Goede rijschool met aardige instructeurs. Alles goed geregeld!

Geweldig!

Super gezellige maar vooral ook leerzame dag gehad. Met als eind resultaat aanhanger rijbewijs in de pocket. Super bedankt!

Kundig en ontspannen

Ik ben erg blij dat ik toch doorgegaan ben met lessen .

Ik besef heel goed dat ik geen model leerling was en regelmatig fouten maakte. Afbrekende kritiek van de instructeur verergerde de situatie, maar opbouwende kritiek gaf mij meer zelfvertrouwen. Ik waardeer het geduld dat men met mij heeft gehad en de goede raad die ik kreeg.

Geweldig goede rijschool met gezellige lessen!

Iedere keer keek ik uit naar de rijles. Het is geen een les niet leuk geweest. Altijd hard gelachen en een super gezellig praatje gehad. Daarnaast ook een hele goede begeleiding! Ik ben zéér tevreden. Bedankt Verkeersschool Spoorenberg!!

Geweldig!

De rij instructeurs, de mensen op kantoor, de medewerkers en het hele bedrijf is top! Ze nemen de tijd en geduld mee in je rijlessen. Staan springen als je weer de auto in mag met Spoorenberg! Super leuke rijschool, hele goede rij instructeurs! Zou graag nog afentoe een rondje mee willen rijden! XD

Een rijschool die 100% geeft en er alles aan doet je zo goed mogelijk te helpen.

Gezellig

Hele lieve en gezellige intructeurs, Vooral Leon en Roy!

Zeer goede instructeur, leuke dag en goed resultaat.

Mijn ervaring is zeer positief. Ik heb een leuke dag gehad met een zeer goed instructeur. Hij heeft mij perfect voorbereid op mijn examen dat later die dag volgde. Het examen verliep daardoor erg soepel en ik slaagde gelijk.

Een prettige en leerzame ervaring

Veel geleerd in een ongedwongen sfeer

Een betrokken rijschool die met mij meedenkt !

Zeer positieve ervaring gehad met rijschool Spoorenberg! Erg tevreden over de lessen en de goede service ! Alles werd geregeld ! Groet Marco Plat

Geweldige ervaring

Spoorenberg is een rijschool waar goed leren rijden en gezelligheid hand in hand gaat. Ze leren je binnen no-time hoe je veilig, zelfstandig en vlot kan rijden. Daarnaast gaat het inplannen van je lessen heel soepel en zijn ze altijd bereikbaar. Maar het grootste compliment is wel voor de instructeurs zelf, waarmee je altijd een gezellig praatje kan maken!

Zeer goede begeleiding, duidelijke uitleg en ruime aandacht voor de bijzondere verrichtingen.

Ik ben blij dat ik voor Spoorenberg heb gekozen. De instructeur was zeer kundig en prettig in de omgang. Goede opzet van de rijlessen waarbij de instructeur goed door had waar nog extra aandacht nodig was.

Zeer fijne ervaring

Binnen 5 maanden mijn rijbewijs gehaald bij Spoorenberg, erg vriendelijke en goede instructeurs en een hele fijne service!

Leuk en professioneel bedrijf

Door de leuke en goede begeleiding van Ton Spoorenberg heb ik in 1 dag mijn BE rijbewijs weten te halen. Ik zou Spoorenberg absoluut aanbevelen bij vrienden en bekenden etc.

Het was gezellig

Instucteur was super aardig en gezellig, mjjn instrictiese was ook super lief

Makkelijk

Goede instructeurs, geen problemen en vlot geslaagd!

Ik heb onwijs goede begeleiding gehad. Ton was zeer geduldig en nam alle tijd om mij alles zo goed mogelijk uit te leggen. Daarnaast was er ook tijd voor gezelligheid. De uren vlogen voorbij en met de goede en duidelijke uitleg geslaagd in 1 keer voor mijn BE rijbewijs. Bedankt

Goeie uitleg, Rustige uitstraling van de instructeurs. Gewoon top!

Passend maatwerk, gewoon heel goed

Bleek al heel snel heel goed te gaan, alles hierop aangepast. Rustig naar examen toegewerkt en in 1 keer geslaagd!

Blij

Goede uitleg, gemoedelijke sfeer, positief eindresultaat.

Instructeurs bij spoorenberg zijn toppertjes

Alles is goed geregeld!

Perfect!

Altijd fijne rij instructeurs, goede begeleiding en in 1 keer geslaagd!

Fijne communicatie, duidelijke instructies en een goed vertrouwen! Alles wat je nodig hebt voor het behalen van diversen rijbewijzen.