Relaxed

Super leraren en een fijne omgang

Prima begeleiding

Goede instructies van zowel praktijk als theorie. BE rijbewijs in één dag in de pocket.

Helemaal prima

Heel goed, alles werd duidelijk uitgelegd en ik wist wat ik moest kunnen/weten om te slagen.

een fijne rijschool die de theorie goed weet te vertalen naar de praktijk.

een zeer prettige samenwerking, de instructeur weet de theorie te koppelen aan de praktijk en maakt deze inzichtelijk. tevens de tips die je krijgt tijdens de les helpen je echt verder. mijn complimenten. ze hebben mijn echt top begeleid in het E achter b lessen een goed bestede dag met heel veel tips en trick super gedaan. een aanrader deze school.

Top rijschool !

Top rijschool

Goed georganiseerd

Goed geregeld en goede communicatie. Instructeurs behulpzaam en altijd "straight to the point" om duidelijk te maken wat beter kan.

Heb een hele goede ervaring gehad met Spoorenberg.

Je werd elke les heel goed geholpen in de momenten dat het nodig was, maar ze wisten ook precies wanneer je het wel alleen kon. Ik heb elke keer weer opnieuw leerzame rijlessen gehad.

Super goed

Hele fijne rijlessen en instructeurs, als je een x niet kan rijden kan het makkelijk opgelost worden. Hele fijne rijschool!

Fijne en professioneel

Spoorenberg bezit over een leuk team van instructeurs die weten wat jij nodig hebt om te slagen.

Een geweldige ervaring met en veel geleerd.

Les gehad van een vakbekwame rij-instructeur die me de fijne kneepjes wat betreft het rijden met een aanhangwagen heeft geleerd. Niet te vergeten, de heerlijke lunch. Ton bedankt

Top rijschool

Ik vond het een top rijschool alle instructeurs zijn vriendelijk en ze geven echt goed les

Persoonlijke benadering en duidelijk uitleg

Ik heb een dagcursus gevolgd voor mijn BE rijbewijs. Het was een gezellige dag waarin ik duidelijke uitleg heb gekregen over alle facetten van de aanhanger en goede persoonlijke coaching qua rijden. En als kerst op de taart ben ik dezelfde dag geslaagd!

Super rijschool

Super rijschool, leuke instructeur…

Snel en goed

Fijne rijschool en vriendelijk personeel, in 1x geslaagd zonder twijfel in de auto gestapt. Toppers zijn het

Bij Spoorenberg heb je verschillende instructeurs, en je mag eventueel aangeven met welke instructeur je graag wil rijden. Dat vond ik persoonlijk heel fijn! Ik vond de lessen, de informatie en de feedback van de instructeurs (voornamelijk Jeroen en Leon) altijd heel leerzaam en het rijden zelf was vaak ook gezellig. Ik ben in één keer geslaagd, bedankt toppers!

Hele duidelijke en leuke lessen

De lessen waren altijd heel duidelijk en iedereen was altijd heel aardig!

Ton heeft me uitstekend voorbereid op het examen rijbewijs e.

Geslaagd!

Een uitstekende rijschool!!!

Een zeer duidelijke en leuke instructiedag met als resultaat een geslaagd examen. De voorbereiding naar het examen toe was leerzaam .

Toppers!

Super goed begeleid. Hele leuke en leerzame lessen gehad. Zal het iedereen aan raden

Goed aanhanger leren rijden

Ik wilde mijn BE rijbewijs halen. Reed al vaker met lichtere trailers dus vooral de bijzondere verrichtingen waren nieuw. Goede tips gekregen, rijinstructeur was geduldig (was niet altijd even handig) en in 1 x geslaagd.

Ben geslaagt en die me heb beleid was top

In 1x geslaagd

Ik ben in 1x geslaagd. Dit door de goede rijlessen bij sporen erg.

Een gezellige leerzame dag

Heb een cursusdag voor een aanhanger rijbewis gehad, en vond dat alles heel goed werd uitgelegd

Gewoon Top

Mijn instructeur was echt een heel vriendelijke man, correct, eerlijk en zeer duidelijk. Hij heeft me de tools gegeven die ik nodig had waar ik me zelfs niet eens bewust van was. Super tips geleerd. Top rijschool

Super leuk

Ze hebben me heel erg goed geholpen en alles goed uit gelegd. Tot over een half jaar voor me rijbewijs