perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Mensinck staat voor Kwaliteit, betrouwbaarheid en vakmanschap in combinatie met persoonlijke betrokkenheid. \r\n\r\nDeze slogan hebben ze in mijn situatie goed bewezen!\r\n\r\nIn mei 2016 heb ik een Touareg gekocht bij Auto Mensinck, een hele nette auto met weinig kilometers.\r\nNa een korte tijd was er een vreemde ratel te horen bij het starten van de auto. Mensinck gebeld, en zij hebben dit heel netjes opgelost met een leenauto en een goede service! \r\nEen halfjaar na de aankoop van de auto ging de auto dermate stuk dat hij niet meer voor of achteruit ging. Mensinck gebeld en zij hebben toen wederom weer uitstekende service gegeven(nieuwe versnellingsbak).\r\n\r\nKortom ik beveel Auto Mensinck aan omdat ze een uitstekende service verlenen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over ontvangst, inruilprijs oude auto,aankoop nieuwe gebruikt auto en afhandeling.top

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat als je een auto hebt gekocht die niet aan je verwachtingen voldoet? Ondank dat ik dit pas na bijna een jaar heb gemeld, heeft Mensinck dit zeer goed opgelost. Hier zegt men niet alleen betrouwbaar te zijn. Hier bewijzen ze gewoon dat ze dat zijn!
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In augustus vorig jaar bij Mensinck een jong gebruikte Audi A6 gekocht. \r\n\r\nAutobedrijf Mensinck kwam bij mij in beeld na een positieve aanbeveling door een Audi liefhebber in mijn kennissenkring.\r\n\r\nIk was al enige tijd op zoek naar een \"volle\" auto ter vervanging van mijn oude A6 en trof deze aan tussen de ruime voorraad Audi\'s van Auto Mensinck.\r\n\r\nZowel Jeroen als John hebben service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Na aflevering was er nog een probleem met onbalans in de wielen. De auto werd keurig gehaald en teruggebracht met gebruik van een ruilauto.\r\n\r\nTijdens onze vakantie in Frankrijk trad er een storing aan de luchtvering op. Ook hier heeft Mensinck weer full service en onder volledige garantie de problemen opgelost inclusief het terughalen van de auto vanaf ons vakantieadres. Na reparatie werd de auto weer netjes gewassen afgeleverd voor de deur.\r\n\r\nEen storing aan de standkachel werd na het maken van een afspraak snel door John opgelost en ook hier werd als service even een leenauto ter beschikking gesteld.\r\n\r\nBij Mensinck hebben ze iets met Audi maar meer nog met het fenomeen auto als liefhebberij. Dat is ook wat Jeroen zelf zegt: \"Ik heb geen klanten maar liefhebbers van auto\'s in het hogere segment\".\r\n\r\nOnze oude A6 met 310.000 km op de teller is tegen een nette prijs door Jeroen ingeruild evenals onze 12 jaar oude A4 cabrio. \r\n\r\nBen bijzonder tevreden over dit bedrijf en kan het van harte aanbevelen bij andere Audi liefhebbers.\r\n\r\nDe garantie gaat hier in de praktijk nog een stapje verder dan wat het Bovag keurmerk belooft beloven. Dit is het enthousiasme en de professionaliteit van het bedrijf en de kunst om een tevreden klant te winnen en te houden.\r\n\r\n\r\n\r\n \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen februari mijn VW Sharan bij Auto Mensinck gekocht. Ik was op zoek naar een goed uitgeruste Sharan diesel voor een nette prijs. \r\nZo kwam ik bij Mensinck terecht, vanuit Vlissingen niet bij de deur maar ik ben niet bang om een kilometertje te rijden.\r\nBij Mensinck aangekomen viel mij direct de nette en opgeruimde indruk op, die het bedrijfspand maakt. Daar hou ik van want dat geeft in mijn opinie aan hoe men werkt. Goede indruk dus gelijk. \r\nOntvangst was erg vriendelijk en ongedwongen. Ik kwam voor een auto, had geen inruil, wist wat ik wilde en we kwamen er direct uit. Auto verkocht!! \r\nHelaas bleken er na aflevering een aantal kleine dingetjes niet goed. Deze werden uiteraard gelijk rechtgezet, helemaal top. Auto helemaal geweldig!!!\r\nMaar na een paar maanden ging er toch motorisch iets mis. Er kwam een fluit en een tik bij de motor vandaan. Auto werd na een telefoontje direct opgehaald, met vervangende auto. De fluit was snel gevonden, maar de tik viel niet mee. De auto is hier meerdere keren voor terug gemoeten, maar John geeft niet op. Het moest opgelost worden!! Uiteindelijk bleken er twee injectoren defect, de andere twee heb ik op advies van John voor de zekerheid ook maar vervangen (ik betaalde alleen een deel van de onderdelen). En de auto rijdt weer top en naar volle tevredenheid.\r\nJohn en team, ontzettend bedankt voor de service en vriendelijkheid.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon tevreden over Auto Mensinck, Jeroen heeft enorm verstand van zaken, prachtige collectie en geeft je het benodigde vertrouwen. Helaas merkte ik al snel dat de gekochte auto niet naar onze wens was (uit praktisch oogpunt) en contact opgenomen met Jeroen, welke ons direct aanbood om kosteloos de auto terug te nemen en het volledige aankoopbedrag te betalen. Zelfs de chauffeur kwam de auto bij ons thuis ophalen. Dit is een buitengewoon goede service welke je helaas nog maar zelden tegenkomt in autoland. Ook voor onze volgende auto zullen wij wederom contact opnemen met Jeroen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In maart jl Porsche Boxster gekocht. Het bedrijf maakt de goede indruk meer dan waar. Klein probleempje werd snel en goed opgelost, vervangende auto werd aangeboden. Top.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop; buitengewoon prettig. Onderhoud; auto werd voor deur opgehaald en later weer keurig afgeleverd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en vakkundig bedrijf. Vriendelijk en goed geholpen door Patrick. Na aankoop staan ze eveneens voor je klaar, zelfs met de kleinste dingetjes. Top service van John!\r\n\r\nKortom, aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs BMW 3 serie Touring gekocht bij Mensinck, prima auto voor een goede prijs en een goede service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We rijden ondertussen de tweede Audi van Auto Mensinck. \r\nWij zijn zeer tevreden, worden altijd netjes geholpen.\r\nVriendelijke en behulpzame werknemers, afspraken worden altijd nagekomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin dit jaar een prachtige Land Rover aangeschaft. Bleek een kleine motor storing te hebben. Probleem werd meteen opgelost. Service was fantastisch. Jeroen en Patrick zijn allebei zeer zorgvuldig in het onderhouden van het contact met de klant. Ik zou zo weer een auto bij Mensinck kopen. Zonder enige twijfel. Geweldig bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne en professionele vakmensen die de tijd voor je nemen en open en eerlijk zijn. \r\nIk merk dat continuiteit van de klant relatie boor dit bedrijf erg belangrijk zijn en focussen hier volledig op.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn heel goed aangehaald bij Mensinck, lekker informeel. Leuke en vriendelijke eigenaar die ons heel goed heeft geholpen. We mochten gelijk een proefrit maken en kon mijn eigen auto voor een goede prijs bij Mensinck inruilen. Vervolgens werd alles netjes geregeld.\r\nIk zou bij Jeroen (Mensinck) zo weer een auto kunnen kopen. No nonsence autobedrijf waar ik zeker nog een keer terug zou willen komen.\r\n\r\nBedankt auto Mensinck.\r\n\r\ngr. Saygin Ozer

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele slechte ervaring opgedaan. ik ging kijken naar een Porsche Boxster, en wilde mijn audi TT inruilen. kreeg een nette prijs terug en ik dacht er over na. Een paar dagen later ging ik terug en heb een proefrit gemaakt. daarna om de tafel. Er was nog een klant in de zaak voor die auto, en tijdens de onderhandelingen ging die gewoon een proefrit maken! ik wilde een aankoopkeuring bij Porsche en dat was nu ineens een probleem want dan was de auto niet verkocht, dat was al vreemd. Toen ging de andere partij weg en kwam de baas erbij en kon het ineens allemaal wel. Ik zei ik teken wel voor aankoop mits de keuring ok is. Dit wilde men niet. hij zou de auto zelf laten keuren bij Porsche op zijn kosten. prima.\r\ndag er op belt ie me op, dat ze eerst zelf de auto bekeken hebben .\r\nwas van alles mis mee zoals olie lekkages, remmen op, banden op, etc. ik zag er toen vanaf natuurlijk. De dag er op verkoopt het bedrijf de auto aan de man die proefrit maakte! schandalig gewoon! \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een bezoek enkele andere garagebedrijven , hebben wij op 22-01-2016 bij Mensinck onze auto omgeruild. \r\nDe gastvrije en gemoedelijk ontvangst, de uitstraling van het bedrijf. \r\nDit alles samen met de prettige onderhandeling over de inruil van onze \'oude\' auto gaven ons een goed gevoel.\r\n\r\nDe gunfactor (het vertrouwen) is voor ons van groot belang geweest bij ons koopbesluit.\r\n\r\nDe aflevering van onze \'nieuwe\' auto, vergezeld van een leuk presentje, verliep perfect.\r\nMet veel plezier zijn wij de afgelopen weken gaan wennen aan onze nieuwe aankoop.\r\n\r\nPatrick bedankt voor de prettige ontvangst en Piet voor info over onze nieuwe auto.\r\n\r\nVolgende auto wordt beslist weer een auto van Mensinck!\r\n\r\nAn en Jan Reijnen

Beste An en Jan, Hartelijk dank voor deze uiterst positieve recensie! Wij zien jullie uiteraard ook graag terug! (ook tussentijds voor een kopje koffie).. Team Auto Mensinck

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit autobedrijf word je gewaardeerd als klant en nemen ze alle tijd,net zolang als nodig is. Het is pas goed als jij als klant helemaal tevreden bent.\r\nDeze mensen hebben kennis van zaken en leveren een auto tip top af.\r\nHet is voor mij even een stukje rijden (235 km) maar zeker de moeite waard.\r\nDit is een bedrijf waar ik zo weer een auto zou kopen.\r\nBedankt Jeroen voor de prettige zaak en dito afhandeling!\r\nEn natuurlijk ook de rest van de medewerkers van autobedrijf Mensinck.\r\n\r\nMet een Friese groet,\r\nRaymon Nekeman

Hartelijk dank Raymon voor deze hele positieve beoordeling! En geniet van je prachtige nieuwe auto. Groet, Team Auto Mensinck

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meerdere auto\'s bij deze echte Audi Specialist gekocht en elke keer weer zoals zoals je graag geholpen wil worden als Audi liefhebber! Ook de after sales is echt helemaal top! Echt een aanrader dus! Succes en ga zo door! Groeten uit Voorthuizen.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs voor de tweede keer een Audi gekocht, deze keer een A6 Allroad. Wederom een geweldige service en klantvriendelijkheid. Het mooie bij dit bedrijf is, dat je in ieder geval het gevoel hebt dat je serieus genomen wordt. En er staat prachtig spul in een dito pand! Bedankt voor weer een prettige ervaring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week mijn auto omgeruild bij Auto Mensinck , sinds mijn eerste contact en aanschaf in 2007 een regelmatig terugkerend ritueel.\r\nPassie,kundigheid,ongedwongen en oprecht is waar Auto Mensinck voor staat !!!\r\nJeroen , John , Marc bedankt wederom !\r\n\r\nZaken doen met Auto Mensinck is een positieve ervaring , iedereen aan te raden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kregen een platte band op de Eindhovenseweg. We wisten niet echt wat doen, want we hadden geen reserve band in de auto en ook geen bijstand. Gelukkig zijn we bij Auto Mensinck heel goed verholpen geweest. Het was reeds 15u30 en dus bijna sluitingstijd. Jeroen heeft er toch nog alles aan gedaan om ons te helpen. Dankzij zijn goede service zijn we toch nog veillig thuis geraakt. Dank hiervoor Jeroen en Auto Mensick.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste contact met Mensinck over het onderhoud van mijn audi voelde ik me welkom. John is bijzonder geduldig en bekwaam in wat hij doet. Voor mij geen enkel bezwaar om vanuit Den Haag mijn auto bij Mensinck in onderhoud te hebben. \r\nIk raad het iedereen aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Auto trader uitgekomen bij Auto Mensinck voor een Audi R8.\r\nNooit eerder gehoord van deze zaak , dus op pad er naar toe.\r\n\r\nKan niet anders zeggen dan vriendelijk personeel, een mooie showroom, en een goede nette service. Vandaag de R8 opgehaald ,en alles keurig in orde, bakje koffie gedaan,even bijgepraat, en uiteindelijk met een goed gevoel vertrokken. \r\nHier zou ik zo weer een auto kopen in de toekomst.!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na lang zoeken hebben we een mooie Porsche gezien bij auto mensinck.\r\nHet voelde bij binnenkomst al meteen goed aan. \r\nWe hebben er toen goed over nagedacht, en besloten deze te kopen.\r\nWat een service en geduld. Ze nemen alle tijd voor je (bedankt Jeroen). We hebben hem gisteren pas gehaald, maar tot dusver Zijn we 100% tevreden. We weten ook dat we bij hun terecht kunnen mocht er iets zijn. Complimenten voor jullie prachtige showroom waar alles er pico bello uitziet.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben nu voor de 2e keer een Audi gekocht bij Mensicnk en de service en uitleg die je daar krijgt is zeer goed.\r\nDe mensen zijn zeer vriendelijk en ze hebben een passie voor auto\'s. Afspraken worden correct nagekomen.\r\nWe zijn uitermate tevreden.

Eindhovenseweg 78

5524AS Steensel