Top geregeld alles

Supergoed bedrijf

Geweldig en snel m’n rijbewijs gehaald

Erg fijne rij school. Ik heb in 4 weken m’n rijbewijs gehaald en heb dat als een prettige tijd ervaren. Erg prettig team en meedenkend. Als je ergens last van hebt kan je het gewoon zeggen en dan los je het samen op.

Ervaren en uitstekende instructeur

Goede en aardige rij instructeurs en ze hebben me alles goed geleerd.

Zeer goede verkeersschool

Lieve, goede, geduldige mensen die je leren autorijden

UItstekend

- Betrokken instructeurs tijdens de lessen en de examens. - Duidelijke en eerlijke communicatie. - Makkelijk lessen in te plannen, schema van meerdere weken was snel kenbaar en passend op mijn gewenste dagen. - Beide AVB en AVD in 1 poging behaald.

Geduldig en erg kundig

Prima begeleid tijdens de motorlessen. Zijn eerlijk als je nog niet klaar bent voor examen waardoor je pas opgaat als je er echt klaar voor bent en meer slagingskans hebt.. Toppers!

Super!

Heel fijn begeleid! Goede en duidelijke uitleg maar voor tijd en aandacht. Goede tips en tricks. Bedankt!

Fijne rijlessen met goede instructeurs en een leuke sfeer

De simulator lessen vooraf waren erg handig en de theorielessen waren zeer leerzaam. De rijlessen heb ik ervaren als leuk en duidelijk. Elke keer een andere instructeur, waardoor je aan verschillende personen went. De instructeurs waren aardig en zeer duidelijk. Alles was netjes geregeld en zeker een aanrader! Hartstikke bedankt voor alles!

Top ervaring!

BE dag cursus met Leon. S’morgens wordt je uitgelegd hoe je dag er uit gaat zien en gelijk aan de bak. Alle theorie wordt je duidelijk verteld. Leon zei al gauw dat hij de volste vertrouwen had, en het een simpel dagje zou worden zolang ik de rust maar bewaarde en niet te snel wou. Eindstand geslaagd in 1 x

Uitstekende begeleiding

De BE-cursusdag (incl aansluitend examen) gevolgd. Zeer tevreden over de begeleiding. De instructeur (Ton in mijn geval) weet snel en duidelijk de pijnpunten bloot te leggen, waardoor er voldoende tijd is om daar aan te werken. Ook de theoretische punten worden duidelijk uitgelegd. De opzet van de dag is ook prettig. Eerst een paar uur les, dan een kopje koffie met wat theorie, dan weer even praktijk, vervolgens lunchen, en tot slot nog even de laatste puntjes op de i met aansluitend het examen. Ik heb 16 jaar geleden mijn B rijbewijs (ook naar alle tevredenheid) bij Spoorenberg gevolgd en nu ook weer zeer tevreden. Als je in de omgeving woont zou ik absoluut Spoorenberg aanraden.

Fantastische dag veel geleerd

Heb veel geleerd om in praktijk te gebruiken dus een leerzame dag.

Leuke en leerzame rijlessen.

Ik raad Spoorenberg zeker aan, de rijschool bestaat uit hele leuke instructeurs die je goeie tips geven. Ik ben erg tevreden!

Leuk en gezellig

Goede instructies en instructeur. De instructeur deed alles goed uitleggen wat fout/ goed ging. En als je iets over het hoofd zag ging je het gewoon weer opnieuw doen

Deskundig

Vorige week mijn BE rijbewijs in 1 keer gehaald. Bij Spoorenberg zit je goed om snel en deskundig je rijbewijs te halen!

Alles was goed geregeld en duidelijk

Heel goed begeleid en zeer vriendelijk. Was echt prima geregeld

Een echte aanrader

Super fijne instructeurs, die professioneel en goed zijn. Ik heb met erg veel plezier gereden en zou het iedereen aanraden. Zoek je een goede rijschool waar veel persoonlijk aandacht geboden word dan zou ik zeker voor Spoorenberg kiezen Jongens bedankt voor alles!

Alles was goed geregeld en leuke instructeurs!

Super goede rijschool

Super goede rijschool met leuke instructeurs!

Aardige instructeurs die je graag willen leren autorijden.

Goede insturcties en uitleg, helpen je in elke situatie.

Ik vond het erg fijn om telessen bij spoorenberg de intructies werden goed uitgelegd en je werd goed voorbereid op je examen. Als er iets niet goed was of iets mis ging zijn ze er goed mee omgegaan en zochten ze altijd de beste oplossing voor je. Ik vond het leuk om bij jullie telessen en door jullie ben ik in 1 x geslaagd!

Super fijne hulp

RaNdY

Ik had een keer rijlessen auto geslaagd, bedankt met spoorberg, ik voelde heel goed rijdende rusten geleerd en ik was echt heel blij,

Zeer goed, goede communicatie en uitleg.

De rijlessen verliepen eigenlijk altijd wel goed, nooit problemen gehad. Enigste kleine detail was de planning, (ook mede door corona) in de planning veranderde nog hier en daar wel eens wat terwijl het het niet goed uitkwam qua school, nogmaals, dit kan ook mede veroorzaakt zijn door de pandemie. Maar in het algemeen, de rijlessen waren zeer goed en de lesauto was ook prima om in te rijden