1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Danny, Wij betreuren het ten zeerste dat U ontevreden bent over de gang van zaken, desalniettemin kunnen wij in deze situatie niet veel anders dan uw reactie accepteren en toelichten. Aan meneer is op 3 augustus een auto verkocht voor een bedrag van nog geen € 500, uit 1996, hier is naar wens van meneer een nieuw contactslot in geplaatst t.w.v. € 75,- (montage gratis). Wegens financiële redenen kon het volledige aankoopbedrag pas na 20 augustus voldaan worden, tot deze tijd is de auto voor de klant gereserveerd en kosteloos gestald geworden. Op 22 augustus is de auto door meneer opgehaald. Tegen het einde van de dag belde meneer met het bezwaar dat er enkele krasjes op de auto zouden zijn bijgekomen. Hierop hebben wij aangegeven dat de auto in deze periode niet van de plaats is geweest en zich ook niemand in of rondom de auto heeft begeven. Wat tevens bevestigd kon worden met camera beelden, hier werd door meneer geen gehoor aan gegeven. Wij betreuren het ten zeerste dat meneer ontevreden is, daar wij altijd streven naar volledige klanttevredenheid en ons hier iedere dag weer volledig voor inzetten. Naar onze eer en geweten hebben wij ook bij U als klant, ons zo volledig mogelijk ingezet. Met vriendelijke groet, Auto Bongers

Geweldige service!

henk en moniek bedank voor de goede service dankzij jullie is de tocht naar de ardennen niet in het water gevallen

auto Bongers belt altijd even om te overleggen als er iets vervangen moet worden,ik wordt altijd opgehaald en gebracht en als je auto thuis niet start dan zijn ze binnen het uur bij je om je weer op weg te helpen .super!

Niets dan lof voor Auto Bongers! Zeer persoonlijk en meedenkend. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen voor onderhoud of een goede occasion.

je word goed ontvangen als klant en ook de service is zeer goed ik weet als ik weer eens een auto koopt zal dit zeker bij auto Bongers zijn .

In mei 2014 hebben we bij Auto Bongers onze BMW 1 serie gekocht. We voelden ons meteen op ons gemak bij Auto Bongers en het voelde meteen als een betrouwbare garage. Dit is ook gebleken nadat onze auto toch een paar kleine mankementen vertoonde. Auto Bongers heeft dit keurig opgelost. We kregen een huurauto omdat het oplossen van het probleem langer duurde dan verwacht. En onze auto is nu perfect in orde! Al met al een zeer betrouwbare garage, met grote deskundigheid. We zijn op een vriendelijke manier geholpen, de service is goed! We raden Auto Bongers dan ook zeker aan bij potentiële klanten!

Top bedrijf, de service die ik daar heb ervaren zie je maar zelden. Al bij meerdere autobedrijven in de regio klant geweest voor onderhouden en aanschaf maar heb nu eindelijk een adres gevonden waar alles klopt. Ben op aanraden van een kennis hier terecht gekomen, vanwege de deskundigheid met onder andere het merk BMW. Ik ben keurig geholpen, problemen aan de auto opgelost, van te voren ingelicht over de kosten. Kort na dit fijne contact heb ik hier de onderhoudsbeurt en APK laten uitvoeren, ook zeer kundig en prijstechnisch heel erg fair. Nu 3 maanden later na het eerste contact heb ik bij Auto Bongers dan ook mijn nieuwe BMW gekocht. Naar volle tevredenheid, echt een auto waar ik nog lange tijd, veel plezier aan zal beleven. Kortom, een bedrijf wat ik absoluut kan aanbevelen!!

Wanneer je opzoek bent naar een goede tweedehands auto is dit het bedrijf waar je moet zijn. Werkelijk alles wordt er aangedaan om je als een tevreden klant met je nieuwe auto weg te laten rijden. Mocht er dan toch nog een probleem zijn wordt dit zonder meer opgelost. Monique en Henk zijn echt mensen die heelveel liefde voor hun bedrijf hebben en dat vertaald zich in hoe zij met de klant mee denken bij een eventueel probleem. Mocht ik weer aan een andere auto toe zijn dan is dit het eerste autobedrijf waar ik opzoek ga naar een auto.

al wat malafide garagebedrijven meegemaakt, maar eindelijk een goede gevonden. Bongers is nu \'onze\' garage - hier gaan we echt niet meer weg! Onderhoud, service, alles is hier perfect. Kosten en reparaties worden overlegd, vervangen onderdelen liggen op de werkbank zodat je ze zelf kunt zien. Prijzen zijn heel goed, net als de kwaliteit. Altijd vriendelijk en goudeerlijk. Al een paar keer langs geweest dat ze \'even tussendoor\' meteen tijd maken en bijvoorbeeld de multiriem kostenloos aanspannen. Nu auto gekocht bij oplichtende handelaar - door een controle van Bongers bleek dat km stand nooit kon kloppen. Terug naar de malafide verkoper; auto wordt teruggegeven. De volgende auto hoop ik bij Bongers te kunnen kopen. Daar weet ik van dat het écht klopt. Ook vanuit Venlo rijd ik graag naar Bongers voor onderhoud etc. Zo\'n goede garage is een echte uitzondering!

Heb hier mijn eerste auto gekocht, zeer vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Inmiddels rij ik de auto al twee jaar met veel plezier. Voor het onderhoud en de apk ga ik ook altijd naar Auto Bongers, hier word ik op een professionele manier geholpen. Vooraf word ik goed geinformeerd over de kosten en ben dan ook altijd zeer tevreden voor de prijs. Aan de hand van de top service en de goede aankoop, kan ik dit bedrijf dan ook aan iedereen aanbevelen.

Echt familie bedrijf ook eens leuk om te ervaren.!! Ik wist niet dat dit nog bestond eeerlijk en serieus bedrijf wij zijn zeer tevreden. 3x pech gehad bij div. handelaren in de buurt. Maar nu meer dan tevreden.

Altijd correct ,auto\'s worden netjes afgeleverd. Hier kan je zonder twijfel rustig een occasion aanschaffen. Aanschaf en onderhoud auto!

Uitstekende service en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding !

We hebben hier een mini gekocht, waar we na de garantieperiode wat problemen mee hebben gehad, ze zijn hier toen heel schikkelijk mee omgegaan, achteraf bleek de MINI (net) niet onze auto (MINI is een fijne auto, maar voor ons gezin net niet zo handig) te zijn en hebben we deze binnen het half jaar weer ingeruild voor een BMW en daar zijn ze ook met de inruilprijs heel schappelijk omgegaan. Het is een echt familiebedrijf en waar ze je ook zo behandelen, ze moeten natuurlijk ook winst maken (geld verdienen), maar klantenbinding is zeker een van de belangrijkste pijlers van hun bedrijf en daar slagen ze voor wat ons betreft dan ook zeer goed in, ze houden hier gewoon veel rekening mee. En afspraak is afspraak, wat natuurlijk ook erg pretiig is, je komt niet voor verrassingen te staan. Je bent natuurlijk vrij om een auto in te ruilen en te kopen waar je wil, maar op de manier waarop Auto Bongers de klanten benaderd en behandelt zal ik zeker als ik toe ben aan een andere auto even naar het aanbod van Bogers kijken en hoop ik eigenlijk dat ze iets voor mij hebben staan, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Een feest om hier een auto te mogen kopen. Geweldige ontvangst, relax gesprek, eerlijk, deskundig en de passie voor auto\'s (BMW) is ruimschoots aanwezig. De auto is natuurlijk ook geweldig!

2 X BMW 5 serie gekocht, alles prima ! Zoals het hoort, perfecte service.

Zeer behulpzaam, goed en professioneel als klant geholpen. Prima!

Super tevreden met de aanschaf van mijn BMW, ook de service en expertise zijn ongekend!!

jaarlijkse beurt en apk bij henk en monique geweest. zoals ieder jaar wederom top fijne mensen staan altijd voor je klaar.

Prima auto gekocht / snelle afhandeling. Zeer aan te bevelen.

Heb hier mijn tweede BMW gekocht. Zal hier ook mijn volgende (BMW) kopen. Zeer goede, prettige en professionele service. Klantgericht. Denken mee met klant. Kortom een uitstekend bedrijf