prettig bedrijf om zaken mee te doen

Wij gaan al jaren met onze auto's naar deze garage voor APK en onderhoud. We worden altijd prima geholpen, en dat tegen een betaalbaar tarief.

Prima en betrouwbaar bedrijf

Ik zeg gewoon doen.

Niet de aangegegeven prijs voor banden opleggen

Vier nieuwe banden besteld bij een online bandenboer, deze zijn bij Wilting bezorgd. Bleken er al 2 dagen te liggen maar ik moest zelf bellen om daar achter te komen. Snel een afspraak kunnen maken en de banden zijn voor zover ik het kan beoordelen vakkundig gemonteerd. In plaats van de bij de bandenboer aangegeven € 17 per band mocht ik € 20 per band afrekenen. Beter dus om van te voren te bellen om te horen wat het werkelijk kost.

Uitstekende kwaliteit en service

Ik heb al vele jaren (en met verschillende auto's) positieve ervaringen met Autobedrijf Wilting.

APK, kleine beurt en bandenwissel

Bedankt voor het meedenken en maatwerk.

Goed georganiseerd bedrijf met gemotiveerde medewerkers.

Voor de eerste keer APK + onderhoud gedaan bij deze garage. Snelle afhandeling en tegen een zeer acceptabele prijs. Ik hoop en vertrouw op een langdurige relatie mbt het onderhoud van mijn Nissan.

IS GOED

ALLEEN BIJ DE REPARATIE NOKKENAS SENSOR BEREKEND , TERWIJL ER EEN JAAR GARANTIE OP DENIEUWE MOTOR IS . HEB IK OVERGEBELD EN WORDT PRIMA OPGELOST . HET BEDRAG 140,00 KUNT U OVERBOEKEN OP BANK NO NL27RABO0157868524 TNV J HEUSINKVELD , ZIE HET GRAAG OP MIJN REKENING TEGEMOET , MET VR GRT JAN

Snel, vriendelijk, goed werk

Vriendelijke mensen en leveren altijd prima werk af

Netjes en snel geholpen.

Keurig kunnen wachten op de reparatie. Reparatie sneller dan gepland.. Goeie koffie en wat een lieve hond..

Al jaren is mijn ervaring super oké. Zelfs

Al jaren is mijn ervaring super oké. Zo goed dat ook vrienden van mij hun auto toevertrouwen aan garage Wilting.

Service is goed, aan te bevelen voor andere

Super snelle professionele afhandeling

Mijn APK was snel geregeld.

Nette Garage .Vriendelijk Personeel.

Goed werk geleverd, prima garage. Nette bediening.

Perfecte service

Gewoon een vertrouwd adres voor je onderhoud

Altijd prima service

Goed advies en prima onderhoud

Meer dan 21 jaar klant.

Fijne mensen. Betrokken en meedenkend. En als iets een keer niet gaat zoals je had gedacht dan vinden we altijd een goede oplossing.

Ik had gebeld voor een kapotte lamp, en ik mocht gelijk komen. Super goede service.

keurig geholpen

keuring bracht wat mankementen aan het licht, die pech kun je wel eens hebben. Reparatie daarvan zo eigenlijk apart ingepland moeten worden, maar werd tussendoor gedaan ivm vakantie plannen, TOP !!

Je belt en ze staan klaar voor je

Frank is een zeer prettig persoon om mee te onderhandelen en om afspraken te maken. Je belt en hij probeert je te helpen. No nonsens en wat recht is is recht en wat krom is is krom. Duidelijke taal. Wij zijn zeer tevreden over hun werkwijze.

Goed service en klantvriendelijk

Goed en deskundig, we zijn al jaren klant en nog steeds heel erg tevreden

Goede, snelle en fijne service

Top bedrijf, denken met je mee en je word snel geholpen met een probleem(auto) ook al hebben ze het druk

Afspraken prima nagekomen

Vriendelijk en snel.

Airco van mijn Renault werkte niet meer correct. Na een telefoontje kon ik direct even langskomen waarna ze er naar keken. Na het bijvullen en resetten reed ik na een uurtje weer naar buiten met een werkende airco. Vriendelijk en meedenkend personeel, tevens een nette werkplaats.

Bedrijf die goede service geeft en oog heeft voor de klant

Goede steun geweest bij aankoop van onze auto. Bereid om mee te denken in oplossingen.

Fijn bedrijf

Alles volgens afspraak gefixt, kosten vielen zelfs lager uit als beraamt, ik kom er al meer dan 20 jaar over de vloer met diverse merken auto’s altijd naar volle tevredenheid.