Prima service, snel en beleefd, met dank

Prima service, snel en beleefd, met dank

Alles perfect.

Snel afhandeling en zeer goede service.

Super geholpen

30 december hier een 2e auto gehaald voor erbij! Super goed geholpen en vriendelijke mensen! Zeker een aanrader.

Als altijd, alles weer prima in orde

is oke

dit bedrijf is voor mij oke .

De service is altijd geweldig.

Wij komen al heel lang bij dit autobedrijf. We worden altijd heel goed geholpen. Geweldige service en vooral altijd eerlijk. Kun je niet van ieder bedrijf zeggen. Bij Paul Wilting 100% eerlijk.

Prima in een woord

Volgende beurt maak ik graag weer een afspraak. Alles netjes op orde!

Plezierige, vakkundige en zakelijk correcte benadering.

Ook goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ik ben al jaren klant en word prima geholpen

Altijd goede service

Vriendelijk, en vakkundig , prima

Top edrijf

Zeer klantvriendelijk bedrijf met professionele medewerkers.

goede, voor ons nieuwe garage

Duidelijke communicatie, houden zich aan hun afspraken, vriendelijk.

Uitstekende service

Wielenwissel gedaan naar winterbanden, goede prijs, snelle service en de andere wielen daar kunnen laten voor redelijke prijs

Prima geholpen

Zie boven

Altijd vriendelijk en tijd voor de klant . Zullen altijd kijken wat het voordeligste is voor de klant.

Goede seevice.goede materiale worden gebruikt

Goede en duidelijke afspraken

Toppers

Zeer goed geholpen met snelle reparatie

Zoals altijd ben ik weer uitstekend geholpen met APK en reparatie. Dit autobedrijf is deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk.

Zoals hierboven al genoemd, een prima garage met goede service

Prima maar het is even wennen, koeltjes.

Afspraak gemaakt voor kleine beurt en apk keuring, 9.00 uur brengen, ca. 2 uur was opgegeven, als klaar wordt er gebeld, om 14.00 uur nog geen bericht zelf gebeld auto is klaar, ik ben op dit moment sterk van de auto afhankelijk ivm ziekte van mijn vrouw, beurt is prima gedaan jammer dat men niet even een belletje pleegt, terugbellen is tegenwoordig bij veel bedrijven een probleem!!!. Was voor mij ook de eerste keer bij deze garage, alles een beetje wennen denk ik. Verder geen klachten.

Snel geholpen aan een nieuwe accu.

Gewoon gevraagd en gelijk geholpen.

Auto

Snelle goede service voor een schappelijke prijs..top!

Geweldig bedrijf Goede technische mensen Altijd vriendelijk Gratis advies De moeite waard

Totale service.

2 verhalen. Tijdje terug kwam ik met mijn auto plotseling tot stilstand. Multi-riem geknapt en blokkeert distributie-riem, dus einde motor: technisch total loss. Paul heeft een zelfde soort auto, voor mij betaalbaar, gezocht en geregeld en binnen 14 dagen reed ik weer. Autolampje kapot, niet door mij zef te vervangen. Even bellen en binnen een kwartiertje geregeld. Met dank ook aan Michel.

TOP.

Zeer goede garage.vakkundig personeel,nemen alle tijd voor je.prijs/kwaliteit verhouding is super.