Het was geweldig en fijn zaken te doen.

Na wat speurwerk door Maurits hebben wij nu een hele mooie auto naar wens.

Weer prima vakwerk!

Wat een vakkundig team, weten wat ik wil en nodig heb en adviseren zeer kundig. Blij met occasion die we hebben aangeschaft.

Prima bedrijf, vriendelijk komen na wat ze beloven.

Fantastisch!

Al jarenlang onze autoleverancier; zowel het advies, de aankoop als de levering (en de nazorg) is bijzonder!

Wij waren heel tevreden over de service.

Wij zijn als eerste naar uw bedrijf gegaan. Ik had bij u twee keuzes wat auto’s betreft. Konden zonder problemen met beide auto proef rijden. De keuze was voor mij gauw gemaakt en het werd de Opel Adam. Snel geleverd en alles tot de dag van vandaag heel tevreden.

Top autobedrijf

Vriendelijk, behulpzaam en echte autoliefhebbers. Boden een nette inruilwaarde voor mijn auto.

Top team!

Altijd als er maar iets met mn auto aan de hand is, proberen jullie mij te helpen. Ga zo door! Er zijn niet veel bedrijven meer die zo klant gericht zijn!

Mee denken

Klantvriendelijk goede service mee denken met de klant

Vriendelijk & correct bedrijf

Fiat Panda er gekocht, hoedenplank was kwijt bij aankoop, deze hebben ze nabesteld voor ons zonder enige extra moeite/kosten. Ze weten veel over Alfa/Fiat dus voor vragen zit je hier zeker goed!

Geholpen met het zoeken naar onze Stelvio

In oktober 2023 heb ik contact gezocht met Autobedrijf Hardeman. Ze zijn gespecialiseerd in Alfa Romeo, en wij wilden graag specifieke Stelvio. Na ongeveer een maand nam Maurits contact op dat hij er een gevonden had die voldeed aan onze zoekopdracht / kriterium. Ze hebben ons perfect geholpen met de import, het klaar maken en de aan keuringen (RDW en BPM). Ik zou het zo nog een keer doen.

Verrassende, ver boven verwachting service

Had een acuut probleem met mijn auto ,was nog geen klant ,kreeg een motorstoring en na inspectie moest de distributieriem snel vervangen worden ,kreeg een leenauto mee en ging ervanuit dat het wel even zou duren ,na een dag hadden de heren de klus geklaard ,was erg positief verrast, heren ook via de review erg veel dank en complimenten Eddie

Ik kom uit de randstad en heb voor het eerst een APK keuring met kleine beurt laten uitvoeren. Vriendelijke en nette bediening van de heer Hardeman. Kreeg tevens een leenauto mee. Toen de auto gereed was stond ik kaar om te pinnen........ Dat moet bij elke garage in Rotteerdam maar niet bij Autobedrijf Hardeman. De nota werd per mail verzonden. Dat kan alleen buiten de randstad. Fijn dat dit nog bestaat in de Betuwe.

Dik tevreden!

Nette auto gekocht bij een net bedrijf met nette mensen. Een occasion kopen is voor een groot deel een kwestie van vertrouwen. Vanaf het eerste moment heb ik bij de aanschaf van deze auto een goed gehad. En tot op heden is daar ook niets aan veranderd. Ik wens u goede zaken toe! Met vriendelijke groet, A.F. Schelk

Fijn, transparant en vriendelijk

Een mooie occasion gekocht. Distributie riem moest vervangen worden en zat bij de prijs inbegrepen. Ook nog inclusief een apk zodat de auto weer een jaar vooruit kon. Fijne zaak en vriendelijke mensen!

Prima geholpen, resultaat geheel en al naar tevredenheid.

"Dit is mijn ervaring met de verwijdering van een naar deukje op de hoek van rechterzijpaneel waarbij ook lakschade. Nadat de reparatie was uitgevoerd werd mij de vraag gesteld of ik die plek terug kon vinden. Het moest mij aangewezen worden want ikzelf zag het niet."

Mijn ervaring met Autobedrijf Hardeman is buitengewoon positief geweest. Ik kocht onlangs een Alfa Romeo MiTo bij hen en ben uitermate tevreden met mijn aankoop. De verkoper, Bert, heeft een uitstekende job gedaan in het begeleiden van mijn aankoopproces. Bert was niet alleen deskundig, maar ook vriendelijk en geduldig. Hij nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden en stelde zich beschikbaar om mijn behoeften te begrijpen en de perfecte MiTo voor mij te vinden. Wat me het meest heeft geïmponeerd, is de bereidheid van Autobedrijf Hardeman om eventuele technische kwesties aan te pakken. Voorafgaand aan de aankoop merkte ik enkele kleine "problemen" op, en ze waren volledig bereid om deze te verhelpen voordat ik de auto meenam. Dit getuigt van hun inzet voor klanttevredenheid. Sindsdien heb ik ongeveer 5000 kilometer zonder problemen gereden in mijn MiTo, wat aantoont dat de auto in uitstekende staat verkeert. Ik ben erg blij met mijn aankoop en de service die ik heb ontvangen. Kortom, Autobedrijf Hardeman heeft zich bewezen als een betrouwbaar en klantgericht autobedrijf. Als je op zoek bent naar een nieuwe auto en op zoek bent naar een goede klantenservice, zou ik Autobedrijf Hardeman zeker aanbevelen. Ik ben tevreden met mijn ervaring en zou niet aarzelen om in de toekomst weer bij hen te kopen.

Super bedrijf

Zeer vriendelijk,en behulpzaam,al ef iets is als er wat met de auto loos is,ze lossen het super snel op

Al jaren vaste klant. En dat blijf ik

Auto gekocht nadat andere in reparatie was. Zo geregeld, persoonlijk, simpel en duidelijk. Top!

Zeer tevreden over aanschaf

Goede service en uitleg bij levering alfa romeo giulia.

Staan altijd klaar voor de klanten

Top garage

Doen wat ze zeggen.

Laten een prima indruk achter bij ons.

Het beste autobedrijf!

Wij zijn al jaren klant en kunnen Autobedrijf Hardeman bij iedereen aanbevelen. Goede en snelle service, altijd vriendelijk en eerlijk!

Heel positief omdat ik goed geholpen ben en nu een nieuwe auto heb

Fijn dat medewerkers de tijd voor je nemen om de auto te laten zien en er meer over te vertellen. Fijn dat ik tegemoet werd gekomen met de prijs en dat afspraken werden nagekomen. Ik ben super blij met mijn eerste auto die ik hier gekocht heb!

Klantvriendelijk!

Bijzonder prettige ervaring om hier een auto te kopen. Informeel en persoonlijk, met een goed advies en dito service. Absolute aanrader.

Zeer klantvriendelijk

Altijd behulpzaam, meedenken, ook wordt ff lampje vervangen zonder afspraak, kom er al jaren, zeer tevreden, zou zeker aanbevelen