Geweldig team

Na een aantal jaren klant te zijn blijft niet alleen de kwaliteit op de auto’s van een hoog niveau , ook de uitleg en behulpzaamheid van dit sterke team is uitzonderlijk . Niets is teveel gevraagd , je wordt altijd keurig geholpen en mocht er onverhoopt iets gebeuren of veranderen wordt er een passende oplossing geboden . Prijs/kwaliteit verhouding is bij Auto Mensinck de gewoonste zaak . Ik ben blij met mijn E-tron S , wat een kanon . Groet .

Vriendelijk duidelijke taal

Mooie autoos duidelijk verhaal mooie inruilprijs gekregen

Aanrader!

Peugeot 3008 gekocht en volgende week ophalen, maar nu al een super ervaring. Hele goede service, gastvrij en hele vriendelijke mensen. Een aanrader !

Wat een sympatieke eigenaar!!

Naast hele mooi auto's heeft deze garagehouder het service gouden hart op de juiste plaats. We kwamen vast te zitten met onze auto en hij kwam ons belangeloos uit de narigheid halen! Topvent!

Geweldige service

Een geweldig bedrijf met passie voor auto’s en een hart voor klanten.

Een uitstekend en eerlijk garagebedrijf. Gerund door vakmensen met een passie voor mooie auto’s, klantentevredenheid en service. Een begrip voor Audi liefhebbers.

Mooi kleinschalig bedrijf met een leuke persoonlijke benadering.

Audi Q5 gekocht, op een leuke en vrijblijvende manier behandeld. Absoluut een goed gevoel bij.

Super netjes geholpen door jeroen , met een fijn gevoel de handdruk gegeven op een 2017 glc 300n

Bij aankomst in de prachtige showroom van autobedrijf mensinck zijn wij zeer gastvrij ontvangen door een mevrouw aan de balie . na een lekker bakje koffie zijn wij de glc 300 coupe eens kritisch gaan bekijken en er stond werkelijk een prachtige auto. volledig in de staat zoals ons telefonisch was beloofd . De vriendelijke verkoper genaamd jeroen stond ons duidelijk en netjes te woord , had antwoord op al onze technische vragen en wist duidelijk waarover hij praate . ook zijn wij zeer tevreden over het inruil bedrag van onze bmw 3 GT , eind van deze week kunnen wij onze nieuw bolide ophalen . Ben erg benieuwd over de verdere afwikkeling . Maar tot nu toe dik verdiend 10 sterren !

Fijn zakendoen

Jeroen luistert goed naar je wensen, heb een superfijne S6 uit 2019 gekocht. Nette deal op een inruil SQ5. Wat kleine restpuntjes werden soepel opgelost. Top club!

Best service ooit!

Wij hebben een Audi SQ5 drie jaren geleden bij Mensinck gekocht. Aardige mensen en hoge verantwoordelijkheid voor klanten! Wij wonen in Rotterdam en dat is een lange weg van garage. Maar Mensinck hebt geen enige probleem om eigen klanten te helpen.Wij hebben een grote probleem met alarm gekregen, welke wordt niet in onze garage opgelost. Alleen Mensinck vind het belangrijk auto meenemen , het probleem oplossen en auto terug brengen. Waar kun je dat nu vinden??!! Altijd bereikbaar, snelle reactie, aardige mensen en lekkere snoeppot op receptie. Wij zijn heel dankbaar en wij kunnen iedereen adviseren om daar auto te kopen.

Komt zijn afspraken na

Jeroen is geen handtekening jager een bedrijf waar service voor op staat nette garage en klant gericht hij heeft ons netjes geholpen

Geweldige service!

Ohh ik ben zoooo blij met de Jeep Wranger. Wat loopt die heeerlijk! Zo smooth, rond en wat is die lekker rauw. Jullie hebben me echt super goed geholpen. Kan niet wachten om al m’n accessoires erop te laten (en gaan) zetten. 1000 maal dank voor de geweldige service. Voor het geduld en voor het meedenken. En voor de auto helemaal puik af te leveren op het station in Eindhoven. Ik weet wel waar ik moet zijn als ik de nieuwe E-tron ga halen of die RS6. Ik ga er van genieten en stuur nog wel wat fototjes later :). Happy Sunday Marjolein, Jan en Jeroen!

Wat een slechte zaak

Maak een afspraak om naar een auto te komen kijken, zijn we er bijna na 100 km te hebben gereden krijg je een telefoontje dat die verkocht is wat een slechte zaak zeg dan tegen die mensen er komen zo nog mensen kijken.

Uitstekende service! We waren toevallig in de buurt gezien we naar een andere auto waren kijken bij een ander bedrijf. Gezien we in de buurt waren vroegen we of het nog mogelijk was om langs te komen voor een audi sq5. Dit was geen probleem ZELFS na sluitingstijd. Na een proefrit in deze geweldige auto te hebben gemaakt zijn we tot een koop gekomen. 3 dagen later zijn we wederom vanuit friesland naar dit prachtige bedrijf gekomen. Alles was tip top in orde en zeer vriendelijk ontvangen. Heel goed bedrijf en voor een Audi liefhebber is dit bedrijf echt een aanrader!!

Slecht

Waardeloos bedrijf. Toffe gasten totdat je problemen krijgt met je auto, dan wordt er weer geschreeuwd en proberen ze je van zich af te duwen. Al dik 1,5 jaar bezig met een rechtszaak omdat ze maar niet mijn auto willen herstellen. Problemen met mijn automaatbak, tig afspraken gemaakt met Jeroen maar ze houden zich niet aan hun beloftes. Onderhand al bijna 2 jaar verder. Auto staat al zeker een half jaar stil omdat ze een auto hebben afgeleverd met een kapotte/niet goed werkend automaatbak. Maar als je dat zegt wordt er gezegd dat ze je geen nieuwe auto verkocht hebben. Maar je zou zeggen dat je garantie hebt. Nee hoor je wordt aan het lijntje gehouden. Kan nog 10 bladzijdes typen over wat er gebeurd is maar kortom dit. 1 ster is zelf teveel voor dit bedrijf. ps; mijn ervaring wordt er af gehaald maar blijf het posten:)

Betrouwbaar en professioneel

Fantastisch bedrijf met service hoog in het vaandel. Een prachtige Jeep Wrangler gekocht bij Jan voor een eerlijke prijs. Geen nickle and diming hier, zeer betrouwbaar, vriendelijk en klant georienteerd bedrijf. Het gevoel was meteen goed toen ik binnen liep, de auto binnen 5 minuten gekocht, aanrader!

Prettige ervaring

Ik heb een prettige ervaring met Auto Mensinck! fijn zaken doen.

Prettig zaken doen

Auto zoals ik hem wilde hebben bij Mensinck gevonden. Betrouwbaar bedrijf (kennis van mij heeft er zijn 7e auto al van) Toen bleek dat onderbouw van trekhaak iets anders uitviel dan begroot, heeft Jeroen dit op een zeer prettige manier opgelost. Ben zeer tevreden klant.

Top bedrijf!

Zeer goede ervaring met Auto Mensinck. Service top, ze weten waar ze het over hebben! Aanrader!

Aangenaam verrast

Deze week was ik aangenaam verrast na de montage van zomerbanden en velgen. Wat bleek, de velgen waren ontdaan van stoeprand schade en keurig gepoetst. Top service puts a smile on you’re face.

Teleurstellend

Ik had een afspraak staan voor een auto, krijg een aantal uur van te voren een telefoontje dat de auto verkocht is. Erg teleurstellend!

Anders dan andere

Hier is een persoonlijk contact en aandacht een belangrijk aspect in het doen van zaken (hier kan menig arrogante dealer een voorbeeld aan nemen). Hebben de juiste merken en dan ook nog in de goede uitvoering. Hier in juli 2019 een prachtige Audi A5 cabrio gekocht en tot nu toe naar volle tevredenheid. Probleempjes worden keurig opgelost en geen gezeur. Aanrader!!!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na veel zoeken toch eindelijk gevonden. Een AUDI S5 3.0 TFSI (354pk).\r\nAl bij de 1e mailwisseling was er voor mij althans een klik. Snelle en nette reactie met de juiste info. Dit is een bedrijf waar de no-nonsens mentaliteit heerst. Geen spookjes maar gewoon waar het op staat.\r\nAlle info die ik via de email gevraagd heb, heb ik ook gekregen. De inruilprijs voor mijn auto was ook erg netjes te noemen. Als je dan naar het geheel kijkt.. dan ben je om.\r\nHele professionele organisatie met goede medewerkers waarbij de kwaliteit van hetgeen te koop staat erg hoog is.\r\n\r\nIk beveel Auto Mensinck dan ook ten zeerste aan voor de echte autoliefhebber die echt iets moois en goeds wil kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi sq5 gekocht, goede inruilprijs Teruggekregen en goede service. \r\nFijn garagebedrijf. Aanrader!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto