Snel en goed

Voor de eerste keer goede ervaring.

Goede service, fijne auto

Onlangs heb ik een tweedehands Skoda Fabia gekocht bij dit autobedrijf. Ik werd vriendelijk geholpen door eigenaar Paul Wilting. Mijn eigen auto kon ik inruilen voor een reëel bedrag. Tijdens de ritten die ik die dag maakte merkte ik op dat de brandstofpomp lekte en het storingslampje van de bandenspanning bleef branden. Ik heb hieromtrent contact gehad met dhr. Wilting. Na het vaststellen van het euvel werd de auto zonder plroblemen teruggenomen om het kostenloos te repareren en de storing te verhelpen. Een klein bedrag heb ik zelf betaald voor de distributieriem, zodat die de komende jaren niet meer vervangen hoeft te worden. Inmiddels rijd ik tevreden en met veel plezier in de Fabia. Een fantastische service van dit bedrijf. Nogmaals vriendelijk bedankt!

Top bedrijf!

Op korte termijn een afspraak maken is geen enkel probleem. Vakbekwame monteurs! Absolute aanrader.

Altijd goede service

Altijd gepaste goede persoonlijke service. Eerlijke diensten. Open en transparant. In 1 jaar, 3 garages gehad, en dit was de derde: 3x is scheepsrecht!

Prima autobedrijf

Heb er onlangs mijn banden laten vervangen. Afspraken goed gecommuniceerd, alles op tijd en naar verwachting. Wachten met wat te drinken, lectuur of kijken naar een muziekzender. Prima gewoon, aanrader.

Goede garage

Je wordt altijd correct en vriendelijk behandelthebben een goede service

prettig bedrijf om zaken mee te doen

Wij gaan al jaren met onze auto's naar deze garage voor APK en onderhoud. We worden altijd prima geholpen, en dat tegen een betaalbaar tarief.

Prima en betrouwbaar bedrijf

Ik zeg gewoon doen.

Niet de aangegegeven prijs voor banden opleggen

Vier nieuwe banden besteld bij een online bandenboer, deze zijn bij Wilting bezorgd. Bleken er al 2 dagen te liggen maar ik moest zelf bellen om daar achter te komen. Snel een afspraak kunnen maken en de banden zijn voor zover ik het kan beoordelen vakkundig gemonteerd. In plaats van de bij de bandenboer aangegeven € 17 per band mocht ik € 20 per band afrekenen. Beter dus om van te voren te bellen om te horen wat het werkelijk kost.

Uitstekende kwaliteit en service

Ik heb al vele jaren (en met verschillende auto's) positieve ervaringen met Autobedrijf Wilting.

APK, kleine beurt en bandenwissel

Bedankt voor het meedenken en maatwerk.

Goed georganiseerd bedrijf met gemotiveerde medewerkers.

Voor de eerste keer APK + onderhoud gedaan bij deze garage. Snelle afhandeling en tegen een zeer acceptabele prijs. Ik hoop en vertrouw op een langdurige relatie mbt het onderhoud van mijn Nissan.

IS GOED

ALLEEN BIJ DE REPARATIE NOKKENAS SENSOR BEREKEND , TERWIJL ER EEN JAAR GARANTIE OP DENIEUWE MOTOR IS . HEB IK OVERGEBELD EN WORDT PRIMA OPGELOST . HET BEDRAG 140,00 KUNT U OVERBOEKEN OP BANK NO NL27RABO0157868524 TNV J HEUSINKVELD , ZIE HET GRAAG OP MIJN REKENING TEGEMOET , MET VR GRT JAN

Snel, vriendelijk, goed werk

Vriendelijke mensen en leveren altijd prima werk af

Netjes en snel geholpen.

Keurig kunnen wachten op de reparatie. Reparatie sneller dan gepland.. Goeie koffie en wat een lieve hond..

Al jaren is mijn ervaring super oké. Zelfs

Al jaren is mijn ervaring super oké. Zo goed dat ook vrienden van mij hun auto toevertrouwen aan garage Wilting.

Service is goed, aan te bevelen voor andere

Super snelle professionele afhandeling

Mijn APK was snel geregeld.

Nette Garage .Vriendelijk Personeel.

Goed werk geleverd, prima garage. Nette bediening.

Perfecte service

Gewoon een vertrouwd adres voor je onderhoud

Altijd prima service

Goed advies en prima onderhoud

Meer dan 21 jaar klant.

Fijne mensen. Betrokken en meedenkend. En als iets een keer niet gaat zoals je had gedacht dan vinden we altijd een goede oplossing.

Ik had gebeld voor een kapotte lamp, en ik mocht gelijk komen. Super goede service.

keurig geholpen

keuring bracht wat mankementen aan het licht, die pech kun je wel eens hebben. Reparatie daarvan zo eigenlijk apart ingepland moeten worden, maar werd tussendoor gedaan ivm vakantie plannen, TOP !!

Je belt en ze staan klaar voor je

Frank is een zeer prettig persoon om mee te onderhandelen en om afspraken te maken. Je belt en hij probeert je te helpen. No nonsens en wat recht is is recht en wat krom is is krom. Duidelijke taal. Wij zijn zeer tevreden over hun werkwijze.