Ik heb mijn rijlessen bij Marc als uitstekend ervaren. Je merkt dat hij jarenlange ervaring heeft, waardoor hij je alles perfect uit kan leggen. Hierdoor weet je zeker dat je goed voorbereid je examen in gaat. Ook is hij bereid om een extra stapje voor je te zetten en met je mee te denken. Al met al was het in auto prettig en gezellig!
Marc is een top-instructeur met een enorme ervaring en kennis van zaken. In zijn lesgeven vormen zijn hands-on insteek, zijn analytisch vermogen en flexibiliteit een gouden combinatie. Hij is betrokken bij al zijn leerlingen en denkt voortdurend met je mee. Met groot geduld legt hij je de dingen telkens weer uit. Precies op de manier die past op dat moment en in die situatie. Je kunt op elk moment in je rij-opleiding alle denkbare vragen stellen over de auto en het verkeer. Hij kan alles uitleggen. Elk dingetje, elk concept. In theorie en in praktijk. Lessen zijn teamwork. Zijn perfectionisme en oog voor detail tillen je autorijden steeds naar een hoger plan. Daarnaast heeft hij een bijzonder fijne en prettige stem. Marc laat je pas examen doen op het moment dat je er echt klaar voor bent. Je leert wat veilig en sociaal rijden is, en zorgt ervoor dat je met vertrouwen je examen tegemoet gaat. Ik kijk terug op fijne lessen, met veel gezelligheid en humor. Tijdens mijn rij-opleiding zag ik al vele mede-leerlingen in 1X slagen bij Marc. Geweldig om nu ook bij die club te horen!
Na 6 keer tevergeefs examen te hebben gedaan met een andere rijschool wilde ik het rijden eigenlijk opgeven, maar heb ik toch besloten van rijschool te switchen en bij Marc te gaan lessen. Dat was een goede keus: bij Marc leerde ik heel veel dingen die ik daarvoor nooit had geleerd. Marc is erg geduldig, kan goed lesgeven, en ziet precies wat de verbeterpunten zijn. Ook als je niet alles in één keer snapt, legt Marc het net zo vaak uit tot je het wel begrijpt. Uiteindelijk heb ik mijn rij-examen bij Marc in 1 keer gehaald!
Ontspannen sfeer in de auto, maar toch zit Marc er bovenop als je iets op een andere manier moet doen, de beste manier om te leren denk ik. Marc heeft veel kennis van zaken en brengt dat op een duidelijke manier over, verder eigenlijk niet zo veel op aan te merken.
Gezellige en goede rijlessen. Komt veel perfectionisme bij kijken, wat ten goede komt aan je slagingspercentage. Zeker aan te raden.
Een combinatie van ervaring, uitleg en humor maakt van Marc een uitstekende rijlesleraar om in 1 keer je rijbewijs te halen.
Ik heb heel erg fijne lessen bij Marc gehad. Marc is de hele les alert op hoe je rijdt, maar tegelijkertijd is het ook heel gezellig in de auto. Hij zegt heel duidelijk wat je goed, en wat minder goed doet. Nadat ik bij mijn vorige rijschool twee keer gezakt was, ben ik bij Marc gaan lessen. Hierna ging ik met veel meer zekerheid het examen in.
Ik heb veel geleerd van Marc. Altijd lol in de auto en handige tips. Marc zal je nooit naar het examen sturen als je er niet klaar voor bent maar je ook nooit onnodig langer laten lessen.
Ik ben heel blij dat ik voor Marc heb gekozen als rijinstructeur. Hij zorgt er niet alleen voor dat je slaagt, maar ook dat je ook echt goed en sociaal leert rijden.
Marc geeft goeie lessen, met duidelijke uitleg. Hij denkt goed mee en zet zich in voor zijn leerlingen. Bijvoorbeeld toen ik even wilde stoppen met mijn rijlessen en hij veel moeite heeft gedaan om mijn examen te verplaatsen. Nu met een nieuwe examendatum in één keer geslaagd!
Marc is een uiterst professionele rij-instructeur. Hij heeft veel ervaring wat samen met zijn methodische aanpak ervoor zorgt dat in een keer slagen bij hem de norm is. Ook ik ben door Marc in een keer geslaagd. Daarnaast is Marc een gezellige man om naast je te hebben. Mijn gevoel is dat bij veel andere rijscholen het praktijkexamen een gok is maar bij Marc weet je bijna zeker dat je slaagt.
Stap voor stap goed het proces door met als eind bestemming het praktijk examen. Marc is een uitstekende instructeur, zeer professioneel en ik heb altijd een goede sfeer in de auto gehad met hem.
Marc is altijd precies op tijd en met een goed humeur. Verder heb ik in totaal een fijne ervaring gehad.
Met dank aan Marc van der Voorn ben ik, net als mijn broer en moeder bij hem, in één keer geslaagd. Marc is ontzettend goed in zijn vak en bereid je tot in de puntjes voor op het rijexamen, waardoor je op een veilige en zelfstandige manier leert rijden. Je leert alles aan in stapjes, waardoor goed de tijd kan worden genomen voor wat jijzelf moeilijk vindt, dat is heel fijn! De sfeer in de auto is altijd prettig en ik heb met veel plezier zijn lessen gevolgd: zeker een aanrader!
Heel prettige en profesionele sfeer, Marc heeft enorm grote kennis van het vak en over hoe het cbr te werk gaat.
Zeer goede ervaring
Goede lessen met duidelijke uitleg.
Marc is een fijne, geduldige leraar aan wie je alles kunt vragen en die graag de puntjes op de i zet. Ik heb veel van hem geleerd.
Op een fijne manier rijles gehad en mijn rijbewijs in één keer gehaald, helemaal top dus!
Altijd goede en leerzame lessen. Marc heeft veel ervaring en geeft op een prettige manier les!
27 jaar geleden rijbewijs gehaald bij Marc ;)
Ontzettend veel geleerd van Marc. Hij heeft duidelijk ontzettend veel plezier in het lesgeven en weet ontzettend veel van zijn vak, dit maakt de sfeer in auto heel prettig. Door hele goede begeleiding van Marc leer je niet alleen veilig rijden, maar ook hoe je de auto op een zo prettig mogelijke manier kan besturen. Ik ben blij dat ik gekozen heb voor deze rijschool en raad deze rijschool zeker weten aan!
Dankzij Marc van der Voorn ben ik vandaag in één keer geslaagd. Dat zijn slagingspercentage voor dit jaar daarmee op 100% komt, lijkt in mijn ogen wel genoeg te zeggen over de rijschool. Toch gebruik ik deze gelegenheid om ook persoonlijk nog te benadrukken dat Marc echt een uitstekende instructeur is. Hij is erg vakkundig, ziet echt alles en stoomt je perfect klaar voor het examen. Hij leert je stapsgewijs alles op een rustige en heldere manier aan, zodat je zelfverzekerd naar het praktijkexamen toe werkt. Naast zijn kundigheid is Marc echter ook gewoon een hele gezellige instructeur. Ik ging met plezier naar de les en er zaten lessen bij dat ik echt dubbel lag van het lachen. Met de sfeer zat het dus ook wel goed, en dat is fijn als je toch een flink aantal uren naast elkaar zit!
Marc is een hele prettige, persoonlijke instructeur die ontzettend veel weet van zijn vak en ook heel duidelijk en geduldig kan uitleggen waarom dingen op een bepaalde manier moeten. Ik heb me geen moment onveilig gevoeld in de auto en durf nu met een gerust hart alleen de weg op! Heel erg bedankt Marc!
Marc is een zeer ervaren instructeur. Hij heeft mij erg goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs. Niets ontgaat hem en zo zul je dus tijdens het rijexamen ook niet voor verassingen komen te staan. Zeer aan te raden!
Professorenlaantje 3
3571JX Utrecht
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.