Goede begeleiding

Duidelijk en toegewijd ik ben tevreden

Prettige instructeur met veel ervaring geduld, het is een intensieve dag met veel oefenen. Zeker na 30 jaar, om weer te moeten rijden zoals het hoort.

Erg prettig

Goede instructeurs, veel van ze geleerd

Sterk team

Motorrijbewijs in 1e gehaald, mede door de begeleiding van deze toppers , goed team

Goede cursus en juiste uitleg

Zowel mijn theorie als praktijk brommer gedaan. Verliep soepel . En ben blij met de begeleiding van Spoorenberg

Vriendelijk, behulpzaam maar vooral leerzaam!

Goeie ervaring. Flexibel, behulpzaam en altijd bereikbaar. Op naar het volgende rijbewijs!

Super goede rijschool!

Super fijne instructeurs!

Goed, kundig en duidelijk

Goede rustige instructeur.

Lange wachttijd maar wel gezellig altijd

Ik moest 3 maanden wachten voordat ik her examen moest doen

Leuke, gezellige cursus. Super geregeld met afrijden.

De lessen waren erg duidelijk, goed en gezellig, het doordraai systeem van instructeurs werkt echter denk ik in het begin niet heel goed dus ik zou voortaan bijvoorbeeld de eerste 10 lessen met een vaste instructeur doen zodat je de besturing van 1 iemand leert en vanaf daar doordraaien zodat je gewent raakt aan een nieuwe gezichten. Voor de rest was de communicatie en de rest uitstekend

De rijtrainingen OGS van Frans Spoorenberg overtroffen mijn verwachtingen! Vriendelijk, praktisch en een ervaren, geduldige instructeur maakten mijn ervaring positief. Goede terugkoppeling droeg bij aan mijn zelfvertrouwen. De persoonlijke benadering maakte me geen leerling, maar een gewaardeerd individu. Dank aan Frans voor de fantastische ondersteuning. Een aanrader voor iedereen die zoekt naar professionaliteit en positiviteit tijdens het leerproces!

Super rustig en duidelijk geholpen

Ik zou zeker terug naar de heren gaan! Ze doen dit met veel plezier. En leggen alles duidelijk uit.

Super leuk, goeie uitleg en aardige instructeurs

Fijn

Door het rijden met verschillende instructeurs vond ik het makkelijker om mijn examen in te gaan, aangezien ik altijd moest wennen aan andere personen naast mij in de auto

Geweldige rijschool!

Ik heb mijn Moto rijbewijs gehaald bij Verkeersschool Spoorenberg. Ik ben uiterst positief over de manier van les en de begeleiding op maat. De leraren wisten mij goed te motiveren en hadden praktische tips om helemaal klaargestoomd te worden voor het rijexamen (beide in 1 keer gehaald!). Ik zou het iedereen aanraden om de rijopleiding bij deze rijschool te volgen!

Super vriendelijk en snel mijn rijbewijs gehaald

Ik ben zeer tevreden over de rijschool. Goede communicatie en vriendelijke instructeurs die er alles aan doen om je te laten slagen. Het is mij in 1 keer gelukt en daar mag ik Spoorenberg voor bedanken.

Fantastische en leerzame dag voor mij geweest

Een leuke en leerzame dag gehad mede dankzij Tom, goed opgeleid waardoor ik gelukkig in 1 keer slaagde. Aanrader voor iedereen die zijn of haar aanhanger rijbewijs wil halen!

Helemaal top gewoon

Super bedankt voor de top lessen die ik heb gehad jan en ton had het snel onder de knie, Echt super blij als ik 10 sterren kon geven deed ik dat zulke toppers gewoon!!

Goed!

Je word vanaf het begin bij het aanmelden al goed geholpen bij alle stappen. En op de examen dag zelf word je ook duidelijk en professioneel begeleid. Over het algemeen een goed en tevreden gevoel.

Fijne rij instructeurs, rustig, duidelijk en goede uitleg

Duidelijk in de lesplanning. Fijne instructies, duidelijk. Nemen tijd voor de aandachtspunten.

Zeker aan te raden!

Ik heb hele fijne lessen gehad bij de rijschool, en je merkt bij iedereen die er werkt echt het beste met je voor heeft. In 1 keer geslaagd met volle vertrouwen voor mijn A rijbewijs.

Geweldige rijschool

Ontzettend duidelijke communicatie,!! Vriendelijke geduldige instructeurs, En een super service

Snel, flexibel en goed

Goede duidelijke lessen, zeer flexibel en meedenkend met cursist.

Top mensen

Hele leuke mensen die je goed en duidelijk lesgeven je snapt alles en tis een grote gezelligheid Bedankt: Olav, Nicole, Vince, linn en Kees!!