak gemaakt en kon de auto langsbrengen om deze na te laten kijken. Na verloop van tijd kwam de rammel weer terug en moest ik hem weer komen brengen. Ik werd gebeld door de garage dat het de benzinepomp was en dat dit niet onder garantie werd gerepareerd. ( er was al contact met PON opgenomen) Ik was het hier niet mee eens. Tegen de avond de auto weer opgehaald en toevallig stond de directeur achter de balie ( en er waren meer klanten in de showroom ) Hij wist niet hoe snel hij mij de showroom uit moest krijgen met de smoes dat ik zal worden teruggebeld. Na ruim een week een telefoontje dat ze er niks aan konden doen. Ik was het hier niet mee eens en contact opgenomen met de verkoper van de auto die het verhaal uitgelegd en wederom super geholpen door de verkoper. Hij had geregeld dat ik weer langs kon komen en de werkplaatschef zal met mij meerijden. Ik voor de 3 e keer richting Meerkerk en de chef gelijk ingestapt en hoorde het direct en had gelijk zijn conclusie klaar ( dit is geen probleem met de brandstofpomp ) Maar iets anders ( wel fijn dat er mensen rondlopen met ervaring ) Auto laten staan en het geluid was weer een tijdje weg. Naar verloop van tijd kwam het geluid weer terug ( nu net buiten de garantie ) na alles wat ik bij de groot heb meegemaakt ben ik naar een andere garage gegaan en die hebben het voor mij op weten te lossen in 1 keer. ( het bleek een klemmetje in de motorruimte ) Ze hebben nog wel een keer mijn voicemail ingesproken dat mijn auto waarschijnlijk rond een bepaalde tijd naar de garage moet voor onderhoud. Maar van de Groot heb ik mijn buik vol. Heb nu een goede garage gevonden waar ze nog wel service bieden Ik heb met de verkoper nog wel contact ( deze werkt niet meer bij de Groot )

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Sinds 2008 kom ik met zeer goed en vertrouwd gevoel bij De Groot Autoservice. Ik was destijds op zoek naar een Seat Ibiza als eerste auto echter heb ik deze uiteindelijk bij een andere Seat dealer gevonden. Na de aanschaf van deze auto ben ik terug gegaan naar De Groot om te vragen of hun het onderhoud zouden willen doen, ondanks dat mijn auto bij een andere dealer vandaan kwam werd ik met veel enthousiastme ontvangen. Ik heb destijds nog het een en ander laten veranden aan de auto om hem wat sportiever te maken, hierbij heb ik goed en deskundig advies gekregen, dat geeft een heel vertrouwd gevoel, ook bij twijfel laten ze je rustig in je waarde en vooral dat is juist iets wat ik heel belangrijk vindt!!! Inmiddels ben ik in het rijke bezit van een Leon FR aangeschaft bij De Groot. Ook hierbij kwam dat stukje persoonlijke aandacht goed aan bod in de korte tijd dat ik bij De Groot kwam. ze weten precies wat je wel wilt maar vooral ook wat je niet wilt, en zeker bij de keuze naar zo\'n auto is dat erg belangrijk. Ik ben zelf nogal precies, zeker als het om mijn auto gaat! Ook met de service beurten van beide auto\'s ben ik altijd met een geheel tevreden gevoel de deur uit gelopen, zelfs als het groter uit viel als gedacht zijn ze zeer bereid om hierin met je mee te denken en dat is waar De Groot autoSERVICE zich echt mee onderscheidt van overige autobedrijven. Kortom het stukje persoonlijke aandacht dat maakt het verschil !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Begin 2010 heb ik een nieuwe Seat Leon Cupra 310 gekocht bij de Seat dealer in Vlaardingen. Helaas hadden wij veel problemen met de auto die niet duidelijk \"uit te lezen waren\". Ondanks dat ik de auto niet gekocht had bij de Groot in Meerkerk hebben ze mij iedere keer weer fantastisch geholpen. Mijn ervaring is dat de dealer voor het oplossen van storingen onder garantie gebonden is aan strikte regels vanuit de importeur. Dit in verband met vergoedingen van gemaakte kosten vanuit de importeur/ fabrikant. Wat ik als heel positief heb ervaren is dat De Groot goede contacten heeft met de importeur, maar ook met collega dealers. Ze geven nooit op, en ik kan het weten! Ook wat betreft tuning hebben ze de expertise in huis! ze hebben er voor gezorgd dat mijn auto ook werkelijk de 310PK haalde, en zelfs meer! Elke werkdag ook \'s avonds open, zeer klantvriendelijk, nauwkeurig en deskundig. Helaas heb ik de Seat verkocht, maar ook met de volgende auto blijf ik bij de Groot. Ook als het geen Seat gaat worden.....!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

ben zeer tevreden over de groot autoservice,vriendelijk personeel en veel kennis in huis(tuning)..mooie showroom met eerste verdieping..zij voelen precies aan wat de individuele klant wil..is er een probleem of conflict,dan lossen ze dat prima op..heb daarom weer een nieuwe SEAT LEON SC CUPRA 280 gekocht en die bevalt uitstekend...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al sinds 2002 kom ik hier als zeer tevreden klant . Dit bedrijf is zeer klantgericht, service verlenend en meegaand. Ieder bezoek wordt netjes behandeld en de vakbekwaamheid is dan ook zeer groot. Moeiteloos worden planningen gemaakt, reparaties ( netjes ) uitgevoerd en dit altijd in overleg met de klant.De ruime openingstijden zijn ook een heel groot voordeel ! Ook de afdeling verkoop staat bij mij zeer hoog aangeschreven, mede door de meerdere auto\'s welke wij door de jaren heen hebben aangeschaft bij de Groot.Dit alles met zeer nette prijs-onderhandelingen . Voor mij ( en hopelijk voor u ) is dit de beste dealer uit de regio met de beste service. DGM staat wat mij betreft voor : Doeltreffend, Goudeerlijk en Meedenkend !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb bij dit bedrijf mijn auto gekocht omdat ze een groot assortiment aan auto,s hebben en dat voor een leuke prijs, de service en de klantvriendelijkheid is bij dit bedrijf zo goed dat ze er verschillende prijzen en awards mee hebben gewonnen en dat gun ik ze van harte,voor de APK en onderhoud gelden stevige prijzen maar daar tegenover staan er wel vakmensen in de garage die hun werk perfect uitvoeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij werden erg klantvriendelijk geholpen en zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedrijfsgegevens

Ambachtstraat 9 A

4231DP Meerkerk

0183 35 24 27

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.