Gisteren na een lange zoektocht in het gehele land, de \'ultieme\' auto gevonden. Als wat ik op het verlanglijstje had staan, heeft de auto aan boord. Dan is het toch maar afwachten hoe de auto er ín het echt\' bij staat en of de gegevens kloppen. Vanaf de eerste schreden bij Auto Bongers een goed gevoel. Zeer net en overzichtelijk terrein. Erg verzorgd! Na een uitgebreide kennismaking met de auto, maar ook met de heer en mevrouw Bongers wist ik dat het klopte en ik alhier aan het goede adres ben. Na de testrit met de BMW 525 Touring was ik verkocht, zeg maar verliefd..De verdere afwikkeling ging op zo\'n ontspannen manier dat we bijna de tijd vergaten en nog naar huis moesten! Ondanks het feit dat de auto a.s. zaterdag wordt afgeleverd nu al gemeend een beoordeling te kunnen opmaken en geheid dat deze na zaterdag alleen maar nog hoger gaat uitvallen.

paar weken terug een Ford Ka gekocht voor onze dochter mooie prijs voor een klomplete auto incl 4 winter banden op aluminiuumvelgen na vocht in koplamp geconstateed netjes op gelost zonder bij komende kosten . Ook zeer vriendelije eigenaars

We kopen al meer dan 10 jaar bij Auto Bongers, super tevreden over hun en zeer goede service. Ook voor de beurten en apk zijn we altijd tevreden.

Telefonische contact gehad over de auto waar ik interesse in had. Vervolgens ivm werk en afstand op zaterdag een afspraak gemaakt! Super geholpen door Jaimy en z\'n ouders! Ik ben tevreden en nog steeds super blij met me auto! Voor me volgende aanschaf zal ik weer op jullie site rond neuzen!

Ik ben fantastisch geholpen bij Auto Bongers. Afspraken worden perfect nagekomen. Auto\'s zijn zeer realistisch geprijsd en na de beslssing genomen te hebben kreeg ik ook nog eens een gratis aflever beurt en 3 maanden garantie. De service is zeer vriendelijke en ter zake kundig. Ik ben zeer blij met de auto en zeer tevreden over hoe de koop tot stand is gekomen en de wijze waarop de auto is afgeleverd. Niets dan lof van mijn kant.

Super tevreden over mijn aangeschafte mercedes b klasse. Auto is door garage bongers top afgeleverd.

Na een lange zoektocht naar een nieuwe 2ehands auto. kwamen we uit bij Auto Bongers. Zo zie je maar..je hoeft niet ver te gaan..En na de nodige snelle verkooppraatjes etc. van andere bedrijven. waren we aangenaam verrast dat er een mensen zijn, die gewoon eerlijk en openhartig zaken doen. Niks opdringen gewoon eerlijk zoals het is. Maar wel professioneel en kundig,en een goede uitleg. Zelfs toen na aankoop bleek dat er nog een kleine sensor het niet goed deed, werden we correct en meteen geholpen. Henk en Monique Bongers nemen zich nog de tijd en weten wat klanten-service is. Dit zijn mensen die hard werken met het hart op de juiste plek. Chapeau!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Danny, Wij betreuren het ten zeerste dat U ontevreden bent over de gang van zaken, desalniettemin kunnen wij in deze situatie niet veel anders dan uw reactie accepteren en toelichten. Aan meneer is op 3 augustus een auto verkocht voor een bedrag van nog geen € 500, uit 1996, hier is naar wens van meneer een nieuw contactslot in geplaatst t.w.v. € 75,- (montage gratis). Wegens financiële redenen kon het volledige aankoopbedrag pas na 20 augustus voldaan worden, tot deze tijd is de auto voor de klant gereserveerd en kosteloos gestald geworden. Op 22 augustus is de auto door meneer opgehaald. Tegen het einde van de dag belde meneer met het bezwaar dat er enkele krasjes op de auto zouden zijn bijgekomen. Hierop hebben wij aangegeven dat de auto in deze periode niet van de plaats is geweest en zich ook niemand in of rondom de auto heeft begeven. Wat tevens bevestigd kon worden met camera beelden, hier werd door meneer geen gehoor aan gegeven. Wij betreuren het ten zeerste dat meneer ontevreden is, daar wij altijd streven naar volledige klanttevredenheid en ons hier iedere dag weer volledig voor inzetten. Naar onze eer en geweten hebben wij ook bij U als klant, ons zo volledig mogelijk ingezet. Met vriendelijke groet, Auto Bongers

Geweldige service!

• Reden bezoek Andere reden

henk en moniek bedank voor de goede service dankzij jullie is de tocht naar de ardennen niet in het water gevallen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

auto Bongers belt altijd even om te overleggen als er iets vervangen moet worden,ik wordt altijd opgehaald en gebracht en als je auto thuis niet start dan zijn ze binnen het uur bij je om je weer op weg te helpen .super!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Niets dan lof voor Auto Bongers! Zeer persoonlijk en meedenkend. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen voor onderhoud of een goede occasion.

je word goed ontvangen als klant en ook de service is zeer goed ik weet als ik weer eens een auto koopt zal dit zeker bij auto Bongers zijn .

In mei 2014 hebben we bij Auto Bongers onze BMW 1 serie gekocht. We voelden ons meteen op ons gemak bij Auto Bongers en het voelde meteen als een betrouwbare garage. Dit is ook gebleken nadat onze auto toch een paar kleine mankementen vertoonde. Auto Bongers heeft dit keurig opgelost. We kregen een huurauto omdat het oplossen van het probleem langer duurde dan verwacht. En onze auto is nu perfect in orde! Al met al een zeer betrouwbare garage, met grote deskundigheid. We zijn op een vriendelijke manier geholpen, de service is goed! We raden Auto Bongers dan ook zeker aan bij potentiële klanten!

Top bedrijf, de service die ik daar heb ervaren zie je maar zelden. Al bij meerdere autobedrijven in de regio klant geweest voor onderhouden en aanschaf maar heb nu eindelijk een adres gevonden waar alles klopt. Ben op aanraden van een kennis hier terecht gekomen, vanwege de deskundigheid met onder andere het merk BMW. Ik ben keurig geholpen, problemen aan de auto opgelost, van te voren ingelicht over de kosten. Kort na dit fijne contact heb ik hier de onderhoudsbeurt en APK laten uitvoeren, ook zeer kundig en prijstechnisch heel erg fair. Nu 3 maanden later na het eerste contact heb ik bij Auto Bongers dan ook mijn nieuwe BMW gekocht. Naar volle tevredenheid, echt een auto waar ik nog lange tijd, veel plezier aan zal beleven. Kortom, een bedrijf wat ik absoluut kan aanbevelen!!

Wanneer je opzoek bent naar een goede tweedehands auto is dit het bedrijf waar je moet zijn. Werkelijk alles wordt er aangedaan om je als een tevreden klant met je nieuwe auto weg te laten rijden. Mocht er dan toch nog een probleem zijn wordt dit zonder meer opgelost. Monique en Henk zijn echt mensen die heelveel liefde voor hun bedrijf hebben en dat vertaald zich in hoe zij met de klant mee denken bij een eventueel probleem. Mocht ik weer aan een andere auto toe zijn dan is dit het eerste autobedrijf waar ik opzoek ga naar een auto.

al wat malafide garagebedrijven meegemaakt, maar eindelijk een goede gevonden. Bongers is nu \'onze\' garage - hier gaan we echt niet meer weg! Onderhoud, service, alles is hier perfect. Kosten en reparaties worden overlegd, vervangen onderdelen liggen op de werkbank zodat je ze zelf kunt zien. Prijzen zijn heel goed, net als de kwaliteit. Altijd vriendelijk en goudeerlijk. Al een paar keer langs geweest dat ze \'even tussendoor\' meteen tijd maken en bijvoorbeeld de multiriem kostenloos aanspannen. Nu auto gekocht bij oplichtende handelaar - door een controle van Bongers bleek dat km stand nooit kon kloppen. Terug naar de malafide verkoper; auto wordt teruggegeven. De volgende auto hoop ik bij Bongers te kunnen kopen. Daar weet ik van dat het écht klopt. Ook vanuit Venlo rijd ik graag naar Bongers voor onderhoud etc. Zo\'n goede garage is een echte uitzondering!

• Reden bezoek Andere reden

Heb hier mijn eerste auto gekocht, zeer vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Inmiddels rij ik de auto al twee jaar met veel plezier. Voor het onderhoud en de apk ga ik ook altijd naar Auto Bongers, hier word ik op een professionele manier geholpen. Vooraf word ik goed geinformeerd over de kosten en ben dan ook altijd zeer tevreden voor de prijs. Aan de hand van de top service en de goede aankoop, kan ik dit bedrijf dan ook aan iedereen aanbevelen.

Echt familie bedrijf ook eens leuk om te ervaren.!! Ik wist niet dat dit nog bestond eeerlijk en serieus bedrijf wij zijn zeer tevreden. 3x pech gehad bij div. handelaren in de buurt. Maar nu meer dan tevreden.

Altijd correct ,auto\'s worden netjes afgeleverd. Hier kan je zonder twijfel rustig een occasion aanschaffen. Aanschaf en onderhoud auto!

Uitstekende service en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding !

We hebben hier een mini gekocht, waar we na de garantieperiode wat problemen mee hebben gehad, ze zijn hier toen heel schikkelijk mee omgegaan, achteraf bleek de MINI (net) niet onze auto (MINI is een fijne auto, maar voor ons gezin net niet zo handig) te zijn en hebben we deze binnen het half jaar weer ingeruild voor een BMW en daar zijn ze ook met de inruilprijs heel schappelijk omgegaan. Het is een echt familiebedrijf en waar ze je ook zo behandelen, ze moeten natuurlijk ook winst maken (geld verdienen), maar klantenbinding is zeker een van de belangrijkste pijlers van hun bedrijf en daar slagen ze voor wat ons betreft dan ook zeer goed in, ze houden hier gewoon veel rekening mee. En afspraak is afspraak, wat natuurlijk ook erg pretiig is, je komt niet voor verrassingen te staan. Je bent natuurlijk vrij om een auto in te ruilen en te kopen waar je wil, maar op de manier waarop Auto Bongers de klanten benaderd en behandelt zal ik zeker als ik toe ben aan een andere auto even naar het aanbod van Bogers kijken en hoop ik eigenlijk dat ze iets voor mij hebben staan, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.