Het woord “uitstekend” alleen , zegt genoeg.

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit is top.

Top volgens afspraak !

Keurig eerst kostenraming gemaakt . Werkzaamheden vielen goedkoper uit dan gepland. Duidelijke uitleg wat precies is gedaan.

Uitstekend geholpen

Zoals alle andere keren goed geholpen door autobedrijf Paul Wilting. Goed meegedacht, snel geholpen, sms ontvangen dat reparatie klaar was. Gewoon prima.

Gewoon prima!

Apk netjes uitgevoerd

Onze auto rijdt weer als een zonnetje en koelt als een Liebherr

Duidelijke communicatie en goede uitleg over de noodzaak en kosten van de reparatie. Altijd vriendelijk en rustig te woord gestaan door Paul! Ik vind het een fantastische garage. Alles straalt professionaliteit met oog voor kwaliteit uit!

Snel en vakkundig geholpen

'S ochtends gebeld dat ik een lekke band had, de auto kunnen brengen en eind van de dag twee nieuwe banden erop en weer veilig op weg. Dankbaar voor de service!

Snel en vriendelijk geholpen

Ik kreeg hier meteen het gevoel dat men verstand van zaken heeft, en dat mijn Renault hier in goede handen zou zijn.

Hun servies is uitstekend

Ik ben all 24 jaar klant of deze auto bedrijf . Twee keer auto gekocht en altijd reparaties gedaan. Ik vindt de eigenaar en personeel heel deskundig, en vriendelijk .

altijd goed geholpen en vriendelijk

gewoon goed

Precies zoals het moet, doen wat je vraagt! Vertrouwd!

APK Keuring uitgevoerd

APK Keuring uitgevoerd.

Super service

Super service

Prima service. Vakmensen

Snelle en goede service.

Al tientallen jaren klant bij autobedrijf wilting. Altijd keurig behandeld.

Aardige mensen!!

De auto was klaar in ongeveer een klein anderhalf uurtje. En hele aardige mensen. Zeker aan te bevelen.

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Kundige en vriendelijke service !!!

Correcte behandeling en service.

Super!!!!

Netjes en snel geholpen!

uitstekend bedrijf

je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen

Snel, deskundig en servicebereid.

Directe professionele en klantvriendelijke hulp bij het probleem.

Super goede ervaring Waar je nog eerlijk word behandeld Een dikke 10

Klantvriendelijk tegen scherpe prijs

Na de nodige km een grote beurt incl de jaarlijkse APK. Auto weer top fit. Bedankt autocrew, Tot over 6 mnd voor onze andere Avensis.

Fijn en snel geregeld

Mijn aanvraag voor de kentekenplaat voor een aanhanger was binnen 2,5 uur geregeld.

Snelle en prima service