Alles was perfect geregeld! Een dikke tien voor verkeersschool spoorenberg

Alles perfect

Hele goede rijlessen gehad met heel veel verschillende waardevolle tips. En in 1x geslaagd!

super

in 1 x alles geleerd wat ik nodig had. mensen die er verstand van hebben zeer tevreden kan het bedrijf iedereen aanraden. gr jan

super...!

Super leerzaam maar ook een geintje in de lessen maakt het totaal compleet..!

Erg fijn

Een zeer leerzame opleiding gevolgd bij deze rijschool

Ik heb een opleiding gevolgd bij verkeersschool Spoorenberg. Eerst een avond theorie en daarna de praktijk en alles sloot goed op elkaar. En daarna examen en in 1x geslaagd

Toprijschool

Super instructeur, leerzame en gezellige lessen.

Top tijd!!

Had was een geweldige tijd met rijinstructeur frans. Goede uitleg, op een rustige manier en duidelijk.

Prima opgeleid door Frans Spoorenberg

Goede begeleiding tijdens zowel theorie als praktijk

Top.

Examinator was makkelijker dan de meneer waar ik les van kreeg op de dag. Al met al top!

Erg goed

Prettige en ontspannen lessen

1 dagje cursus en examen aanhanger E achter B. Goede en duidelijke instructie en logische vollegorde van oefeningen en behendigheden gehad. Verder zo gemoedelijke mogelijke cursusdag gehad

In 1 keer geslaagd.

Top rijschool. In 1 keer geslaagd! Voldoende lessen gehad. Goede begeleiding. Alle instructeurs zijn ontzettend vrolijk en aardig. Ik raad deze rijschool ontzettend aan.

Leon is een topper, zeer relaxt en stelde me goed op me gemak en gaf me veel zelfvertrouwen.

zeer makkelijk en goede duidelijke lessen

alles rondom werd snel en goed geregeld en de lessen waren duidelijk en goed te volgen

Top ervaring

Rijschool luistert goed naar de wensen, en probeert dan zo goed mogelijk om aan deze wensen te voldoen. Vriendelijk personeel en de rijlessen werden als erg prettig ervaren.

Goede rijschool, met goede instructeurs

Goede instructeurs die je goed klaarstomen voor het examen. Ook was het fijn dat je zonder problemen kon wisselen van lestijden.

GEWELDIG!

Mijn ervaringen zijn positief, de begeleiding vooraf was goed dit kwam mede door Frans. En op de dag zelf ben ik heel goed begeleid door Roy. Ik zou deze rijschool zeker aanraden.

Duidelijk en eerlijk.

Na elke les duidelijke en eerlijke feedback waar je het meest van leert! Hele fijne lessen gehad.

Top rijschool

Spoorenberg heeft goeie instructeurs. De rijlessen zijn goed en ze weten precies wat je wel en niet kunt. Ze hebben een snelle service en denken met je mee. Ik zou iedereen aanbevelen om bij Spoorenberg te gaan lessen.

Heel erg goed

De theorie cursus en praktijk les hebben mij heel erg veel geleerd waardoor ik geslaagd ben.

Goede uitleg Duidelijk Gecorrigeerd op fouten Goede oefenroute en omdebeurt aan de leiding

Eerste keer gezakt voor mijn scooterrijbewijs en er werd gelijk plek voor mij gezocht. Nu 4 weken later ben ik geslaagd

Goede begeleiding!

Scooter lessen heel goed en duidelijk gegeven en uitgelegd. Geduldig ook! Dat heeft geleid tot slagen in 1x!

Gezellig! Veel geleerd in korte tijd

Ik heb een gezellige dag gehad met Leon. Best pittig om de hele dag te rijden maar het is voorbij gevlogen. De les is erg duidelijk en er is genoeg herhaling van alle bijzondere verrichtingen en examen vragen. Een top lunch zodat je met goed gevulde maag het examen in kan.