Toppers

Altijd blij met dit bedrijf top service en ze weten wat ze doen.

Zeer goed geregeld!

De communicatie verliep goed via de mail bij de aankoop van een occasion. Er werd meegedacht, een occasion naar onze zin gezocht en alles werd goed en vlot geregeld. We zijn al jaren tevreden klant!

Top bedrijf, geweldig personeel!

Extremely happy with the services provided by these amazing people!

Netjes geholpen.en heel vriendelijk

Keurige autozaak,

Een eerlijk en betrouwbaar autobedrijf

De verkoper (Maurits) neemt de tijd voor je, luistert en geeft duidelijk uitleg en advies. Door de openheid en de service die het bedrijf biedt, ga je met een goed gevoel de weg op.

Een erg klantvriendelijke en servicegerichte garage

Heb in Januari bij Garage Hardeman een Skoda Citigo gekocht. Echt een hele nette auto die alles in zich heeft wat ik zocht, ook nog voor een redelijke prijs. Ik kwam er alleen achter dat er boven een bepaalde snelheid een trillend geluidje ontstond, ergens links voor. Heb ze gebeld, en kon de auto langs brengen. Na twee bezoekjes is het probleem door hun gevonden en opgelost. Ik ben daar super blij mee. Dit garagebedrijf heeft Klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Bedankt voor de goede service!

Super fijn bedrijf.

Ze denken altijd met je mee als klant. Hebben er alles aan gedaan om te kijken wat mn auto mankeerde helaas niet uit te komen. Rijp voor de sloop. Verder uitstekend geholpen met mijn nieuwe auto zijn hem van ver gaan halen en volledig nagekeken voordat ik hem kreeg.

Heel fijn en vriendelijk ontvangen

We zijn heel blij met onze aankoop. Bij binnenkomst voelde het ook goed. Erg vriendelijk en behulpzaam geholpen. Fijn en gemoedelijke gesprekken gevoerd niet alleen over de auto. Zeker aan te raden! Met guilietta super blij!

Uitstekend geholpen Goede uitleg gekregen en eerlijke inruilprijs

Vriendelijk geholpen. Op gemak kunnen rondkijken Na getoonde interesse uitvoerig geïnformeerd over de auto Eerlijke inruilprijs gekregen en aflevering van auto zeer netjes gedaan waarbij zelf extra zaken zijn gedaan Meer dan tevreden en echte aanrader.

Klantvriendelijk en gehoord.

Een zoekopdracht is helemaal goed en klantvriendelijk verlopen. Ben nu een klant met een fijne auto.

Zeer goede service.

Super goed geholpen. Zeer net bedrijf met een goed verstand van Italiaanse auto’s.

Betrouwbaar adres

Goede voorlichting over de nieuwe auto en en nette inruilprijs voor de oude.

Opnieuw geweldige service!

Vorig jaar heb ik via Autobedrijf Hardeman een nieuwe auto aangeschaft. Het advies en de service tijdens het aankoop proces was buitengewoon kundig. Inmiddels ook de jaarlijkse APK en het onderhoud laten doen. De ervaring met betrekking tot onderhoud is erg goed. Er wordt keurig overlegt als er grote onderdelen (bijvoorbeeld banden) vervangen moeten worden, en er wordt meegedacht om ervoor te zorgen dat het niet te prijzig wordt. Wat ook extra fijn is dat er altijd een leenauto klaar staat om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk last van hebt dat je eigen auto er even niet is.

Realistisch, no nonsens cultuur

Opzoek naar 2e auto, snel gevonden, realistische onderhandeling,snelle levering. Vriendelijk professionele verkoper.

Na negatieve ervaring, goed opgelost

Mijn vriendin heeft de auto van mijn opa overgenomen sinds begin dit jaar en had vandaag voor het eerst een kleine ouderhoudsbeurt. Mn opa was al jaar en dag klant en dan zou je toch wel een beetje klantvriendelijkheid moeten kennen. Mn vriendin had gevraagd om even te "kijken" naar de airco want die rook raar. Volgende dag een factuur van 453 euro incl btw Ik vervolgens gebeld en aangegeven dat het belachelijk is zomaar een airco te schoon te maken en gas bij te vullen voor ca 100 euro ex. Zonder daar eerst toestemming voor te vragen. Dirk stemde daar mee in en haalt het bedrag van de rekening en ik zeg dat mijn moeder de auto gelijk op komt halen en dat we direct de factuur netjes betalen, er word nog wel even benoemd dat de airco het dan niet meer doet en dat hij het gas er weer uitrekt, mn moeder staat een euweigheid te wachten bij hardeman omdat de auto de garage weer in moest en het gas eruit getrokken werd. Na de negatieve recensie, is er netjes contact opgenomen en hebben we het gas er weer terug in gekregen.

Na 30 jaar op een leuke manier met je opa zaken gedaan te hebben, verbaasd ons deze review van jullie zeer. Het ''probleem'' wat je aankaart gaat over de airco die problemen zou geven. Jullie gaven ons opdracht daarnaar te kijken. Wij constateerden dat de airco sinds 2013 geen onderhoud meer gehad heeft en dat er geen gas meer in het systeem aanwezig was. Als onderdeel van de diagnose hebben we het systeem gevuld waarna dit ook weer werkte. Jullie waren het hier niet mee eens en wilde hier niet voor betalen. Prima wat ons betreft, maar dan brengen we het systeem inderdaad weer in de staat zoals dat voor die tijd was. Bij ons geldt het principe dat als er een dienst/product geleverd wordt dat daar een factuur tegenover staat. Ik denk dat het inderdaad verstandig is dat jullie een garage zoeken waarbij dat niet het geval is.

Extremely professional

My experience with Autobedrijf Hardeman is more than excellent, it was perfect. As a non Dutch speaking person I didn't feel uncomfortable in any part of our deal. Communication was just on a different level that I ever seen before with any other car sales person in Netherlands, and I've visited a couple of them. Thank you Maurits and all the garage crew. We will se each other again, and I hope my Giulietta will serve my family for a long time. Untill then, I wish you all the best and many cars sold as soon as possible.

Duidelijk, goed, klantvriendelijk.

Ik was op zoek naar een nieuwe auto. Alles werd me duidelijk uitgelegd. Alle vragen werden netjes beantwoord. Kreeg ook netjes een kopje koffie aangeboden Kortom: een professioneel en klantvriendelijk bedrijf, ook heel eerlijk!

Een top auto voor een goede prijs

Mijn VW Golf uit 1998 was nu echt op. Op zoek naar een nieuwe auto kwam ik bij Auto Hardeman uit. Fijne proefrit gemaakt in een Mercedes A180 en die heb ik 2 weken later gepoetst en voorzien van winterbanden mee naar huis genomen. Zelfs mijn zeer kritische broer vond het een goede deal en de auto heerlijk rijden. Prima service, recht toe rechtaan verhaal, no nonsense. Nu maar oppassen voor de flitsers.. ;)

Erg behulpzaam en super vriendelijke

Onze auto kwam niet door de keuring heen waarop we besloten om samen met maurits naar een ander te gaan kijken. Uiteindelijk hebben we er één gevonden bij een andere garage. We zijn wezen kijken en waren erg enthousiast over de auto. Maurits heeft de rest geregeld en kwam met een goede prijs en inruil van mijn oude auto. Ik kan iedereen deze auto garage aanbevelen niet alleen om een auto te kopen maar ook het onderhoud en vooral de service is super goed. Onderhoud gaat in zeer goed overleg en weet je waar je aan toe bent.

Zeer vriendelijk geholpen, open en transparant bedrijf.

De auto is geleverd geheel volgens afspraak incl. olie spoelen en verversen.

Komt betrouwbaar over

Prettig zaken doen en vriendelijke en correcte benadering.

Zoals altijd heel prettig zakendoen!

Zoals altijd gingen mijn vrouw en ik naar Autobedrijf Bert Hardeman om een nieuwe auto aan te schaffen. Zoals altijd vriendelijk ontvangen, lekker bakje koffie, en weer een topvoertuig gekocht! Super tevreden dus!

prima service

men dacht mee en zorgde voor een goede occasion in korte tijd

goedkope auto en toch prima service

Vanwege een uit het buitenland terugkerend familie lid moesten er snel "wielen" komen. Een oude auto zou voldoende zijn, mits in goede conditie. Tja en daar was een mooie Toyota Avensis! Zowel de aankoop, als de APK met beurt waarbij er niet de kantjes af gelopen werden, staat nu een bijna "nieuwe" :) Avensis voor de deur. Ik heb er vertrouwen in dat hij er lang plezier van gaat hebben.

Super service

Recent heb ik hier een Alfa Mito gekocht. Deze was in fantastische staat, ondanks de wat hogere leeftijd. Dit komt omdat de garage een voorliefde heeft voor het merk en daarom ook zelf zorgvuldig opzoek gaat naar import auto's. De proefrit: fantastische service. Geen vraag was te veel en iedereen die ons te woord stond was ontzettend aardig. Ook werd er niet gepusht, maar voelde alles heel vrijblijvend. Dit zorgde er juist voor dat ik op het moment direct overtuigd was. De auto was bovendien GEWELDIG, hij reed als een nieuwe auto. De aflevering: de auto werd SUPER opgeleverd, nog veel beter dan hij eruit zag bij het proefrijden. Zo waren bijvoorbeeld de koplampen gepolijst (dit hadden we niet expliciet gevraagd, de auto is al wat ouder dus is normaal) en waren er wat logo's opgefrist / grondige schoonmaak en servicebeurtje. De weken erna: De dag na ophalen stond ik onverwachts stil, maar volgende de ANWB was de auto perfect. Ondanks dat ik geen garantiepakket had, heeft de garage dit direct en serieus opgepakt. Deze garage beschikt over meer specialistische Alfa software dan de ANWB en binnen een uur hadden ze het gevonden en kosteloos opgelost/vervangen (een sensor bleek gebrekkig). Terwijl ze daarmee bezig waren, vonden ze een ander (echt minimaal) verborgen gebrekje (waar ik zelf nooit achter gekomen was) en ook dit hebben ze kosteloos opgelost. Fantastisch, ik had gehoord dat de garage te vertrouwen was, maar deze service maakt dat ik zeker terug kom.

De Smalle Zijde 33

3903LM Veenendaal