Laden reviews...
Laden reviews...
33 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten beoordelen de ervaring consequent als uitstekend, met vriendelijke medewerkers, heldere uitleg en betrouwbare service. Het team is professioneel en klantgericht, waardoor wensen makkelijk besproken kunnen worden. Het proces van contact tot aflevering verloopt vlot en transparant. De ervaringen wijzen op een hoog en stabiel serviceniveau.
Het contact tijdens de verkoop was heel gemoedelijk Alle toezeggingen zijn nagekomen. Hulp bij het instellen van alles werd zeer gewaardeerd Alle tijd om alles goed uit te leggen
Beveelt aan
12 June 2026
Krijn
Molenaarsgraaf
Ook nu weer goed geholpen. Netjes vooraf overlegd wat er wel en niet uitgevoerd kon worden. De auto stond weer netjes klaar op het afgesproken tijdstip. Altijd tevreden!
Beveelt aan
10 June 2026
Justin
Zijderveld
Zeer recentelijk heb ik mijn nieuwe auto bij Das Autohaus de Groot aangeschaft en het was een zeer prettige ervaring. De verschillende medewerkers hebben mij tijdens de zoektocht telkens zeer vriendelijk en vakkundig geholpen, meegedacht over wat handig was en uiteindelijk de auto in onwijs schone en mooie staat opgeleverd. Kan alleen maar aanbevelen!
Beveelt aan
9 June 2026
Matthijs
Rijswijk
We gaan voor 400.000+ km met Das Autohaus de Groot. Gewoon goed onderhoud en goede service.
Beveelt aan
8 June 2026
Sander
Sleeuwijk
De aankoop van de auto was in goede handen bij Luke. Hadden eerlijke en duidelijke gesprekken.
Beveelt aan
2 June 2026
Gillis en Willy
Gorinchem
Was op zoek naar een mooie jonge auto, deze stond op meerdere autosites, wel inport maar wat maakt het uit, alle garanties en kilometers kloppen volgens rdw. In Meerkerk bijzonder leuk ontvangen, auto was idd heel mooi, naar uitleg en proefrit was de keuze snel gemaakt, het mooie, vond ik, ik hoefde nergens om te vragen, korting, winterbanden wax geen probleem. Met auto ophalen hetzelfde verhaal alle tijd werd voor ons genomen, tot nu toe een bijzondere en fijne ervaring, ga vooral zo door met de verkoop van geimporteerde hele mooie auto's!!
Beveelt aan
27 May 2026
Eric
Bergharen
Wij hebben een bus gekocht bij DAS Autohaus de Groot. Hier kun je afspraken maken die nagekomen worden een zeer betrouwbaar auto bedrijf met zeer goede service.
Beveelt aan
5 May 2026
Bas
Vianen Ut
Luke Hoogendoorn weet de wensen van de klant om te zetten naar de realiteit, ik heb nu
Beveelt aan
5 April 2026
Pete
Haarlem
Ik heb nu 3 auto’s gekocht bij Das autohaus de Groot. Ik word altijd goed geholpen. Deskundig personeel. Met apk keuringen kan ik onder het genot van een koffietje wachten. Heel fijn!
Beveelt aan
5 April 2026
Christel
Werkendam
Zij nemen de tijd voor je
Beveelt aan
2 April 2026
Mohamed
Nieuw lekkerland
Via via kwam ik hier terecht voor mijn nu dus nieuwe T Roc. Van begin tot eind goed begeleid door Luke.
Beveelt aan
10 March 2026
Kelly
Herkingen
Goede auto gekocht,vriendelijk bedrijf.
Beveelt aan
26 February 2026
Wim
Deurne
Erg klantvriendelijk ontvangen door Luke, geluisterd naar onze wensen en na een testrit in een mooie Seat mochten wij rustig nadenken en de tijd nemen of het wat voor ons was .De bejegening en eerlijke uitleg was voor mij doorslaggevend om de koop door te laten gaan! 5 sterren zekers waard!
Beveelt aan
16 February 2026
Inia
Gorinchem
Top
Beveelt aan
25 January 2026
Robert
Meerkerk
Fijne garage, vriendelijk geholpen en met veel verstand van zaken
Beveelt aan
18 January 2026
Johan van der Meijden
Woudrichem
Prima klant vriendelijkheid
Beveelt aan
18 January 2026
Stefan
Dordrecht
Goede service en prettig contact vanaf het eerste moment. Vriendelijke ontvangst, geen vraag is teveel en de auto is keurig volgens afspraak opgeleverd.
Beveelt aan
17 January 2026
Marissa
Arkel
Ik kom er nu al vanaf het begin bij (Sjaan) De Groot en ben altijd goed geholpen. Ik rij nu volledig elektrisch met een auto van Das Autohaus de Groot en ik wil niks anders meer, was is dat geweldig zeg. Ik hoop dat ze deze transitie ook in hun bedrijf doorzetten want dit is niet te stoppen en je kan maar de meeste ervaring hebben.
Beveelt aan
7 January 2026
Ton Luttmer
Nieuwpoort
Prettige communiceren en doen wat ze beloven zonder onaangename verrassingen.
Beveelt aan
26 December 2025
Jos
Sleeuwijk
The people there are very nice, explain very well, give very good prices and are very patient and open. I would recommend them to anyone. Gave also a good combination of insurance with the car and an additional year of guarantee.
Beveelt aan
24 December 2025
Ice
Barendrecht
Ze nemen bij Das Autohaus de Groot alle tijd voor je.
Beveelt aan
2 December 2025
Kees
Leerdam
Garage is super klantgericht en werken altijd netjes ook wanneer het in ons geval een complexe situatie is. Van begin tot eind goed contact gehad en naar volle tevredenheid opgelost.
Beveelt aan
19 November 2025
Jeroen
Broekland
De uitleg van de auto en begeleiding hiervan is in volle tevredenheid verlopen. Hopelijk is de verdere service en onderhoud aan beide aankoop auto’s dit jaar in ons gezin net zo.
Beveelt aan
15 November 2025
Ad
Westbetuwe
Het was een verademing om na lange tijd in contact te komen met mensen die hart hebben voor hun vak. Ik ben goed geholpen op een manier waarop iedereen behandeld zou willen worden. Ga zo door jongens!
Beveelt aan
3 October 2025
Engracia
Rotterdam
Na een lange zoektocht en ervaringen met lompe en verschrikkelijke verkopers was de moed mij in mijn schoenen gezakt. Gelukkig kwam ik in contact met das autohaus de Groot en voelde dit bedrijf vanaf het eerste contact betrouwbaar en vertrouwd. Alles verliep vlot en laagdrempelig, met snelle reacties en een meedenkende houding van Luke die echt het verschil maakte. Dank, ik heb de eerste kilometers in mijn nieuwe auto gemaakt en ik ben super blij.
Beveelt aan
27 September 2025
Irma
Zeewolde
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ambachtstraat 9 A
4231DP Meerkerk
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit