Een goede fijne instructeur af een toe een tikkeltje streng.

Heel erg goede rijinstructeur. Tijdens de lessen bouw je veel vertrouwen op. Hij verwacht wel van je dat je ook zelf wat inzet toont en je best doet. Lukt je dat dan kun je er op vertrouwen dat als je examen gaat doen dat je dan ook gaat slagen.

Vriendelijke instructeur met duidelijke en nauwkeurige aanpak

Marc is een vriendelijke instructeur met een duidelijke aanpak vanaf de eerste les. De RIS-methode is voor Marc tweede natuur, waardoor je altijd waar je aan toe bent en waar je sterke en zwakke punten liggen. Op momenten dat het nodig is is Marc streng, maar duidelijk. Op de momenten dat het kan heb je altijd een leuk gesprek over alledaagse zaken. Uiteindelijk heb ik mijn examen in 1 keer gehaald en heb ik voldoende inzicht in mijn eigen vaardigheden om met zelfvertrouwen de auto in te stappen. Dank Marc!

Hele fijne instructeur om mee te werken.

Met een heel druk programma kon ik toch steeds terecht vanwege Marc zijn flexibiliteit. Ook vond ik zijn manier van les geven erg fijn. Ik kende meeste routes rondom Utrecht en we oefende mijn zwakke punten extra en was dus helemaal bereid voor het examen. Buiten instructeur zijn is Marc ook een leuke man om mee te werken waar je altijd goeie gesprekken mee kunt hebben. In het algemeen een goeie tijd gehad bij Marc en gelukkig dus ook in 1x geslaagd!

Ik heb tijdens alle lessen veel geleerd en voelde mij veilig, daardoor keek ik er nooit tegenop

Ik vond het ontzettend fijn om te merken dat Marc echt het beste met mij voor had. Ik voelde mij altijd heel veilig en op mijn gemak in de auto, maar ook de communicatie rondom het hele proces was transparant en duidelijk. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel goed ben begeleid en mij zelfverzekerd voel op de weg. Er was geduld en aandacht. Ik voelde mij heel goed voorbereid op het examen en er werd op een positieve manier feedback gegeven op mijn fouten.

Ervaren instructeur

Marc is een goede rijinstructeur met veel ervaring. Hij heeft me erg geholpen met het aanbrengen van structuur in het rijden en neemt de tijd om veel situaties met je te herhalen zodat je niet voor verassingen komt te staan bij je examen.

Duidelijk plan van uitpak bij het leren rijden.

Een rijschool waarbij er persoonlijke aandacht word gericht waarmee je kan verbeteren bij het rijden en er een goed stappenplan word gebruikt waarin je kan leren met verkeer om te gaan. Marc legt ook duidelijk uit hoe het voertuig werkt en hierdoor zijn de lessen ook veilig. Ik ben bij Marc in een keer geslaagd voor mijn examen en raad daarom deze rijschool ook zeker aan.

Duidelijke, gestructureerde lessen die ik als zeer positief heb ervaren

Marc is een hele goede rij-instructeur met jaren ervaring en dat merk je! De lessen zijn erg gestructureerd, je leert alles stap voor stap. Marc legt alles duidelijk uit, is geduldig en neemt na de les altijd nog even tijd om na te bespreken. Marc is erg vriendelijk en betrokken, maar kan ook streng zijn. Dat was soms even wennen, maar ik heb het hele proces zeer positief ervaren en ben de eerste keer geslaagd! Daarnaast vond ik de auto ook erg fijn rijden.

Fijne lessen, duidelijk uitleg en flexibel met de lestijden!

De lessen met Mark waren fijn en effectief. Veel geleerd en nu kan ik zelf veilig rijden!

Zeer goede rij-instructeur!!

Ik heb bij Marc erg prettige en leerzame rijlessen gehad. Mijn ouders hebben vroeger bij Marc gereden, zij waren heel positief en zo ben ik bij Marc gaan rijden. Ik vond het erg fijn dat ik maar 1 rij-instructeur had. Hij geeft erg goede aanwijzingen tijdens zijn lessen, die ervoor zorgen dat je in 1x slaagt!! Zeker een aanrader :)

Goed gestructureerde rijlessen met een prettige sfeer!

De lessen bij Marc waren altijd heel fijn en gestructureerd. Hij legt alles duidelijk en rustig uit, wat een prettige en veilige sfeer creëert. Na de les loopt hij de les en moeilijkere situaties altijd nog even na en geeft hij goede feedback. Zo ben ik goed voorbereid het praktijk examen ingegaan en ben ik in één keer geslaagd. Daarnaast was het ook altijd erg gezellig met Marc in de auto en hebben we veel leuke gesprekken gehad. Kortom, voor goede kwaliteit rijlessen met een prettige sfeer is Marc zeker aan te raden!

Een positieve en leerzame ervaring.

Ik vond Marc een duidelijke en strikte rij instructeur. Je leerde snel door duidelijk op je fouten gewezen te worden. Verder was de sfeer altijd top en ging ik met veel zin naar de autorijles toe.

Marc weet heel goed wat hij aan het doen is

Maart tot en met oktober 2023 heb ik bij Marc van der Voorn gelest. Hij komt meteen over als een aardige man met passie voor zijn werk. De kans dat je bij Marc in één keer slaagt is groot, want hij kan goed inschatten hoeveel lessen je nog nodig hebt. Je leert overigens meer dan alleen wat je nodig hebt voor je examen, hij staat altijd open voor vragen. Wel iets duurder dan gemiddeld (voor zover ik weet) maar dat had ik er voor over. Thanks Marc!

Ik heb bij Marc goede en gezellige rijlessen gehad.

De lessen met Marc waren heel fijn. Hij legde alles heel duidelijk en rustig uit en de sfeer in de auto was goed. We hebben veel leuke gesprekken gehad. Verder was Marc ook heel flexibel over het inplannen van de rijlessen, als ik op een bepaald moment niet kon, kwamen we er altijd samen uit. Ik was dankzij Marc goed voorbereid op het examen en ik heb het zo in één keer gehaald. Bedankt Marc!

Fijne instructeur en in een keer het examen gehaald!

Communicatie was erg goed en snel. Fijne en duidelijke rijinstructeur.

Prima, goed gestructureerde lessen

De lessen van Mark zijn goed gestructureerd. Gezellig en de lessen zijn duidelijk

Hi Babette, Dank voor het schrijven van je review. Ik kreeg een 7 van je. Ik ben benieuwd wat ik in jouw ogen beter had kunnen doen om een 9 of zelfs een 10 te kunnen scoren. Dat zou ik heel graag willen horen van je in verband met kwaliteitsverbetering van de autorijlessen en de organisatie daaromheen. Zou fijn zijn als je hier nog op wil reageren. Dat mag natuurlijk ook via een privé-bericht als je dat liever wil. Bij voorbaat dank!

Erg gezellig en uitstekende rijles

Marc zorgde altijd voor een gezellige sfeer in de auto waardoor je je erg op je gemak voelt. Naast dat het heel gezellig is zorgt marc er ook voor dat je alles uit je lessen haalt. Marc is erg gestructureerd wat mij erg heeft geholpen omdat dit niet mijn sterke punt was, het reflecteren na de les vond ik ook erg fijn en leerzaam. Marc zorgt ervoor dat je helemaal perfect voorbereid bent waardoor je met een gerust gevoel aan je praktijkexamen kan beginnen.

Een hele fijne rij instructeur met een gevoel voor humor.

Ik vond Marc een hele fijne rij instructeur. Hij was streng op de momenten waarbij dat nodig was, maar vond tussendoor ook momentjes om grappen te maken. Met hem in de auto zitten is gewoon heel gezellig! Ik ben gediagnosticeerd met autisme, wat autorijden voor mij af en toe overweldigend maakt, maar daar wist hij ook goed mee om te gaan. Hij houd rekening met je en je werkt samen met hem om je rijtechnieken te verbeteren, stap voor stap. Al met al zou ik hem zeker aanraden!

Marc is een held. Misschien denk je: "Zo veel lovende reacties, wat is hier aan de hand?" Nou, ga 1x naast hem in de auto zitten en je begrijpt waarom. - Elke les een duidelijk plan en structuur - Heldere en rustige uitleg - Anderhalf uur lang volledige focus bij jou - Ervaren en bron van kalmte naast je - Geduldig wanneer je wat langer nodig hebt - Na elke les opbouwende persoonlijke feedback - Vlot in de online communicatie - Flexibel als iets onverwachts gebeurt, denkt met je mee - Strak qua administratie - Gezellig in de auto en leuke gesprekken Kortom: super professioneel én plezierig! Een absolute aanrader voor iedereen die fijn en veilig wil leren autorijden

Super fijne rijlessen gehad en veel geleerd!

Gezellig maar ook duidelijke rijlessen.

Gestructureerd en doelgericht!

Met een doelgerichte en gestructureerde aanpak kwam ik snel op examenniveau en kon ik mijn examen ingaan met een goed gevoel. Marc werkt secuur en weet precies wat er verwacht wordt tijdens het examen.

Mijn ervaring bij deze rijschool was zeer positief

Mijn ervaring bij deze rijschool was zeer positief omdat je gedurende de les met volle aandacht gaat werken aan je rijvaardigheid met een goede methode. Ik ervaarde de rij-instructeur als een vriendelijke, professionele, attente en duidelijk man. Pluspunt bij deze rijschool was dat je je hele les op scherp werd gezet zonder een andere leerling. Tevens was de communicatie heel goed!

Marc heeft mij vakkundig en met toewijding leren autorijden, dankjewel Marc!

De lessen waren altijd erg instructief en het was altijd gezellig in de auto.

altijd gezellige en motiverende rijlessen

Ik heb ongeveer een jaar rijles gehad bij Mark van der Voorn. En ik zou zeker aanraden bij Mark te lessen. Naast een gezellige sfeer zorgt Mark er ook voor dat je 100% uit je lessen haalt door veel uitleg, herhaling en besprekingen aan het einde van elke les. Dankzij al die voorbereiding heb ik mijn praktijk dan ook in een keer gehaald. Bij Mark van der Voorn weet je zeker dat hij er alles aan zal doen om jou te laten slagen.

Veilige gestructureerde rijopleiding

Ik had persoonlijk problemen met concentratie behouden en vooruit scannen, tijdens mijn rijlessen hebben we hier aan gewerkt en ben ik in een keer geslaagd! Heel erg bedankt Marc :)

Ontzettend goed

Dankzij de goede opbouw tijdens de lessen en de duidelijke uitleg heb ik mijn examen in een keer kunnen halen.