Zeer klantvriendelijke autodealer

Ik ben zeer te vrede met de zeer goede service. Ik had bij Sjoerd een zoekopdracht neergelegd voor mijn allereerste auto. Er werd zeer goed naar mij geluisterd. Na wat zoekwerk kwam Sjoerd met een pareltje van een auto, en ruim binnen mijn budget. Na de proefrit direct de auto gekocht. Op 12 april heb ik mijn auto overhandigd gekregen van Sjoerd Wat ik zeer waardeer aan das autohaus de Groot en aan verkoper Sjoed. Is dat ze alle tijd voor je nemen en jou niet opdringen om een auto te kopen.

Uitstekende ervaring

Van de week mijn Auto een Volvo XC40 ingeruild en daar een Volkswagen Arteon voor terug gekocht. Zeer blij met de aankoop en we zijn zeer vriendelijk door Luke geholpen. Tevens een verzekering bij ze afgesloten en daarbij nog een jaar extra garantie gekregen. Al met al een zeer prettige ervaring en zij hebben er een nieuwe tevreden klant bij voor in de toekomst.

Fijne uitleg en alles goed geregeld

Fijne mensen en genoeg tijd voor je

Het contact was fijn, goede afspraken en tevreden klant

Goede service en alles snel afgehandeld

Keurig en zeer prettig geholpen

Keurig en zeer prettig geholpen Ook de openingstijden elke dag tot 1900 uur is heel fijn en door extreme file bleven ze zelfs wat langer 5 sterren ✅

Een persoonlijk bedrijf met een luisterend oor naar de klant zijn wensen

Wij Zijn via via bij das autohaud de groot gekomen met wensen die naar onze wens vervuld zijn met een goede service echt een aanrader als je opzoek bent naar een gepersonaliseerde auto.

Correcte services, denken met je mee en een mooi eindresultaat!

Zeer hartelijk welkom, auto stond klaar voor proefrit, goede uitleg ontvangen over de historie van de auto. Zeer klantvriendelijk, transparant en duidelijk in de communicatie. In de wachttijd voor rijklaar maken, werd er direct een keurige oplossing geboden. Wij hebben een occasion gekocht met een heel goed gevoel. Vriendelijk personeel. En een hele goede verzekering via Das Autohaus kunnen en mogen afsluiten, dus volledig ont-zorgt!

Meer dan zeer tevreden over Das Autohaus De Groot

Het eerste contact met Sjoerd was buitengewoon goed. Geen tructjes, geen verkooppraatjes, gewoon een goed gesprek. Sjoerd nam de tijd, wat erg fijn was. In de contacten daaropvolgend kregen we genoeg uitleg over de punten waar we vragen over hadden. Uiteindelijk hebben we een mooi besluit genomen, mede op basis van een zeer goed gevoel.

Geweldige service!

Super geholpen door Luke! 's ochtends heeft mijn vriend gebeld voor een auto die er net op stond. 'S middags konden we al komen kijken ondanks de drukke agenda van Luke. Direct verkocht door deze mooie auto. Het was onze eerste auto dus Luke vertelde alles duidelijk en heeft ons geholpen met de verzekering. Twee weken later konden we onze auto al ophalen! Helemaal opgepoetst en met een nieuw kenteken. Via Luke hoorde we nog dat een klant de auto voor meer geld wou kopen, en dat Luke ons zou afzeggen. Luke is hier niet op ingegaan, super service! We willen Luke onwijs bedanken voor deze fijne service. We gaan onwijs genieten van onze auto!

Zeer goede ontvangst. Prettig geholpen. Zeer tevreden met onze aankoop .

Fijn /goed en eerlijk bedrijf

Ik heb inmiddels mijn 4e (nieuwe) auto hier gekocht. Wij kwamen onverwacht langs en Luke kwam gelijk van zijn pauze terug om ons te helpen (wat wij zeer waardeerden) Na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt waren we er snel uit en denk dat het 20 min. heeft geduurd voordat de koop beklonken werd. Duidelijke afspraken goede inruil en wederzijds vertrouwen. Ook voor onderhoud nog nooit klachten gehad wij rijden graag van ijsselstein naar Meerkerk voor het onderhoud.

We hebben een Skoda gekocht bij Das Autohaus de Groot en onze oude auto ingerolen. Helaas hadden we stukken met onze oude auto net voor de levering van de skoda. De garage heeft zich heel flexibel opgesteld waardoor we toch snel konden rijden in de skoda en de problemen met de oude auto konden oplossen.

Eerste Kennismaking is zeer positief, duidelijk in afspraken, flexibele opstelling

Contact met Luke Hoogedoorn is zeer professioneel, goede aflevering van een mooie VW T-Cross. Afspraken waar gemaakt, betrokken medewerkers.

Klantvriendelijk, betrouwbaar, snel schakelen.

Uitstekende klantgerichte service

Onze ervaring met Das Autohaus de Groot is ronduit uitstekend te noemen. Uitermate klantgerichtheid met daarnaast een uitstekende verleende service. Als zeer prettig ervaren

Top serves en aardig personeel!

Ik werd goed geholpen en de communicatie is top!

Fijne ervaring!

Ontzettend fijn geholpen door Sjoerd, bij de aanschaf van een Seat Ateca. Komt kundig en betrouwbaar over en tot op heden erg blij met de aankoop!

Super ervaring!

Heel tevreden over dit autobedrijf. We konden proefrijden in verschillende auto's omdat we nog niet precies wisten wat we wilden. Geen enkel probleem, en geen opdringerig gedrag. Omdat dit zo goed beviel was het een kwestie van 'gunnen'. Samen hebben we een tweedehands auto uitgezocht die voor ons gezocht werd op de markt. Afhandeling was uitstekend, en ook meegedacht toen er iets niet helemaal mee zat met de subside. Top ervaring.

Uitstekend bedrijf

Klantvriendelijk . Maken altijd tijd voor je . Zijn er specifieke wensen voor een auto , bij de groot kunnen ze die waar maken ze zoeken altijd voor een oplossing samen met de klant . Ben al jaren klant bij de groot en nog steeds dik te vreden

Heel fijn geholpen door Luke, die fijn met ons mee dacht over het plaatsen van een dubbele bediening. Het moest een lesauto worden. Zo hebben wij tijd bespaard en werd onze lesauto afgeleverd met dubbele bediening! Bedankt. Fijne service.

Netjes ontvangen en alles goed geregeld

Weer superfijn zaken gedaan met Sjoerd

Ik kwam 2 weken geleden om een onderhoudsbeurt af te spreken voor mijn auto. Even een rondje gelopen door de showroom, daar stond een schitterende Skoda Enyaq Coupe te stralen!! Sjoerd vroeg, even een proefritje maken? Na een mooi rondje was ik eigenlijk wel heel enthousiast!! Sjoerd heeft een nette offerte gemaakt en we hebben diezelfde dag de auto gekocht.

Staan altijd voor je klaar

Super eerlijk en fijn geholpen!

Recent mijn Peugeot 208 EV, gekocht. Voor mij de vuurdoop in elektrisch rijden. Alles werd super geduldig uitgelegd. Auto werd in topstaat en binnen een week afgeleverd. Zeer tevreden! Ritje vanuit Houten naar Meerkerk meer dan waard.