Eerlijk en rechtstreeks

Leuk bedrijf met eerlijke mensen

Ben enorm goed geholpen door Bart en zijn collega's. Na een lange nasleep ervaren te hebben in ons privé, hebben wij stappen kunnen zetten richting een positievere toekomst. Enorm dankbaar voor het meedenken en begrip wat wij ervaarde. Offenberg is zeker een aanrader.

klantvriendelijk

prima geholpen auto netjes afgeleverd fijne verkoper

Super geholpen

Klant vriendelijk zeer goed geholpen door Bart offenberg we hebben een Opel Astra gekocht die helemaal naar onze wens is super bedankt Bart offenberg

Super goed geholpen, fijn te woord gestaan daardoor ook mijn eerste auto hier gekocht

Helemaal top dat bedrijf

Auto gekocht daar waren een paar kleine dingetjes aan en zonder gezeur gewoon gemaakt door een zeer vriendelijke top monteur ja goed autobedrijf en raad het ook zeker aan om daar is te gaan kijken. Gr Ron Kloppers

Goede service, deskundig en betrouwbaar

Deze week een auto gekocht bij Offenberg auto's Vlaardingen, goede prijs voor onze oude auto gekregen. Zijn heel blij met de nieuwe auto. Bart heeft ons goed en deskundig geholpen. Hadden nog wat vragen achteraf deze heeft hij direct naar tevredenheid beantwoordt. Vindt het een betrouwbare zaak met persoonlijke aandacht.

Zeer goede service

Prettege ervaring goed contact enzeer betrouwbaar van harte aan te bevelen. Ook zeer klantvriendelijk. P.piso vlaardingen.

Betrouwbaar en deskundig.

Vandaag een keurige Suzuki Alto gekocht bij garagebedrijf Offenberg Auto's in Vlaardingen. Het was zeer zeker de moeite waard om er van Zwaag (gemeente Hoorn) naar Vlaardingen voor te rijden! Dit is een bedrijf waar persoonlijke aandacht en service hoog in het vaandel staan en dat was te merken: vriendelijke ontvangst, Bas wist zelfs nog hoe we onze koffie dronken, niet alleen tijd voor de zakelijke afhandeling bij het ophalen van een auto, maar vooral ook belangstelling voor wie de klant is. Duidelijk werden we geïnformeerd over de auto, de opties die er zijn bij aanschaf en er was ruimschoots tijd voor ons en onze vragen. We voelden ons gezien en raden dit autobedrijf absoluut aan

Dit bedrijf doet wat het belooft.

Wij hebben een mooie MINI gekocht. De aflevering is zeer goed. Toen er een lampje brandde is dit goed verholpen. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en je wordt serieus genomen. Bart helpt en communiceert snel. Bij de volgende koop kijken we eerst bij Offenberg in Vlaardingen. Betrouwbaar bedrijf.

Een geweldige zaak om zaken mee te doen

Ik heb al een paar auto’s gekocht daar en je word daar steeds goed en vriendelijk geholpen niks is te veel voor hun ze staan altijd klaar of ze maken plaats tussen door vrij voor je. Het is zeker een zaak voor iedereen wat betaalds te vinden daar En zo niet proberen ze aan alle kanten te helpen dat het toch lukt meestal. Ik heb een prettige en een geweldige ervaring met hun allen. En heb een prachtige auto daar van Daan . Een aanraden om daar te gaan kijken als je wat zoekt . Groeten Ronald,schiedam

Fijne zaak

Mooie auto gekocht heel blij mee. Goed geholpen mocht een proefrit maken na gereden te hebben was ik een en al glimlach yes was het antwoord deal gesloten.

Al 4 auto's gekocht top.

Zeer tevreden als er wat is wordt je goed geholpen. Dat is de reden dat ik er graag komt en de koffie is lekker. Fijn personeel niets te veel. Echte aanrader.

Vriendelijk & eerlijk verhaal

Vandaag heeft Offenberg Auto’s onze auto ingekocht. Door familieomstandigheden moest er een auto verkocht worden. Offenberg Auto’s was bereidt om naar onze auto te kijken. Na een inspectie kwam er een eerlijk en uitlegbaar bod. Helaas lager dan wij verwacht hadden, maar zoals gezegd eerlijk en uitlegbaar. Terwijl wij buiten een gesprek hadden toeterde en zwaaide de ene na de andere klant, dat zegt toch iets over deze zaak. Na dat we de overeenkomst hadden gesloten werd alles direct in orde gemaakt. Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de 2e keer een auto gehaald bij Offenberg Auto’s. Wegens gezins uitbreiding moesten we een grotere auto aanschaffen. Offenberg heeft een ruim aanbod en bieden een goede begeleiding in het maken van een keuze mbt prijs en kwaliteit. De eerste (tweedehands) auto die ik bij Offenberg had gekocht heb ik nooit problemen mee gehad en dat heeft mij ook doen beslissen nogmaals terug te keren. Het personeel is aardig en de koffie is heerlijk :) bedankt voor de goede service.\r\nJordi

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service, ik ben erg tevreden met mijn aankoop!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels al 2 auto\'s gekocht bij Offenberg auto\'s en zeker te spreken over de service. Zeker de moeite waard om ook daar ooit weer een 3e auto te kopen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service Heel behulpzaam en vriendelijk. Alles top geregeld.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig netjes geholpen, kreeg de tijd om rustig te beslissen. De volgende dag kon ik mijn auto al ophalen. Na 1 dag problemen met de remmen maar ook dat weer heel netjes opgelost. Dank je wel voor de goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en betrouwbaar.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Goed opgeleide personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief 3 e auto gekocht