Fijn, fijne instructeurs, veel geleerd, gewoon goed!

Zie titel.

Zijn allemaal toppers

super tevreden

heb genoten van mijn lessen had erg snel mijn rijbewijs

goede gasten, weten wat ze doen en zeggen

ik ben prima tevreden over Frans en de rest

Helemaal top!

Super fijn, gezellig en vooral leerzaam. Durf nu zelfverzekerd in de auto te stappen straks

Veel gedaan, veel geleerd en ik 1keer geslaagd!

Alle instructeurs zijn heel behulpzaam en helpen je graag. Elke instructeur heeft zijn/haar eigen manieren van het aanleren. In het begin kan dit bot overkomen, maar uiteindelijk willen ze dat ook jij in 1 keer gaat slagen!

Goede ervaring

Goede aandacht en fijne begeleiding gewoon top

Professionele en vriendelijke rijschool

Ik heb in 1 dag het E achter B rijbewijs behaald door deze goede rijschool. De instructeur was vriendelijk, duidelijk en gaf je een goed gevoel. Situaties worden rustig en goed uitgelegd. Enorm bedankt!

Helemaal top.

Verschillende instructeurs allemaal aardig en goed.

Veel geleerd, met veel geduld

Mijn rijleraren hebben geduld met mij gehad, dat was erg fijn. Soms wisten ze niet zo goed hooe om te gaan met iemand die faalanstig en snel overweldigd is, maar ik heb desondanks een goeie ervaring gehad. En in een keer geslaagd! Bedankt :)

Gezellige en leerzame rijlessen!

Spoorenberg is een gezellige en goede rijschool. Je heb veel instructeurs wat wel prettig is. En ze proberen zo veel mogelijk tijd voor je in te plannen!

Alles was perfect geregeld! Een dikke tien voor verkeersschool spoorenberg

Alles perfect

Hele goede rijlessen gehad met heel veel verschillende waardevolle tips. En in 1x geslaagd!

super

in 1 x alles geleerd wat ik nodig had. mensen die er verstand van hebben zeer tevreden kan het bedrijf iedereen aanraden. gr jan

super...!

Super leerzaam maar ook een geintje in de lessen maakt het totaal compleet..!

Erg fijn

Een zeer leerzame opleiding gevolgd bij deze rijschool

Ik heb een opleiding gevolgd bij verkeersschool Spoorenberg. Eerst een avond theorie en daarna de praktijk en alles sloot goed op elkaar. En daarna examen en in 1x geslaagd

Toprijschool

Super instructeur, leerzame en gezellige lessen.

Top tijd!!

Had was een geweldige tijd met rijinstructeur frans. Goede uitleg, op een rustige manier en duidelijk.

Prima opgeleid door Frans Spoorenberg

Goede begeleiding tijdens zowel theorie als praktijk

Top.

Examinator was makkelijker dan de meneer waar ik les van kreeg op de dag. Al met al top!

Erg goed

Prettige en ontspannen lessen

1 dagje cursus en examen aanhanger E achter B. Goede en duidelijke instructie en logische vollegorde van oefeningen en behendigheden gehad. Verder zo gemoedelijke mogelijke cursusdag gehad

In 1 keer geslaagd.

Top rijschool. In 1 keer geslaagd! Voldoende lessen gehad. Goede begeleiding. Alle instructeurs zijn ontzettend vrolijk en aardig. Ik raad deze rijschool ontzettend aan.

Leon is een topper, zeer relaxt en stelde me goed op me gemak en gaf me veel zelfvertrouwen.