Top bedrijf vooral Roy is en topper

Toppers allemaal helpen super goed

Beste verkeersschool van Nederland!!

Wat een toppers bij Verkeerschool Spoorenberg! Alles is heel goed georganiseerd en super goede instructeurs!

Leuke rij-instructeurs en duidelijke lessen!

Goede rijschool!

Geweldig!!!!

De medewerkers van Spoornberg hebben mij helemaal klaar gestoomd voor het praktijkexamen van de auto en ben dan ook vandaag geslaagd. Ze hebben me heel erg goed begeleid en gerust gesteld. Echte toppers !!!!

Positieve en leerzame ervaring

Goede kwaliteit rijlessen met een prettige veilige sfeer. Gestructureerd, strikt, duidelijk, geduldig en efficiënt Prettige positieve feedback, vriendelijk en betrokken Ton je bent een topper :) Bedankt

Super veel geleerd

Veel geleerd en geven je de ruimte als je iemand of iets niet prettig vind.

Vriendelijk,zeer leerzaam,Duidelijk het was echt fantastisch.blij dat ik nu mijn motor rijbewijs heb.mijn dank is zeer groot.

Goede instructeur met duidelijke uitleg en kennis van de routes.

Wat een geduld!

Fijne rijschool met ervaren instructeurs! Ze stellen je op je gemak en na 2 dagen geslaagd voor mijn BE rijbewijs! Bedankt toppers!

Duidelijke uitleg

Alles werd goed en rustig uitgelegd. Ik mocht 1000 keer de zelfde vraag stellen als ik het nog niet snapte. En dan werd het gewoon netjes nog een keer uitgelegd. De routes die we hadden geoefend kwam ook terug in mijn examen. Super fijn dat ik die dus al een keer gezien had.

Fantastisch!

Leuke rij-instructeurs, fijne tijden en goede administratief medewerkers. Altijd goed in te plannen met roosters en het twee uur achter elkaar rijden is top!

In 1 keer geslaagd mede door de duidelijke lessen

Gewoon de beste, en duidelijk .

Goede uitleg , kan niet mis. Fijne mensen . Ervaren school . Aanrader !

Goede rijlessen

Leuke instructeurs goede les

Een hele fijne dag gehad .instructeur was heel goed en duidelijk

top top top! in 11 lessen rijbewijs gehaald!

Toppers die weten waar ze t over hebben

Hele fijne mensen die me goed de weg op hebben geholpen

Uitstekende theoriecursus, duidelijke en ervaren rijinstructeurs!

De theoriecursus was uitstekend, waardoor ik in één keer slaagde. De rijinstructeurs geven heel duidelijk aan wat er moet gebeuren en de sfeer is goed. Ik beveel deze rijschool van harte aan!

Een leuke, gezellige en leerzame rijschool.

Elke week 2 uurtjes rijles, had het erg naar mijn zin. Je leert rijden op een leuke manier met instructeurs waarmee je een leuk praatje mee kan maken. De instructeurs zijn stuk voor stuk aardig en hebben het beste met je voort. Je wordt goed begeleid door het proces van het autorijden en natuurlijk op je eigen tempo. Als je in de buurt van Edam-Volendam woont raad ik deze rijschool honderd procent aan.

Zeer goed!

Goede uitleg en voldoende geoefend voor het examen. Instructeur was prettig in de omgang. Daardoor zonder problemen het examen gehaald.

Goede rijschool met aardige en goed oplettende instructeurs

Ik heb mijn rijlessen bij Spoorenberg goed ervaren. Ik heb volgens mij alle instructeurs wel naast me gehad, maar dat zorgde er wel voor dat het niet vreemd meer was om een vreemde naast me te hebben tijdens het examen. Het kan soms wel lastig zijn dat de ene instructeur meer let op het één, en de ander wat anders weer belangrijker vindt, maar al met al goede instructeurs waar ik veel van heb geleerd en het ook nog gezellig mee heb gehad. Dankjulliewel Spoorenberg!

Super leuke lessen gehad, alle instructeurs stuk voor stuk top!

Kwaliteit

Positief, meerdere meningen van verschillende instructeurs, meedenkend, makkelijk in het plannen. Al met al een goede rijschool!

Pesoonlijke aandacht om het doel te breiken

In 1 dag mijn BE rijbewijs gehaald. Goede aandacht en tips tijdens de les.

Kan niet beter!

Beste uitleg van de beste instructeur gehad